България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Оставят място в средата за линейка и за полиция , дори 2 коли могат да се разминат ако трябва в средата . Обаче като почнат да чистят тапата ще се изнесат в тая лента и трафика ще се отпуши . И двете колони имат достъп до средната лента която е отворена . А тука ще се набият в двете ленти и тирове и леки автомобили в плътна тапа с километри дето няма чистене , аварийната ще остане свободна и ушаците ще глобяват ако опиташ от там да минеш . Панимаеш малката но съществена разлика ??!!! Тука всичко се прави тъпо и упорито по най малоумния начин .Данчо, хората оставят място за линейка и са слезли от колите както виждаш, но да, както казах няма място за сравнение с тук и там.
но ти хем си ходил в Германия, хем пак не си разбрал нищо.
Ясно , и ти си от тия дето ги разбират нещата ама ги виждаме на практика всеки ден колко ги разбирате

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
В БГ е достатъчно само да пуснат преброителните камери за средна скорост и половината самолети ще се приземят. В комбинация с една добра събираемост на глобите които и в момента не са ниски ще има голяма разлика по пътя, но няма желание дори и за такива елементарни стъпки. Триногите е 100 пъти по-смислено да ги слагат в градовете ама те 90 процента са на хранилките на извънградско.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8389
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Абе не били ниски глобите, те тука тия дни постоянно някакви колеги и познати се хвалят как почнали да им идват доста честитки от камери, ама били по 35-70лв и нямало проблеми да си карат и да си плащат...
ще те хванат с 15-20-30 км/ч превишение, голям праз



ще те хванат с 15-20-30 км/ч превишение, голям праз

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ами не са ниски защото примерно в една Германия са х2, но средната работна заплата е х4 така че ти си сметни къде е проблема в размера на глобите или в това че няма кой да ги наложи и кой да ги събере.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8389
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
seimo написа:Ами не са ниски защото примерно в една Германия са х2, но средната работна заплата е х4 така че ти си сметни къде е проблема в размера на глобите или в това че няма кой да ги наложи и кой да ги събере.
аз съм сметнал много добре... ниски са!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ми то е функция на шанса да те хванат умножено по големината на глобата (и ако факторираме и събираемост отиде коня у ряката). В Германия може и да е по-малка ама шанса да ти го нанижат е бая по-голям и като теглиш чертата с едно и също каране тук и там... не е трудно да се сети човек къде ще е по-скъпо 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:https://news.bg/politics/gerb-predlaga-dostap-na-kat-do-kamerite-na-obshtinite.html
Няма проблеми и в градовете ще има
Te тия камери нямат ли нужда от една камара сертификати за да се ползват от КАТ, да не говорим пък ако смятат да мерят средна скорост с тях?
Някой има ли представа за какво реално се ползват в момента или просто е поредното "имаше едни пари за усвояване?
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Ми то е функция на шанса да те хванат умножено по големината на глобата (и ако факторираме и събираемост отиде коня у ряката). В Германия може и да е по-малка ама шанса да ти го нанижат е бая по-голям и като теглиш чертата с едно и също каране тук и там... не е трудно да се сети човек къде ще е по-скъпо
Именно де, там ще ти е много по-скъпо да караш като олигофрен не щото са високи глобите, а защото шанса да те порежат е много голям . То и затова тук всеки си е преценил, сметнал си е и кара като абдал, но като идат там са по ниски от тревата

- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
bum_bum написа:steeN написа:https://news.bg/politics/gerb-predlaga-dostap-na-kat-do-kamerite-na-obshtinite.html
Няма проблеми и в градовете ще има
Te тия камери нямат ли нужда от една камара сертификати за да се ползват от КАТ, да не говорим пък ако смятат да мерят средна скорост с тях?
Някой има ли представа за какво реално се ползват в момента или просто е поредното "имаше едни пари за усвояване?
Не им трябва, защото те няма да мерят скорост в определен момент като "радарите". Те просто ще засичат време между минаването ти покрай 2 камери. Нищо кой знае какво технически не се изисква за това.
А в момента се ползват за броене на трафик основно, предполагам и за следене за издирвани коли. Мисля, че и тол системата за тежкотоварните ги ползва, за леки коли не знам. Няма да е лошо да ги направят и за гражданска/преглед да следят, ама на дали..
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Това са поредните простотии дето се тиражират . Общинските камери НЕ СТАВАТ за засичане на скорост . Такава точка за измерване се прави със сертифицирани за целта камери , има наредба какви и кои камери могат да се използват . За една такава точка за засичане скорост трябват 2 такива камери , синхрониззирани в реално време свързани с оптика двете камери и със система за разпознаване номерата която е предвидена за засичане на скорост . Тоест сертифицирана е като измервателно средство . Отчита се време на навлизане в отсечката на МПС със специална рамка в платното , отчита се време на преминаване втората камера на тая рамка в реално време . Общинските камери са просто трафик камери и не могат да бъдат използвани за засичане на скорост . Нита са слагани с такава цел нито отговарят на техническите изисквания за такова нещо .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jordana написа:нито отговарят на техническите изисквания
Кои технически изисквания? Твоите ли?

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Има отдавна приети нормативни документи за тия камери . Това че някои хора продължават да пускат кьор фишеци си е техен проблем .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jordana написа:Това са поредните простотии дето се тиражират . Общинските камери НЕ СТАВАТ за засичане на скорост . Такава точка за измерване се прави със сертифицирани за целта камери , има наредба какви и кои камери могат да се използват . За една такава точка за засичане скорост трябват 2 такива камери , синхрониззирани в реално време свързани с оптика двете камери и със система за разпознаване номерата която е предвидена за засичане на скорост......
Данчо я прочети пак ти каква простотия си написал. Как реши че ще засичат скорост тея камери

Последна промяна seimo на 26 Апр 2023, 21:50, променена общо 1 път
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:Абе не били ниски глобите, те тука тия дни постоянно някакви колеги и познати се хвалят как почнали да им идват доста честитки от камери, ама били по 35-70лв и нямало проблеми да си карат и да си плащат...
![]()
![]()
![]()
ще те хванат с 15-20-30 км/ч превишение, голям праз
Абе голян праз, ама накрая става голям. Тоя непукизъм води до...непукизъм и в един момент изяждаш дървото. Имам познат с акт за 1000, на жена ми една позната и нахакали 3 или 4, ама единия бил за 600 лева, как са могли да се скрият там, тя даже не разбрала, че има камера и сега се чуди как ще го плаща в срок, търсеше мангал да прехвърля актове, ама вече и такива няма на хоризонта защото, който манго има редовна книжка гледа да си я пази. Преди години поемаха някои глоби на половин цена, ама като разбраха, че трябва да ги платят защото иначе ще изядат дървото и бяха дотам.
Гледай как на някой като му нахакат лека глобичка от 100 кинта, за която той ще плати 70 и не си вземе поука, в рамките на една година ще го хванат с повече и ще иде на 400, но заради повторното ще стане 800 и как ще бърза да търси пари да плаща на 70% в срок, че все пак са 240 по-малко. И т.н.
П.п: Бубо, тези преброителните засичат и за винетки, поне повечето от тях.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани