Какво става ако...
Модератор: Общи модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Какво става ако...
... си пиля колата а тя още не е загряла. Например на 1вото кръстовище което е на 20метра от вкъщи я изцедя..и така 2-3 пъти? Какви са последствията за двигателя или други части при такова експлатиране
Знам че е доста вредно ама как точно от техническа гледна точка 


- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
а маслото кога горе-долу се разлива добре-когато и температурата стигне оптималната (средата)? Изобщо имат ли връзка. Е сигурно имат щото вискозитета на маслото май също е различен при различна температура.. Щото и аз ръчкам от време на време ама примерно след 15-20мин каране още не е съвсем загряла а е примерно 1деление преди средата и се притеснявам ама не ми се чака 

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
След 15-20 минути каране колата да не ти е загряла?????
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
това дето го имаш на таблото е темп на водата (освен ако не си със нова м-ка при които е темп. на маслото)- та водата загрява бързо- за 15-20 минути през зимата най-много. маслото обаче достига работната си температура много бавно. случва се дори след 30 минути каране още да не е горещо. ма не трябва да го жалиш чак докато ти стане горещо маслото- ако се съди по това как са направени новите м-ки при които червеното на оборотите започва от 4000 като е студена и постепенно се вдига до червената линия за около 15 минути каране- трябва да пазиш колата около 15 минути след като си я запалил (от напълно студена).
та така- 10тина минути за водата да се вдигне (освен ако не е мнгоо студено навън) и 10-20 минути за маслото да се загрее толкова че да може да го ръчкаш..
та така- 10тина минути за водата да се вдигне (освен ако не е мнгоо студено навън) и 10-20 минути за маслото да се загрее толкова че да може да го ръчкаш..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Ами ако е лятото и е 30 градуса и може да си изпържиш яйце на капака на колата, дали ще е от значение кога я пилиш, аз мисля че 1 минута и е достатъчна да разкара маслото! 

- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
alx написа:....
Не е задължително да е нова и на Е30 М3 (та даже и на 320ис) има температура на маслото на мястото на уреда за моментния разход..

- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Предполагам караш с добро масълце. Значи: Щом запалиш тръгваш, без да се боиш. Добрите масла имат добавки(подобрители), които го позволяват. Обаче се старай, докато не влезеш в що-годе нормална температура да форсираш яко двигателя. Така пишат всички спецове. Предполагам до този момент "маслото все още се намества някъде".
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
добре де.
за това, че маслото загрява по-бавно, ок.
а по въпроса как истива някой наясно ли е ?
в смисъл, често се случва лятно време, примерно, не си си палил колата от 30 мин. , палиш а температурата на водата е пощти по средата. обаче в какво състояние е маслото тогава? то по-бавно ли истива, или по-бързо?!
за това, че маслото загрява по-бавно, ок.
а по въпроса как истива някой наясно ли е ?
в смисъл, често се случва лятно време, примерно, не си си палил колата от 30 мин. , палиш а температурата на водата е пощти по средата. обаче в какво състояние е маслото тогава? то по-бавно ли истива, или по-бързо?!

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Алекс, ти изби рибата бе човече. Че аз от нас до бачкането пътувам 10 мин. Водата ми загрява чак на гарата. И сега какво? Да се влача като пенсионер-неделен шофьор? Бах маа му, за кво я купих тая фурия. за да не вдигам повече от 2500? Ей хора, я си карайте колите и не ги жалете. Че ще заприличате на онязи дядовци пред блоковете дето имат Москвич 407 от времето когато аз още не съм бил раждан.

Значи аз карам с Кастрол РС синтетика....вчера бях за редовна смяна на 10 000 км и ги питах онези всезнайковци по този въпрос и казаха че специално за РС са нужни около 5мин да си влезе в нормален режим двигателя./"останалите на Кастрол около 10ина"/ Не знам дали се опитаха да правят реклама или наистина е така... 

- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Engi написа:добре де.
за това, че маслото загрява по-бавно, ок.
а по въпроса как истива някой наясно ли е ?
в смисъл, често се случва лятно време, примерно, не си си палил колата от 30 мин. , палиш а температурата на водата е пощти по средата. обаче в какво състояние е маслото тогава? то по-бавно ли истива, или по-бързо?!
Според мен би трябвало да истива по-бавно, защото е с по-голяма гъстота от водата

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани