Защо на БМВ-тата предниците са толкова големи?
Модератор: Общи модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Защо на БМВ-тата предниците са толкова големи?
Реших да пусна и тук въпреки че гледам е старо пък и аз съм регистриран по-късно от като е пусната тази статия и не знам дали въобще е пускано тук!
Както и да е на мен ми беше интересна и се надявам и на вас...отделно има и оставени коментари които и на нас са ни познати обясненията както има писано подробно...
Защо на БМВ-тата предниците са толкова големи?
БМВ-тата са специални автомобили за специални шофьори. Може да карат най-раздрънканата кола на света, шофьорите им са горди, че са в този клуб. Измислят най-невероятни качества на тези автомобили, и в същия момент са слепи за недостатъците им, или напредъците на технологиите при другите производители или въобще.
Преди време ходих на Централна гара в София, и ми направи впечатление, че някой е поставил там един стар парен локомотив (от началото на 20-ти век), добре боядисан, изглеждащ като нов, с описание на двигателя и неговите функции. Не можах да не се удивя колко много си приличат парните и бензиновите двигатели. Съществените различия са само в размерите. И парните двигатели преди 100 години са имали еквивалент на инжекцион, компресор за впръскване на парата, рамена на буталата с променлива дължина. Едва ли не всичко дето си мислех, че е произлязло от чудесата на автомобилостроенето, е всъщност леко модифициран парен двигател. Съществената новост са по-добрите сплави в резултат по-малките двигатели и по-високата температура. Но наистина ли е така? Вижте тези снимки:
Не може да не ми направи впечатление, че при БМВ, двигателят е огромен, понякога по-голям, отколкото цялата останала кола. Ако застане японска кола до БМВ, може цялата японска кола да е по-малка, отколкото двигателя на БМВ-то. Това обаче не значи, че БМВ-то е 4 пъти по-мощно, понякога е дори с по-слаби характеристики. Особено гледайки БМВ 1-ца, там това несъответствие мощност и въртящ момент на кубичен сантиметър двигател е изключително лошо за този автомобило производител. Разбира се собствениците на БМВ-та не мислят така, те казват, че БМВ е най-хубавата кола, с най-хубавите двигатели, с най-хубавите сплави, с най-хубавите шофьори.
Ако приемем, че са прави (може ли толкова много хора да са заблудени?), то имам няколко подходящи теории защо БМВ има винаги толкова голяма предница:
* Защото всъщност използват парни двигатели под прикритие. Тази хипотеза би могла да обясни и многото, огромни ауспуси, които имат
* За да може да легнат две мацки отпред – предницата е винаги достатъчно дълга да се излегне човек в цял ръст. Ако не е поради неефективен двигател, може би е заради това. И ако човек може да се излегне отпред, защо да не са мацки?
* Има един виц – Защо на БМВ-то кормилото е малко? За да може колата да се кара с белезници. Транслирано към двигателя, не мога да не забележа, че собствениците на БМВ-та карат безразсъдно. Не може да караш БМВ и да минаваш на зелено. Дал си толкова пари за тази кола, затова караш в насрещното. Как ще видят мацките новия ти автомобил, ако не им засечеш колата при изпреварване на магистралата? Обаче всичките тези хубави неща, носят своите си рискове. И въпреки че всички си мислят, че собствениците на БМВ-та са безсмъртни (вероятно и самите собственици си мислят, че като си купят БМВ стават такива), грубата ми статистика по информация от вестниците показва, че Порше, БМВ и Ауди са си направо ковчези, качиш ли се там, скоро отиваш в гробищата. Дори вчера БМВ е катастрофирало, и е директно заминало с шофьора си натам. А джиповете БМВ, както и Кайен на Порше, имат някак си, недостатъка спонтанно да се само взривяват с шофьорите си, или да привличат куршуми. Грубата статистика показва, че близо 50% от продадените такива у нас са гръмнали/гръмнати или по тях е стреляно. Но това разбира се е необясним производствен феномен, който се случва май само у нас, поради което производителите не искат да изтеглят тези дефектни модели. И така, отнесено към огромния размер на предницата, може би тя е направена нарочно така – за да може като я блъсне шофьора (някак си това се случва често), размера и да се нормализира. Може би за това предниците са толкова големи – за да може да бъдат блъснати няколко пъти и шофьора да има шанс да оцелее.
* Поради високата смъртност сред собствениците на такива автомобили, би следвало те скоро да изчезнат. Но това не е факт, те се попълват с нови и нови лица, в пълно противоречие на еволюцията (като в приказката за гейовете, дето уж не се размножават, а непрестанно се увеличават). Затова поредната ми теория е, че по някакъв начин тази голяма предница привлича някой типове. Може би тя символизира големия фалос, и така решава комплексите на хората с малки фалоси. Защото голямата пишка не е нужно да е физическа, малката пишка може да се компенсира с голяма кола или голяма пушка.
Информацията я намерих от този линк!!!
http://delian.blogspot.com/2006/10/blog-post_8386.html
Както и да е на мен ми беше интересна и се надявам и на вас...отделно има и оставени коментари които и на нас са ни познати обясненията както има писано подробно...
Защо на БМВ-тата предниците са толкова големи?
БМВ-тата са специални автомобили за специални шофьори. Може да карат най-раздрънканата кола на света, шофьорите им са горди, че са в този клуб. Измислят най-невероятни качества на тези автомобили, и в същия момент са слепи за недостатъците им, или напредъците на технологиите при другите производители или въобще.
Преди време ходих на Централна гара в София, и ми направи впечатление, че някой е поставил там един стар парен локомотив (от началото на 20-ти век), добре боядисан, изглеждащ като нов, с описание на двигателя и неговите функции. Не можах да не се удивя колко много си приличат парните и бензиновите двигатели. Съществените различия са само в размерите. И парните двигатели преди 100 години са имали еквивалент на инжекцион, компресор за впръскване на парата, рамена на буталата с променлива дължина. Едва ли не всичко дето си мислех, че е произлязло от чудесата на автомобилостроенето, е всъщност леко модифициран парен двигател. Съществената новост са по-добрите сплави в резултат по-малките двигатели и по-високата температура. Но наистина ли е така? Вижте тези снимки:






Не може да не ми направи впечатление, че при БМВ, двигателят е огромен, понякога по-голям, отколкото цялата останала кола. Ако застане японска кола до БМВ, може цялата японска кола да е по-малка, отколкото двигателя на БМВ-то. Това обаче не значи, че БМВ-то е 4 пъти по-мощно, понякога е дори с по-слаби характеристики. Особено гледайки БМВ 1-ца, там това несъответствие мощност и въртящ момент на кубичен сантиметър двигател е изключително лошо за този автомобило производител. Разбира се собствениците на БМВ-та не мислят така, те казват, че БМВ е най-хубавата кола, с най-хубавите двигатели, с най-хубавите сплави, с най-хубавите шофьори.
Ако приемем, че са прави (може ли толкова много хора да са заблудени?), то имам няколко подходящи теории защо БМВ има винаги толкова голяма предница:
* Защото всъщност използват парни двигатели под прикритие. Тази хипотеза би могла да обясни и многото, огромни ауспуси, които имат
* За да може да легнат две мацки отпред – предницата е винаги достатъчно дълга да се излегне човек в цял ръст. Ако не е поради неефективен двигател, може би е заради това. И ако човек може да се излегне отпред, защо да не са мацки?
* Има един виц – Защо на БМВ-то кормилото е малко? За да може колата да се кара с белезници. Транслирано към двигателя, не мога да не забележа, че собствениците на БМВ-та карат безразсъдно. Не може да караш БМВ и да минаваш на зелено. Дал си толкова пари за тази кола, затова караш в насрещното. Как ще видят мацките новия ти автомобил, ако не им засечеш колата при изпреварване на магистралата? Обаче всичките тези хубави неща, носят своите си рискове. И въпреки че всички си мислят, че собствениците на БМВ-та са безсмъртни (вероятно и самите собственици си мислят, че като си купят БМВ стават такива), грубата ми статистика по информация от вестниците показва, че Порше, БМВ и Ауди са си направо ковчези, качиш ли се там, скоро отиваш в гробищата. Дори вчера БМВ е катастрофирало, и е директно заминало с шофьора си натам. А джиповете БМВ, както и Кайен на Порше, имат някак си, недостатъка спонтанно да се само взривяват с шофьорите си, или да привличат куршуми. Грубата статистика показва, че близо 50% от продадените такива у нас са гръмнали/гръмнати или по тях е стреляно. Но това разбира се е необясним производствен феномен, който се случва май само у нас, поради което производителите не искат да изтеглят тези дефектни модели. И така, отнесено към огромния размер на предницата, може би тя е направена нарочно така – за да може като я блъсне шофьора (някак си това се случва често), размера и да се нормализира. Може би за това предниците са толкова големи – за да може да бъдат блъснати няколко пъти и шофьора да има шанс да оцелее.
* Поради високата смъртност сред собствениците на такива автомобили, би следвало те скоро да изчезнат. Но това не е факт, те се попълват с нови и нови лица, в пълно противоречие на еволюцията (като в приказката за гейовете, дето уж не се размножават, а непрестанно се увеличават). Затова поредната ми теория е, че по някакъв начин тази голяма предница привлича някой типове. Може би тя символизира големия фалос, и така решава комплексите на хората с малки фалоси. Защото голямата пишка не е нужно да е физическа, малката пишка може да се компенсира с голяма кола или голяма пушка.
Информацията я намерих от този линк!!!
http://delian.blogspot.com/2006/10/blog-post_8386.html
- Prekysvach
- ентусиаст
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
тоя къде е написал тва е ебаси сдухания геи с малка пишка и сигурно кара някаква женска кола с мотор 1 и умри 





- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo








по-голяма простотия не бях чел одавна

тоя дето го е писал явно... и аз не знам как да го дефинирам състоянието му

едит:
фенка на З6 каза...
ако спечеля от лотарията, обаче, има много по-голяма вероятност да си купя ауди отколкото бмв. макар че бях видяла преди време едно Z6, много хубав цвят беше

Събота, Октомври 14, 2006 5:08:00 PM
бухахахахахахахахахахахахах









- SprayMaster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 16.08.2008
ако спечеля от лотарията, обаче, има много по-голяма вероятност да си купя ауди отколкото бмв. макар че бях видяла преди време едно Z6, много хубав цвят беше
бухахахахахахахахахахахахах
[/quote]


бухахахахахахахахахахахахах










- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Мисля че хората от Комуна “Белмекен” трябва да вземат адекватни мерки и да си преберът автора на тоя шедьовър 




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Анонимен каза...
та и*а в майката та и*а
мое ли па да си толко глъм по целата си глава !тВА АКО ГО ВИДИ НЕКОЙ ОТ БМВ КЛУБ ще изядеш тупалките не еми и ше те наебът в пръдливия гъз и ше ти наврът неко двигател у газеца! а бе нема кво ти се обеснявам направо си казвай каде да те намираме и да се разбираме !?комедиант!:))))

та и*а в майката та и*а







pantzer3 написа:Анонимен каза...
та и*а в майката та и*амое ли па да си толко глъм по целата си глава !тВА АКО ГО ВИДИ НЕКОЙ ОТ БМВ КЛУБ ще изядеш тупалките не еми и ше те наебът в пръдливия гъз и ше ти наврът неко двигател у газеца! а бе нема кво ти се обеснявам направо си казвай каде да те намираме и да се разбираме !?комедиант!:))))
![]()
![]()


Интересен подход са избрали, ако това е причината. Защото други производители го постигат с далеч по-малки двигатели, по интересно окачване, по добре направено купе. Пък и бихме могли да влезем и в спорове, за качествата и недостатъците на задното задвижване. Тук има доста симулации, показващи, че подхода нито е толкова лош (както някой твърдят), нито е толкова добър, колкото запалените фанатици обясняват. Което значи, че става въпрос повече за фантичната любов, отколкото за нещо в действителност друго. А може би всъщност това са самолетните двигатели от втората световна война за Фокер, които фирмата пази поради сантиментални причини, а и евентуално, ако Фюрера се завърне от Аржентина, да могат бързо да възстановят самолетното производство? По отношение на смъртността, статистиката ми е груба и косвена от информация от вестниците. Написах това, по идея, саркастично писание, защото за последните 2 дни, над половината инциденти са станали с участие на БМВ. По принцип е ясно, че колата няма значение, а шофьора. Очевидно у нас тези коли привличат точно тези шофьори, продължителността на живота, на които подлежи на висока степен риск.
Цитат от въпросният Дилян Делчев ли какъв е..
Интересно дали всъщност е запознат с автомобилите или не. Моето мнение клони към НЕ! Дори в 1 изречение не е споменал, конкретни технически данни и не се е обособил като 'образован' човек! И тоя вярно трябва да го набараме от клуба, да го сложим на "голямата предница" и да види що е страст и любов!





- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Абе колеги, изплюйте ги за малко тези бастуни. Съвсем ли сте си загубили чувството за хумор ? Ако не беше клишираният край с компенсацията на недостигащи сантиметри щях да кажа, че това е поредния отличен пост на Делян Делчев. Прегледайте му блога - има доста интересни неща, в които не споменава БМВ-та, така че може и да ви допаднат.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Taкива авторчета се чудят как да оправдаят избора си на японски автомобил, пред немската машина, и си ги изсмукват от пръстите разни статийки, които само дразнят хората зарибени като нас, без изобщо да имат някакъв смисъл
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
AGD написа:Абе колеги, изплюйте ги за малко тези бастуни. Съвсем ли сте си загубили чувството за хумор ? Ако не беше клишираният край с компенсацията на недостигащи сантиметри щях да кажа, че това е поредния отличен пост на Делян Делчев. Прегледайте му блога - има доста интересни неща, в които не споменава БМВ-та, така че може и да ви допаднат.
Колега, чувство за хумор си имам. Ама то това за смях нестава! Повече прилича на злобна нападка от некомпетентен човек. И се сещаш, че постната тук може да предизвика само и единствено негативни емоции. Попринцип не съм от големите сектанти и не ми пречи да се посмея малко за сметка на БМВ-то, но да е нещо барнато, а не...
Все пак не съм си играл да чета други творби на въпросния автор..
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bareck