България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
В такава статистика +/- 3-5% не може да се каже, че е успех. Скоро четох някъде, че грубо за всеки 10 години автомобилостроене ти се увеличава с 30% шанса за оцеляване. Ако това го наложим по нашите "статистики" и не съм убеден къде се намираме. И дали мерките са направили нещо или автомобилните производители.
За 10 години от 2012 има -10% на умрелите и +5% на ранените
При 30% по-сигурни автомобили. Биг бизнис, мъч мерки 
За 10 години от 2012 има -10% на умрелите и +5% на ранените



Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Абе незнам ама тук в Карлово редовно си летяха по околовръстното със 100+ на ограничение 50. Имаше и жертви и то ударени на пешеходни пътеки. От 1 година някъде започнаха да залагат тринога и резко се наакаха всички пишман рацери и в момента всичко кара чинно в ограниченията. От тогава не помня да е имало тежки инциденти.
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Няма полза от супермодерен път + автомобил последен модел натупан с всевъзможни превантивни и активни обезопасителни системи ако в него е ганьо с камара пари и начин на мислене, че каквото и да стане, адвоката ще го спаси...
Ultimate Riding Machine
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
seimo написа:Абе незнам ама тук в Карлово редовно си летяха по околовръстното със 100+ на ограничение 50. Имаше и жертви и то ударени на пешеходни пътеки. От 1 година някъде започнаха да залагат тринога и резко се наакаха всички пишман рацери и в момента всичко кара чинно в ограниченията. От тогава не помня да е имало тежки инциденти.
То аз от кога казвам, че трябва КАТ да почнат да вършат нещо в цялата страна и да няма безнаказани като ония татуирания боклук, подобие на човек, комунистическо отроче, ама к0р



В София на големите булеварди има на високосна година контрол и продължава да има каращи със 150-200 км/ч в града!
А вечер си е брало лайката. По големите булеварди постоянно има такива, които си карат с над 150, като ония, дето затри двама млади на една спирка на бул. България....



И никой не го боли к0ра!!! НИКОЙ! То и това татуирания човекоподобен вечерта затри момичетата, лека им пръст...
P.S. Другата лайнария беше, че махнаха таймерите по светофарите и като ги приближат, още повече се засилват почти всички. Да минат на тъмно жълто, щото не знаят кога ще светне! Няма така простотия като нашата...
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8390
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
zAcK написа:А вечер си е брало лайката. По големите булеварди постоянно има такива, които си карат с над 150, като ония, дето затри двама млади на една спирка на бул. България....![]()
![]()
![]()
И никой не го боли к0ра!!! НИКОЙ! То и това татуирания човекоподобен вечерта затри момичетата, лека им пръст...
Само вечер ли? Понеже редовно минавам по новата част на околовръстното от Младост до Цариградско, там никой не кара под 120-130... аз карам с 90 (ограничение 80) и винаги съм най-бавната кола



за съжаление камери там има изключително рядко
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Не съм съгласен. Който искаше да мине непременно засилваше още повече когато виждаше, че има шанс. А сега преценячите като бройка са по-малко.
Тука на влизане и излизане от града посока Шипка на еднопосочното беше същата работа преди триногата с изключение на жертвите. Не помня да е имало, но пък се случваше блъснат пешеходец или някой пресичал с колело на пешеходната да бъде блъснат. Сливаха се и ПТП-та. Сега от няколко месеца няма абсолютно нищо. Даже и случаите с клаксоните почти ги няма, освен когато е сигурно, че няма тринога, тоест преди 9 сутринта и след 7 вечерта. И да, отбелязват я с уейза веднага още преди да е настроена, но пак си карат бавно без значение там ли е камерата или не.
Тука на влизане и излизане от града посока Шипка на еднопосочното беше същата работа преди триногата с изключение на жертвите. Не помня да е имало, но пък се случваше блъснат пешеходец или някой пресичал с колело на пешеходната да бъде блъснат. Сливаха се и ПТП-та. Сега от няколко месеца няма абсолютно нищо. Даже и случаите с клаксоните почти ги няма, освен когато е сигурно, че няма тринога, тоест преди 9 сутринта и след 7 вечерта. И да, отбелязват я с уейза веднага още преди да е настроена, но пак си карат бавно без значение там ли е камерата или не.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4274
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз също бях против премахването на мигащото жълто. Сега като свети зелено, давам повече газ, за да не се наложи да спирам екстремно и постоянно гледам тоя за мен да не ми скочи във врата. Та адаптираме се спрямо обстановката. 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:Не съм съгласен. Който искаше да мине непременно засилваше още повече когато виждаше, че има шанс. А сега преценячите като бройка са по-малко.
Карал съм всеки ден в София, когато имаше броячи и т.н., и сега карам

Мога да ти кажа, че сега е много по-зле. Особено на големи булеварди.
Не знаят кога ще светне жълто и като е по-голяма скоростта им трябва повече спирачен път.
Затова и се засилват, да могат да минат преди червеното, ако евентуално светне жълто

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ще мине с времето. Когато достатъчно пъти се нахакат да дават газ и ги хване светофара. Примигващо жълто беше ок, ама секунди със зелено не е. И знаете ли, до утре може да спорим, но проблема не е в метода чак толкова, а в изпълнението. Работата е там, че като има такива, които искат да прецакат системата, която е установена със закон било то секунди или мигащо зелено, все ще има ситуации на пътя.
И само да вметна, даване на газ когато ти остава малко време да минеш надвишава количеството гориво, което ще изгориш ако чакаш. Нямам предвид всеки светофар, разбира се има изключения, но сумарно ако направиш това на 100 светофара, то си много прецакан защото има такива, на които ускоряваш с разлика от 40-60 километра от скоростта ти, до нужната за да минеш.
И само да вметна, даване на газ когато ти остава малко време да минеш надвишава количеството гориво, което ще изгориш ако чакаш. Нямам предвид всеки светофар, разбира се има изключения, но сумарно ако направиш това на 100 светофара, то си много прецакан защото има такива, на които ускоряваш с разлика от 40-60 километра от скоростта ти, до нужната за да минеш.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
А колко е просто- минаваш бърз курс за употреба на тринога, слагаш някаква сума депозит и взимаш камерата под наем за определено време. През това време каквото хване - се дели 60/40 примерно с държавата и 40 в джоба ти. Гарантирано за 6 месеца нещата ще се оправят. Същото и за прегледите- който не мине е задължен да си прави колата (за каквото е скъсан) където минава прегледа. Съответно само оторизирани сервизи ще могат да правят прегледи.
Ганьо може да се вкара в правия път по много начини. Проблема е, че Ганьо Ганьо не може да оправи.
Ганьо може да се вкара в правия път по много начини. Проблема е, че Ганьо Ганьо не може да оправи.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:А колко е просто- минаваш бърз курс за употреба на тринога, слагаш някаква сума депозит и взимаш камерата под наем за определено време...
Само че Ганьо е агресивен и милиционерите ги спасява само униформата да не ядат бой... Ако ти се заложиш да снимаш с анцуга някъде, до час ще те ошамарят, ти сцепят анцуга отзад по шева и може би ще ти наврат част от триногата на въпросното място.

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
dhtj написа:alx написа:А колко е просто- минаваш бърз курс за употреба на тринога, слагаш някаква сума депозит и взимаш камерата под наем за определено време...
Само че Ганьо е агресивен и милиционерите ги спасява само униформата да не ядат бой... Ако ти се заложиш да снимаш с анцуга някъде, до час ще те ошамарят, ти сцепят анцуга отзад по шева и може би ще ти наврат част от триногата на въпросното място.
Това ще се самоотрегулира… агресивни ганьовци може да има от двете страни…. Но мисълта ми е, че мотивация му е майката. Да дават примерно 20% от оборота на триногата на полицаите… начини има…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:А колко е просто- минаваш бърз курс за употреба на тринога, слагаш някаква сума депозит и взимаш камерата под наем за определено време. През това време каквото хване - се дели 60/40 примерно с държавата и 40 в джоба ти. Гарантирано за 6 месеца нещата ще се оправят. Същото и за прегледите- който не мине е задължен да си прави колата (за каквото е скъсан) където минава прегледа. Съответно само оторизирани сервизи ще могат да правят прегледи.
Ганьо може да се вкара в правия път по много начини. Проблема е, че Ганьо Ганьо не може да оправи.
Това е разковничето - на ганьопитекът си му е добре така затова тук никога нищо няма да се промени и ще си останем последни във всичко в Европа

Ганьо винаги е бил и ще си остане Ганьо. То затова бай ти Ганя е убил и създателя си...

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
https://www.dunavmost.com/novini/rusene ... ki-pregled
Все едно онази мишка Рокфор от "Чип и Дейл" едно време е минал през него като през швейцарско сирене.
Все едно онази мишка Рокфор от "Чип и Дейл" едно време е минал през него като през швейцарско сирене.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:dhtj написа:alx написа:А колко е просто- минаваш бърз курс за употреба на тринога, слагаш някаква сума депозит и взимаш камерата под наем за определено време...
Само че Ганьо е агресивен и милиционерите ги спасява само униформата да не ядат бой... Ако ти се заложиш да снимаш с анцуга някъде, до час ще те ошамарят, ти сцепят анцуга отзад по шева и може би ще ти наврат част от триногата на въпросното място.
Това ще се самоотрегулира… агресивни ганьовци може да има от двете страни…. Но мисълта ми е, че мотивация му е майката. Да дават примерно 20% от оборота на триногата на полицаите… начини има…
Проблема е че Ганьо е хитрец и няма да заложи триногата там където стават инцидентите и има смисъл от нея, а на някоя хранилка. А такива има много. И не само това ами ще има и бой даже кой да я заложи на по-добрата такава

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани