Ха на Бас !!!

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Правопис Мастър
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 17.03.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5

Ха на Бас !!!

Мнение от MOPKOB » 09 Фев 2005, 15:22

Искам да се хвана на бас с Хънтъра, че кола с АБС ще спре по-бързо на лед , от кола с изключен АБС.
Много ме интересува мнението Ви. А след 3-4 дена ще има и практическо занимание.
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 09 Фев 2005, 15:30

Ако го тествате с една и съща кола на едно и също място при работещ АБС ще спре по-рано. И няма да поднесе настрани. А без АБС може и да се завърти настрани. Говориме за екстремно спиране (напр. караш с 40 км/ч и скачаш на педала до дупка)
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 09 Фев 2005, 15:34

на всеки терен (сух, мокро, лед, сняг) абс спира по-бързо ако всичко друго е еднакво.

единственото изключение е ако се движиш със скорост под 30 км/ч - тогава кола без абс е възможно (но малко вероятно) да спре по-бързо на сняг и лед, но по-новите абс-и са умни и не се включват под определена скорост (20-30км) така че...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 09 Фев 2005, 15:36

ако знаеш как да караш
една и съща кола може
БЕЗ ABS да спре по добре
отколкото със включена
система!
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 09 Фев 2005, 15:41

Насе пробвай да ритнеш педала 3-4 пъти за една секунда(пълен ход на педала). При това с еднаква сила. Не се заяждам, но колкото и да си добър (изключвам състезателите, въпреки че и на тях им се палят гумите от време на време) няма да можеш да имитираш АБС-а с крак. Да, ще наподобиш нещо, което ще си мислиш, че е АБС, но на практика ще е мноооого далече от истината.
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 09 Фев 2005, 15:44

проблема не е във ритането :) това може дори да се прави по-добре от човек (със повече чувство защото добрия шофьор може да предвиди кога ще му блокират гумите и да отпуска една идея по-рано, докато абс-а е чисто рефлективен- демек отпуска едва когато блокира гумата)

това което не може човека да направи е да пулсира всяко колело индивидуално (при 4-каналните абс) и по-важното - всяко предно колело по-отделно при 3-каналните) (задните 2 са на един канал). от там и идва максимизирането на спирачната тяга- всяко колело си има свое сцепление от там и да ги пулсираш едновремено всичките не е оптимално...
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 09 Фев 2005, 16:04

Твърдо зад човека, никой робот не може да го направи по добре от човек. Ако говорите за спиране просто като дължина и време може и да е по бърз АБС но ако говорим за ситуация - човека е по добър защото може просто да прецени, какво кога и как.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 09 Фев 2005, 16:05

Предполагам че на повечето коли АБС-а неможе да бъде изключен..

Ланчата няма абс така че при някакви тестове можете да ме бройте :)

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 09 Фев 2005, 16:07

Tano написа:Твърдо зад човека, никой робот не може да го направи по добре от човек. Ако говорите за спиране просто като дължина и време може и да е по бърз АБС но ако говорим за ситуация - човека е по добър защото може просто да прецени, какво кога и как.


Може това да го прецени човек с опит, един 18-годишен ша прецени кога требва да натисне спирачката по силно или да е отпусне на куков ден...

Правопис Мастър
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 17.03.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5

Мнение от MOPKOB » 09 Фев 2005, 16:14

GaD написа:Предполагам че на повечето коли АБС-а неможе да бъде изключен..

Ланчата няма абс така че при някакви тестове можете да ме бройте :)

АБС си има бушонче .... :lol: :wave:
Изображение

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 09 Фев 2005, 16:16

MOPKOB написа:
GaD написа:Предполагам че на повечето коли АБС-а неможе да бъде изключен..

Ланчата няма абс така че при някакви тестове можете да ме бройте :)

АБС си има бушонче .... :lol: :wave:


Офф топик, да, не се сетих... :uups:

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 9.12.2004

Мнение от maximum_max » 09 Фев 2005, 16:19

Ако ще спира и с мотора - за човека съм твърдо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 7.09.2004

Мнение от metody » 09 Фев 2005, 16:19

Аз съм го тествал и установих че с АБС е по-малък спирачния път - и на мокро и на сняг и на лед

Вече кара БМВ
Вече кара БМВ
Аватар
Мнения: 1188
Регистриран на: 18.10.2002
Местоположение: Козлодуй
Кара: Миксер. BMW i4 M50

Мнение от Един » 09 Фев 2005, 17:40

alx написа:на всеки терен (сух, мокро, лед, сняг) абс спира по-бързо ако всичко друго е еднакво.


А на нещо като чакъл/пясък няма ли без АБС да спре малко по-добре заради купчинките чакъл/пясък които ще се образуват пред гумите?
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 09 Фев 2005, 18:18

Чисто теоретично - ДА. Ама трябва да караш из пустинята за да натрупаш такава купчинка, която да подейства като спирачка. А, и спирачния ти път да е толкова дълъг, че да има време да се събере достатъчно голяма купчинка. Това е като при парния локомотив. Ако видиш P/V диаграмата му ще разбереш ,че ако преодолее инертността на всеки следващ вагон при минимална скорост ще може да му закачаш колкото си искаш вагони и стига сцеплението на колелата да позволява можеш да теглиш колкото си исккаш вагони, т.е. при мин скорост мощността е +безкрайност. Но това е идеалният вариант. Същото е при твоя случай с купчинките пясък. А ако са като онази дето беше навремето на входа на София по Ботевградско шосе със сигурност ще те спре по-бързо (също като онзи шофьор от Народно събрание, дето после каза: "Ами че аз не я видях таз купчинка " :banghead: :banghead: :banghead: )
Изображение

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook