Избор на бензиново комби до 10к
Модератор: Общи модератори
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Избор на бензиново комби до 10к
Еми едно от малкото неща,които ме дразнят в е39 е именно нечувствителният волан,в смисъл много въртиш,малко завива
Иначе да,аудито е 2.8 атмосферно,но имам подръка и 2.7 битурбо куатро,ръчка с ремап на около 300к.с.,но там е друга бира.Бмв-то обаче по-добре се държи на пътя и 528 върви по-добре от А6 2.8!

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Избор на бензиново комби до 10к
Ами то си е конструктивна особеност на Ауди... Кормилния накрайник завърта колелото с доста по-голяма лекота именно заради горноразположената рейка, която мести е*ааати издадения среден носач. Съответно тая рейка трябва да има по-голям ход, за да завива както трябва... Аз поне, не усещам да има някаква кой знае каква разлика при Ауди, освен по-лесно въртящ се волан, за сметка на по-натоварената хидравлика при Е39, заради по-малкото рамо дето е самия шенкел всъщност
А и със сервотроник е друга бира при Е39 
П.С. Да си продължа притчата...
При А6 всичко тежко е разположено ОТПРЕД, ВИСОКО горе - рейка, акумулатор, казанчета с течности, ако щеш. Един куп носачи, полуоски съответно, карета... Кофти подокачно тегло. Мотор - изцяло пред предния мост
При Е39 - акумулатор - НИСКО ОТЗАД, рейка - ниско долу, носачи - много по-малко на брой, пак - ниско долу. Двигател - максимално изтеглен назад, кутия - също...
А RS6 C5 е абсолютен туч, както казах
К'во беше алуминиеви врати ли, капак ли беше, и пак - 2 тона
Имам чувството, че когато БМВ са изкарали М5 ония са се насрали яко, напомпали са S6-цата само и само да е по-бърза направо и айде имаме RS6
Ама теглото и дистрибуцията... к'во могат да направят, все си е същия туч
Амин деца мои



П.С. Да си продължа притчата...

При А6 всичко тежко е разположено ОТПРЕД, ВИСОКО горе - рейка, акумулатор, казанчета с течности, ако щеш. Един куп носачи, полуоски съответно, карета... Кофти подокачно тегло. Мотор - изцяло пред предния мост

При Е39 - акумулатор - НИСКО ОТЗАД, рейка - ниско долу, носачи - много по-малко на брой, пак - ниско долу. Двигател - максимално изтеглен назад, кутия - също...
А RS6 C5 е абсолютен туч, както казах




Амин деца мои


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Избор на бензиново комби до 10к
вярно 2.7, не 2.6 беше битурбото... да, точно за тоз мотор говоря. на газ ще пее
аналог от БМВ, няма като характеристики колко и да ми се правите на сектанти. ся няма да има instant response и да може да променяте дрифт ъгъла в завоя безнаказано ама
Бавна/бърза рейка... тежък/лек волан... чувствителен/нечувствителен(обратна връзка) волан... 3 различни неща междо другото
Ауди са ясни, че нямат много обратна връзка. Това е интересна информация за чаркалаците не съм се заглеждал, иначе да... то си е от време оно, че на Ауди всичко е изсипано пред предната ос и няма място игла да пуснеш и всичко над V6 е инженерно чудо, че е набутано в коша.
Е30ката едно време беше с бавна рейка, лек волан на извънградска скорост (без серво), но въпреки това имаше голяма обратна връзка (както всяко БМВ).


Бавна/бърза рейка... тежък/лек волан... чувствителен/нечувствителен(обратна връзка) волан... 3 различни неща междо другото

Е30ката едно време беше с бавна рейка, лек волан на извънградска скорост (без серво), но въпреки това имаше голяма обратна връзка (както всяко БМВ).
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Избор на бензиново комби до 10к
МИТАКА1654 написа:По стечение на обстоятелствата минах от 528 седан на 530д комби и сега съм на А6 2.8 комби куатро ръчка 00-та.Като плюс на аудито ,мога да изтъкна доста по широкия отвсякъде салон,по приятно табло,по-директно управление и доста по-качествено озвучение(530-кат ми беше с дсп),аудито е с босе.Огромния минус е ужасно сложното сервизиране на мотора.Иначе е много добра кола!


..Bayerische Motoren Werke..


- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Избор на бензиново комби до 10к
M-coupe написа:МИТАКА1654 написа:По стечение на обстоятелствата минах от 528 седан на 530д комби и сега съм на А6 2.8 комби куатро ръчка 00-та.Като плюс на аудито ,мога да изтъкна доста по широкия отвсякъде салон,по приятно табло,по-директно управление и доста по-качествено озвучение(530-кат ми беше с дсп),аудито е с босе.Огромния минус е ужасно сложното сервизиране на мотора.Иначе е много добра кола!
![]()
Под директно обясних какво имах в предвид,не обратната връзка между пътя и волана.
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Избор на бензиново комби до 10к
Да се пусна и аз в темата според мен едно е46 330и комби с тоя бюджет би трябвало и на фейса да се побереш (не съм гледал скоро обяви може да греша за парите). Следях темата и за други марки се коментираше, според мен ако се оглеждаш и за ауди гледай да е 1.8 Т мотора, имаше тема за избор на а3 всички подкрепяха този мотор, даже ако изкочи 170 или 180 коня беше по-големия супер. Бих ти препоръчал и някоя Ц-ка w203 примерно C200 kompressor 163 кончета с хубава газификация ще дава добър разход, багажника е обемист, вътре си е удобно, имат хубаво отношение при завиването, което се коментираше по-нагоре.
Ще следя темата в очакване на покупката ти.

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Избор на бензиново комби до 10к
skipper написа:u`F`o написа:Привет, колеги,
Наближава времето да сменя купето (е36) с нещо, подходящо за 4 човека и пътувания из Европа с багаж. Единственото, което ми допада в момента е е36 323/328 комби. Евтина поддръжка, достатъчно мощност, много части. Пътувам из Европа два до четири пъти годишно, а в БГ най-често по-магистрала Тракия между 150 и 300 км в посока.
Като цена до 10к, означава, че ако похарча 6к, ще съм по-щастлив отколкото, в сравниние с 12к. Колата ще бъде газицифирана задължително. Може и с десен волан.
Ще съм ви благодарен, ако дадете предложения.
Поздрави,
Николайbarty написа:Mercedes E200 Kompressor: в комби версията е отличен избор! Карам такава но седан, пътувам често и честно казано съм много доволен!
Карам на газ и разхода ми извън града е 10 на 100.
Дизайна обаче е спорен, особенно сред БМВ феновете...In_Memoriam написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11439409516796209&slink=ac84jz
Вярно, че Е39-ката е хубава кола, но да не забравяме, че вече е 2015-та година и остават още 4 месеца до 2016. 12 бона за кола, която е на близо 18 години и гори като змей - не благодаряАко ще се взема Е39/Е46 поне да са от последните произведени.

Темата лека-полека се обръща на Е34 завинаги. Е36 328и е много добра кола - добър разход, мощност, звук, як фиидбек - ама пичуе - кой подяволите си купува 20+ годишна кола за пътуване


Колкото и добре да е подържана колата, умората на материала си казва думата - тия коли не са правени да издържат по 50 години ... Ако е комби, за тия пари бих заложил на Е39 ФЛ - бензинови мотори, колкото ти душа иска
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Избор на бензиново комби до 10к
Под директно обясних какво имах в предвид,не обратната връзка между пътя и волана.
- а кое точно имаш предвид? Защото за мен управлението (особено на моделите с предно) е единствения реален минус на Ауди .... така де и имиджа на дизИловото комби, какви то БГ са 95% от Аудитата

- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Избор на бензиново комби до 10к
barty написа:Някакво развитие?
Всъщност, да. Ще се търси непремиум клас(как му се вика на това? среден? евтин?) след 2007ма година. В идеалния вариант 2010-та. В този ред на мисли, колата ще е средно на 7 години. Не знам, дали 7 години е твърде много за един дизелов двигател, да се очаква от него надеждност още да кажем - 5 години. Или да се придържам към схемата газ-бензин?

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Избор на бензиново комби до 10к
офтопик... ама на ачо са му хакнали профила ми се стува?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Избор на бензиново комби до 10к

steeN написа:офтопик... ама на ачо са му хакнали профила ми се стува?
И на мен ми направи впечатление ... Викам какво им става на тези хора?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- skipper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 19.12.2012
- Местоположение: село Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: сред идиоти.
- Мечтае да кара: e31 850csi
Re: Избор на бензиново комби до 10к
steeN написа:офтопик... ама на ачо са му хакнали профила ми се стува?
Не са го хакнали, ми това си е от сайта, където са качени снимките.

u`F`o написа:barty написа:Някакво развитие?
Всъщност, да. Ще се търси непремиум клас(как му се вика на това? среден? евтин?) след 2007ма година. В идеалния вариант 2010-та. В този ред на мисли, колата ще е средно на 7 години. Не знам, дали 7 години е твърде много за един дизелов двигател, да се очаква от него надеждност още да кажем - 5 години. Или да се придържам към схемата газ-бензин?Какви са ви наблюденията?
Айде да почвам с неприличните предложения, че нагоре някой писа, че никой не е предложил Алфа Ромео

http://www.mobile.bg/11438106223548024 и http://www.mobile.bg/11426661484862059 - един от най-здравите дизелови мотори на Fiat, слага се в Opel, Alfa Romeo,Cadillac,Lancia,Suzuki,Saab, та даже и в едни Индийски коли и едни малки самолетчета

И още две предложения със същия двигател:
http://www.mobile.bg/11438434793514363
http://www.mobile.bg/11439836233415572
Oo (|||)(|||) oO
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани