Новата А6-ца триумф в класа.

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от zazomazo » 07 Дек 2010, 20:54

v_V_v написа:............
.............
.........

И на мен 5цата ми харесва най-много....но не щото сече по-добре завоите.



разсмя ме :mrgreen:
включително и косвения ти намек, че съм тъп :mrgreen:


айде да ни споделиш сега конете без капаци що, аджеба харесват 5-цата?
Изображение

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от justboy » 07 Дек 2010, 21:09

v_V_v написа:То голямото удоволствие е е36 с б20. :mrgreen: :mhihi:

Нека кажем, че е доста по-интересно с едно окачване и шпер от 1.8Т на А4 fwd или quattro, дори ако трябва 20ката да стои само в лютеницата...

v_V_v написа:
Това е БМВ форум

Някога да..
На мен ми се струва, че и все още е...
ако не си запознат

Толкова години в заблуда. :paranoid:
Защо си си губил времето тогава?
и подобни изказвания си ги спести

За да бъдат блаженни вярващите ли?
Това, че не ти допада философията на дадена марка, а допада на други(които никак не са малко), не прави вторите заблудени.
Всеки от нас в този форум

Новоизлюпен ми се виждаш,за да си няква част.....
Това, че се е регистрирал преди броени месеци, значи ли, че е и фен на марката от същия брой месеци? Щото аз примерно съм се регистрирал в АКБ-то преди да се регистрирам тук, а чета и двете места от поне година преди това, това според твоите виждания какво трябва да значи?
който е истински фен

И представа си нямаш за истинските фенове. ;)
Познавате ли се, та знаеш?
Трезво разсъждава всеки сам за себе си :!:

А ти расъждаваш от името на всички....така ли? :mhihi:
Мисля, че да, никой не му е протовиречил досега, смятам е ясно.
Докъде стигнахме в БМВ форум Алди-джии да ни обясняват да разсъждаваме трезво

Ти до никаде...мен ме заеби. ;)
Теб кой те е намесил? :dunno:
Айде със здраве...

Нека :bchug:

Е, нека :bchug:


v_V_v написа:
кое да е тесногръдо, батка?

Да си като кон с капаци.
Или заядлив...?
това, че пишещите в един БМВ форум предпочитат БМВ като автомобил ли?

Стига и да знаят защо.
Най-вероятно по-голямата част от активно пишещите знаят
намирам го за НАПЪЛНО нормално...

Да така е. :yes:
не мога да схвана...

...което аз намирам за нормално.
Браво!
щото, предполагам никой от колегите, писали в тая тема не се е изрепчил в Алди форума

Много съм далече от идеята да убеждавам хората. ;)
Отдалечи се и от тази да се заяждаш с тях...

И на мен 5цата ми харесва най-много....но не щото сече по-добре завоите.


Много интересно, да отговаряш с първосигнални изрази на думи извадени от контекста :clap:

По темата, F10 ми харесва най-много от това, което съм видял, тоест интериор, екстериор, за другото са казали колегите. Дори интериорно този път би трябвало да се хареса на повечето хора, защото за някои Е60/Е90 в по-зле оборудваните си варианти не изглеждат добре.
За Е-класата и на мен предната ми харесваше повече.
А6цата външно ми е леко безлична в този си вид, но не смятам, че предните А4/6/8 си приличат толкова много, както не мисля и, че Е60/65 си приличат много, за Е34/Е32 съм по-съгласен, за Ф01/10 пък съвсем се различават.
Относно А6, за мен лично фейса от 2008ма е най-добре изглеждащата А6 досега. Интериорно ... Ауди винаги са били на ниво поне относно външния му вид, защото качеството леко куцаше при Б5 А3 Ц5 и т.н.

Общо взето спрямо предишните модели...
Аудито ми харесва по-малко
Мерца също
БМВ-то тук ми харесва повече...

@eMotion
Да, до 100 км/ч Аудито е по-бързо, сети се защо? Куатрото.
Сети се след 100 как стоят нещата?
Аудито, като всяка кола с турбо мотор, сравнена с атмосферен, създава субективното усещане, че върви повече, ФАКТ.
Двигателя не се характеризира с ускорението 0-100, което ти спомена няколко пъти. Има доста фактори влияещи на това.
Да, философията на бензиновите двигатели на БМВ е те да бъдат атмосферни, като не мисля, че се справят зле с това, напротив. И преди и сега атмосферните им двигатели са добри, това да кажеш, че БМВ не правят добри бензинови мотори, дори и в аудифорума могат да си посмеят (като не говорим за така удобният на всички "шегаджии" Б20). Но бъди далеч от мисълта, че БМВ не правят добри бензинови мотори, ти от кога си толкова наясно? Откакто си взе ТФСИ-а? Айде няма нужда...
Сега предстои БМВ да въведат доста турбобензинови мотори, принудени от тенденцията към даунсайзинг, конкурентни на споменатите от теб 1.4тфси и т.н. които наистина до момента нямат аналог от страна на БМВ, но нека не споменаваме, колкот от моторите на БМВ нямат аналог при ауди, че ще прозвучи като заяждане, та въпросните нови турбо бензини според мен, а и по предварителни данни ще бъдат достойна конкуренция на ВАГ-овите такива.


П.С.
Няма да си проверявам поста за грешки, че много дълъг стана, ако има такива, моля да бъда извинен :ok:
Изображение
E34, E38

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 19.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от eMotion » 07 Дек 2010, 21:31

justboy написа:
@eMotion
Да, до 100 км/ч Аудито е по-бързо, сети се защо? Куатрото.
Сети се след 100 как стоят нещата?
Аудито, като всяка кола с турбо мотор, сравнена с атмосферен, създава субективното усещане, че върви повече, ФАКТ.
Двигателя не се характеризира с ускорението 0-100, което ти спомена няколко пъти. Има доста фактори влияещи на това.
Да, философията на бензиновите двигатели на БМВ е те да бъдат атмосферни, като не мисля, че се справят зле с това, напротив. И преди и сега атмосферните им двигатели са добри, това да кажеш, че БМВ не правят добри бензинови мотори, дори и в аудифорума могат да си посмеят (като не говорим за така удобният на всички "шегаджии" Б20). Но бъди далеч от мисълта, че БМВ не правят добри бензинови мотори, ти от кога си толкова наясно? Откакто си взе ТФСИ-а? Айде няма нужда...
Сега предстои БМВ да въведат доста турбобензинови мотори, принудени от тенденцията към даунсайзинг, конкурентни на споменатите от теб 1.4тфси и т.н. които наистина до момента нямат аналог от страна на БМВ, но нека не споменаваме, колкот от моторите на БМВ нямат аналог при ауди, че ще прозвучи като заяждане, та въпросните нови турбо бензини според мен, а и по предварителни данни ще бъдат достойна конкуренция на ВАГ-овите такива.


П.С.
Няма да си проверявам поста за грешки, че много дълъг стана, ако има такива, моля да бъда извинен :ok:

Пич, защото ми се струва, че оборваш сам себе си със собствените си аргументи. Виждаш ли атмосферните двигатели на БМВ били супер и много напред с материала, но сега предстояло, "принудени от тенденцията към даунсайзинг", БМВ да въведат доста турбобензинови двигатели. Ха сега де? Кой ми сра в гащите? И кой принуждава БМВ да се отказват от сполучливите си и читави атмосферки и да се занимават с боклуци като турбо бензиновите двигатели? Да не би, аз или Ауди да ги принуждаваме тези инжинери от БМВ, че да им разваляме прекраните атмосферни шестаци? Айде помисли малко и си отговори сам на моите риторични въпроси.
http://emotion3.snimka.bg/automobiles/podpis.419455
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от alx » 07 Дек 2010, 21:41

eMotion написа:Виждаш ли атмосферните двигатели на БМВ били супер и много напред с материала, но сега предстояло, "принудени от тенденцията към даунсайзинг", БМВ да въведат доста турбобензинови двигатели. Ха сега де? Кой ми сра в гащите? И кой принуждава БМВ да се отказват от сполучливите си и читави атмосферки и да се занимават с боклуци като турбо бензиновите двигатели? Да не би, аз или Ауди да ги принуждаваме тези инжинери от БМВ, че да им разваляме прекраните атмосферни шестаци? Айде помисли малко и си отговори сам на моите риторични въпроси.


не гледаш голямата картина. не е въпрос на кой колко е напреднал в двигателите. турбинирането в наши дни е належащо заради повишените еко изисквания които вървят в разрез с "войната на конските сили". нивото на конете в наши дни е такова, че за да си конкурентен няма как да ги извадиш от атмосферен двигател които _И_ да покрива еко нормите. затова и двигателите стават все по-малки за да покриват еко нормите в тихите и ниските обороти докато във средните и високите правят необходимите коне с компресиране/турбиниране.
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от Boyadjiev » 07 Дек 2010, 21:46

Към колегата v_V_v
Защото ме питаш толкова ентусиазирано какво е удоволствието от Б20, аз съм длъжен да ти кажа.
С една дума ОГРОМНО. За да ти обясня ще започна малко отдалеч. Харесвам си "пробитото и старо" е36. Харесвам го заради формата, визията, заради емблемата, заради хромирания надпис 320и. Заради това че съм го търсел с месеци, че съм огледал тооолкова много коли, от които съм избрал моето скромно е36. Заради мотора който харчи много, а пък не върви толкова много. Заради това че на светофара застава кисел шофьор, който накрая е с малко пред мен, а аз спирам до него нахилен до ушите все едно съм спечелил гран при. Заради усещането което ми дава колата, тръпката да си я правя, да си създам МОЯТА кола, а не една от многото. Уникалността на колата ми, защото другите са просто Б20, ама аз обичам моя, обичам да е с ново масло, да го карам супер внимателно докато загрее (нищо че е на 20 години...), да избягвам дупките и да си пазя окачването... Като тръгна да го карам здраво, на всяка предавка да си поглеждам температурата на водата, да зареждам на една бензиностанция (защото най-добре понася на колата бензина, точно от тая колонка), да я оставям да си "почива" след по-яко каране... Да не върви толкова много, но на мен не ми пука честно казано, защото това е МОЯ мотор, който аз искам да карам, нищо че е бавен. Обичам да гледам вечер като се прибирам да поглеждам колата как мигва с мигачите, да съм й благодарен че е ми е вярна, че пак е дала всичко от себе си да ме направи щастлив и всеки път си слизам с кеф, не защото съм с най-бързата, скъпа или "гъзарска" кола, а с тази която ме кара да се чувствам най-добре (за момента)... Това е най-важното според мен, а не дали ми е Б20 мотора...
Не на последно място -> това не ми се е случвало с друга кола, когато се почувствам добре в Ауди, само такива автомобили ще почна да карам ако имам тази възможност.
Надявам се ти стана ясно защо си карам Б20-то и умирам от кеф ;)
П.С. Абе, защо се сравняват другите марки с БМВ по дяволите, като те са по-добри и правят по-добри мотори и всичко :shock:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от Nickelback » 07 Дек 2010, 21:55

Boyadjiev написа:Към колегата v_V_v
Защото ме питаш толкова ентусиазирано какво е удоволствието от Б20, аз съм длъжен да ти кажа.
С една дума ОГРОМНО. За да ти обясня ще започна малко отдалеч. Харесвам си "пробитото и старо" е36. Харесвам го заради формата, визията, заради емблемата, заради хромирания надпис 320и. Заради това че съм го търсел с месеци, че съм огледал тооолкова много коли, от които съм избрал моето скромно е36. Заради мотора който харчи много, а пък не върви толкова много. Заради това че на светофара застава кисел шофьор, който накрая е с малко пред мен, а аз спирам до него нахилен до ушите все едно съм спечелил гран при. Заради усещането което ми дава колата, тръпката да си я правя, да си създам МОЯТА кола, а не една от многото. Уникалността на колата ми, защото другите са просто Б20, ама аз обичам моя, обичам да е с ново масло, да го карам супер внимателно докато загрее (нищо че е на 20 години...), да избягвам дупките и да си пазя окачването... Като тръгна да го карам здраво, на всяка предавка да си поглеждам температурата на водата, да зареждам на една бензиностанция (защото най-добре понася на колата бензина, точно от тая колонка), да я оставям да си "почива" след по-яко каране... Да не върви толкова много, но на мен не ми пука честно казано, защото това е МОЯ мотор, който аз искам да карам, нищо че е бавен. Обичам да гледам вечер като се прибирам да поглеждам колата как мигва с мигачите, да съм й благодарен че е ми е вярна, че пак е дала всичко от себе си да ме направи щастлив и всеки път си слизам с кеф, не защото съм с най-бързата, скъпа или "гъзарска" кола, а с тази която ме кара да се чувствам най-добре (за момента)... Това е най-важното според мен, а не дали ми е Б20 мотора...
Не на последно място -> това не ми се е случвало с друга кола, когато се почувствам добре в Ауди, само такива автомобили ще почна да карам ако имам тази възможност.
Надявам се ти стана ясно защо си карам Б20-то и умирам от кеф ;)
П.С. Абе, защо се сравняват другите марки с БМВ по дяволите, като те са по-добри и правят по-добри мотори и всичко :shock:


Сори за спама, ама Boyadjiev, направо ме разчувства човек :cry: :yes: :clap:
Толкова да ми е познато това чувство, колкото само на един истински фен, било то фанатик или както искат да го определят някои... :idea:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от v_V_v » 07 Дек 2010, 21:57

justboy написа:
v_V_v написа:То голямото удоволствие е е36 с б20. :mrgreen: :mhihi:

Нека кажем, че е доста по-интересно с едно окачване и шпер от 1.8Т на А4 fwd или quattro, дори ако трябва 20ката да стои само в лютеницата...
И що пак трябва да се сравни с нещо 20ката?
Ми не....и двете са абсолютно нормални таралястници.
Коли за возене....
Съгласен?


v_V_v написа:
Това е БМВ форум

Някога да..
На мен ми се струва, че и все още е...
И как няма...сещай се защо.
ако не си запознат

Толкова години в заблуда. :paranoid:
Защо си си губил времето тогава?
И аз незнам. mhihi
и подобни изказвания си ги спести

За да бъдат блаженни вярващите ли?
Това, че не ти допада философията на дадена марка, а допада на други(които никак не са малко), не прави вторите заблудени.
От всички най-много ми допада философията на дадената марка.
Но не отричам всичко друго.

Всеки от нас в този форум

Новоизлюпен ми се виждаш,за да си няква част.....
Това, че се е регистрирал преди броени месеци, значи ли, че е и фен на марката от същия брой месеци? Щото аз примерно съм се регистрирал в АКБ-то преди да се регистрирам тук, а чета и двете места от поне година преди това, това според твоите виждания какво трябва да значи?
За какви фенове ми говориш въобще?
Аре дай да си говорим сериозно..

който е истински фен

И представа си нямаш за истинските фенове. ;)
Познавате ли се, та знаеш?
И представа си нямаш. :mrgreen:
Трезво разсъждава всеки сам за себе си :!:

А ти расъждаваш от името на всички....така ли? :mhihi:
Мисля, че да, никой не му е протовиречил досега, смятам е ясно.
Което прави мнението му меродавно ли?
Докъде стигнахме в БМВ форум Алди-джии да ни обясняват да разсъждаваме трезво

Ти до никаде...мен ме заеби. ;)
Теб кой те е намесил? :dunno:
Аз сам,защо?
Айде със здраве...

Нека :bchug:

Е, нека :bchug:
Най-важното.


v_V_v написа:
кое да е тесногръдо, батка?

Да си като кон с капаци.
Или заядлив...?
Не. :no:
това, че пишещите в един БМВ форум предпочитат БМВ като автомобил ли?

Стига и да знаят защо.
Най-вероятно по-голямата част от активно пишещите знаят
Неискам и да си преставям ако АКТИВНО ПИШЕЩИТЕ са лицето на форума. :wink:
намирам го за НАПЪЛНО нормално...

Да така е. :yes:
не мога да схвана...

...което аз намирам за нормално.
Браво!
Мерси :mhihi:
щото, предполагам никой от колегите, писали в тая тема не се е изрепчил в Алди форума

Много съм далече от идеята да убеждавам хората. ;)
Отдалечи се и от тази да се заяждаш с тях...
Нямам какво да ти кажа...а и нетрябва.

И на мен 5цата ми харесва най-много....но не щото сече по-добре завоите.


Много интересно, да отговаряш с първосигнални изрази на думи извадени от контекста :clap:
....но и точно.

По темата, F10 ми харесва най-много от това, което съм видял, тоест интериор, екстериор, за другото са казали колегите. Дори интериорно този път би трябвало да се хареса на повечето хора, защото за някои Е60/Е90 в по-зле оборудваните си варианти не изглеждат добре.
За Е-класата и на мен предната ми харесваше повече.
А6цата външно ми е леко безлична в този си вид, но не смятам, че предните А4/6/8 си приличат толкова много, както не мисля и, че Е60/65 си приличат много, за Е34/Е32 съм по-съгласен, за Ф01/10 пък съвсем се различават.
Относно А6, за мен лично фейса от 2008ма е най-добре изглеждащата А6 досега. Интериорно ... Ауди винаги са били на ниво поне относно външния му вид, защото качеството леко куцаше при Б5 А3 Ц5 и т.н.

Общо взето спрямо предишните модели...
Аудито ми харесва по-малко
Мерца също
БМВ-то тук ми харесва повече...

@eMotion
Да, до 100 км/ч Аудито е по-бързо, сети се защо? Куатрото.
Сети се след 100 как стоят нещата?
Как?
Аудито, като всяка кола с турбо мотор, сравнена с атмосферен, създава субективното усещане, че върви повече, ФАКТ.
ФАКТ :yes:
Двигателя не се характеризира с ускорението 0-100, което ти спомена няколко пъти. Има доста фактори влияещи на това.
Да...понякога с доускорението.
Да, философията на бензиновите двигатели на БМВ е те да бъдат атмосферни, като не мисля, че се справят зле с това, напротив. И преди и сега атмосферните им двигатели са добри, това да кажеш, че БМВ не правят добри бензинови мотори, дори и в аудифорума могат да си посмеят (като не говорим за така удобният на всички "шегаджии" Б20). Но бъди далеч от мисълта, че БМВ не правят добри бензинови мотори, ти от кога си толкова наясно? Откакто си взе ТФСИ-а? Айде няма нужда...
Тази философия не е ли пътник?
Айде няма нужда... :wink:
Не че ми харесва но принудителното пълнене е на мода...
...къде отиде философията?

Сега предстои БМВ да въведат доста турбобензинови мотори, принудени от тенденцията към даунсайзинг, конкурентни на споменатите от теб 1.4тфси и т.н. които наистина до момента нямат аналог от страна на БМВ, но нека не споменаваме, колкот от моторите на БМВ нямат аналог при ауди, че ще прозвучи като заяждане, та въпросните нови турбо бензини според мен, а и по предварителни данни ще бъдат достойна конкуренция на ВАГ-овите такива.


П.С.
Няма да си проверявам поста за грешки, че много дълъг стана, ако има такива, моля да бъда извинен :ok:

И аз. :wink:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 2.05.2010
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 M5

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от Nitrowalk » 07 Дек 2010, 22:01

Boyadjiev написа:Към колегата v_V_v
Защото ме питаш толкова ентусиазирано какво е удоволствието от Б20, аз съм длъжен да ти кажа.
С една дума ОГРОМНО. За да ти обясня ще започна малко отдалеч. Харесвам си "пробитото и старо" е36. Харесвам го заради формата, визията, заради емблемата, заради хромирания надпис 320и. Заради това че съм го търсел с месеци, че съм огледал тооолкова много коли, от които съм избрал моето скромно е36. Заради мотора който харчи много, а пък не върви толкова много. Заради това че на светофара застава кисел шофьор, който накрая е с малко пред мен, а аз спирам до него нахилен до ушите все едно съм спечелил гран при. Заради усещането което ми дава колата, тръпката да си я правя, да си създам МОЯТА кола, а не една от многото. Уникалността на колата ми, защото другите са просто Б20, ама аз обичам моя, обичам да е с ново масло, да го карам супер внимателно докато загрее (нищо че е на 20 години...), да избягвам дупките и да си пазя окачването... Като тръгна да го карам здраво, на всяка предавка да си поглеждам температурата на водата, да зареждам на една бензиностанция (защото най-добре понася на колата бензина, точно от тая колонка), да я оставям да си "почива" след по-яко каране... Да не върви толкова много, но на мен не ми пука честно казано, защото това е МОЯ мотор, който аз искам да карам, нищо че е бавен. Обичам да гледам вечер като се прибирам да поглеждам колата как мигва с мигачите, да съм й благодарен че е ми е вярна, че пак е дала всичко от себе си да ме направи щастлив и всеки път си слизам с кеф, не защото съм с най-бързата, скъпа или "гъзарска" кола, а с тази която ме кара да се чувствам най-добре (за момента)... Това е най-важното според мен, а не дали ми е Б20 мотора...
Не на последно място -> това не ми се е случвало с друга кола, когато се почувствам добре в Ауди, само такива автомобили ще почна да карам ако имам тази възможност.
Надявам се ти стана ясно защо си карам Б20-то и умирам от кеф ;)
П.С. Абе, защо се сравняват другите марки с БМВ по дяволите, като те са по-добри и правят по-добри мотори и всичко :shock:


:bowdown: :bowdown: :bowdown:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от v_V_v » 07 Дек 2010, 22:03

Boyadjiev написа:Към колегата v_V_v

В друг смисъл го казах.. :wink:
Който разбрал разбрал,който не...нека съм му крив.

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от justboy » 07 Дек 2010, 22:06

eMotion написа:
justboy написа:
@eMotion
Да, до 100 км/ч Аудито е по-бързо, сети се защо? Куатрото.
Сети се след 100 как стоят нещата?
Аудито, като всяка кола с турбо мотор, сравнена с атмосферен, създава субективното усещане, че върви повече, ФАКТ.
Двигателя не се характеризира с ускорението 0-100, което ти спомена няколко пъти. Има доста фактори влияещи на това.
Да, философията на бензиновите двигатели на БМВ е те да бъдат атмосферни, като не мисля, че се справят зле с това, напротив. И преди и сега атмосферните им двигатели са добри, това да кажеш, че БМВ не правят добри бензинови мотори, дори и в аудифорума могат да си посмеят (като не говорим за така удобният на всички "шегаджии" Б20). Но бъди далеч от мисълта, че БМВ не правят добри бензинови мотори, ти от кога си толкова наясно? Откакто си взе ТФСИ-а? Айде няма нужда...
Сега предстои БМВ да въведат доста турбобензинови мотори, принудени от тенденцията към даунсайзинг, конкурентни на споменатите от теб 1.4тфси и т.н. които наистина до момента нямат аналог от страна на БМВ, но нека не споменаваме, колкот от моторите на БМВ нямат аналог при ауди, че ще прозвучи като заяждане, та въпросните нови турбо бензини според мен, а и по предварителни данни ще бъдат достойна конкуренция на ВАГ-овите такива.


П.С.
Няма да си проверявам поста за грешки, че много дълъг стана, ако има такива, моля да бъда извинен :ok:

Пич, защото ми се струва, че оборваш сам себе си със собствените си аргументи. Виждаш ли атмосферните двигатели на БМВ били супер и много напред с материала, но сега предстояло, "принудени от тенденцията към даунсайзинг", БМВ да въведат доста турбобензинови двигатели. Ха сега де? Кой ми сра в гащите? И кой принуждава БМВ да се отказват от сполучливите си и читави атмосферки и да се занимават с боклуци като турбо бензиновите двигатели? Да не би, аз или Ауди да ги принуждаваме тези инжинери от БМВ, че да им разваляме прекраните атмосферни шестаци? Айде помисли малко и си отговори сам на моите риторични въпроси.



Супер са си атмосферните двигатели на БМВ, били, са и най-вероятно ще бъдат. Да си видял някъде да пиша, че турбо бензиновите мотори са боклуци? Факт е, че те са с много по-високо КПД, което, както спомена аlx е много важно за еко нормите(които са основният фактор за преминаването към даунсайзинг-а), не тръгвай така остро с изрази от тоя тип "кой, какво, в чии гащи е направил" защото дори не си разбрал смисъла на това, което съм написал, а си избрал това, което на теб е удобно.
За останалото alx го е казал.
Освен ако мислиш, че няма такова нещо като повишени изисквания към изхвърляните вредни газове, което кара всички автомобилни производители да работят в тази насока, което пък от своq страна като сравнително лесно решение налага даунсайзинг и т.н. Въпреки че БМВ засега успяват и без малки турбобензини чрез Efficient Dynamic например и разни хибриди, но въпреки тези си опити малките турбобензинови мотори са просто въпрос на време, а може и да се лъжем, просто такива са слуховете.

Нищо не каза относно другото, какво става след 100 км/ч с 2.0тфси и 325i E90, както казах и по-горе моторите не се характеризират с времето си от 0-100... поради ред причини.
Изображение
E34, E38

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 19.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от eMotion » 07 Дек 2010, 22:07

+ 1 за v_V_v. Колега продължаваш да ме радваш с постингите си :mhihi:
http://emotion3.snimka.bg/automobiles/podpis.419455
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от Boyadjiev » 07 Дек 2010, 22:12

v_V_v написа:
Boyadjiev написа:Към колегата v_V_v

В друг смисъл го казах.. :wink:
Който разбрал разбрал,който не...нека съм му крив.

Стори ми се че иронично подхвърляш идеята че няма как да изпиташ "кефа" от шофиране на БМВ с този "Б20", а аз не съм точно на същото мнение... :wave:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 14.02.2004
Местоположение: София
Кара: '02 BMW E46 330i

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от ///M3 » 07 Дек 2010, 22:16

Новата петица е нечовешка! Напълно оправда очакванията ми от БМВ! :yes:

Колегата eMotion пък изкара 2.0тфси ебаси звяра. Нещо засяга на бензинови двигатели. За пример само това Ауди е по-бавно до 100 от 8-годишна 330ка бензин без турбо. :mrgreen: Да не говорим коя кола колко удоволствие доставя от карането, усещането от бутането на колата от задните колела, звука на редови шестак с голям обем, или на В8-то на 645, на М3 Е90. Въобще всеки си хвали неговото. Истината е, че една кола не е само ускорение от 0 до 100. Тук двама колеги провокират целия форум в безсмислен спор.

А пък за мен, ако може, една "изостанала" 550i :smoke:
Последна промяна ///M3 на 07 Дек 2010, 22:17, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от steeN » 07 Дек 2010, 22:17

тия цитати стил тунинг бг са доста детински?

философията отиде натам на където отива света... икономия и екология. приспособяваш се или умираш.
bmw не е като да не могат да надуват 2002 турбо и формула 1, както и старото 745i. имат си достатъчно know how и не е вярно както доста искат да изкарат, че bmw не са правили турбо двигатели. технологиите, които имат при атмосферните двигатели vanos и valvetronic (на първото audi дълги години нямаха аналог, на второто няма и да имат, щото инженерите им има да си блъскат главите как да направят същото нещо по различен начин) прекрасно си работят и на турбинираните двигатели... това е една еволюция, не зарязване на всичко.

audi rs4 поради каква причина беше атмосферен. кой ги накара ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от justboy » 07 Дек 2010, 22:24

v_V_v написа:...

1. Сравнявам я с нещо, защото ти я спомена, а еквивалент на ответната страна е 1.8Т и ми стори логично. Че не са нищо особено и са си за возене, съм съгласен :yes:
2...
3 :mhihi: :mhihi:
4. Поздравления, за което, просто пролича друго от писанията ти, били те и съвсем шегувити :yes:
Ние или нека кажа АЗ, не отричам другото, смятам и с колегите е така, просто ти тръгна отричаш контакта... :mhihi:
5. Мисълта ми беше само и единствено, че не броя месеци регистрация в сайта Х те прави фен на дадена марка, та да го изтъкваш като причина за това дали колегата е фен или не е.
6. В такъв случай викнете ме и мене за бира някой път :bchug: :mhihi:
7. По принцип не е задължително, но в случая мисля, че да.
8. Незнам, питам просто :confused:

Мда, това е най-важното, използвам момента да го пожелая на всички :mhihi:

1. Е... поне малко, така ли пък всички да се объркахме :mhihi:
2. Не е казано, че те трябва да са лицето на форума, но и да са, не мисля, че е чак толкова зле, напротив. Говорим пак за по-голямата част, нали? Изключения си има винаги...
3.
4.Моля, тука явно пак никой не те е разбрал :mhihi:
5. Щом смяташ, че не трябва... Ако все пак решиш, заповядай.

Нещата стоят така, аудито изостава. В аналогични случаи изходът е същият, конкретния с нищо не предполага друг изход.

Философията е пътник поради ред причини, като начело, от които са еко нормите... които вече споменахме, та да не го дъвчем пак.
Поздрави... :yes:

Спирам аз с цитатите и офф-а, предлагам същото и на колегата, ако той реши, че има нещо неказано, което силно желае да сподели -> ЛС.
Последна промяна justboy на 07 Дек 2010, 22:26, променена общо 2 пъти
Изображение
E34, E38

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook