Помощ за покупка на БМВ
Модератор: Общи модератори
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Помощ за покупка на БМВ
Welinow927 написа:А тъй като не ми е мн на ясно 318-ка 118 коня кой мотор е това на е46
М43 е двигателия. Надявам се си видял и моя пост от предишната страница. Общо взето това са ремонтите/смените, които може да очакваш. Просто провери цените на частите за да си направиш сметка. Ако имаш някаква сума на месец, която да отелдеяш за колата, би трябвало да нямаш проблеми с поддръжката. Не забравяй да си предвидиш застраховакта и данъка.
1 час да отедлиш и ще сметнеш приблизително колко ще ти струва колата на година, вклюючително и горивото.
след покупката на колата, аз бих постъпил така -> застраховка и данък, смяна на масло (двигател) и филтри + евентуално подмяна на охладителната система (в зависимост от финансите може и следващия месец). така ще си сигурен в двигателя поне, а и е много вероятно в дългосрочен план да не ти се налага да сменяш нищо друго.

- Welinow927
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
Re: Помощ за покупка на БМВ
Ейй свестен отгоро да видя.
ми вече се навих на 100%. Разходите мисля, че ще ги покрия. Аре бе единпът се живее и няма този автомобил цял живот да го карам, ако не ми е по джоба следващата или ако се влюбя в нея ще давам заплатата там. Кеф цена нема
. Вече друг е впр коя да избера Да попитам за мнения
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 7305860033
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 4241577461


http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 7305860033
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 4241577461
Re: Помощ за покупка на БМВ
Оправи си линковете
май нещо си ги копирал от друг форум
май нещо си ги копирал от друг форум
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Помощ за покупка на БМВ
не съм гледал какви коли има за продажба, но тази от втория линк изглежда нормално. има основните екстри.
не се вижда в какво състояние са гумите, а и не пише за втори чифт (зимни), тоест ще трябва да вземеш след няколко месеца.
за газта не знам какво трябва да се гледа.
също имай в предвид един cd player, че тия касетки...е естествено първо поддръжката.
разликата в поддръжката с някой опел/форд или нещо друго на тази цена няма да е осезаема, така че си вземи BMW-то ако това ти харесва.
не се вижда в какво състояние са гумите, а и не пише за втори чифт (зимни), тоест ще трябва да вземеш след няколко месеца.
за газта не знам какво трябва да се гледа.
също имай в предвид един cd player, че тия касетки...е естествено първо поддръжката.

разликата в поддръжката с някой опел/форд или нещо друго на тази цена няма да е осезаема, така че си вземи BMW-то ако това ти харесва.

- Stahlblau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 8.03.2014
- Местоположение: зад волана.
- Пол: Мъж
- Кара: направо.
- Мечтае да кара: настрани!
- Детайли за колата: винаги на борд.
Re: Помощ за покупка на БМВ
Със сигурност не бих взел Е46 преди фейса с фейслифтов капак, със свински опашки на хикс на предната броня, зяпащ ляв праг, спортно окачване тип "отрежи две навивики с флекса бъди стенс" и ред други външни забележки. Това говори, че предишния собственик е бил върл рацер в клас "малкия данък"
или ако не това, то поне е гледал всички епизоди на "Майти кармодс", което е притеснително
Аз също гласувам за втората "скучна стоковица"


Аз също гласувам за втората "скучна стоковица"

Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Re: Помощ за покупка на БМВ
Не че е някакъв страшен кусур, но на втората лайстните на таблото ми изглеждат "пиано лак", а около и на скоростния лост е "махагон". Може и само така да ми се струва от светлината, но да си кажа.
Между другото има тема за избор на Е46 в техническия.
Между другото има тема за избор на Е46 в техническия.
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Помощ за покупка на БМВ
Има за какво да ги дадеш 1500лв, независимо дали е М43 или М54 и т.н. Ще дам пример за М43, което поне изглежда като евтино и безпроблемно БМВ, само че ако един автомобил се състоеше само от двигател и нищо повече, но НЕ е!
Да двигателя е безпроблемен, в сравнение с повечето други, монтирани в Е46, но всичко ОКОЛО двигателя си иска своето.
Да започнем с охладителната система. Ако никога не е обслужвана, то е задължително да се направи след купуването на колата. Разширителен съд, термостат, тройник, капачка,водна помпа и маркуча към радиатора са само за ''добро утро''. И задължително се взимат оригинални, защото ментата не издържат на по-високата работна температура на М43. Та само тия са към 400лв без да смятам труд за смяната им.
Да смятам ли съединител?
Да смятам ли 4 амортисъора с тампоните за тях? Обслужването на задницата - тампоните на моста и диференциала... И ако има и 'честа'' да заварява моста, ако е скъсан? Само за труда ще му искат 150-200лв.
Отиваме отпред към носачите и тампоните за тях. И сумата май достигна 1500лв
И да, не на всеки ще му се наложи да смени всичко това след покупката на колата, но на 80% им се налага, защото половината изброени неща са задължителните, а другите си идват като бонус за всяко Е46.
А цифрата става още по-голяма, като добавим гумите (летни и зимни), масла, филтри, акумулатор, газов инжекцион (нали се взима за да ни е евтино). Джанти не смятам, предполага се, че колата ще дойде с мечтаните джанти, само че и това не е така. Те разбира се са допълнителни и незадължителни, но.... пак всеки стига до този момент.
И всичко това, без да смятам нито един лев за таксите и данъците, но те са при всяка кола.
И разбира се, няма как да не те сполети някоя детска болест при Е46
След цялата тази сметка, се оказва, че 318ката за 5000лв съвсем спокойно може да излезе 8-9хил.
Така, че ако все пак търсиш евтина кола, Е46 не е твоята кола. Все пак в 5 членното си семейство, вече си имаме 3 Е46ци и знам за какво става въпрос.
Твоята кола е Е36 е последните години, с М43. Поне началната цена е по-евтина и крайната излиза също по-евтина.
И много поздрави на хората, които си взимат Е46 и казват, че няма никакви големи разходи. ДА, всеки тръгнал да търси Е46 вижда, че предишните собственици не са имали разходи по тая кола
Разходите ги плаща този след тях 
Да двигателя е безпроблемен, в сравнение с повечето други, монтирани в Е46, но всичко ОКОЛО двигателя си иска своето.
Да започнем с охладителната система. Ако никога не е обслужвана, то е задължително да се направи след купуването на колата. Разширителен съд, термостат, тройник, капачка,водна помпа и маркуча към радиатора са само за ''добро утро''. И задължително се взимат оригинални, защото ментата не издържат на по-високата работна температура на М43. Та само тия са към 400лв без да смятам труд за смяната им.
Да смятам ли съединител?
Да смятам ли 4 амортисъора с тампоните за тях? Обслужването на задницата - тампоните на моста и диференциала... И ако има и 'честа'' да заварява моста, ако е скъсан? Само за труда ще му искат 150-200лв.
Отиваме отпред към носачите и тампоните за тях. И сумата май достигна 1500лв

И да, не на всеки ще му се наложи да смени всичко това след покупката на колата, но на 80% им се налага, защото половината изброени неща са задължителните, а другите си идват като бонус за всяко Е46.
А цифрата става още по-голяма, като добавим гумите (летни и зимни), масла, филтри, акумулатор, газов инжекцион (нали се взима за да ни е евтино). Джанти не смятам, предполага се, че колата ще дойде с мечтаните джанти, само че и това не е така. Те разбира се са допълнителни и незадължителни, но.... пак всеки стига до този момент.
И всичко това, без да смятам нито един лев за таксите и данъците, но те са при всяка кола.
И разбира се, няма как да не те сполети някоя детска болест при Е46

След цялата тази сметка, се оказва, че 318ката за 5000лв съвсем спокойно може да излезе 8-9хил.
Така, че ако все пак търсиш евтина кола, Е46 не е твоята кола. Все пак в 5 членното си семейство, вече си имаме 3 Е46ци и знам за какво става въпрос.
Твоята кола е Е36 е последните години, с М43. Поне началната цена е по-евтина и крайната излиза също по-евтина.
И много поздрави на хората, които си взимат Е46 и казват, че няма никакви големи разходи. ДА, всеки тръгнал да търси Е46 вижда, че предишните собственици не са имали разходи по тая кола



Re: Помощ за покупка на БМВ
Затова колегата не е за е46, а за е36 но от средния към високия ценови клас за да не се занимава със смяна на 100 неща. Дори и при е36 може да се набута с 2/3 хилки ако не внимава след покупката! Повече внимание и късмет! 

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: Помощ за покупка на БМВ
Няма кола без разходи, който иска такава...да върви пеша.
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Помощ за покупка на БМВ
bavaromobila написа:Има за какво да ги дадеш 1500лв, независимо дали е М43 или М54 и т.н. Ще дам пример за М43, което поне изглежда като евтино и безпроблемно БМВ, само че ако един автомобил се състоеше само от двигател и нищо повече, но НЕ е!
Да двигателя е безпроблемен, в сравнение с повечето други, монтирани в Е46, но всичко ОКОЛО двигателя си иска своето.
Да започнем с охладителната система. Ако никога не е обслужвана, то е задължително да се направи след купуването на колата. Разширителен съд, термостат, тройник, капачка,водна помпа и маркуча към радиатора са само за ''добро утро''. И задължително се взимат оригинални, защото ментата не издържат на по-високата работна температура на М43. Та само тия са към 400лв без да смятам труд за смяната им.
Да смятам ли съединител?
Да смятам ли 4 амортисъора с тампоните за тях? Обслужването на задницата - тампоните на моста и диференциала... И ако има и 'честа'' да заварява моста, ако е скъсан? Само за труда ще му искат 150-200лв.
Отиваме отпред към носачите и тампоните за тях. И сумата май достигна 1500лв![]()
И да, не на всеки ще му се наложи да смени всичко това след покупката на колата, но на 80% им се налага, защото половината изброени неща са задължителните, а другите си идват като бонус за всяко Е46.
А цифрата става още по-голяма, като добавим гумите (летни и зимни), масла, филтри, акумулатор, газов инжекцион (нали се взима за да ни е евтино). Джанти не смятам, предполага се, че колата ще дойде с мечтаните джанти, само че и това не е така. Те разбира се са допълнителни и незадължителни, но.... пак всеки стига до този момент.
И всичко това, без да смятам нито един лев за таксите и данъците, но те са при всяка кола.
И разбира се, няма как да не те сполети някоя детска болест при Е46![]()
След цялата тази сметка, се оказва, че 318ката за 5000лв съвсем спокойно може да излезе 8-9хил.
Така, че ако все пак търсиш евтина кола, Е46 не е твоята кола. Все пак в 5 членното си семейство, вече си имаме 3 Е46ци и знам за какво става въпрос.
Твоята кола е Е36 е последните години, с М43. Поне началната цена е по-евтина и крайната излиза също по-евтина.
И много поздрави на хората, които си взимат Е46 и казват, че няма никакви големи разходи. ДА, всеки тръгнал да търси Е46 вижда, че предишните собственици не са имали разходи по тая колаРазходите ги плаща този след тях
на Е36 цените на частите са същите. евентуално колата да е по-евтина. аз не бих си взел Е36 при това положение, но всеки си преценява.
ако се намери кола за 4к, после спокойно можеш да използваш останалите 1к за разни работи:
300 лв. данък и застраховка (не знам какви са цените в БГ, може и по-малко да са)
200 лв. масла и филтри
400 лв. охладителна система (ти си ги сметнал на толкова)
и следващия месец нещо друго. и за 10к да я вземеш колата, тия неща са си пак задължителни, просто защото всичко без официална сервизна история е съмнително.
перфектна кола няма да се намери, още повече пък Е36 или Е46. трябва да се очакват ремонти, но на тия коли поне са прости и евтини, а части има всякакви и навсякъде.

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: jiksyn, Veselin Milev