ATV?
Модератор: Общи модератори
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
ATV?
Здравейте,има ли и други запалени по АТВ-тата?
Аз доста се позапалих и се чудя какво да си взема,спрял съм се или на Kawazaki KFX 700 ili na Yamaha Raptor 660,те са на най-прилични цени
Идеята на темата е да ви попитам(само тези които са запознати) каква е горе долу поддръжката,къде ходите да карате,гледам доста без регистрация се движат из София голям проблем ли е ако те спипат и така...
Аз доста се позапалих и се чудя какво да си взема,спрял съм се или на Kawazaki KFX 700 ili na Yamaha Raptor 660,те са на най-прилични цени

Идеята на темата е да ви попитам(само тези които са запознати) каква е горе долу поддръжката,къде ходите да карате,гледам доста без регистрация се движат из София голям проблем ли е ако те спипат и така...
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Еми регистрираш си го и няма проблем, кара се с "А" категория...
КФХ-а за мен е по добър... все пак с какви пари разполагаш?
Иначе си го караш навсекъде нали за т'ва е АТВ...
п.с. Знам че Шаро е запален по АТВ-тата...
КФХ-а за мен е по добър... все пак с какви пари разполагаш?
Иначе си го караш навсекъде нали за т'ва е АТВ...
п.с. Знам че Шаро е запален по АТВ-тата...

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Абе гледам че има по около 7-8К лв че и по 6 има,повече и да имам не бих дал
Не всички могат да се регистрират,трябва евро сертификат за да мине КАТ.
А случаино знаеш ли как е поддръжката,кое е по-ефтино за каране.

Не всички могат да се регистрират,трябва евро сертификат за да мине КАТ.
А случаино знаеш ли как е поддръжката,кое е по-ефтино за каране.
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Поддръжката е доста сериозен разход.
Само екипировката ти е 1500-2000лв (не те съветвам да караш без екипировка). Това вкл. каска, навратник, ризница, наколенки, блуза, бридж, ботуши, ръкавици, очила.
Масло се сменя на 1000км макс.
Бензин - КФХ-а харчи от 14 до 20/100.
Гуми - в зависимост от карането и марката, но задните заминават средно на 1500км и по-малко, а предните - за малко повече. Цената на гума средно е около 150-200лв.
Натам продължаваш с шарнири, носачи и т.н. - почти всичко, което го има по окачването на колата, го има и при АТВ-то, само дето се чупи и троши постоянно по камънаци из горите
. Едно преобръщане на някой баир може да ти коства стотици левове.
Верига и зъбаци заминават за около 3000-4000км, сменят се комплект = 300лв
Има и още доста неща. Естествено, ако караш по асфалт само е друго, но пак си остават основните големи разходи - за гориво и гуми
М/у другото, един приятел сега си продава КТМ-а, 525ХС на по-малко от 1г, с много екстри, нови гуми и в състояние като от магазина + много допълнителни екстри. Но цената е 12000лв. Но определено си заслужава, ако имаш парите.
Само екипировката ти е 1500-2000лв (не те съветвам да караш без екипировка). Това вкл. каска, навратник, ризница, наколенки, блуза, бридж, ботуши, ръкавици, очила.
Масло се сменя на 1000км макс.
Бензин - КФХ-а харчи от 14 до 20/100.
Гуми - в зависимост от карането и марката, но задните заминават средно на 1500км и по-малко, а предните - за малко повече. Цената на гума средно е около 150-200лв.
Натам продължаваш с шарнири, носачи и т.н. - почти всичко, което го има по окачването на колата, го има и при АТВ-то, само дето се чупи и троши постоянно по камънаци из горите

Верига и зъбаци заминават за около 3000-4000км, сменят се комплект = 300лв
Има и още доста неща. Естествено, ако караш по асфалт само е друго, но пак си остават основните големи разходи - за гориво и гуми

М/у другото, един приятел сега си продава КТМ-а, 525ХС на по-малко от 1г, с много екстри, нови гуми и в състояние като от магазина + много допълнителни екстри. Но цената е 12000лв. Но определено си заслужава, ако имаш парите.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Мерси за изчерпателния отговор колега.
КТМ-а не е ли слабичък,аз последно карах едно сузуки 660 и много бързо ми омаля,колко коня се води този ктм?
За сега чакам 2 оферти и ако евентуално отпаднат може да мислиме нещо.
КТМ-а не е ли слабичък,аз последно карах едно сузуки 660 и много бързо ми омаля,колко коня се води този ктм?
За сега чакам 2 оферти и ако евентуално отпаднат може да мислиме нещо.
Мастрафа по АТВ-то си е голям но си струва всеки лев,удоволствието е много по голямо.Имам Раптор 2007 700 куб. спешъл едишън и ако вземеш такъв няма да згрешиш.Гледай като купуваш да има броня,протектор на рамката и носачите и задължтелно nerf bar ,че много кофти се чупят краката без тях и са доста пари по отделно.Е, и една хубава генерация не е за пренебрегване.Частите са доста солени тук но от Гърция и особено ако има кой да ти праща от щатите са доста по сносни.Маслото го дават на 20 часа да се смени.Екипировката е почти задължителна,че здравето е доста по скъпо.Разхода на гориво е като на М-ка под 20 ниска да пада,иначе нормално каране 15.Регистрацията има и като мотор,на мой приятел е като трактор а мойто с никаква
Истината е,че самото АТВ си е доста скъпо и ако не ми беше подарък от зет ми на дали щях да прежаля 8-10 к за него. Ама както казват хората,мерак се гаси с пари.


- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
За избора и подръжката - на Бистришко шосе до бетоновия възел има един сервиз (на Илийката и Доктора), те правят всякакви мотори и АТВ-та. Можеш да минеш от там и да ги поразпиташ, кое е по добро и пр.
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Ми не е никак слаб. Напротив, дори е малко по-мощен от KFX, но за сметка на това е и доста по-лек
. Субективно КТМ-а върви повече, не само заради теглото си, а и защото е с ръчни скорости, докато KFX е с вариатор.
Собственика му преди това караше точно Yamaha Raptor, а след това - KFX 700, а според думите му КТМ-а е на светлинни години и от двата. Все пак KFX-a e модел 2004, а КТМ излиза края на 2007. КТМ-а е много по-лек от горните два, и се качва на места, за които KFX-a може само да мечтае
. КТМ-а излиза серийно с окачване Ohlins, което е много добро, докато KFX-а е по-скоро със задоволително окачване, което за по-сериозно каране трябва задължително да се смени (2-3000лв++).
Продава го с допълнителни 2 комплекта задни гуми за асфалт (едните чисто нови), 3 комплекта зъбаци предни и задни с различен брой зъби (нови), пълна спортна генерация HMF, защити на двигателя, носачите, а също и нови (по-широки) нерф-барове. Всичко без генерацията е оригинално КТМ

Собственика му преди това караше точно Yamaha Raptor, а след това - KFX 700, а според думите му КТМ-а е на светлинни години и от двата. Все пак KFX-a e модел 2004, а КТМ излиза края на 2007. КТМ-а е много по-лек от горните два, и се качва на места, за които KFX-a може само да мечтае

Продава го с допълнителни 2 комплекта задни гуми за асфалт (едните чисто нови), 3 комплекта зъбаци предни и задни с различен брой зъби (нови), пълна спортна генерация HMF, защити на двигателя, носачите, а също и нови (по-широки) нерф-барове. Всичко без генерацията е оригинално КТМ

Последна промяна ACCELERATOR на 27 Юли 2009, 16:49, променена общо 1 път
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
! Алекс написа:а ти решил ли си какво точно искаш
-работно или спортно?
-автоматик или не?
-къде ще го караш и какъв стил?
ако имаш отговори на тези въпроси ще ни улесниш
между кфх-са и раптора разликата е доста голяма
а за ктм-а със сигурност няма да ти умалее
Предпочитам спортно,защото е по-леко(уча се да подкантарвам

Предлагат ми едно с 6 скорости и едно автоматик,кое е за предпочитане?
Каква толкова голяма разлика има между раптора и кфх-а

Мисля да си го карам на вилата по чукарите,а и писта за АТВ-та направиха там.
Най-много ме интересува кое е по-здраво и ефтино за поддръжка от двете(кавазакито или ямахата)че лесно се купува ама после става тегаво

Предполагам ,че колегата пита за спортно.Всяко АТВ си е различно,по мои впечатления Раптора си е катър и доста изморява при каране.Като излезиме да караме ,чат пат си менкаме машините и наскоро една Хонда Trx 450 ми направи страшно добро впечатление, и като каране и като вървене.Kfx съм карал само веднъж и нещо не ми пасна,не казвам ,че е лош,но просто се чувствах дискомфортно на него.

- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
KFX 700 e доста стара концепция вече. Голям, висок, тежък. Но пък е много разпространен, което прави поддръжката му по-евтина. За писта пък почти не става - след няколко скока няма да си чувстваш тялото
Просто не е направен за това. За раптора не знам, нямам познати с такова АТВ.
На теб ти трябва така като те слушам някоя лека спортна съвременна 450-ка, а ако мислиш, че ще ти е слаба - КТМ 525, или Polaris Outlaw със същият двигател.

Просто не е направен за това. За раптора не знам, нямам познати с такова АТВ.
На теб ти трябва така като те слушам някоя лека спортна съвременна 450-ка, а ако мислиш, че ще ти е слаба - КТМ 525, или Polaris Outlaw със същият двигател.
(bubsa) написа:Предпочитам спортно,защото е по-леко(уча се да подкантарвам)
Предлагат ми едно с 6 скорости и едно автоматик,кое е за предпочитане?
Каква толкова голяма разлика има между раптора и кфх-а![]()
Мисля да си го карам на вилата по чукарите,а и писта за АТВ-та направиха там.
Най-много ме интересува кое е по-здраво и ефтино за поддръжка от двете(кавазакито или ямахата)че лесно се купува ама после става тегаво
еми разликите между кфх-са и раптора са че кфх-са е автоматик,с кардан,доста по тежък,по-голям просвет,разход около 20 зависи от вида на прехода
раптора е със крачни скорости,верига,по-нисък,по-лек и по-малък разход
за писта от типа на GNCC кфх-са не става,той е по удачен за тежко ендуро
раптора е за по леко ендуро и писта
Рапторите преди 2003 година имат проблем със скоростите и по-точно 2-та.Затова че ако си се насочил към Ямаха поне да е след 2004-5 година.Вече ти ще решаваш дали ще е YFZ 450 или Раптор700
а за поддръжката какво да ти кажа и двете се трошат
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
ACCELERATOR написа:KFX 700 e доста стара концепция вече. Голям, висок, тежък. Но пък е много разпространен, което прави поддръжката му по-евтина. За писта пък почти не става - след няколко скока няма да си чувстваш тялото![]()
Просто не е направен за това. За раптора не знам, нямам познати с такова АТВ.
На теб ти трябва така като те слушам някоя лека спортна съвременна 450-ка, а ако мислиш, че ще ти е слаба - КТМ 525, или Polaris Outlaw със същият двигател.
Прав си,но са доста скъпички за жалост

Аз затова се двоумя между кфх и раптор,защото са на много прилични цени.
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани