Карбуратор...

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 3.05.2003
Местоположение: София

Карбуратор...

Мнение от BMW_325i » 20 Окт 2004, 22:45

Някой разбира ли от карбуратори Пиербург?Или по точно 2Е2...
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 20 Окт 2004, 22:56

Ми ако е от Голф 2 1,6 кажи какъв е проблема

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 3.05.2003
Местоположение: София

Мнение от BMW_325i » 21 Окт 2004, 13:35

Ами общо взето ми писна от този скапан карбуратор!Нито аз мога да го настроя нито "майстори"!
Проблемите общо взето са:
Много богата смес.Как да намаля съотношението на бенз към въздуха?
Ауспуха е в сажди...свещите много черни итн.Лошото е че този карбуратор няма винтчета за бенз/въздух...
Замисля се като подавам газ първите няколко сек.Като се вдигнат оборотите става ок.Или ако натисна педала рязко до долу се тутка и почти не вдига оборотите!А ако го натисна лекичко и след това додолу е ОК.
На празен ход харчи та се къса.

Някакви идеи от къде да регулирам тъпия карбуратор
Или какво да сменя по него?
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 3.05.2003
Местоположение: София

Мнение от BMW_325i » 21 Окт 2004, 13:35

Ами общо взето ми писна от този скапан карбуратор!Нито аз мога да го настроя нито "майстори"!
Проблемите общо взето са:
Много богата смес.Как да намаля съотношението на бенз към въздуха?
Ауспуха е в сажди...свещите много черни итн.Лошото е че този карбуратор няма винтчета за бенз/въздух...
Замисля се като подавам газ първите няколко сек.Като се вдигнат оборотите става ок.Или ако натисна педала рязко до долу се тутка и почти не вдига оборотите!А ако го натисна лекичко и след това додолу е ОК.
На празен ход харчи та се къса.

Някакви идеи от къде да регулирам тъпия карбуратор
Или какво да сменя по него?
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 21 Окт 2004, 13:43

BMW_325i написа:...Някакви идеи от къде да регулирам тъпия карбуратор
Или какво да сменя по него?
Тук http://dl.bmworg.ru/book/haynes/3&5_04.pdf, мисля, има всичко. Секции 11-12.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 16.10.2004

Мнение от sinnerminner » 21 Окт 2004, 14:02

аз не ги разбирам много
ама вектрата се държеше по същия начин по едно време
само дето май е инжекция
и май беше заради тъпата газова
но както казах това е моето НЕкомпетентно изказване
Не оставяй днешното ебане за утре!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 3.05.2003
Местоположение: София

Мнение от BMW_325i » 21 Окт 2004, 15:03

Газ нямам.
Не намирам нужното ми инфо в .пдф-а :(
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 21 Окт 2004, 15:44

sinnerminner 6о даваш съвети като ни знаеш.Човека пита за карб ти говориш за некви инжекции.Разликата м/у двете е като м/у БМВ и опел.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 255
Регистриран на: 29.04.2004
Местоположение: София
Кара: БМВ 725 Е-38

Мнение от ИЛИЯН » 21 Окт 2004, 16:11

Виж нивото на поплавака.
Няма грозни жени, има трезви мъже!

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 16.10.2004

Мнение от sinnerminner » 21 Окт 2004, 16:42

еми човека можеше да е на газ и там да му е проблема
айде ще гледам да си мълча с мойто опелче :oops:
Не оставяй днешното ебане за утре!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 3.05.2003
Местоположение: София

Мнение от BMW_325i » 21 Окт 2004, 17:11

ИЛИЯН написа:Виж нивото на поплавака.


Как да разбера кое е точното ниво?Иначе си се движи нормално...
Изясни се моля те...
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 21 Окт 2004, 18:52

Верния отговор е смени си с нов карбуратора,ина4е няма управия! :shock:

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 21 Окт 2004, 22:32

Имам същия проблем в момента и в понеделник "уж" трябва да ми го оправят, ако всичко мине добре ще ти пиша вечерта за какво става дума.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 21 Окт 2004, 23:14

Ами тоя карбуратор ако е същия за който си мисля не може да го регулираш ти, той се регулира сам, иначе виж има един тампон може да трябва да се смени, ма някъде към 100-тина лева беше май :?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 22 Окт 2004, 9:10

BMW_325i написа:Газ нямам.
Не намирам нужното ми инфо в .пдф-а :(
12 Engine idle speed and CO level check and adjustment - това е в Chapter 1 - същия линк, но вместо 04 има 01
Виж това http://www.automotiveforums.com/t57463.html, това http://www.avtodom.ru/vb/showthread.php?s=&threadid=26981

А от това http://www.bmworg.ru/repair/engine/karb/2b4-2be.php?img=04 не знам дали има нещо по-подробно /евентуално в Германия/ :wink:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook