тест върху зимната гума?!
Модератор: Общи модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
тест върху зимната гума?!
имам един проблем... даже не мога да го нареча проблем, по-скоро вътрешен спор със себе си. още преди да застудее твърдо си бях внушил, че зимните гуми, от които бях супер доволен миналата година, сега няма да са толкова хубави. застудя, сложих ги и сега ми се струва, че не държат достатъчно. тъпото е, че аз твърдо си бях внушил, че няма да държат достатъчно още преди да ги сложа. освен това имам перфектни летни гуми на 225/45/17 със Шницера и сега като се качих на 195/65/15 с орегиналните джанти на БМВ, въобще не мога да разбера дали гумите са това, което бяха и дали се държат добре. пипам ги, меки са. карам си сам по болеварда, скачам на спирачките до дупка, еми спират ама се усеща как хлъзга, слизам на асфалта - ми маратонките ми те се хлъзгат повече от гумите бе
и наистина не знам... дайте някаква идея как да разбера дали са достатъчно добри ?! падне ли сняг, то ще стане ясно, ама вече ше е късно:( надявах се онази нощ на витоша да ги испробвам, ама то в ония снежни замръзнали коловози на -10 градуса, то коловоза си ме носи където той си реши... на тръгване, горе долу, на спиране, пак така, ама пак казвам, че като смениш тотално гумите, джантите и настилката някак си ми бяга преценката... предложения?


- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Бате, наще още не сме ги сложили, но тея дни ще ги сменяме, това ще им е трета година под ред като зимни гуми. Да ти кажа втората година нямаше разлика от първата, държаха си се еднакво както и предишната. Може би наистина е въпрос на внушение, или пък просто ги сравняваш с други гуми, като тези на Сандето примерно, но все пак там става въпрос за наистина оригинална и скъпа гума.
Вариант е също да са ти се вдигнали очакванията от гумите
П.С. А може би ти трябва вече шпер
Вариант е също да са ти се вдигнали очакванията от гумите

П.С. А може би ти трябва вече шпер

пич тя гумата си е същата
ма ти си сгрешен от 17-ките...
Ми нормално е като слежеш
от 17-ка лятна карал си я на
топло време и колата ти е била
супер стабилна с таз голяма гума
и след това си се качил на 15-ката
и колата ти се струва по-мека от
по-големия профил на гумата, малко
потрудно спира поради същата причина
и не е толкова стабилна в завой!!!
Аз като слязах от лятната 16-ка 225/50
и се качих на горе долу същата зимна
16/205/55 и имам чувството че се качих
на друг автомобил а ти ми обясняваш за
17-ки
не съм сигурен че думите ми са научно
издържани, но така си мисля че стоят
нещата
ма ти си сгрешен от 17-ките...


Ми нормално е като слежеш
от 17-ка лятна карал си я на
топло време и колата ти е била
супер стабилна с таз голяма гума
и след това си се качил на 15-ката
и колата ти се струва по-мека от
по-големия профил на гумата, малко
потрудно спира поради същата причина
и не е толкова стабилна в завой!!!
Аз като слязах от лятната 16-ка 225/50
и се качих на горе долу същата зимна
16/205/55 и имам чувството че се качих
на друг автомобил а ти ми обясняваш за
17-ки


не съм сигурен че думите ми са научно
издържани, но така си мисля че стоят
нещата

Според мен няма по-коварно нещо от зимна гума на влажен и леко разкалян асфалт и температури от порядъка на 15 градуса....Веднага след като ги смених на една от колите щях да се забия в една кола на светофар при съвсем безобидна ситуация.
Аз лично нямам никакво доверие на зимните гуми при време, каквото е в момента в София и затова внимавам повече от всякога
Аз лично нямам никакво доверие на зимните гуми при време, каквото е в момента в София и затова внимавам повече от всякога

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
кога са произведени?
грайферите може да са на 6 ама ако са прозведени преди повече от 5 год. гумата се променя и става като пластмаса ... и почва да се пързаля като на лед.
да не би пък да са хвърлили нещо на асфалта тия от чистота ???

грайферите може да са на 6 ама ако са прозведени преди повече от 5 год. гумата се променя и става като пластмаса ... и почва да се пързаля като на лед.
да не би пък да са хвърлили нещо на асфалта тия от чистота ???

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Енджи, при мен е същата работа, ама мислех,че си внушавам и аз. Тия гуми миналата година седяха по-добре на мокрото! Мислех,че още не съм свикнал след като слязох от летните 16''-ки, но карам вече 2 седмици и все ми стои нестабилно колата. Помпах ги, проверявах баланса, но на мокро хич ги няма. И аз чакам снега да си направя точните изводи. Все пак е много възможно да е от разликата в гумите, а тя е наистина осезаема между 205/55/16 и 195/65/15. Возия, стабилност, шум - всичко. За 17'' да не говорим. Така че покарай още малко и ще го мислим...
Never mistake motion for action...
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Абе вие пак само пишете без да четете. Онзи ден беше обяснено, че зимна гума и слаб дъжд е най-коварната комбинация.
Само за пример: снощи около 23.30 идвам по Козлодуй от Ст. гара. На Мария Луи(й)за трябва да завия надясно към гарата. Гледам - няма никакви коли. И 2-ра, и гаааааааааааз и с вратите напреееееееед. И така чак до входа на старото трамвайно депо (абе няма 100 метра, ама е там някъде, един трамвай и половина). Такова чудо не бях правил и с П6000 на мокро. Та думата ми е, не съдете за зимните гуми в дъжд, а в сняг. А докато той завали, леко с втората на мокро.


Само за пример: снощи около 23.30 идвам по Козлодуй от Ст. гара. На Мария Луи(й)за трябва да завия надясно към гарата. Гледам - няма никакви коли. И 2-ра, и гаааааааааааз и с вратите напреееееееед. И така чак до входа на старото трамвайно депо (абе няма 100 метра, ама е там някъде, един трамвай и половина). Такова чудо не бях правил и с П6000 на мокро. Та думата ми е, не съдете за зимните гуми в дъжд, а в сняг. А докато той завали, леко с втората на мокро.




аз го споменах във друга тема- ма чакай да го напиша черно на бяло
1. лятната гума е по-добра на сухо от зимната освен ако не е много студено
2. лятната гума е по-добра на мокро от зимната освен ако не е много студено
3. добре износена лятна гума (тип слик) е по-добра от лятната гума на сухо (всъщност тя е най-добрата за сухо време- особено ако е добре затоплена)
4. износената лятна гума е трагична на мокро и е рецепта за омазване
5. зимната гума е по-добра на лед и сняг от лятната гума.
та така. просто и ясно

1. лятната гума е по-добра на сухо от зимната освен ако не е много студено
2. лятната гума е по-добра на мокро от зимната освен ако не е много студено
3. добре износена лятна гума (тип слик) е по-добра от лятната гума на сухо (всъщност тя е най-добрата за сухо време- особено ако е добре затоплена)
4. износената лятна гума е трагична на мокро и е рецепта за омазване
5. зимната гума е по-добра на лед и сняг от лятната гума.
та така. просто и ясно

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Абе за сняг съм много готов, ама за дъжд и мъзгавица не съм - преди 2 дни се завъртях много лошо по булеварда в Красна Поляна и застанах препендикулярно на пътя, добре че не ме удари някой
внимавайте много на слаб дъжт примесен с прах, тва е нечовешко - като е силен дъжд е по-добро от колкото като едва едва капе, както е напоследък. абе много хлъзгане в началото зверски се изкефих, обаче като се завъртях ме хвана много шубето.. така ту ляво ту дясно 3-4 пъти и накрая изпуснах завъртането и се ударих леко в мантинелата:)

No bling at the Ring
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Southside