Първа кола :)
Модератор: Общи модератори
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Първа кола :)
K_Ilkov написа:Ама е хубаво, че така от позицията на опита си на 19г ти е ясно всичко
не знае колко уши има на главата, ама кара


BaDxBoY написа:Момчета, грешно ви е мислете на всички..
казА ли им го?!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Първа кола :)
K_Ilkov написа:BaDxBoY написа:...
![]()
Значи виж сега гусин пилот, то като те сърбят ръчичките и с Панда 0.75 стават бели.
Ама тва не значи, че по-мощната кола е по-подходяща за млади шофьори ...
А пък ти ако си мислиш, че много си се научил да караш и ти е дошъл акъла драсни пак след 10г как ти изглеждат нещата ...
Дано не му се наложи да диктува от гиспово корито...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Първа кола :)
BaDxBoY написа:Не разбрахте това, което се опитах да ви кажа, но здраве да е
Не бе, не се притеснявай - разбрахме


Ама не и за млад шофьор, тебе те изключвам щото си пилот

Всичко там е по ... и ако знаеш кво правиш нещата са по ... за всичко
По-добри спирачки, по-добро ускорение, което води, до друг начин на движение изобщо ...
Просто има едни неща дето ти още не си ги разбрал


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Първа кола :)
http://fakti.bg/krimi/138288-19-godishen-zagina-v-adska-katastrofa
Ето ви кола 155к.с. в комбинация с "опитен" пилот гледал прекалено много бързите и яростните
Ето ви кола 155к.с. в комбинация с "опитен" пилот гледал прекалено много бързите и яростните
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Първа кола :)
Иии айде като почнете така мъдреците -много са ти тия коне. Какво точно му е многото на 150 кс? Има Щати в които от 15 годишни карат и там колите са по 5 литра V8 всичките са в корито сигурно. Вижте ,че БМВ вече дори нямат базов модел с толкова КС, почнаха да правят семейни седани по над 500КС. По мощната кола е по сигурна при изпреварване и маневри.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Първа кола :)
BMW_RIDER написа:Иии айде като почнете така мъдреците -много са ти тия коне. Какво точно му е многото на 150 кс? Има Щати в които от 15 годишни карат и там колите са по 5 литра V8 всичките са в корито сигурно. Вижте ,че БМВ вече дори нямат базов модел с толкова КС, почнаха да правят семейни седани по над 500КС. По мощната кола е по сигурна при изпреварване и маневри.
имайки предвид липсата на възпитание в 90% от българските семейства
имайки предвид 20-те учебни часа за вземане на книжка през които "инструкторите" си бъркат в носа и плюскат банички
имайки предвид автопарка в бг - масово 15-20 годишен минал шано технически преглед
имайки предвид липсата на кинти и съоражения (писти) за дозата адреналин
150 коня са прекалено много за първа кола

и т'ва във Щатите не е "точно" така, защото ако караш мощна кола застраховката е в небето $$$$$$$$$$$

за последното си прав

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Първа кола :)
vicho написа:BMW_RIDER написа:Иии айде като почнете така мъдреците -много са ти тия коне. Какво точно му е многото на 150 кс? Има Щати в които от 15 годишни карат и там колите са по 5 литра V8 всичките са в корито сигурно. Вижте ,че БМВ вече дори нямат базов модел с толкова КС, почнаха да правят семейни седани по над 500КС. По мощната кола е по сигурна при изпреварване и маневри.
имайки предвид липсата на възпитание в 90% от българските семейства
имайки предвид 20-те учебни часа за вземане на книжка през които "инструкторите" си бъркат в носа и плюскат банички
имайки предвид автопарка в бг - масово 15-20 годишен минал шано технически преглед
имайки предвид липсата на кинти и съоражения (писти) за дозата адреналин
150 коня са прекалено много![]()
и т'ва във Щатите не е "точно" така, защото ако караш мощна кола застраховката е в небето $$$$$$$$$$$![]()
за последното си прав
Така е...НО
ЗА липсата на възпитание не е виновен "мощния" автомобил
ЗА смотаните курсове също не е виновен
ЗА лошата инфраструктура и липсата на съоръжения също.
Някой беше постнал линк към статия как някой се убил със 150 кс кола. Има още един куп убили се с коли диапазона 60 - 600кс и мога дати кажа ,че в горната граница със сигурнст процента е по малък. Айде някой да каже според него колко процента от ПТП тата особено тежките са със мощни коли ама наистина мощни - над 300кс. Много по малък от тоя с коли около 100-150 кс.
Аз си спомням като бях на 18 и се "пазарех" за кола - отговора беше - кола 300 коня НЯМА да караш, ама трябва да съм още по луд да те пусна да изпреварваш на дълъг път с нещо 80 кс.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Първа кола :)
BMW_RIDER написа:...
много ясно, че не е виновен автомобила, но мощен такъв в ръцете на идиоти е предпоставка за подобни случки, т.е. няма "НО"
BMW_RIDER написа:Има още един куп убили се с коли диапазона 60 - 600кс и мога дати кажа ,че в горната граница със сигурнст процента е по малък.
защото процента на коли над 250-300 коня е много малък

BMW_RIDER написа:Аз си спомням като бях на 18 и се "пазарех" за кола - отговора беше - кола 300 коня НЯМА да караш, ама трябва да съм още по луд да те пусна да изпреварваш на дълъг път с нещо 80 кс.
просто и лесно: няма да изпреварваш
докато бях в Щатите се возехме много и винаги, когато питах "Защо не изпреварваш?" отговора беше "Не ми се рискува"
може да не са перфектни и да са слаби шАфиори (като цяло), но са дисциплинирани

п.с. няма сила на света, която да ме убеди, че да дадеш сравнително бърз автомобил в ръцете на всички 18-19-20 годишни БЪЛГАРСКИ шофиори е правилно!
Последна промяна vicho на 08 Апр 2015, 17:01, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Първа кола :)
BMW_RIDER написа:
Така е...НО
ЗА липсата на възпитание не е виновен "мощния" автомобил
ЗА смотаните курсове също не е виновен
ЗА лошата инфраструктура и липсата на съоръжения също.



Всичко е до задкормилното устройство. Вече всяка кола вдига 140км, а това е напълно достатъчно да се убиеш



- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Първа кола :)
+1vicho написа:BMW_RIDER написа:Иии айде като почнете така мъдреците -много са ти тия коне. Какво точно му е многото на 150 кс? Има Щати в които от 15 годишни карат и там колите са по 5 литра V8 всичките са в корито сигурно. Вижте ,че БМВ вече дори нямат базов модел с толкова КС, почнаха да правят семейни седани по над 500КС. По мощната кола е по сигурна при изпреварване и маневри.
имайки предвид липсата на възпитание в 90% от българските семейства
имайки предвид 20-те учебни часа за вземане на книжка през които "инструкторите" си бъркат в носа и плюскат банички
имайки предвид автопарка в бг - масово 15-20 годишен минал шано технически преглед
имайки предвид липсата на кинти и съоражения (писти) за дозата адреналин
150 коня са прекалено много за първа кола![]()
и т'ва във Щатите не е "точно" така, защото ако караш мощна кола застраховката е в небето $$$$$$$$$$$![]()
за последното си прав
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Първа кола :)
spec-V написа:Бе хора к'ви 46-ци ...,човека има 4 бона чисто на чисто..... като го вземе тва лай..о от 4 000лв. после какво да го прави ?
гуми , спирачки, троп хлоп, ролки фучат,не загрява,масло ,филтри ... ....итн итн....
Учудвам се просто какви коли се продават ,и най-вече какви гробове купуват от безкрайно обезценения пазар препълнен с боклуци по 500 000 км падали в геран![]()
Е36 -ката му е предела !

Re: Първа кола :)
Да,наистина - По-добре изпъната и поддържана е36ца,отколкото най-постната И раздрънкана е46.За 4 бона ще си вземеш наистина хващаща окото е36ца и в същото време гледана в добро състояние,или пък за 3 примерно,а с останалите ще можеш да си я обслужиш перфектно за да няма никакви проблеми.
Разбира се ако имаш повече пари за наистина качествена е46,естествено ,че няма е36,която да е по-добра.Аз примерно си продавам е46цата 328ци за 9800 лева. Някой ще се исмее И ще каже: ти си луд,има ги за по 6к даже и под 6к . Еми ок,вземи си тогава тази за 6 ,най-постната,с плюшени седалки,стоков пакет,обикновени фарове,внос от Италия,на 500 000 км + безброй забележки по вид и окачване и тракащ като дизел двигател,без нито 1 екстра освен подлакатник,че даже бонус - ЖЪЛТИ МИГАЧИ .Само цветът да е същия и я докарай до оборудването,вида и състоянието на мойта.Слагаш м пакет минимум 1000 лева,навигацията 4:3 + харман кардан поне 500 лева с пазарлъци ,джантите 18ски стил 167 с хубави гуми са 1000 лева,да речем ще продадеш 16ските с гумите на тази за 6 бона за 300 лева - Значи слагаме поне 700 за мойте джанти с гуми . Прибавяме кожения салон ,който с мъка ще се намери за 400 лева . До тук сме - 1000 + 500 + 700 + 400 = 2600 лв.Слагаме всички други фабрични екстри,които липсват при тази за 6к - ксенон,измиване на фарове,адаптивни фарове,шибедах,сензор дъжд,мултифункционален волан, памет,надуване,подгрев на седалките, ел. щора ( неща които никак не са лесни за намиране и слагане и евтини като цена ) и някои доработки ,които също не са евтини - лед ейнджъли,генерация правена открай докрай + хубаво спортно гърне чип,окачване и подсилени тампони навсякъде. Вече мисля,че сме доста над 3 хиляди лева. Слагаме автоматика ,който си е много скъпа екстра и автоматично вдига цената на колата 1000 лева спрямо същата,но ръчка. От там слагаме и цялостното състояние без забележка,всичко сменено и обслужено ,мъркащ двигател, малко и реални километри с готовност за проверка във всеки сервиз на всичко изброено.Внесена от Швейцария 2013 година и аз единствен собственик в България.Така,че от кола до кола има огромна разлика.За мен лично колата ми струва ,поне 3500-4000 над най-евтините от същия модел,коИто се продават.Проста и конкретна сметка направих какво ще ми струва ,вземайки постната 328 за 6 бона ,да я направя до това което искам.
Разбира се ако имаш повече пари за наистина качествена е46,естествено ,че няма е36,която да е по-добра.Аз примерно си продавам е46цата 328ци за 9800 лева. Някой ще се исмее И ще каже: ти си луд,има ги за по 6к даже и под 6к . Еми ок,вземи си тогава тази за 6 ,най-постната,с плюшени седалки,стоков пакет,обикновени фарове,внос от Италия,на 500 000 км + безброй забележки по вид и окачване и тракащ като дизел двигател,без нито 1 екстра освен подлакатник,че даже бонус - ЖЪЛТИ МИГАЧИ .Само цветът да е същия и я докарай до оборудването,вида и състоянието на мойта.Слагаш м пакет минимум 1000 лева,навигацията 4:3 + харман кардан поне 500 лева с пазарлъци ,джантите 18ски стил 167 с хубави гуми са 1000 лева,да речем ще продадеш 16ските с гумите на тази за 6 бона за 300 лева - Значи слагаме поне 700 за мойте джанти с гуми . Прибавяме кожения салон ,който с мъка ще се намери за 400 лева . До тук сме - 1000 + 500 + 700 + 400 = 2600 лв.Слагаме всички други фабрични екстри,които липсват при тази за 6к - ксенон,измиване на фарове,адаптивни фарове,шибедах,сензор дъжд,мултифункционален волан, памет,надуване,подгрев на седалките, ел. щора ( неща които никак не са лесни за намиране и слагане и евтини като цена ) и някои доработки ,които също не са евтини - лед ейнджъли,генерация правена открай докрай + хубаво спортно гърне чип,окачване и подсилени тампони навсякъде. Вече мисля,че сме доста над 3 хиляди лева. Слагаме автоматика ,който си е много скъпа екстра и автоматично вдига цената на колата 1000 лева спрямо същата,но ръчка. От там слагаме и цялостното състояние без забележка,всичко сменено и обслужено ,мъркащ двигател, малко и реални километри с готовност за проверка във всеки сервиз на всичко изброено.Внесена от Швейцария 2013 година и аз единствен собственик в България.Така,че от кола до кола има огромна разлика.За мен лично колата ми струва ,поне 3500-4000 над най-евтините от същия модел,коИто се продават.Проста и конкретна сметка направих какво ще ми струва ,вземайки постната 328 за 6 бона ,да я направя до това което искам.
Re: Първа кола :)
Колега тези сметки ги зарежи колко си вложил. И аз за една година набих 3 бона в една е36ца 318ка за джанти м-пакети ,салони и кво ли не и с мъка я продадох за 2800. По твойта логика можеше да я пусна и за 6 колкото реално ми е излезнала ама дали нямаше да е вечно моя
Според мен човека да събере още 1000лв и си мисля че с 5хилки може да се намери прилично е46.

Re: Първа кола :)
Всичко зависи от това какво търсиш в една кола...
Ама колегата не писал повече от месец в темата за да каже 


..Bayerische Motoren Werke..


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани