Представиха новата S-класа
Модератор: Общи модератори
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Представиха новата S-класа
"blacksapphire" откога почна да пишеш BMW с малки букви а мб с големи?!
Малко е извън темата но как човек каращ Е39 което по-едно време се продаваше за 6000-лева се качва на 65ца и GTR?
Не се заяждам,просто си написал че караш доста сериозни коли,ако е така евала...
По темата и на мен не ми харесва новата S-ка но да видим и BMW с какво ще ни изненада...

Малко е извън темата но как човек каращ Е39 което по-едно време се продаваше за 6000-лева се качва на 65ца и GTR?

Не се заяждам,просто си написал че караш доста сериозни коли,ако е така евала...

По темата и на мен не ми харесва новата S-ка но да видим и BMW с какво ще ни изненада...


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Представиха новата S-класа
Пак ще ти ги цитирам понеже е по-прегледно
Не мисля, че вадя от контекста, предния ти пост е пълен май
Чаршаф, за теб е историята на С-клас
Тоообре
Да, Мерцедес са пионери, не съм твърдял обратното. Но БМВ усъвършенстват технологиите и в крайна сметка и ги интегрират по-добре - ергономичност, удобство и т.н. Не ща да се сещам за шалтерите в W220 дори
Тук можеш да отговориш на поста на Ачо
Майбах не фалираха ли нещо?



blacksapphire написа:Вместо да копираш чаршафи и да вадиш думи от контекст, всичко, което съм написал, е публично като информация.![]()
Чаршаф, за теб е историята на С-клас


blacksapphire написа:Виж разбивка по продажби в топ сегмента по години за т.н конкуренти на S-klasse, цена на 760iL vs. S65AMG, цени на старо, къде е първият ABS, AIR bag или изцяло диодно осветление например.
Да, Мерцедес са пионери, не съм твърдял обратното. Но БМВ усъвършенстват технологиите и в крайна сметка и ги интегрират по-добре - ергономичност, удобство и т.н. Не ща да се сещам за шалтерите в W220 дори


blacksapphire написа:Kaкво значение има възрастта на купувача, след като се продава най-добре в класа си... както ще бъде винаги. Дори не включвам продажбите на Майбах, който си беше най-скъпата S-ka.
Тук можеш да отговориш на поста на Ачо

blacksapphire написа:Aко световните продажби зависеха от екстрасенсите и гадателите на бмв форум, досега МБ да са фалирали.

blacksapphire написа:Незнанието не оправдава, уви.
Майбах не фалираха ли нещо?


Последна промяна Nickelback на 25 Май 2013, 20:52, променена общо 1 път
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Представиха новата S-класа
типично по български го ударихте на кавги и заяждане.....
Всичко е въпрос на вкус, но от друга страна като го гледаш постояно и някак си започва да ти се струва нормално (още с първото си качване преди около 2 г. часовника между средните дюзи за въздух щеше да ми избоде очите. Сега след толкова изминати км с колата ми се струва, че точно там му е мястото). Та не вярвам, че ще дойде време собствениците на 7er да си купуват S, както и обратното. При този клас автомобили нещата изглеждат съвсем различно. Една от идеите е, моделът (все тая дали 7er или S) да е логично продължение на предишният, както и да предлага нещо ново.
То се мина през Майбах, А класи, В класи ванчета и т.н. Ми ако стратрегията на МБ с А класите (новата според мен е доста красива) не беше печеливша, дали щяха да я последват от БМВ с 1er? Всеки гледа да прави пари, по един или друг начин. Основните модели на марката се запазват и се правят нови, защото има пазар и за тях. Какво толкова лошо има? Ако не го направят МБ и БМВ някой друг ще го направи.
Майбах....ми това е кола правена за шейхове. На кой нормален човек да му хареса при положение, че само ароматизатора струваше над 6к €?
Едно трябва да се признае - МБ имат почти (изключение правят моторите) във всеки клас представител. Било ванове, било леки автомобили, било леки и тежкотоварни камиони. Нещо, което липсва при БМВ. Те са и първите, които слагат възд. възглавници, ABS и т.н. Наистина в доста отношния могат да се наричат пионери.
Та по темата - лично на мен таблото малко ме дразни. Тези дупки отляво и отдясно не ги намират за много естетически.
Всичко е въпрос на вкус, но от друга страна като го гледаш постояно и някак си започва да ти се струва нормално (още с първото си качване преди около 2 г. часовника между средните дюзи за въздух щеше да ми избоде очите. Сега след толкова изминати км с колата ми се струва, че точно там му е мястото). Та не вярвам, че ще дойде време собствениците на 7er да си купуват S, както и обратното. При този клас автомобили нещата изглеждат съвсем различно. Една от идеите е, моделът (все тая дали 7er или S) да е логично продължение на предишният, както и да предлага нещо ново.
То се мина през Майбах, А класи, В класи ванчета и т.н. Ми ако стратрегията на МБ с А класите (новата според мен е доста красива) не беше печеливша, дали щяха да я последват от БМВ с 1er? Всеки гледа да прави пари, по един или друг начин. Основните модели на марката се запазват и се правят нови, защото има пазар и за тях. Какво толкова лошо има? Ако не го направят МБ и БМВ някой друг ще го направи.
Майбах....ми това е кола правена за шейхове. На кой нормален човек да му хареса при положение, че само ароматизатора струваше над 6к €?
Едно трябва да се признае - МБ имат почти (изключение правят моторите) във всеки клас представител. Било ванове, било леки автомобили, било леки и тежкотоварни камиони. Нещо, което липсва при БМВ. Те са и първите, които слагат възд. възглавници, ABS и т.н. Наистина в доста отношния могат да се наричат пионери.
Та по темата - лично на мен таблото малко ме дразни. Тези дупки отляво и отдясно не ги намират за много естетически.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Представиха новата S-класа
Е65 е в пъти по-добро от кашкавалената W220, то не са хиляди проблеми с електрониката, с окачването... жалко за хубавия дизайн. Не че и Е65 няма проблеми, но толкова... А и след фейслифта Е65 лично за мен е едно от най-красивите да не кажа най-красивото БМВ от тези години.
По темата..
Отвън ми мяза на Хюндай или Кия.
Интериора.. типично грозни седалки, и на цветова комбинация са го докарали
С тоя огромен ектран и разположението му сякаш съм в тир или свръх модерен кемпер
(кое му е изисканото на това табло не знам
)
Може и супер хай-тек да е, може всичко, но такова ми е мнението каква е на външен вид.
Аз не претендирам мнението ми да е субективно, но специално за еС клас си имам собствена социология - съседи са им двама братя (бизнесмени) които от както ги помня карат само еС класи - W140, после от Германия две еднакви чисто нови W220 600Л, като излезе W221 веднага от Германия две еднакви 600Л.. и двамата имат синове на моята възраст (значи смятайте че хората са си баш в тая възраст дето е най-голяма част от електората на Мерцедес) и вчера виждам единия и се заговорихме за новата еС класа и ми казва "нещо не са много очаровани от новия модел поне на дизайн" (а хората не са от тея дето си купуват еС класа само заради имиджа или нещо друго, фенове са си и си поръчват от първите бройки дето пристигат в БГ)
По темата..
Отвън ми мяза на Хюндай или Кия.
Интериора.. типично грозни седалки, и на цветова комбинация са го докарали



Може и супер хай-тек да е, може всичко, но такова ми е мнението каква е на външен вид.
Аз не претендирам мнението ми да е субективно, но специално за еС клас си имам собствена социология - съседи са им двама братя (бизнесмени) които от както ги помня карат само еС класи - W140, после от Германия две еднакви чисто нови W220 600Л, като излезе W221 веднага от Германия две еднакви 600Л.. и двамата имат синове на моята възраст (значи смятайте че хората са си баш в тая възраст дето е най-голяма част от електората на Мерцедес) и вчера виждам единия и се заговорихме за новата еС класа и ми казва "нещо не са много очаровани от новия модел поне на дизайн" (а хората не са от тея дето си купуват еС класа само заради имиджа или нещо друго, фенове са си и си поръчват от първите бройки дето пристигат в БГ)

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Представиха новата S-класа
blacksapphire написа:Вместо да копираш чаршафи и да вадиш думи от контекст, всичко, което съм написал, е публично като информация.![]()
Виж разбивка по продажби в топ сегмента по години за т.н конкуренти на S-klasse, цена на 760iL vs. S65AMG, цени на старо, къде е първият ABS, AIR bag или изцяло диодно осветление например. Числата са съставени от цифри все пак, не си особено оригинален, по-скоро дребнав.
Kaкво значение има възрастта на купувача, след като се продава най-добре в класа си... както ще бъде винаги. Дори не включвам продажбите на Майбах, който си беше най-скъпата S-ka.
Aко световните продажби зависеха от екстрасенсите и гадателите на бмв форум, досега МБ да са фалирали.
Незнанието не оправдава, уви.
Майбах беше скъпа еСкласа и се провали . Гоуст е скъпа седмица и жъне успехи - виж колко е просто . Общо Ролс-Ройс продават над 4000 коли на година , Майбах продаваха по 140 коли , нали

Виж разбивка по продажби в топ сегмента по години за т.н конкуренти на S-klasse, цена на 760iL vs. S65AMG, цени на старо, къде е първият ABS, AIR bag или изцяло диодно осветление например. Числата са съставени от цифри все пак, не си особено оригинален, по-скоро дребнав.
- дай я тази разбивка , аз не я виждам . Знам само че еС клас води по продажби традиционно , но това са общи приказки . Ти каза че мачка - чакаме разбивката

S-klasse, цена на 760iL vs. S65AMG
- като традиционнен фен на мерцедес не си разбрал, че 760и е при С600 . БМВ не правят М версии на 7ца , те правят - Гоуст , Фантом и Урайт . Виж те как пазят цена в сравнение с еС65 АМГ и ще ти стане лошо.
къде е първият ABS, AIR bag или изцяло диодно осветление например
- супер , а къде е първия КСЕНОН, първата НАВИГАЦИЯ , първото АКТИВНО нощно виждане , първия самостоятелен ИНТЕРНЕТ в кола ... мога още доста да ти говоря по темата

boksioraE39 написа:"blacksapphire" откога почна да пишеш BMW с малки букви а мб с големи?!![]()
Малко е извън темата но как човек каращ Е39 което по-едно време се продаваше за 6000-лева се качва на 65ца и GTR?![]()
Не се заяждам,просто си написал че караш доста сериозни коли,ако е така евала...![]()
По темата и на мен не ми харесва новата S-ка но да видим и BMW с какво ще ни изненада...
алх има макларън , енигмата подарява ламбота на жена си - всеки е свободен да се представя у форума както си иска

Последна промяна acho.rs на 25 Май 2013, 21:25, променена общо 1 път
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Представиха новата S-класа
типично по български го ударихте на кавги и заяждане.....
- не е така , всеки си изказа субективното мнение , сега дискутираме нещо обективно.
Re: Представиха новата S-класа
Ми обективно мога да ти кажа следното - по вътрешните показатели на МБ и по показателите на повечето от водещите списания (говорим за окачване, ниво на шум, вибрации и т.н.), S е победител. И за да не ме набедите за МБ фен и т.н. бързам да ти кажа, че карам БМВ.
НО, при МБ има нещо, което ги няма при БМВ - просто една S класа си личи от многооо далеч - само като я видиш на магистралата и знаеш, че е S. Докато при БМВ трудно можеш да направиш разлика между 5er и 7er. Просто клиента при МБ е на съвсем друго ниво отколкото при БМВ (говорим за сегмента S/7er).
НО, при МБ има нещо, което ги няма при БМВ - просто една S класа си личи от многооо далеч - само като я видиш на магистралата и знаеш, че е S. Докато при БМВ трудно можеш да направиш разлика между 5er и 7er. Просто клиента при МБ е на съвсем друго ниво отколкото при БМВ (говорим за сегмента S/7er).
Re: Представиха новата S-класа
Bavarcho написа:Е65 е в пъти по-добро от кашкавалената W220, то не са хиляди проблеми с електрониката, с окачването... жалко за хубавия дизайн. Не че и Е65 няма проблеми, но толкова... А и след фейслифта Е65 лично за мен е едно от най-красивите да не кажа най-красивото БМВ от тези години.
По темата..
Отвън ми мяза на Хюндай или Кия.
Интериора.. типично грозни седалки, и на цветова комбинация са го докаралиС тоя огромен ектран и разположението му сякаш съм в тир или свръх модерен кемпер
(кое му е изисканото на това табло не знам
)
Може и супер хай-тек да е, може всичко, но такова ми е мнението каква е на външен вид.
Аз не претендирам мнението ми да е субективно, но специално за еС клас си имам собствена социология - съседи са им двама братя (бизнесмени) които от както ги помня карат само еС класи - W140, после от Германия две еднакви чисто нови W220 600Л, като излезе W221 веднага от Германия две еднакви 600Л.. и двамата имат синове на моята възраст (значи смятайте че хората са си баш в тая възраст дето е най-голяма част от електората на Мерцедес) и вчера виждам единия и се заговорихме за новата еС класа и ми казва "нещо не са много очаровани от новия модел поне на дизайн" (а хората не са от тея дето си купуват еС класа само заради имиджа или нещо друго, фенове са си и си поръчват от първите бройки дето пристигат в БГ)
Ми представи си,че им се е свил пазара и немогат да си купят новата С класа и за това е лоша (това в кръга на шегата)
Всеки си има вкус за дизайн и цвет...Те така всички говореха за Нисан GTR като се появиха само снимки,че приличал на Киа незнам си кво ма сега е различно след като се продава няколко години...
Включих се за друго и то е относно "кашкавалената" W220 и колко по зле била от E65...Имал съм ги и двата модела верно седмичката беше слаб мотор 735 а с класата S400 но тука не говориме за бързина ускорение и тем подобни...Окачването дето казваш на С класата е брутално яко когато е здраво и вози превъзходно...Тва че половината тука са паднали по корем е защото собствениците им са клошари не говори лошо за колата...да ремонта му е скъп еми скъп е не караме форд мондео а С класа...За електрониката не искам да говоря точно при е65 ми побеле косата може така да съм попаднал...Нищо лично тва ми е мнението и виждането...
Живей у борчове,за да те помнат хората !!!
Re: Представиха новата S-класа
acho.rs написа:къде е първият ABS, AIR bag или изцяло диодно осветление например...
- супер , а къде е първия КСЕНОН, първата НАВИГАЦИЯ , първото АКТИВНО нощно виждане , първия самостоятелен ИНТЕРНЕТ в кола ... мога още доста да ти говоря по темата
Аз по принцип не се бъркам в твой постинги но...
Първата кола с абс- 1966 дженсен фф
Първата кола с еърбег- 1973 олдсмобил торнадо
Първата кола с изцяло с лед осветление- Ауди р8 и лексус 600х
Първата кола с ксенон - 1997 линкълн марк 7
Първата кола с навигация- Хонда/ акюра леджън
Първата кола с активно нощно виждане- 2002 лексус лх470
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Представиха новата S-класа
Ето един обстоен списък с нововъведения и постижения в автомобилния свят, ако на някой му е интересно:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_automotive_superlatives
Любимото ми
:
Мисля си, че в миналото е имало повече престиж, в това да пуснеш първи някоя технология. В наши дни може би е свързано повече с тайминг и маркетинг.
Иначе, под LED май се имаше предвид, че новата S-класа няма да има нито една крушка.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_automotive_superlatives
Любимото ми

- First 7-speed manual - 2011 Porsche 991
- First 8-speed manual - 1960 Moskvitch 410/411
Мисля си, че в миналото е имало повече престиж, в това да пуснеш първи някоя технология. В наши дни може би е свързано повече с тайминг и маркетинг.
Иначе, под LED май се имаше предвид, че новата S-класа няма да има нито една крушка.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Представиха новата S-класа
Вие докато се джафкате, хората карат... В събота пред Планет в Пловдив се кипреше една още с немските номера и си позволих да разгледам. Не съм впечатлен от силуета и излъчването. Личи си, че е високотехнологична, но само това, няма излъчването на предишния модел. Явно мерцедес нарочно редуват по-смотан с красив модел, или такава ще е модата в следващите години. Но за разлика от новия cls и sl, s-класата не ми допада.
Never mistake motion for action...
- tngeorgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 2.08.2006
- Местоположение: София
Re: Представиха новата S-класа
alx написа:acho.rs написа:къде е първият ABS, AIR bag или изцяло диодно осветление например...
- супер , а къде е първия КСЕНОН, първата НАВИГАЦИЯ , първото АКТИВНО нощно виждане , първия самостоятелен ИНТЕРНЕТ в кола ... мога още доста да ти говоря по темата
Аз по принцип не се бъркам в твой постинги но...
Първата кола с абс- 1966 дженсен фф
Първата кола с еърбег- 1973 олдсмобил торнадо
Първата кола с изцяло с лед осветление- Ауди р8 и лексус 600х
Първата кола с ксенон - 1997 линкълн марк 7
Първата кола с навигация- Хонда/ акюра леджън
Първата кола с активно нощно виждане- 2002 лексус лх470
И аз не искам да се бъркам, но първите в света коли с фабричен ксенон и ГПС нави са БМВ Е38 ))
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
Re: Представиха новата S-класа
^ Първата кола с фабричен ксенон е BMW Е32 -предлагал се е като опция само за 750i/iL ,от 1991г.
A E38 е първият автомобил с вградена навигация в Европа , но в световен мащаб съм чел ,че е Хонда (-като опция за модели от US и японския пазар).
п.п. Мерцедес в световен план изпреварват БМВ с въвеждането на навигация с една година - от 1993 като опция за S-klas (W140) ,но само за Японския пазар .
A E38 е първият автомобил с вградена навигация в Европа , но в световен мащаб съм чел ,че е Хонда (-като опция за модели от US и японския пазар).
п.п. Мерцедес в световен план изпреварват БМВ с въвеждането на навигация с една година - от 1993 като опция за S-klas (W140) ,но само за Японския пазар .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
...
Re: Представиха новата S-класа
Да. Объркал съм се - първата американска кола е линкълн марк 7. Първата в света както казаха по-горе е 1991 750ил
А първия фабричен нави е както казах в Хонда. А първия нави гпс е в 1995 олдсмобил.
А първия фабричен нави е както казах в Хонда. А първия нави гпс е в 1995 олдсмобил.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани