нисан гтр става по-силен...

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Re: нисан гтр става по-силен...

Мнение от SKISA » 25 Окт 2010, 22:21

всеки си има вкус. на мене корвета ми е тъп,дървен/ т.е. пластмасов/ , тежък, адски стар като идея и изпълнение и просто не ме кефи. къв е проблема.
и аз мога да си купя е30ка и за некви пари да я направя да наказва гтр-и ,но тва не прави гтр-а лоша кола или бавна или недобре управляема. нисана просто е добра кола за малко пари за това,което предлага..... останалото е некви свободни съчинения... и тая кутия ви излезе на носа. само дето много хора карат и хич не им пука ,че някой прочел някъде ,че кутиите се чупели. то и 5ци върнаха за некви спирачки да им праат ,ма мойта си върви и не знам да не и работят спирачките..... същото като с кутиите на нисаните.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: нисан гтр става по-силен...

Мнение от Fear » 26 Окт 2010, 9:54

SKISA написа:всеки си има вкус. на мене корвета ми е тъп,дървен/ т.е. пластмасов/ , тежък, адски стар като идея и изпълнение и просто не ме кефи. къв е проблема.
и аз мога да си купя е30ка и за некви пари да я направя да наказва гтр-и ,но тва не прави гтр-а лоша кола или бавна или недобре управляема. нисана просто е добра кола за малко пари за това,което предлага..... останалото е некви свободни съчинения... и тая кутия ви излезе на носа. само дето много хора карат и хич не им пука ,че някой прочел някъде ,че кутиите се чупели. то и 5ци върнаха за некви спирачки да им праат ,ма мойта си върви и не знам да не и работят спирачките..... същото като с кутиите на нисаните.

Tи да не мислиш, че тези корвети още ги правят с листови ресори отзад? :mhihi:
Въобще не е стар, нито като идея, нито като изпълнение. ;)
Да, пластмасов е, ама именно затова не е тежък. :)

А да не те кефи си е лично твое право. :bchug:

Мен пък ме кефи. 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: нисан гтр става по-силен...

Мнение от steeN » 26 Окт 2010, 10:03

тежък :lol:

corvette - Curb Weight (lbs) 3333 - 1511 kg
gt-r - Curb Weight (lbs) 3829 - 1736 kg

кое по-точно му е старото на corvett-а? двигателя дето тежи към 50 кила по-малко от този на gt-r, по-голям е, вади 200 коня повече и харчи пак толкова примерно ли :)

просто не ме кефи е съвсем друга работа... интересно, че казвате, че бил дървен интериора на corvett-a, ама на мен много повече ми допада. просто си е old school без никакви разсейващи тъпотии стил nfs ;)
Последна промяна steeN на 26 Окт 2010, 10:14, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Re: нисан гтр става по-силен...

Мнение от SKISA » 26 Окт 2010, 10:13

в началото на темата аз не се опитвах да ви убедя ,че корвета е скапана кола-вие се опитвахте да ме убедите ,че гтр-а е скапана кола! ми просто не е . тва е разликата. а корвета е пластмасов ,не за да е лек ,а за да е евтин. има и по-леки и добри материали...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: нисан гтр става по-силен...

Мнение от steeN » 26 Окт 2010, 10:18

е много си интересен ;) сигурно и в двигателя са ползвали пласмаса...
единствено казвам, че nissan-а е изключително overengineered кола. ти само виж списъка с неща, които са подобрили.
corvett-a сигурно може да го разглобим аз и ти без да сме минали курс 2 години преди тва.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: нисан гтр става по-силен...

Мнение от BMW_RIDER » 26 Окт 2010, 11:08

SKISA написа:в началото на темата аз не се опитвах да ви убедя ,че корвета е скапана кола-вие се опитвахте да ме убедите ,че гтр-а е скапана кола! ми просто не е . тва е разликата. а корвета е пластмасов ,не за да е лек ,а за да е евтин. има и по-леки и добри материали...



Аз не съм се опитвал да те убедя ,че нисана е скапана кола, сори ако е звучало така, ти се опита да ни убедиш ,че е единствената около тия пари с тия възможности и ,че на ринга е далеч пред американските което просто не е така.
Иначе да не те кефят корветите, вайпъри и т.н. си си в пълното право, всеки си има вкус, а американските коли не са типичния вкус, даже се очудих ,че има толкова подръжници.

И наистина има по-добри и леки матеряли от фибростъклото, но те са 10 пъти по скъпи. И все пак това е просто обвивка на колата. Шасито е от алуминий който е оформен по технологията hydroforming, стойките за двигателя са от магнезий, има титан и ковани елемнти в мотора, който въпреки ,че е 6.2 спокойно се събира в Z3 БМВ заради компактната си конструкция, спирачките са карбон-керамика и задните са колкото предните на Ферари Енцо и т.н.
Така ,че не само на нисана трябва да му се отчете невероятното съотношение цена-възможности, пакет.
Всъщност ако двете коли не си приличаха толково по това, нямаше да водим този спор и не сме единствените
и по чуждестранните форуми се води много често. Просто концепцията е коренно различна.

А окачването на вета наистина все още е с листови ресори ;)
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Re: нисан гтр става по-силен...

Мнение от SKISA » 26 Окт 2010, 11:14

ограмотихте ме -наистина съм бос по американските мъсъл-кари! не че за нисана съм много па светнат, но поне го пробвах и ми хареса. и инженерните решения са интересни при него.
вярно е ,че американките могат да се правят с чук и клещи ,но то тва едва ли ни е целта по колите.да си ги правиме сами. няма лошо-и корвета е прекрасна кола,нисана -също...
в тая класация съм твърдо за поршето ,но с тия цени просто ....баси....ебаси!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: нисан гтр става по-силен...

Мнение от Fear » 26 Окт 2010, 13:39

BMW_RIDER написа:А окачването на вета наистина все още е с листови ресори ;)

Да бе, наистина е така. :shock:

Мислех, че са се отказали в последната версия, ама явно това хич не му пречи. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: нисан гтр става по-силен...

Мнение от павката » 26 Окт 2010, 17:10

японското винаги си е сложно направено
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: нисан гтр става по-силен...

Мнение от vicho » 26 Окт 2010, 17:37

павката написа:японското винаги си е сложно направено


и винаги бяга повече :driving:

Honda RLZ!
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: нисан гтр става по-силен...

Мнение от Alex 320i Cabrio » 26 Окт 2010, 19:25

Корветът е много повече от това което изглежда от вън...

- Двигателите на З06 и ЗР1 се правят на ръка от същите хора, които правят моторите на Льо Ман колите. Пълни са с титан и магнезий. Седем литровият В8 които се върти до 7000об/мин и покрива Евро 5 в З06 е шедьовър, нищо че е с пръти вместо с верига/ремък. И двата мотора са серийно със сух картер.
Носещата греда е от магнезий, а карданът който е твърдо свързан с трансакселната кутия е от карбон.

- шасито е от алуминий, който наистина се прави по метода "хидроформ", който води до изключителна здравина комбинирана с лекота.

- окачването на ЗР1 е активно - същото се използва и във Ферари Енцо. От тази година, тази опция я има и на З06

- панелите и на двете коли от тази година са от карбон

- и двете коли са с независимо окачване посредством 2-ни макферсони отпред и отзад, с амортисьори и напречни листови ресьори отпред и отзад. Ресьорите са разработени от Лотус и се правят от композитен материал, с кръгла форма и дебелина около 15мм. Всъщност приличат повече на анти-рол бар, а не на традиционната идея за ресьор която може би имате от Москвичите...

Наистина кола, която изисква да я сграбчиш за врата - нещо като е30, но с около 3 х конете на 325и :)
Power is Nothing Without Insanity

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: нисан гтр става по-силен...

Мнение от alx » 26 Окт 2010, 19:37

Alex 320i Cabrio написа:Пълни са с титан и магнезий. Седем литровият В8 които се върти до 7000об/мин и покрива Евро 5 в З06 е шедьовър, нищо че е с пръти вместо с верига/ремък


не можеш да обясниш на човек които не е карал такъв тип коли.

м/у другото двигателя си е със верига ;) а като ги въртиме до 8000-9000 оборота са директно със зъбчатки... и имаш чувството че има компресор там някъде.. така страшно вие.. но центровката не мърда независимо от оборотите.. докато при веригите и ремъците имаш неточности при високите обороти поради разтягане...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: нисан гтр става по-силен...

Мнение от acho.rs » 26 Окт 2010, 20:48

Добре де , но не разбрахме - Вайпър или Вет :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: нисан гтр става по-силен...

Мнение от BadAngel » 26 Окт 2010, 20:55

ма гтр-а е 4х4, мое да си го караш и зимата :) :) :) :D :D :D


нали уж има нов вайпър дето ще излиза и ще споделя общи елементи със сегашния СЛС... може би некъв още по-як В10?
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: нисан гтр става по-силен...

Мнение от Fear » 26 Окт 2010, 21:01

BadAngel написа:нали уж има нов вайпър дето ще излиза и ще споделя общи елементи със сегашния СЛС... може би некъв още по-як В10?

Не следиш внимателно темата - новият Viper ще е "италиански", най-вероятно върху платформата на Alfa Romeo 8C Competizione.
Не знам, дали ще е за добро или лошо, времето ще покаже. :)

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook