малко fun

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: Горна Оряховица

малко fun

Мнение от ludiqdancho » 02 Сеп 2004, 10:06

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Мнение от dankata » 02 Сеп 2004, 10:28

Задоволих всичко на тоя сайт дет можеше да се задоволява :yes: :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 02 Сеп 2004, 10:49

:lol: яко... :lol: :lol: :lol: :lol:
off-topic:аватара ти ме кефи много :wink: :P :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от ludiqdancho » 02 Сеп 2004, 15:29

http://funny.ansme.com/politics/bush/build.html
това е за губене на време
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 11.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от vaskoto1 » 03 Сеп 2004, 19:47

един пич го постна това при нас-попикал съм се...!

enjoy...


After every flight, pilots fill out a form called
a gripe sheet, which conveys to the mechanics
problems encountered with the aircraft during
the flight that need repair or correction. The
mechanics read and correct the problem, and then
respond in writing on the lower half of the form
what remedial action was taken, and the pilot
reviews the gripe sheets before the next flight.
Never let it be said that ground crews and
engineers lack a sense of humor. Here are some
actual logged maintenance complaints and problems as
submitted by Qantas pilots and the solution recorded
by maintenance engineers.
By the way, Qantas is the only major airline that
has never had an accident.

(P = The problem logged by the pilot.)
(S = The solution and action taken by the
engineers.)


P: Left inside main tyre almost needs replacement.
S: Almost replaced left inside main tyre.

P: Test flight OK, except auto-land very rough.
S: Auto-land not installed on this aircraft.

P: Something loose in cockpit.
S: Something tightened in cockpit.

P: Dead bugs on windshield.
S: Live bugs on back-order.

P: Autopilot in altitude-hold mode produces a 200
feet per minute descent.
S: Cannot reproduce problem on ground.

P: Evidence of leak on right main landing gear.
S: Evidence removed.

P: DME volume unbelievably loud.
S: DME volume set to more believable level.

P: Friction locks cause throttle levers to stick.
S: That's what they're there for.

P: IFF inoperative.
S: IFF always inoperative in OFF mode.

P: Suspected crack in windshield.
S: Suspect you're right.

P: Number 3 engine missing.
S: Engine found on right wing after brief search.

P: Aircraft handles funny.
S: Aircraft warned to straighten up, fly right,
and be serious.

P: Target radar hums.
S: Reprogrammed target radar with lyrics.

P: Mouse in cockpit.
S: Cat installed.

P: Noise coming from under instrument panel.
Sounds like a midget pounding on something
with a hammer.
S: Took hammer away from midget.

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook