Пак сме в новините ...Или що е то "драфт" с 3ки
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Пак сме в новините ...Или що е то "драфт" с 3ки
alx написа:acho.rs написа:Е нали не прие поста ми на сериозноИначе това наистина е интересно за адаптивния темпомат / А и имам чувството че говориш за нещо 700кс+ - там вероятно проблема е сериозен
иначе за спирачния път не знам кво е положението, в нета видях, че яките тирове правят от 80 км до нула за 40ина метра, колко е спирачния път от тези км за кола?
- стига глупости - натоварен тир има по-лош спирачен път от запорожец . 80-0 40 метра - празен , от 100 км/ч вероятно е към 50 метра . Средно едно старо БМВ е със 37-39 метра . Разибра се фактора - време а реакция - обезмисля всичко
изпадаш в (смъртоносна) грешка.
ако си със 100 и си на по-малко от 15-20 метра от камиона си във "зоната на нереакция". ако нещо стане и камиона скочи на спирачките ти ще минеш 14 метра (0.5 секунди) преди да започнеш да спираш (броя средно от момента от които видиш как изпушват гумите на камиона, натиснеш спирачката и колата започне да спира)... и в този момент ти започваш да спираш а камиона вече е загрял дискове/барабани/гуми и спира сериозно (колко може).
с други думи- преди да скочиш на спирачките и се възползваш от по-добрия си спирачен път... си влязъл отдолу...
много хора си мислят- "аз спирам по-добре от камиона- ще го следвам близо"... и после ги вадят с обувалката изпод камиона...
(сметката е проста - 100,000 метра в час са 27.7 метра в секунда... което е 14 метра за 0.5 секунди).
Каква грешка - нали точно тва казах - фактора време за реакция обезсмисля всичко ...
Re: Пак сме в новините ...Или що е то "драфт" с 3ки
аз някак си винаги си мисля за най-лошото стечение на обстоятелствата..
та от времето за реакция най-куцо е да импактираш във фазата, когато се опитваш да спреш
по този начин си навел предницата и си заголил чело за близка среща с рамата на ремаркето
та от времето за реакция най-куцо е да импактираш във фазата, когато се опитваш да спреш
по този начин си навел предницата и си заголил чело за близка среща с рамата на ремаркето

No bling at the Ring
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Пак сме в новините ...Или що е то "драфт" с 3ки
BadAngel написа:аз някак си винаги си мисля за най-лошото стечение на обстоятелствата..
та от времето за реакция най-куцо е да импактираш във фазата, когато се опитваш да спреш
по този начин си навел предницата и си заголил чело за близка среща с рамата на ремаркето
като видиш, че ще има сблъсък --> ръчна, 180' и се забиваш със задницата

п.с. ебаси филма
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Пак сме в новините ...Или що е то "драфт" с 3ки
vicho написа:BadAngel написа:аз някак си винаги си мисля за най-лошото стечение на обстоятелствата..
та от времето за реакция най-куцо е да импактираш във фазата, когато се опитваш да спреш
по този начин си навел предницата и си заголил чело за близка среща с рамата на ремаркето
като видиш, че ще има сблъсък --> ръчна, 180' и се забиваш със задницата
![]()
п.с. ебаси филма
..а задницата традиционно понася по-малко загуби от предницата при удар

хитро, не се бях замислял

No bling at the Ring
- zxsport
-
Re: Пак сме в новините ...Или що е то "драфт" с 3ки
vicho написа:BadAngel написа:аз някак си винаги си мисля за най-лошото стечение на обстоятелствата..
та от времето за реакция най-куцо е да импактираш във фазата, когато се опитваш да спреш
по този начин си навел предницата и си заголил чело за близка среща с рамата на ремаркето
като видиш, че ще има сблъсък --> ръчна, 180' и се забиваш със задницата
![]()
п.с. ебаси филма
Зат'ва спазвайте ограниченията и бъдете "нащрек" с камионите ...
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Пак сме в новините ...Или що е то "драфт" с 3ки
явно и аз карам близо с моите 50м.- при 100км/ч са си 2сек., почвам да държа повече дистанция... винаги ми е било неприятно да карам зад тир и да не виждам к'во става пред мен на пътя- едно е да видя ситуацията от 300м. и да се подготвя, друго е да видя стоповете на камиона пред мен...
ПС: я да видим след цифрите написани от alx кой ще има големи топки и ще кара на 20-на метра зад тир-а заради икономия на малко бензин- аз залагам, че пак ще има такива
ПС: я да видим след цифрите написани от alx кой ще има големи топки и ще кара на 20-на метра зад тир-а заради икономия на малко бензин- аз залагам, че пак ще има такива

- zxsport
-
Re: Пак сме в новините ...Или що е то "драфт" с 3ки
BadAngel написа:vicho написа:BadAngel написа:аз някак си винаги си мисля за най-лошото стечение на обстоятелствата..
та от времето за реакция най-куцо е да импактираш във фазата, когато се опитваш да спреш
по този начин си навел предницата и си заголил чело за близка среща с рамата на ремаркето
като видиш, че ще има сблъсък --> ръчна, 180' и се забиваш със задницата
![]()
п.с. ебаси филма
..а задницата традиционно понася по-малко загуби от предницата при удар(защо всъщност?)
хитро, не се бях замислял
я да имаш 2 "пълни" детски столчета на задната седалка ... мноо хитро, нема що .... мислите ли поне малко преди да пишете ... ???
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Пак сме в новините ...Или що е то "драфт" с 3ки
BadAngel написа:..а задницата традиционно понася по-малко загуби от предницата при удар(защо всъщност?)
хитро, не се бях замислял
просто е- ако се сгъва като предницата един да те удари отзад и ще стигне до задната седалка и ще избие народа...
Re: Пак сме в новините ...Или що е то "драфт" с 3ки
ms написа:BadAngel написа:..а задницата традиционно понася по-малко загуби от предницата при удар(защо всъщност?)
хитро, не се бях замислял
просто е- ако се сгъва като предницата един да те удари отзад и ще стигне до задната седалка и ще избие народа...
тази логика не ми се връзва, ако можеха да правят здрави задници, които да пазят хората, защо не започнат да правят и пазещи хората предници?
някак си мен ми се струва, че задницата на колата има по-голяма монолитност и от там идва цялата работа..
макар че на краш тестове съм забелязал, че отзад също е енергопоглъщаща зона и би трябвало материалите да са меки и енергопоглъщащи?
No bling at the Ring
Re: Пак сме в новините ...Или що е то "драфт" с 3ки
BadAngel написа:ms написа:BadAngel написа:..а задницата традиционно понася по-малко загуби от предницата при удар(защо всъщност?)
хитро, не се бях замислял
просто е- ако се сгъва като предницата един да те удари отзад и ще стигне до задната седалка и ще избие народа...
тази логика не ми се връзва, ако можеха да правят здрави задници, които да пазят хората, защо не започнат да правят и пазещи хората предници?
някак си мен ми се струва, че задницата на колата има по-голяма монолитност и от там идва цялата работа..
макар че на краш тестове съм забелязал, че отзад също е енергопоглъщаща зона и би трябвало материалите да са меки и енергопоглъщащи?
при удар дизайна позволява определено свиване (смачкване) докато се стигне до клетката с хората (купето). отпред това се "регулира" с двигателя. един вид около него всичко е мекичко за да поема енергията, но двигателя е "стожера" и не позволява смачкване зад стената на коша. отзад от друга страна си няма такъв "стожер" и затова задния кош е направен да си е по-здрав по условие...
а удара отзад е по-невпечатляващ защото по принцип освен ако не те измаа камион всичко отива отдолу... иначе като те удари "хубаво" камион отзад- багажника често е абсолютно разрушен... както би била и предницата при "хубав" удар...
да не дава господ...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Пак сме в новините ...Или що е то "драфт" с 3ки
време е да се помисли по отношение на енергопоглъщащите зони и при камионите 

No bling at the Ring
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Пак сме в новините ...Или що е то "драфт" с 3ки
BadAngel написа:време е да се помисли по отношение на енергопоглъщащите зони и при камионите
100% е помислено, не бери грижа... ама колкото и да се деформира тоя камион нацелиш ли го челно просто си пътник- не щото няма деформационни зони, ами щото колкото и да се деформира тая машина тя пак си тежи доста и просто минава отгоре ти...
Re: Пак сме в новините ...Или що е то "драфт" с 3ки
проблема е че не се инвестира сериозно в енергопоглъщащи зони при камионите защото е неблагодарна работа.
в една катастрофа между две превозни (подвижни) средства по-тежкия винаги мачка защото това което убива е рязкото намаляването на скороста (отрицателното же) а при по-тежкия това става по-бавно... от там колкото и да се мачка камиона.. в един момент по-лекия спира а по-тежкия продължава и минава през по-лекия така или иначе...
а, то мс го е написал преди мене.
в една катастрофа между две превозни (подвижни) средства по-тежкия винаги мачка защото това което убива е рязкото намаляването на скороста (отрицателното же) а при по-тежкия това става по-бавно... от там колкото и да се мачка камиона.. в един момент по-лекия спира а по-тежкия продължава и минава през по-лекия така или иначе...
а, то мс го е написал преди мене.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Пак сме в новините ...Или що е то "драфт" с 3ки
http://www.youtube.com/watch?v=6TwGzQQI ... r_embedded +18
е вижте му на тоя колко му беше времето за реакция....
е вижте му на тоя колко му беше времето за реакция....
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Пак сме в новините ...Или що е то "драфт" с 3ки
колко да е- никакво щото кара близо, тоя с камерата в колата що отби без грижи
а и ако на мястото на тир-а беше кола щеше да е съвсем грозна картинка, тоя просто мина през останките и продължи, ама това чудо тежи едни 35-40тона, а не 1,5тона...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани