Защо в Германия може с 250?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Защо по Немските магистрали е разрешено с 250?

Имат хубави пътища
10
13%
Имат морал и дисциплина
22
29%
Имат високи глоби
1
1%
Автомобилните производители лобират
5
7%
Всички тези неща взети заедно
37
49%
 
Общо гласове : 75
ентусиаст
Аватар
Мнения: 803
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Don_Diego » 22 Май 2018, 0:01

Нямам предвид теб, от мненията ти си личи, че разбираш доста от коли и тяхното каране и ако не бъркам се занимаваш с тестване на коли (супер яката работа ако е така :yes: ).
Просто се набива на очи, че масово хората не приемат критика (всякакъв вид) и обръщат нещата на гордост, един вид: Тоя ше ми каже на менЕ колко мога да карам! Гледай кво прави 20ката на 2ра :mhihi:
Също така се опитват да ти обяснят, че въпреки курсове и изминатите км ти нищо не разбираш :mhihi:

Всеки си има глава на раменете за да преценява кога, къде, как и с колко да кара. Друг е въпроса колко се замислят докато карат :idea: (както се спомена вече: масово хората пишат и говорят по телефоните, пушат/пият/ядат и общо взето блеят доакто шофират)
Германците определено се замислят докато шофират, имат дисциплина и технически изправни коли и затова си пердашат с 200++ и няма драми
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от drifty » 22 Май 2018, 0:07

Сякаш малко се отклонихме от темата, колеги.

Та защо в Германия може с 250?

Но може да зададем въпроса и така: Защо в България не може с 250?

Дали е заради неадекватните щофьори на пътя? Донякъде, но на запад да не би да няма такива? Има разбира се.. Да, сякаш тук са повече, но за това има много лесно решение - пускат се патрулиращи коли по улиците и междуградските пътища и за нула време ще намалеят такива постъпки.. Според мен друг начин за решение на този проблем на този етап няма, но тази опция би била доста ефективна.. Та ето една причина, но неприсъща само за нашите ширини.

Или пък колите ни не струват, защото са стари? Не съм съгласен - астричката ми е на 26 години, нервира ме, но е здрава и изрядна. Напоследък се появиха някои забележки по предното окачване, но миналата година, когато ги нямаше, лятото си пътувах Търново - Варна и по магистралата съм си поддръжал 160 без никакви, ама никакви ядове. и с 4те нови гуми не съм усетил колата да е нестабилна, въпреки, че е много нисък клас автомобил. От друга страна, 2015та лятото пътувах към Бургас, по магистрлата карах със 110-120, тъкмо бях я купил същата тая астра, беше с едни зимни Дънлопи галоши. Добре вървеше, ама като заваля и усетих задницата как е готова да тръгне при първата по-рязка маневра - намалих си на 90 и си стигнах до Бургас без ядове, по-бавно, закъснявах за там, където отидох, но отидох и нямаше проблеми. Та това, че автопаркът ни е стар не е толкова проблем, колкото тоталната липса на контрол над МПС.

И последно, но не на последно място, любимата инфраструктура - е тук вече е сериозен проблем. Една от основните причини, да не кажа и основната на супер много места да карам като пенсионер, е че си обичам колата и ми става гадно като скачам из дупките. В града се ядва, колкото и да е неприятно, но извън града в лошите участъци е не само гадно, но и адски опасно. Много е лесно да ти подскочи задницата и да изгубиш контрол. Преди 3-4 години тук точно до мястото, което работех тогава, имаше една такава неравност и едно момче си отиде заради нея. Карал е с превишена скорост, но ако пътят беше наред, не би имало опасност..

Факт е, че макар и малко, има участъци и тук, където спокойно могат да сложат ограничение от 160-180 и това не било опасно за един добре поддръжан автомобил, с един адекватен шофьор. Аз карам на периоди, понякога минавам цялата магистрата със 110-120км/ч, когато няма много трафик, а когато има обикновено поддържам 140-160, за да мога да стоя основно в лявата лента, че с 60те кончета като се забиеш зад някой тир, докато пускаш някого, после няма ускорение.. Но пък с кеф бих се порадвал за 5 минути да имам право да карам с 180 без да се притеснявам от камери, глоби и т.н. Толкова ми стигат, нямам нужда да карам навсякъде с 180-200, но имайки 200к.с под капака, как да не искаш да им се порадваш поне за няколко минути? Не съм джигит, но всички фенове бихме се радвали на това.. Та преди да ме упрекнат някои моралисти тук, миналата седмица се прибирах с на авера 320д-то Е46 коНбе и понеже той пи, карах аз - на влизане в Търново от Търговище, бордът закова на 3,5/100 а си карах както си карам винаги, с малката разлика, че на знаците 60, намалях до 80, че нямам желание да плащам огромни глоби..

Та, в обобщение - куца ни шоферлъка, но не непоправимо. Нужно е просто шофьорите да предвижат възможните сценарии пред тях и да вземат навременни мерки да не се поставят в ситуация, я която трябва да вземат решение на секундата, което не винаги е правилно. Би било хубаво да учат младите шофьори как да управляват автомобила си в различни ситуации, а не да научат куп пътни знаци и как да сменят всичко скорости от първа до пета. Вярвам, че всеки един от нас, тук, в този форум, по един или друг начин е изпитал колата си и как тя се държи в различни пътни обстановки и една голяма част от неприятните ситуации, които могат да ни се случат на пътя, са малко или много тренирани. Би било хубаво това да се прави масово и да се организират такива учения от държавата.. Автопаркът ни куца, но и там има решение - затегнат контрол при техническите прегледи и скраповете на пътя ще си отидат. За пътищата обаче има много хляб да ядем, докато стигнем братята немци.. Те имат хубави пътища, имат и затегнат контрол над автопарка - но пак имат катастрофи. Ако при нас се затегнат нещата относно пътищата и техническите прегледи, що да не може да си караме с 250? Аз лично не мисля, че ако ограничението на нашите магистрали, ако бяха читави, вместо 140, беше 180-200км/ч, статистиката за загинали щеше да се различава особено..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от TNT » 22 Май 2018, 20:38

И аз съм на мнение, че повече от 150-160 трудно се поддържа. Често пътувам по 300-350км за един ден и със скорости 140-155км/ч в лява лента ми е най-комфортно. Реално с такава скорост рядко някой ме изпреварва. Ако съм неуловим за камерите, не мисля, че ще хвърча с 200-220. И 200 да направят ограничението, не мисля че ще има голяма промяна. 90% от проблемите в движението не идват от високата скорост. То и с 90 може да те засечат или турски тираджия да не те види.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 19.03.2008

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от boris_dy » 23 Май 2018, 9:25

Поне за мен единия проблем що се отнася до магистрално каране е, че имаме само две ленти. Няма как в дясна лента да карат камиони и рейсове с 90 км/ч , а някой в лявата да хвърчи с 180 - 200 км/ч .... просто разликата е прекалено голяма и времето за реакция при евентуално засичане направо изчезва. Има разлика ако трябва да намалиш от 140 до 100 и от 200 до 100 км/ч. За избягване на препятствия при тези скорости и дума не може да става... 90% от колите направо отлитат нанякъде при рязко завъртане на волана...
На мен ми се е случвало докато изпреварвам камион на автомобила пред мен да му падне цялата задна броня.... карах със 140 км/ч ... ами няма бягане! Ако имахме три ленти вече е друго. Техническата изправност на автомобила също е друга тема. Възможностите на шофьора пак е нещо отделно! Състоянието на пътната настилка... също! Контрола на съответните органи... Като събереш всички тези фактори тук в БГ и ми се струва, че и тези 140 км/ч са ни много! Няма как шофьор/ка със 20 год. стаж на излизане от бензиностанция на магистрала и да влезе директно от спряло положение в средна лента на първа... правоспособност ??? :kuku:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Vanqu1sh » 23 Май 2018, 11:05

Често карам с доста висока скорост. Мината седмица на магистралата един ме засече доста здраво. Караше с около 120 и си беше изкарал левия крак през прозореца. Кой според вас е по-опасен? Някой дето кара бързо, но съобразително, или е такъв цървул с краката навън?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от acho.rs » 23 Май 2018, 13:45

Vanqu1sh написа:Често карам с доста висока скорост. Мината седмица на магистралата един ме засече доста здраво. Караше с около 120 и си беше изкарал левия крак през прозореца. Кой според вас е по-опасен? Някой дето кара бързо, но съобразително, или е такъв цървул с краката навън?

Тоя който задминава със 200км/ч+ :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 19.12.2009
Пол: Мъж
Кара: на късмет и надежди...
Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
Детайли за колата: seats and a steering wheel....

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от nickstorm » 23 Май 2018, 14:21

Jordana написа:А тия в Германия дето карат с 250 викат ли им джигити по медиите ? И тормозят ли средностатистическия германски зрител всяка вечер с тъпи коментари и бройки за джигити и рацери изгорели с честитки :dunno:

Ами пресен пример, на двама келеши (21 и 23г.)в Мюнхен са им взели книжките направо след като са си направили гонка в града с 160 км при ограничение 60 км. Май и дело са им завели.... Казаха го по радиото, новини не гледам тука :dunno:
То като няма ограничение не е задължително да се кара с 200 или 250, зависи от трафика най-вече. Покрай мен са прелитали и с толкова, но рядко. Аз карам бус и някой път като застигна тир, тръгвам да го изпреварвам с 120 примерно, поглеждам в огледалото-чисто :arrow: мигач и се изнасямм и в този момент долита някой и се почва със светкавиците :nono: Еми, сорри, майна-ще поизчакаш, не си сам на пътя :dummy: . Говоря за двулентова магистрала, действието се развива между 19 и 20 часа, когато все още си има движение.
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от BaDxBoY » 23 Май 2018, 14:45

nickstorm написа:
Jordana написа:А тия в Германия дето карат с 250 викат ли им джигити по медиите ? И тормозят ли средностатистическия германски зрител всяка вечер с тъпи коментари и бройки за джигити и рацери изгорели с честитки :dunno:

Ами пресен пример, на двама келеши (21 и 23г.)в Мюнхен са им взели книжките направо след като са си направили гонка в града с 160 км при ограничение 60 км. Май и дело са им завели.... Казаха го по радиото, новини не гледам тука :dunno:
То като няма ограничение не е задължително да се кара с 200 или 250, зависи от трафика най-вече. Покрай мен са прелитали и с толкова, но рядко. Аз карам бус и някой път като застигна тир, тръгвам да го изпреварвам с 120 примерно, поглеждам в огледалото-чисто :arrow: мигач и се изнасямм и в този момент долита някой и се почва със светкавиците :nono: Еми, сорри, майна-ще поизчакаш, не си сам на пътя :dummy: . Говоря за двулентова магистрала, действието се развива между 19 и 20 часа, когато все още си има движение.

Стига де, качвах снимки някъде по предишните страници, как ме спираха полицейските скрити е60ки по магистралите около мюнхен като карам с 200 при ограничение 130 .
В Мюнхен точно такива гонки се правят, че ти е бедна фантазията. след 12-1 презноща се изкарват М-ките и се почва. Да има блицове, имам 4-5 снимки платени, включително и една със 120 на ограничение 80. Повечето са по 15 евро и нали се сещаш колко ти бъркат 15-те евро на 2000 евро заплата ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Binev_OuT » 23 Май 2018, 15:26

Да де ама колегата уточни че е в града.Има разлика къде превишаваш скоростта.Я мини със 60 горница на ограничение 30 в некое село да видиш 15 евро ли е глобата :mhihi: , че да не те пратят и на психо.
На 50 минавам с 20 горница и ми идва 20 евра глоба , обаче на ограничение 30 в едно село минавам със 16 горница , пратиха ми писмо в което искат аджеба да обесня защо съм минал толкова бързо от там , къде съм ходил и какво съм правил.И чак след като получиха подробна информация за случката ми пратиха глоба от 63 евра , която естествено е отишла на стария ми адрес , а на новия ми адрес идва същата само че в жълт плик - съответно 108 евро :mhihi: си ги платих кат поп
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от sobiss » 23 Май 2018, 15:35

https://www.bussgeldkatalog.org/geschwi ... chreitung/

Малко трудно за 40км. над ограничението да е 15 евро, и то точно в Германия :driving:
Някъде около Кьолн ме бяха снимали преди година с 40км над ограничението, и аз писах обяснения и после ми дойде глобата, беше около 100 евро, и аз си платих като поп. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от TNT » 23 Май 2018, 15:43

И то какво излиза ? Че в България глобите са по-солени :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от steeN » 23 Май 2018, 15:43

Това с обясненията е интересен подход. Разбирам идеята... но някой, който има пари просто ще плати на асистента/секретарката/и т.н. да го напише вместо него.
Мен ме кефи американците, че те тероризират цял ден да киснеш да гледаш някакви филмчета и гадни снимки... за тая мярка съм много за да се въведе и при нас.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Binev_OuT » 23 Май 2018, 15:59

steeN написа:Това с обясненията е интересен подход. Разбирам идеята... но някой, който има пари просто ще плати на асистента/секретарката/и т.н. да го напише вместо него.
Мен ме кефи американците, че те тероризират цял ден да киснеш да гледаш някакви филмчета и гадни снимки... за тая мярка съм много за да се въведе и при нас.

Тоя някой дето ще си плаща е добре мноого да внимава , че от една нищо и никаква лъжа за да ти смекчат глобата , ония кучета на кръст ще те разпънат.
Един беше сгънал един улук на една къща , в последствие му пратиха сателитна снимка да му покажат как го е ударил.Глобата му беше над 3к евро за това че е избягал без да се обади , отделно застрахователите които са платили улука го съдиха , отделно бабата и дядото го съдиха за фалшифициране на подпис на скенера :mhihi:!Пръснаха го :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Vanqu1sh » 23 Май 2018, 16:08

acho.rs написа:
Vanqu1sh написа:Често карам с доста висока скорост. Мината седмица на магистралата един ме засече доста здраво. Караше с около 120 и си беше изкарал левия крак през прозореца. Кой според вас е по-опасен? Някой дето кара бързо, но съобразително, или е такъв цървул с краката навън?

Тоя който задминава със 200км/ч+ :idea:

Разбрах ти от кои си.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от steeN » 23 Май 2018, 16:27

Binev_OuT написа:...


Това не са ли различни неща. Ти даваш за пример инцидент, за който и в България ще пишеш обяснения?
Ти това, което беше казал беше престъпление без "жертва"... ама пак си писал.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: kali76, St.Trinity

Последни теми
Facebook