За самолетите
Модератор: Общи модератори
Re: За самолетите
onewg написа:ILS CAT ||| категория 3 я да проверя картите на джаперсън че нещо ме съмнява да е КАТ 3
SOF is CAT IIIa and IIIb - >200 and >50 meters runway visibility respectively
not bad
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: За самолетите
BMW_POWER написа:
https://nauka.offnews.bg/news/Tehnologi ... XLjW_Coav0
Това е най-доброто обяснение май!
А за Т2 май имаше някаква игра със земите, които отчуждаваха за построяването...
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: За самолетите
fyi
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: За самолетите
Това че при полет със самолет било почти невероятно да изтеглиш късата клечка , дали е вярно ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: F-16, от прясно поръчаните
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: За самолетите
Добре де, не е ли логично да има суитч за автопилота, та при такава ситуация да може да се шътдаунва "завинаги"?
Los hombres no frenan
No discrimination! (unless you are russian)
No discrimination! (unless you are russian)
Re: За самолетите
nickstorm написа:Добре де, не е ли логично да има суитч за автопилота, та при такава ситуация да може да се шътдаунва "завинаги"?
Има разбира се, ама като си си мислел за банани докато си зубрил упътването на самолета може и да си пропуснал къде е “ОФФ” бутона или процедурата.
Предполагам, че “поправката” ще е по-лесно/ интуитивно изключване на анти- стал режима.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: За самолетите
Американския аерокосмически гигант Боинг обеща софтуерни подобрения за всички самолети от модела Боинг 737 Макс, съобщават от Futurism.
Това обещание идва, след като два самолета от модел 737 Макс 8 наскоро привлякоха световното внимание, участвайки в катастрофи - едната през октомври на индонезийската авиокомпания Lion Air със 189 жертви и втората 4 месеца по-късно на Етиопските Авиолинии с повече от 150 загинали.
Точната връзка между смъртоносните инциденти и софтуерните ъпдейти остава неясна, но историята подчертава неприятната истина, че сме оставили голяма част от контрола на съвременните самолети на компютърни системи, което на практика означава, че малка грешка или хак в системата може да застраши много животи.
От Боинг подчертават, че новото подобрение, е "създадено, така че да направи вече безопасния самолет още по-безопасен." Конкретно, то включва преразглеждане на много ключови контролни системи: "Подобрените правила за контрол на полета включват и данните за ъгъла на атака (АОА) и ограничава командите на стабилизирането в отговор на погрешно разчитане на ъгъла на атака."
"Подобрените правила за контрол на полета на модернизирания автопилот включват и данните за ъгъла на атака на опашните хоризонтални плоскости (АОА) и ограничава командите на екипажа в стабилизирането в отговор на погрешно разчитане на ъгъла на атака на опашните хоризонтални плоскости от автопилота."
Авиационни експерти са открили, че пилотът на борда на индонезийския самолет е трябвало да се пребори с "погрешно отчитане на сензора за ъгъла на атака на опашните хоризонтални плоскости," съобщава The Guardian.
Детайлите около втората катастрофа все още се уточняват.
"Боинг скърби силно за загубата на Полет 610 на Lion Air, която тежи на целия ни екип и изказваме най-искрените си съболезнования и съпричастност към семействата и близките на загиналите на борда", се съобщава още в изявлението на Боинг.
Като директен отговор на двете катастрофи, някои страни по света, включително Великобритания, Сингапур, Германия, Оман и Австралия забраниха на авиокомпаниите да летят със самолети Боинг 737 Макс 8.
Федералната авиационна администрация на САЩ (The Federal Aviation Administration (FAA)), съобщава в Туитър, че "отблизо следи развитието" по случая с катастрофиралия самолет на Етиопските авиолинии.
nauka.offnews.bg/news/Novini_1/Boing-obeshtava-da-vavede-softuerni-podobreniia-sled-poslednite-katast_124097.html?fbclid=IwAR2TPMkJRhfMG36qUs-8a0pP4HAD5zTD0Ld4ICUR8i7jcJVb_-KKfeVFyf4
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: За самолетите
Тия автопилоти не ги ли забаниха един път вече преди десетина години точно заради тия крашове ? Сега какво ще изака боинг да замаже проблема ....ще сложат още един компютър да контролира другия компютър . Абе оставете пилота да си кара бе , не ви се плащат заплати на пилотите ли кво толкова
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: За самолетите
alx написа:nickstorm написа:Добре де, не е ли логично да има суитч за автопилота, та при такава ситуация да може да се шътдаунва "завинаги"?
Има разбира се, ама като си си мислел за банани докато си зубрил упътването на самолета може и да си пропуснал къде е “ОФФ” бутона или процедурата.
Предполагам, че “поправката” ще е по-лесно/ интуитивно изключване на анти- стал режима.
И като биха камбаната, след индонезийците, пак са ручали бананите, нали
Ако беше MC21 или C919, да речем - друга песен щеше да пееш, ми се струва Дай да го видим къде е скрито копчето в т'ва ръководство, че като задрънчат колелетата не могат да го намерят и да го налазят тия тарамбуки.
Последна промяна hell's angel на 16 Мар 2019, 23:30, променена общо 1 път
Ubi dubium, ibi libertas
- Сондьора
- ентусиаст
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: За самолетите
Алхто кара всичко, знае ги нещата.
Re: За самолетите
Днес е бил емоционален ден във въздуха. Един AvroRJ по линията Стокхолм - Малмьо запалил дигател във въздуха, 29 хоспитализирани след силна турболентност в турски самолет по линията Истанбул - Ню Йорк
Аз като летя съм вързан през цялото време.
NEW YORK — At least 29 people were treated for minor injuries after encountering turbulence Saturday on a Turkish Airlines flight from Istanbul to New York, authorities said.
One passenger suffered a broken leg, said Port Authority of New York and New Jersey spokesman Steve Coleman.
New York Fire Department spokesman Michael Parrella said most of the injured travelers had been treated at John F. Kennedy International Airport. The number of injured was downgraded from a previous estimate of 32.
The injuries were mostly bumps and bruises, officials said.
Аз като летя съм вързан през цялото време.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: За самолетите
Сондьора написа:Алхто кара всичко, знае ги нещата.
Тука много хора знаят и могат всичко
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 728
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: За самолетите
Информацията е лесно достъпна, стига да знаеш какво и къде да търсиш можеш да научиш всичко.
Специално за самолетите ако си решил да вадиш разрешително за пилот (в щатите е доста популярно и сравнително лесно) явно имаш интерес към летенето и съответно ще търсиш информация и за големите самолети дори просто от любопитство.
Не виждам проблем някой, който знае повече и е компетентен да изразява мнение
Специално за самолетите ако си решил да вадиш разрешително за пилот (в щатите е доста популярно и сравнително лесно) явно имаш интерес към летенето и съответно ще търсиш информация и за големите самолети дори просто от любопитство.
Не виждам проблем някой, който знае повече и е компетентен да изразява мнение
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: За самолетите
Аз лично със самолетите съм скаран.Летял съм 6 или 8 пъти , с БГ еър и Луфтханса , като БГ Еър бе по-добре - и от към самолет и от към обслужване , изпълнение на кацане-излитане,сандвичите бяха старбъкс ,бирата беше студена , а и стюардесите бяха доста по-красиви
Немеца ме лъже с топла бира и две филии изсъхнал хляб със един слайс шунка между тях , а стюардесите едвам се побираха между редовете
Всъщност Луфтханса ме отказаха от летенето , последния ми полет - Мюнхен-София ... няма и 2 часа , ама кви 2 часа не ми се говори!!!!
Още при излитането гледам дясното крило от страни в поляната коси , аз ей тъй
После при самото изкачване - ляво -дясно -ляво дясно , качихме се горе , не помня точната височина , изравни самолета и като се почна едно люлеене - ляво дясно ляво дясно , по едно време ми се стори че единия двигател спря , може и да съм си внушавал .... някъф ужас беше тоя полет!!!!
Като слязох в София , ми идеше да целувам земята!
От тоя случай паля колата и заминавам.Лошото е че искам да си направя една екскурзия до щатите в края на годината и това е единствената причина още да не съм резервирал билети , хотели и и т.н. 13 часа до западната част си е мнооого време , ще ми побелеят косите
Иначе откровено от оня полет ми остана няква фобия и страх от високо и тесни места.Понякога се усещам и по асансьори че броя етажите и чакам да се отвори вратата
Немеца ме лъже с топла бира и две филии изсъхнал хляб със един слайс шунка между тях , а стюардесите едвам се побираха между редовете
Всъщност Луфтханса ме отказаха от летенето , последния ми полет - Мюнхен-София ... няма и 2 часа , ама кви 2 часа не ми се говори!!!!
Още при излитането гледам дясното крило от страни в поляната коси , аз ей тъй
После при самото изкачване - ляво -дясно -ляво дясно , качихме се горе , не помня точната височина , изравни самолета и като се почна едно люлеене - ляво дясно ляво дясно , по едно време ми се стори че единия двигател спря , може и да съм си внушавал .... някъф ужас беше тоя полет!!!!
Като слязох в София , ми идеше да целувам земята!
От тоя случай паля колата и заминавам.Лошото е че искам да си направя една екскурзия до щатите в края на годината и това е единствената причина още да не съм резервирал билети , хотели и и т.н. 13 часа до западната част си е мнооого време , ще ми побелеят косите
Иначе откровено от оня полет ми остана няква фобия и страх от високо и тесни места.Понякога се усещам и по асансьори че броя етажите и чакам да се отвори вратата
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани