България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Пак да питам че явно не е ясно даже и на тоя министър , какво общо 100км скорост с която ще блъснем някой и че го утрепам със ограничението на 30км в градовете ? Нищо общо няма едното с другото ! Сигурно като е на 30 намалена от 50 в градовете нарушителите ще карат не 100км а със 80 като блъскат ??!! Ще им падне и на тях максималната скорост за блъскане или какво ? Трябва да си абсолютен дебил да очакваш да намалеят блъскачите като сложиш 30км максимална в градовете . Никога няма да се реши тоя проблем в България щото е оставен да се решава от такива дето на две магарета сламата не могат зда разделят. Държавата единствената и стратегия е да слага камери и нарушителите да капят като зрели круши и веднага да припкат на тълпи с пачките да плащат яките глоби . Колкото повече толкова повече , стратегията на Мечо Пух 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Няма да важи за тротинетки и ще се напълни с Емилита 


- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тези 30км/ч ще са около училища и детски градини, както е и сега. Поне така поясниха сутринта по телевизията.
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 717
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:Според мен и сега има достатъчна мотивация да си платиш АКО книжката ти трябва и се налага да идеш до кат да си я подновиш.
Jorixa, определено няма да ти е все тая ако те боцне камера на място където 30 ще ти се стори абсурдно. Това не е пожелание де, да не помислиш нещо. Не знам за това 30. В жилищни зони и край училища съм за.
Еми не знам, аз, макар и шофьор, съм привърженик на идеята че в града човек не трябва да се придвижва с кола. Или само когато наистина е нужно - носиш тежко, караш деца и тн. Нека боцкат камерите и белким повече хора слязат от колите и почнат да ползват други методи на транспорт.
Друг е въпроса обаче че в София инфраструктурата се прави изцяло за коли. Велоалей няма, тротроарите са разбити се едно си в Афганистан, няма нощен градски (което е нелепо за такъв голям град) и още куп проблеми. Ама Фандъка си гледа само булеварните, все пак трябва да има поръчки за Трейс. Просто докато не се изчегърта прокажения герберски общински съвет и не почне да се развива нормално тоя град, няма да има оправия. На цялата мара втасала оная пак пищи по телевизията че и трябвали още пари за булеварди
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Хубаво иска булеварди, ама докато не им дойде на акъла, че трябва да се правят еднопосочни булеварди както е в цял сват, трафика ще е такъв..
Примерно Малинов, Йерусалим и много други трябва да станат еднопосочни и трафика ще намалее в пъти.
Примерно Малинов, Йерусалим и много други трябва да станат еднопосочни и трафика ще намалее в пъти.
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 717
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alekangg написа:Хубаво иска булеварди, ама докато не им дойде на акъла, че трябва да се правят еднопосочни булеварди както е в цял сват, трафика ще е такъв..
Примерно Малинов, Йерусалим и много други трябва да станат еднопосочни и трафика ще намалее в пъти.
Еми така е, като града се управлява от учителки, адвокати, икономисти и всичко друго, но не и градоустройни инженери и архитекти. Тия вторите седят там за бушони, като хванат Фандъка в поредната корупция да има кой да обвинят.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1865
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?

“Скоро ме изпревари на магистралата човек, който кара сигурно с 300 км в час. Спря го полиция, оказа се, че кара съзнателен човек и нямаше как да го санкционираме, защото камерите на АПИ, както казах, не можем да ги ползваме (те не са сертифицирани, защото технологията, с която мерят скоростта не е толкова прецизна - б.а.), а те отчитат 240-260 км. Отговорен човек беше, който не осъзнава, че с тази скорост може да отнеме човешки живот”.
Помня, че някъде коментирахте камерите на АПИ, та се зачудих това дето го говори тоз дали е вярно или си говори наизуст, или ако е вярно доколко лесно поправимо е да се ползват

Иначе по темата "30км/ч" съм много "ЗА" да е стандарт за квартални улички


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Nickelback написа:
Иначе по темата "30км/ч" съм много "ЗА" да е стандарт за квартални уличкиВъпросът е да има добра класификация коя улица да се категоризира като за 30км/ч
Лесна работа, всичко след табелата за град е квартална улица. Поне тук така се тълкува, с изключение на 2-3 улици.

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Всичко, което няма булевард пред името е достатъчно просто, с някакви изключения по усмострение на администрацията.
Пак се загрижихте колко сложно щяло да е за нещо, което е елементарно. Да не говорим, че то такива знаци дори има отдавна предвидени в ЗДВП.
http://listovkite.com/traffic_law.php?id=2.14
Пак се загрижихте колко сложно щяло да е за нещо, което е елементарно. Да не говорим, че то такива знаци дори има отдавна предвидени в ЗДВП.
http://listovkite.com/traffic_law.php?id=2.14
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1865
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
drifty написа:Nickelback написа:
Иначе по темата "30км/ч" съм много "ЗА" да е стандарт за квартални уличкиВъпросът е да има добра класификация коя улица да се категоризира като за 30км/ч
Лесна работа, всичко след табелата за град е квартална улица. Поне тук така се тълкува, с изключение на 2-3 улици.
Ако е така, не съм съвсем навит

Наскоро имах случка. Прибирам се с джипа и подминавам един блок в квартала. Там минавам сигурно за 1000-ден път, демек - стандартен маршрут си ми е. Пред тоя блок винаги има наспрели до тротоара коли (като навсякъде в София




Не искам да си представям, ако карах селската с по 60-70 както редовно виждам разни тотални малоумници да го правят там какво би станало

Та така, добре че карам леко по такива места, а и по принцип (все по-леко)

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Перифразира явно това което съм писал в темата за тия камериПомня, че някъде коментирахте камерите на АПИ, та се зачудих това дето го говори тоз дали е вярно или си говори наизуст, или ако е вярно доколко лесно поправимо е да се ползват

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1865
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jordana написа:Перифразира явно това което съм писал в темата за тия камериПомня, че някъде коментирахте камерите на АПИ, та се зачудих това дето го говори тоз дали е вярно или си говори наизуст, или ако е вярно доколко лесно поправимо е да се ползват
Според мен, подобна камера, не би могла да отчете ясно номера на автомобил движещ се с много висока скорост, поради краткото време за експозиция и ролинг шътър ефекта. Вероятно могат да бройкат коли, до някаква скорост и толкоз

Нагоре (250+) вече могат да отчетат, че евентуално е минала просто някаква кола. Тоест, при неуспешно идентифициран автомобил, няма как да се ползват дори за отчитане на средна скорост на същия, ако той се движи с 250+, да речем. При все, че са нацвъкани през няколко километра на места, вярвам не са и много скъпи, че да ползваt сeриозен global shutter сензор с голяма оптика и мощна IR подсветка за "на тъмно", който да може да снима добре и на къса експозиция, и да има "умен" софтуер за корекция на изкривяванията от RSE. Просто това не са камери за (висока) скорост

А ти беше писал за някаква оптична свързаност на двойката камери, което е твоя си интерпретация някаква, което не е нужно

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
А това си е твоя интерпретация . Писал съм че когато се отчита средна скорост двете камери имат синхронизирана по време надеждна връзка да кажем по оптика или по кабел за да се фиксира точното време при навлизане в зоната на отчитане . Вайфай антени не играят при тия системиА ти беше писал за някаква оптична свързаност на двойката камери, което е твоя си интерпретация някаква, което не е нужно
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Няма нужда камерите да имат каквато и било връзка по между си. На китайски ли да ти го напишат?
Времето се смята В самата камера, като периодично се синхронизира с някакъв еталон (примерно ГПС, но може да е дори интернет връзка с time server).
Няма значение кога снимката е получена в централата, а кога е снимана в камерата.
Времето се смята В самата камера, като периодично се синхронизира с някакъв еталон (примерно ГПС, но може да е дори интернет връзка с time server).
Няма значение кога снимката е получена в централата, а кога е снимана в камерата.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1865
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jordana написа:А това си е твоя интерпретация . Писал съм че когато се отчита средна скорост двете камери имат синхронизирана по време надеждна връзка да кажем по оптика или по кабел за да се фиксира точното време при навлизане в зоната на отчитане . Вайфай антени не играят при тия системиА ти беше писал за някаква оптична свързаност на двойката камери, което е твоя си интерпретация някаква, което не е нужно
И пак - не е нужно


1. Като навлезе в "зоната на отчитане" се бие таймстампа, ако щеш и с 1ns точност от GPS синхронизиран часовник, директно от интеръпта на GPIO-то, ако щеш
2. Прави се отложен процесинг на снимката с номера. Не се бърза, щото колата е вече била снимана метри преди това. Няма как да стигне за 5 секунди до другата контролна точка.
3. Праща се снимката с разпознатия номер заедно с тая таймстампа с уникално ID към централизиран сървиз, където се пази
4. Когато колата премине през следващата контролна точка, се прави същото и се праща към централния умен сървиз пак снимка с таймстампа
5. Сървиса вижда, че това е същата кола като сравнява разпознатите номера
6. Изважда от по-голямата таймстампа по-малката, и смята времето, за което колата е изминала разстоянието - пак с точност 1ns, ако щеш

7. Смята скоростта като предварително е известно разстоянието между двете контролни точки
Не знам каква точно "надеждна връзка да кажем по оптика или по кабел" гониш точно

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани