КРАЙ! От другият месец съм на автобуса!
Модератор: Общи модератори
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: КРАЙ! От другият месец съм на автобуса!
BadAngel написа:провинцията трябва по-малко да лае
все пак нито има задръствания, нито разстоянията са толкова големи -> бедата от цената на тунджата е по-малка
Ти усещаш ли се как се изцепи неподготвен?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
Re: КРАЙ! От другият месец съм на автобуса!
BadAngel написа:ми замисли се
ако въртиш геврека по 50 км на ден само за да идеш до работа и обратно
в пиковите часове.. където караш на полусъединител
е едно.. ако живееш в каспичан и палиш за 2 км.. е друго
А к'во става ако живея в провинцията на 20км от града в едната посока ?
Сиреч на село ?
Сиреч далеч от селенията...
Т'ва само да питам какво става, не, че живея там...
Мога ли да "лая" тогава или пак да си мъркам..
- Nasko_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 6.09.2011
- Местоположение: Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
Re: КРАЙ! От другият месец съм на автобуса!
Dirty M5 driveR написа:Аз и преди го написах - докато в страната масово се наблюдава некомпетентност, невежество, и парадоксите в резултат на първите две, то положението ще си е все зле. Нито е нормално един народен представител да ходи на работа когато реши (а заплатата му да си върви), нито новопостроен тунел да протече още преди откриването му (и да наричаме това "строителство"), нито пък служител в здравната каса да получава хиляди левове бонус към заплатата си при положение, че има стотици болни хора, на които им се полагат медикаменти, но заради финансова невъзможност не получават такива. Някой гледал ли е скоро народно събрание? Аз лично в петък ако няма работа по това време си го пускам да се позабавлявам малко. Няма такъв цирк... Е за какъв бензин и дизел се вайкаме тука?! Дет се вика всичко ни е наред, само горивото останаМиналата година като имаше протести що бяхме толкова малко? Първите два протеста бяха в почивен ден... Като им е толко скъп бензина на българите що не се вдигнаха до един да протестират, ми ние от форумите май май бяхме главните участващи?!
Не знам в кой град си бил на протест, но аз бях и на трите в София, на последния бяхме 10 коли...както и да е

То бяха протести на земеделци, тютюнопроизводители, превозвачи, за шистов газ... но всеки протестира за това , за което му изнася. Някои от протестите дори се разминаваха по софийските улици. Разбира се, че отношението няма да е сериозно към подобен вид демонстрирано недоволство, но ние сме си такива

Всеки народ си заслужава управляващите, както беше казал някой

Последна промяна Nasko_ на 20 Фев 2012, 2:24, променена общо 1 път
Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!
Re: КРАЙ! От другият месец съм на автобуса!
испанец,
това е частен случай, докато тези, които въртят геврека в софия по 50 км са много по-голям процент и е много по-масово явление
не ме разбирай погрешно, нямам нищо против вариянта, който си описал ти,
но нещата са несъпоставими
това е частен случай, докато тези, които въртят геврека в софия по 50 км са много по-голям процент и е много по-масово явление
не ме разбирай погрешно, нямам нищо против вариянта, който си описал ти,
но нещата са несъпоставими
No bling at the Ring
- E34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
Re: КРАЙ! От другият месец съм на автобуса!
Не се заблуждавайте! Главен виновник за цените са именно Лукойл, покровителствани от Бойчо Тиквоча (да *мре дано!) Нито ЕС ни е виновен нито Ахмадинеджад
Веднага обяснявам, за да няма тва онова:
Погледнете този сайт: http://www.energy.eu/ и по-точно таблицата FUEL TAXES. От нея излиза, че БГ си купува нефтец както долу горе всички на цена от 0.585 eur. Такааа много по-важна е втората графа MARGIN, а това са именно индустриалния марж, по-точно: рафиниране, транспорт, застраховка, складирането, разпределението на бензиностанциите и продажба на потребителите. Този показател е НАЙ-ВИСОКИЯТ В ЦЯЛА ЕВРОПА! Само в Дания е по-висок, ама къде е Дания!
Сега да се запитаме, защо тази стойност е най-високата в целия ЕС, след като си имаме рафинерия?! Ами защото монополист е ЛУКОЙЛ с шефче Вальо Селяка, а пък кум и мноооого добро приятелче му е Боко Тиквоча Прасето ака МинПредс на кочината БГ
Ако случайно бяхме нормална държава като Австрия цената щеше да си е 2.25лв. с всичките си евро салтанати и прочие, ама тия двамата отгоре нямаше да лапат


Погледнете този сайт: http://www.energy.eu/ и по-точно таблицата FUEL TAXES. От нея излиза, че БГ си купува нефтец както долу горе всички на цена от 0.585 eur. Такааа много по-важна е втората графа MARGIN, а това са именно индустриалния марж, по-точно: рафиниране, транспорт, застраховка, складирането, разпределението на бензиностанциите и продажба на потребителите. Този показател е НАЙ-ВИСОКИЯТ В ЦЯЛА ЕВРОПА! Само в Дания е по-висок, ама къде е Дания!
Сега да се запитаме, защо тази стойност е най-високата в целия ЕС, след като си имаме рафинерия?! Ами защото монополист е ЛУКОЙЛ с шефче Вальо Селяка, а пък кум и мноооого добро приятелче му е Боко Тиквоча Прасето ака МинПредс на кочината БГ

Ако случайно бяхме нормална държава като Австрия цената щеше да си е 2.25лв. с всичките си евро салтанати и прочие, ама тия двамата отгоре нямаше да лапат


" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост
Re: КРАЙ! От другият месец съм на автобуса!
E34 написа:Сега да се запитаме, защо тази стойност е най-високата в целия ЕС, след като си имаме рафинерия?!
защото.. си имаме рафинерия
а рафинерията или трябва да продава в големи количества или с голяма печалба
българия е малък пазар, а заради руско-ориентираните настроения в българския петролен бизнес нещата не стават много за износ
но това не е от вчера, така че не е фактор за сегашния ръст в цената на горивата
и така..
No bling at the Ring
Re: КРАЙ! От другият месец съм на автобуса!
E34 написа:Не се заблуждавайте! Главен виновник за цените са именно Лукойл, покровителствани от Бойчо Тиквоча (да *мре дано!) Нито ЕС ни е виновен нито АхмадинеджадВеднага обяснявам, за да няма тва онова:
Погледнете този сайт: http://www.energy.eu/ и по-точно таблицата FUEL TAXES. От нея излиза, че БГ си купува нефтец както долу горе всички на цена от 0.585 eur. Такааа много по-важна е втората графа MARGIN, а това са именно индустриалния марж, по-точно: рафиниране, транспорт, застраховка, складирането, разпределението на бензиностанциите и продажба на потребителите. Този показател е НАЙ-ВИСОКИЯТ В ЦЯЛА ЕВРОПА! Само в Дания е по-висок, ама къде е Дания!
Сега да се запитаме, защо тази стойност е най-високата в целия ЕС, след като си имаме рафинерия?! Ами защото монополист е ЛУКОЙЛ с шефче Вальо Селяка, а пък кум и мноооого добро приятелче му е Боко Тиквоча Прасето ака МинПредс на кочината БГ![]()
Ако случайно бяхме нормална държава като Австрия цената щеше да си е 2.25лв. с всичките си евро салтанати и прочие, ама тия двамата отгоре нямаше да лапат![]()
Интересен сайт- от нрго се вижда, че бенЗина у нас е най- евтиния ако не броиме румъния и кипър, електричеството е многократно по- евтино и газта също не е скъпа. При положение, че сме изравнени с европа не виждам място за недоволство.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: КРАЙ! От другият месец съм на автобуса!
BadAngel написа:
защото.. си имаме рафинерия
а рафинерията или трябва да продава в големи количества или с голяма печалба
българия е малък пазар, а заради руско-ориентираните настроения в българския петролен бизнес нещата не стават много за износ
но това не е от вчера, така че не е фактор за сегашния ръст в цената на горивата
и така..
колега спри се...
толкова глупости избълва в последните си мнения, че чак на мен ми става неудобно като ги чета. Без да се сърдиш, но се излагаш.
И не се сърди, че няма да те опровергавам, просто е безмислено.
E34 написа:Такааа много по-важна е втората графа MARGIN, а това са именно индустриалния марж, по-точно: рафиниране, транспорт, застраховка, складирането, разпределението на бензиностанциите и продажба на потребителите.
а във всяка една от дейностите горе, фактор е работната ръка на 160 Euro, сравнена с хилядите евро на човек в други държави. Да се продава на българите по същите цени като в европа означава зверска печалба.... нагла печалба. Наистина я оправдават с минималните акцизи, ДДС, но аз също съм на мнение, че цената може да се свали значително и ЛУКОЙЛ да лапа в рамките на нормалното. Ако ги гледаш счетоводно, то е ясно, че ще се покрият с разни фиктивни разходи. Затова трябва с железен юмрук да ги удари някой! Но ако се ползват с протекции на властта, няма как да стане.
А проблема с горивата си е много сериозен и трябва да се дъвче, защото тук не става въпрос за неделния келешлък и носене на задницата, а за цялата икономика. Не знам защо сте против тези теми, какво трябва - и дума да не обелваме затова ли?
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: КРАЙ! От другият месец съм на автобуса!
Сега очаквам изказване на бате Бойче "Еми купете си каруци бе,прабабите ви да не са се возили в коли"




/// 6>4




- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: КРАЙ! От другият месец съм на автобуса!
uCnaHeTcA написа:Е какво е твоето виждане за изход от ситуацията тогава ?
Ясно е, че на всички ни е избушило, еле па' на тия от провинцията, въпросът е, че кучетата си лаят, керванът си...
Някой да седне и да напише във форума "ми изходът е еди къв си, така и така трябва да стабе" е доста нелепо, защото ние виждаме само малка част от нещата, а "голямата картина" ни е тотално неизвестна, или поне на почти всички "протестиращи". Доста елементарно е да се каже, че тоя трябва да направи това, а ония - онова и нещата ще станат екстра... като оставим на страна задължителните спънки, сигурно налице са още дузина "интереси", "предпочитания", "шуро-баджанащина" и т.н... имаме си ги, вероятно в повече от останалите страни (само да не влизаме в полемиката, как само в България ги има тия неща, а по света - не), но и тези неща трябва да се вземат предвид от всеки един "управляващ", който иска да прави някакви промени.
Идеята е, че на нас цялата държава ни е сбъркана и не може току така да се случат нужните промени, че да станат нещата... без да искам да обиждам никой, ама ако на дори половината от "протестиращите" им се даде шанс да си топнат ръката в кацата с мед, те няма да продължат да протестират и да се дърпат, ами просто ще си навият ръкава на ризата, че да не го оцапат с мед. Пример - ония със слогана "45 години стигат".
Ако нещата ставаха само с протести и недоволство, в Гърция досега всичко щеше да е приключило в полза на протестиращите. Само че в не малко случаи протестиращите не са наясно срещу какво се изправят и защо не може да стане тяхното и защо тяхното не е за предпочитане да се случи и няма да е добре дори за самите протестиращи.
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: КРАЙ! От другият месец съм на автобуса!
Nasko_ написа:
Не знам в кой град си бил на протест, но аз бях и на трите в София, на последния бяхме 10 коли...както и да еДокато минавахме бавно по бул. Васил Левски, (движението е спряно и преминава шествието) гледам как няколко шофьори, спрени заради протеста, са се нахвърлили върху полицаите и се карат с тях, как могло да спират движението, заради някакви, които не знаели за какво протестират! Това го чух с ушите си и въобще не преувеличавам.
добре де а ти знаеше ли срещу какво протестираш?
както каза Моллов гърците с протест цъфнаха и вързаха, испанците със сиестата и те..
да сте чули някъде в Германия, Австрия някой да протестира?

"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- pkaramitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 13.09.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 528 на газчица...
- Мечтае да кара: МиГ-29
Re: КРАЙ! От другият месец съм на автобуса!
Mollov написа:Някой да седне и да напише във форума "ми изходът е еди къв си, така и така трябва да стане" е .....
Аз за мене съм си го решил!
На миналогодишните протести бях,три дена ИХУ,после Тиху....
От другият месец съм на автобуса,колата ще седи пред блока,и ще се кара много рядко.Което автоматично ми спестява 150-200лв на месец,което от своя страна води до спад в печалбите на....(виж ми подписа

Ако всеки си свали гъза от колата поне за месец,ето така, за удоволствието да гледаш липсата на коли по бензиностанциите,и писанията после по весниците и истеричните ТВ медии,че няма търсене на горивата,то чак тогава може да има някакъв ефект!
Това би било истински протест!
Дори само за месец!

- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: КРАЙ! От другият месец съм на автобуса!
pkaramitev написа:Mollov написа:Някой да седне и да напише във форума "ми изходът е еди къв си, така и така трябва да стане" е .....
Аз за мене съм си го решил!
На миналогодишните протести бях,три дена ИХУ,после Тиху....
От другият месец съм на автобуса,колата ще седи пред блока,и ще се кара много рядко.Което автоматично ми спестява 150-200лв на месец,което от своя страна води до спад в печалбите на....(виж ми подписа)
Ако всеки си свали гъза от колата поне за месец,ето така, за удоволствието да гледаш липсата на коли по бензиностанциите,и писанията после по весниците и истеричните ТВ медии,че няма търсене на горивата,то чак тогава може да има някакъв ефект!
Това би било истински протест!
Дори само за месец!
Пич, моите уважения обаче един камион днес зарежда 500 лева примерно.. ти с твоя един резервоар на месец (както и аз) можем само да им......
А камионите няма как да спрат

"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: КРАЙ! От другият месец съм на автобуса!
те камионите обаче не зареждат на тия цени къде ние зареждаме. печалбата от нас им е в много по-голям процент, не говоря за общото количество, ами сравнително като цена на литър, така че хич не лапат малко само от нас. като цяло идеята да се слезе от колата е добра за всички. задръстванията намаляват, разходите за подръжка и гориво също, по-екологично е и тия мърли от лукойл ще лапат по-малко. не случайно в белите държави като холандия градския транспорт е добре развит и предпочитан и хората са на колела.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: КРАЙ! От другият месец съм на автобуса!
pkaramitev написа:Ако всеки си свали гъза от колата поне за месец,ето така, за удоволствието да гледаш липсата на коли по бензиностанциите,и писанията после по весниците и истеричните ТВ медии,че няма търсене на горивата,то чак тогава може да има някакъв ефект!
Да, така е... аз това съм го казвал нееднократно... ако поне 95% от хората с лични автомобили в София и другите големи градове се откажат да карат колите си поне 30 дни, тогава "протестът" ще е наистина ефективен... медиите ще го пораздухат още повече, но ще се види, че хората искат промяна. И тогава не правителството, ами бензиностанции/Лукойл ще почнат да мислят какво трябва да се промени.
Но... проблемът е в протестиращите... те искат да протестират от движещите им се коли и да псуват де що управляващи има... но вътре в колата, докато върти геврека... така на никой няма да накривят шапката.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana