Въпрос:Падат ми токовете

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 12.04.2004
Местоположение: София

Въпрос:Падат ми токовете

Мнение от theOnly » 04 Окт 2004, 18:16

Ще обясня накратко какъв ми е проблема,преди да съм отишъл да ме излъжат някъде:) Значи скоро си купих Калибра 16V,всичко точно,забраих си дългите за 5-6 часа и се скапа акумулатора,ходих да го зареждат,ония вика той не ти се зарежда,дай да праим алтернатор,дай и нов акумулатор,както и да е,прежалих ги.След 1-2 седмици пак взеха да ми падат токовете и всяка сутрин ми писна да се излагам и да ме бутат, като престой повече от 4-5 часа колата и после няма палене.А има само аларма(бордовия едва ли гълта).Ходих от тези дето ми дадоха гаранция на акумулатора и той мери половин час и вика не е акумулатор,немога да ти замеря хубаво токовете и вика ходи на Раковска еди къде си,и аз му викам как ли пък не,пак да ме одерат:)Ще ходя при познат.И вечерта за да пробвам дали е акумулатор или друго го разкачих от кабелите,ако нещо гълта ток да не харчи и сутринта да си запаля,ама пак същото на сутринта, побутнаха ме:) Къде според вас е проблема,за какво да проверя и гледам,дали е самия чисто нов МОНБАТ акумулатор 62А, предното стъкло което е до шофъора също се отваря когато си иска, на него пък кво му е :) Мерси предварително на всички, ако можете помогнете

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 04 Окт 2004, 18:36

ако са ти поизносени четките на стартера точно такива са симптомите .. провери ги .. и виж все пак дали ти зарежда алтернатора ,на запален мотор трябва да дава 14+ V .Щом акумулатора е нов не е от него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 12.04.2004
Местоположение: София

Мнение от theOnly » 04 Окт 2004, 18:46

Значи точно четките уж оправяха преди 2 седмици на алтернатора, не би трябвало да е от тях , щото ще им ги очукам в главата , 65 кинта ми взеха. А онея като го мереше акумулатора показваше около 12.4 - 12.5. Да не би да е изсъхнал акумулатора и да трябва да му се долива електролит ?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 04 Окт 2004, 20:31

Пропуснал си най-важното като си чел горния пост... четките на стартера... демек колата си има ток, само че като падне малко напрежението след седене или сутрин и не може да завърти... провери дали имаш ток по принцип в акомулатора... сутрин включи фаровете касетофона или някой консуматор по който да прецениш дали напрежението е ниско или е нормално :idea:
Ако ти се отваря шофьорския прозорец напълное възможно нещо и той да бързга системата - да изразходва акомулатора... :idea:

Ако си го пробвал това с откачения акумулатор за през нощта и си сигурен че преди да загасиш колата предния ден е бил добре зареден (колата да е карана поне 30 мин / 1 час) и сутринта е бил слаб (не да установиш чрез стартера - с някой от консуматорите както споменях по нагоре) значи няма от какво друго е освен от акумулатора :idea:
Ако имаш ток така че нормално ти светят фаровете ( или леко по слабо) чистачките ти се движат нормално, или нещо от тоя сорт пък колата не ще да превърти стартера е така както казва Алекси - четките на стартера :wink:
Надявам се да помогнем и като дежурна фраза но на шега разбира се - форума не си объркал но марката май да :wink: :D

Успех :!:

Дилян Пенчев
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 04 Окт 2004, 20:37

изключи си колата. измери си тока при покой. трябва да е много малък- почти незначителен. за всяка кола е различно, виж си за твоята какво дават.

аз лично бих гласувал за алармата, че ти създава проблемите.
алекс
трабант 601с
разни други возила

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 04 Окт 2004, 20:40

то и но мен ми падат тоците,ама кат минат ден - два ми идват.ама все по рядко :wink:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 17.07.2004

Мнение от Sasho 28 » 04 Окт 2004, 21:11

Пробвай вечер преди да я оставиш да изгасиш всички консуматори,затваряш вратите и вадиш едната клема,допираш я леко няколко пъти,ако не изскри-няма проблем,ако искри имаш оттечка в ел веригата.Откачаш поотделно от бушоните или от клемите всички възможни консуматори,докато спре да изскри-тогава си локализирал проблема и натам се сещаш.Пробвай си с волтметър как зарежда колата-от13,7 до 14,2 май беше/само при свързан акумулатор!!!!/.Пробвай с електролитомер всяка клетка на акумулатора-над 1.26 е добре и значи е читав.Виж си и клемите-да нямат окисление,изчисти ги.Едно от тиа неща е .Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 12.04.2004
Местоположение: София

Мнение от theOnly » 05 Окт 2004, 8:21

Благодаря, ще опитам и ако нещо изскочи пак ще питам :)

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 06 Окт 2004, 21:20

Абе и аз имам подобен проблем.....преди 4-5 дена отивам да паля колата сутринта...врътвам на контакт....всички лампи светват, отварям си ел стъклото, няма проблем...тръгвам да паля при което само нещо изпука/стартера предполагам/ но неиска да зареди....повиках един приятел да ми даде ток и веднага запали......карах я два дена, нямаше никакви проблеми, само се забелязваше че върти малко повече стартера докато запали.....после се прибирах от срещата в Троян като там заредих акумолатора около 1 час.....карах 2 часа и като стигнах в София, спрях да оставя един приятел в тях, свалихме му багажа и после тръгнах да паля същия симтом като оная сутрин....отворих капака, поизчаках 2-3 минути, после с една отверка почукнах стартера, ама лекичко...влезнах вътре и запали, от тогава да чукам на глава нямам проблеми, но пак малко трудно пали....от кво мислите че е, свършил акумолатор или нещо друго :roll: :?: :?:
Изображение Изображение Изображение Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 06 Окт 2004, 21:22

това последното е от котвата на релето на стартера. трябва да се разглоби релето и почисти от нагар... случва се често...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: acho.rs

Последни теми
Facebook