Хибридите... и по конкретно BMW X6
Модератор: Общи модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Хибридите... и по конкретно BMW X6
Ей сегичка ми дойде на ум, дали бих карал хибрид. Поначало идеята за електрическите коли хич не ми допада, но все пак е алтернатива и много хора са я предпочели. БУМ-а на Приусите е невероятен и все пак в приус никога не бих се качил, защото най-малкото ще ми се качи ГЕЙ ЛЕВЕЛ-а +2
, обаче...
BMW X6 hybrid
ме кара дълбоко да се замисля за бъдещето на тези автомобили, особенно с намаляването на нефта ще навлизат все повече и повече. В крайна сметка под капака има V8 битурбо.
Та мисълта ми е, дали вие бихте карали Хибриди и ако да, защо? Заради по-ниския разход и по-малкото вредни емисии, понеже сте ЕКО настроени или заради нещо друго?



BMW X6 hybrid
ме кара дълбоко да се замисля за бъдещето на тези автомобили, особенно с намаляването на нефта ще навлизат все повече и повече. В крайна сметка под капака има V8 битурбо.
Та мисълта ми е, дали вие бихте карали Хибриди и ако да, защо? Заради по-ниския разход и по-малкото вредни емисии, понеже сте ЕКО настроени или заради нещо друго?
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
возил съм се доста пъти в лексус рх 400 и мога да ти кажа, че това е супер джип. Дърпа като м-ка, супер тих, яко комфорт, и като чуеш само как генераторите свистят като турбо напрао се насираш от кеф.
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Хибридите... и по конкретно BMW X6
vicho написа:Ей сегичка ми дойде на ум, дали бих карал хибрид. Поначало идеята за електрическите коли хич не ми допада, но все пак е алтернатива и много хора са я предпочели. БУМ-а на Приусите е невероятен и все пак в приус никога не бих се качил, защото най-малкото ще ми се качи ГЕЙ ЛЕВЕЛ-а +2![]()
![]()
, обаче...
BMW X6 hybrid
ме кара дълбоко да се замисля за бъдещето на тези автомобили, особенно с намаляването на нефта ще навлизат все повече и повече. В крайна сметка под капака има V8 битурбо.
Та мисълта ми е, дали вие бихте карали Хибриди и ако да, защо? Заради по-ниския разход и по-малкото вредни емисии, понеже сте ЕКО настроени или заради нещо друго?
Искам да ти отбележа че качването ти от БМВ Е36 в приус..бая ще ти се качи нивото...
Хубаво е когато казва някой "никога" да опита какво е положението в това "никога" а именно,карал съм приус и мога да кажа че бие бая Е36 като комфорт и качество на изпълнение
по темата-за съм всякакви иновации за намаляване на цената на придвижване от точка "А" до точка "Б"(без да ми се налага да въртя педали де)
Жалко че тук в България все още няма да дойдат иновациите,които в света вече излизат и като 2 ра употреба
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега Димитров , с това "и мога да кажа че бие бая Е36 като комфорт и качество на изпълнение" не съм съгласен изобщо
Не търся спор ,нито искам да си налагм мнението ,но да ти кажа съм се качвал в такава Тойота - вярно не съм карал ,но съм се возил и мисля ,че не е по-добра нито в едното ,нито в другото
С какво правя паралел ли
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8%E2%EA%E0
Да ти кажа честно ако не беше тази кола ,която не е вече измежду живите и кабриолета и моето мнение за Е36 като общо нямаше да ми е особенно добро , пълно е със занемарени автомобили ,но не те са виновните за това а мърлячите
Нищо ама нищо не ми хареса в тая Тойота , това е моето лично мнение
По темата
Аз най-много бих карал някакъв малък градски автомобил ,който бих спирал навсякъде много лесно и не би ми пукало ако ще и да го надраскат и толкова
Просто една експлоатация на някакво смотано возило
Георги Пенчев


С какво правя паралел ли

Да ти кажа честно ако не беше тази кола ,която не е вече измежду живите и кабриолета и моето мнение за Е36 като общо нямаше да ми е особенно добро , пълно е със занемарени автомобили ,но не те са виновните за това а мърлячите

Нищо ама нищо не ми хареса в тая Тойота , това е моето лично мнение

По темата

Аз най-много бих карал някакъв малък градски автомобил ,който бих спирал навсякъде много лесно и не би ми пукало ако ще и да го надраскат и толкова


Георги Пенчев
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
много ше е хубаво ако тва хибридче излезне и с така поне малко по ниска ценичка
сички да си го купиме и да пазиме природата
обаче цената ще му е бая на високо...



- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Хибридите... и по конкретно BMW X6
vicho написа:дали вие бихте карали Хибриди и ако да, защо? Заради по-ниския разход и по-малкото вредни емисии, понеже сте ЕКО настроени или заради нещо друго?
да, бих карал хибрид, защото:
5.0л двигател с близо 400 коня дава среден разход 13/100км (нормално каране + cruise control извън града), при 15-16+ на обикновените лимузини(т.е. не-хибридни)
М6 му дърпа най-много 1.5 дължина до 170км/ч
няма да карам хибрид, защото:
близките 10 години технологията ще се вгражда, най-вероятно предимно във високия сегмент (100к+ лв). изключение е "гейския" prius, както и доста от американските модели на toyota, които не на всеки му се занимава да внася и да се разправя.
колкото до Х6 хибрид - евала, време е други освен тойота да се сетят, че технологиите се развиват. да бяха внедрили направо водородна разработка, щото май там е бъдещето(далечното)
и накрая, но не по важност
ако някой си купи, да ми даде едно кръгче

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
кое е гейско пък на това???
за сравнение разбира се с Е36
а иначе по темата
http://www.extremecentrepoint.com/?p=541


за сравнение разбира се с Е36
а иначе по темата
http://www.extremecentrepoint.com/?p=541
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Ми кво и е мъжкото?
Още малко по темата:
http://www.gaywheels.com/2010_toyota_prius.htm
поощряват наемането на гейчета при направата и

Още малко по темата:
http://www.gaywheels.com/2010_toyota_prius.htm
поощряват наемането на гейчета при направата и

- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
айде сега гейска била... не че бих се метнал на нея, но е по-скоро е семейна
петиците на отбраната, много актуални напоследък,в цвят "пепел от роззззи" са доста по-по-по- от някаква кола, която си е мама да кара децата на градина и да се радва, че не замърсява. тази кола пести в града, не е за сравнения извънградско каране 2.0d >< 1.5i
петиците на отбраната, много актуални напоследък,в цвят "пепел от роззззи" са доста по-по-по- от някаква кола, която си е мама да кара децата на градина и да се радва, че не замърсява. тази кола пести в града, не е за сравнения извънградско каране 2.0d >< 1.5i

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
За мен Тойота не заслужава уважението ,което се мъчат да печелят в последните 10 години благодарение най-вече на пресата.Аз лично съм останал неприятно изненадан и от Немската преса ,която изписа през това време доста хвалебствия по техен адрес а на практика нещата никога не са се случвали точно така. За този Приус се знае що за стока е след някои относително реални тестове (казвам относително ,защото на журналист вяра не можеш да имаш на 100%).
Човека който ме повози не ми каза конкретни стойности за разход на гориво а само ,че била икономична
Сериозен мъж е и няма как мен конкретно да седне да лъже.
Онзи големия шлеп - LS600h и той е същата ливада ,като гейската кола
Големи приказки по рекламите за първия пълен хибрид и един фантастично нисък разход на гориво ,който след това не бе постигнат от журналистите при тествое на Auto Motor und Sport и Auto Bild.Тогава те написаха ,че не са честни изобщи нищо от това което пишат не се покрива с реалноста.
Аз лично имам чувството ,че тази компания цялата се ръководи от дръпнати в очите гейове.Точно в годините когато ТЕ бяха по върховете на рипортите по надеждност при 9 ,11 и 13 годишните автомобили (визирам средата на 90-те) Тойота не се хвалеше с такива гръмки лозунги и реклами.Просто правеха автомобили ,които от най-малкия до най-големия в гамата си бяха с почти идентични арматурни табла , седалки (като за джуджета) и още и още идентични решения ,но общото бе ,че бяха наистина качествени.В момента щом като в сервиза на моя комшийка гледахме Авенсис 2-ро поколение фейслифт с пробег 18 000 км на година и половина внимателно шофиране с тропащи спирачни апарати ,които между впрочем "великите" Японски
технолози вместо да са изхвърлили още във фейслифта на първия Авенсис са продължили да използват чак до края на 2-рата генерация а нямам все още инфо за третата
Луфтове господа ,който нямат оправия и когато автомобила се движи по нашите пътища звуците идващи т ходовата част са просто изнервящи
Аз мисля ,че подобни хлабини в спирачната система на автомобил от която и да е марка са абсолютно недопустими и ,че трябва онзи Жълтур ,който е проектирал и после изработил това изделие да си огледа крайния продукт ,който се продава заради това ,че бил "най-здравия" на пазара и да види как при всеки работен ход на спирачния педал апарата се опитва да се завърта в посоката на въртене на спирачния диск а да не говорим за корозията по носачите отзад и корозия по ауспухната система ,чести сривове в акумулаторната й батерия ,която е сменяна точно ... 3 пъти и всеки път с все по-големи разправии в сервиза.Повече не искам да говоря ,защото не е и това темата в крайна сметка ,както и не са това Тойотите и техните производни за което ги продават
Тази хибридна технология според мен няма да живее дълго и вероятно ще се получи нещо като челният опит на останалата в миналото и спомените на хората Немска компания NSU с първия Ванкелов автомобил модефикация RO80 ,чиято технология на Доктор Феликс Ванкел е била много обещаваща ,но в крайна сметка единствено Мазда с единствено една модефикация до ден днешен се борят с тази конструкция
Георги Пенчев
Човека който ме повози не ми каза конкретни стойности за разход на гориво а само ,че била икономична

Онзи големия шлеп - LS600h и той е същата ливада ,като гейската кола

Аз лично имам чувството ,че тази компания цялата се ръководи от дръпнати в очите гейове.Точно в годините когато ТЕ бяха по върховете на рипортите по надеждност при 9 ,11 и 13 годишните автомобили (визирам средата на 90-те) Тойота не се хвалеше с такива гръмки лозунги и реклами.Просто правеха автомобили ,които от най-малкия до най-големия в гамата си бяха с почти идентични арматурни табла , седалки (като за джуджета) и още и още идентични решения ,но общото бе ,че бяха наистина качествени.В момента щом като в сервиза на моя комшийка гледахме Авенсис 2-ро поколение фейслифт с пробег 18 000 км на година и половина внимателно шофиране с тропащи спирачни апарати ,които между впрочем "великите" Японски




Тази хибридна технология според мен няма да живее дълго и вероятно ще се получи нещо като челният опит на останалата в миналото и спомените на хората Немска компания NSU с първия Ванкелов автомобил модефикация RO80 ,чиято технология на Доктор Феликс Ванкел е била много обещаваща ,но в крайна сметка единствено Мазда с единствено една модефикация до ден днешен се борят с тази конструкция
Георги Пенчев
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Penchev написа:...
Тази хибридна технология според мен няма да живее дълго и вероятно ще се получи нещо като челният опит на останалата в миналото и спомените на хората Немска компания NSU с първия Ванкелов автомобил модефикация RO80 ,чиято технология на Доктор Феликс Ванкел е била много обещаваща ,но в крайна сметка единствено Мазда с единствено една модефикация до ден днешен се борят с тази конструкция
Георги Пенчев
С всичко по-горе написано съм съгласен, освен този абзац. Хибридните модели все повече и повече навлизат в реалния свят. еС клас 400 хибрид вече е на пазара и се продава прилично добре. Въпрос на време е да се внедри технологията и в по-евтини автомобили.
В сферата на предположенията...
Какво ще кажеш за 330i с един или два допълнителни агрегата по 50-60к.с. и разход под 10?

И моля ви, нека не превръщаме темата в спор, колко ГЕЙ е Приуса, защото отговора го даде Бум-Бум

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Penchev написа: Тази хибридна технология според мен няма да живее дълго и вероятно ще се получи нещо като челният опит на останалата в миналото и спомените на хората Немска компания NSU с първия Ванкелов автомобил модефикация RO80 ,чиято технология на Доктор Феликс Ванкел е била много обещаваща ,но в крайна сметка единствено Мазда с единствено една модефикация до ден днешен се борят с тази конструкция
Георги Пенчев
Приятелю Пенчев,
мой приятел има енесю RO80 ,естествено не можем да я накараме да се движи поради смърт на мотора...едно време тези автомобили са се продавали с 2 ри двигател в багажника,поради малкият живот на основният двигател...по късно Ванкел е починал и то в бедност,мазда взимат тази технология и на лице е усъваршенстван прекрасен двигател....
Имал съм доста японски автомобили,както и имам тойота ,искам да споделя че по-надежден автомобил аз не знам,излишно е да казвам че не се чупи,да,сериозно,навъртял съм на предишната ми тойота над 100к километра,е как пък един тампон не се прецака,шарнир или амортесьор,на двигателя съм сменял само гумички на клапаните,останалото само масло и бензин,имал съм и мицубиши галант,отново железен автомобил,а за дизайна-напоследък започнаха да се уакват от към дизайн,но винаги са били водещи в тая посока,както и иновации и нови технологии .
В която и арабска пустиня да отидеш ще видиш основно тойоти по пясъка....
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Така, по въпроса за приуса - самите журналисти и експерти твърдят, че първото поколение е имало доста проблеми с ел,системата и батериите. Сега е подобрено, но не крият недостатъците. Просто американския и японския пазар можеха да си позволят да тестват новата технология в реалния живот с реални клиенти. Всяко следващо поколение ще е по-добро, а като въведат литиево-йонни или полимерни батерии, нещата ще придобият смисъл и по нашите земи.
За Х6 хибрид - там е повече показност и демонстрация на технологичен напредък. А и отново - богатите могат да си позволят да плащат за развиващи се технологии, къде от показност, къде от гузна съвест за изгорелите газове.
113д или 316 д хибрид - това вече е нещо реално, с което скоро ще се сблъскаме в магазините (който пазарува от там) или на втора ръка 3-4 г. по-късно. БМВ ясно заявиха, че подобни модели ще станат масови и са основна част от Efficient Dynamics философията. 316д вече се продава в евопейските дилъри не само защото е икономичен... И аз не възприемам идеята за дизел + тролей, но всичко е въпрос на време, а БМВ със сигурност ще направят ази комбинация приятна за каране. А и в екологичен смисъл, това ще е забележителен напредък с емисии около 50гр., което е почти 1/3 от най-екологичните в момента.
За Х6 хибрид - там е повече показност и демонстрация на технологичен напредък. А и отново - богатите могат да си позволят да плащат за развиващи се технологии, къде от показност, къде от гузна съвест за изгорелите газове.
113д или 316 д хибрид - това вече е нещо реално, с което скоро ще се сблъскаме в магазините (който пазарува от там) или на втора ръка 3-4 г. по-късно. БМВ ясно заявиха, че подобни модели ще станат масови и са основна част от Efficient Dynamics философията. 316д вече се продава в евопейските дилъри не само защото е икономичен... И аз не възприемам идеята за дизел + тролей, но всичко е въпрос на време, а БМВ със сигурност ще направят ази комбинация приятна за каране. А и в екологичен смисъл, това ще е забележителен напредък с емисии около 50гр., което е почти 1/3 от най-екологичните в момента.
Never mistake motion for action...
- Gottlos
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 19.01.2006
- Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
- Пол: Мъж
Собственик на Приус в момента води дело,защото къщата му изгоря.Пожара започва от ел.инсталацията на въпросния автомобил,който си седял в гаража.
От началото на годината(2009) само един шофьор на пътна помощ, която обслужва част от магистралите около Брюксел има 5 или 6 случая на аварирали хибриди.Причината е тотално изтощен(и) акомулатор(и) в следствие на което няма как да стартираш дори и на бензин.
За сума от 300 до 800 евро в "гараж" http://www.panoramio.com/photo/17843283 можете да си закупите Приус.Естествено с повреда в акомулаторите.За подмяна и ремонт(губели всякакви настройки на борд компютъра) сумата е над 4000 евро.Миналата седмица имаше доста налични
Не съм запознат с техническите характеристики на тоя тип автомобили,но тези факти(познавам собственика на изгорелия автомобил/къща,както и шофьора пътната помощ) са ми достатъчни никога да не си купя хибрид или както там се казва.
Интересно ми е и колко живот имат тея коли.При положение,че на един нов автомобил от среден или нисък клас му дават(неофициално) около 100-120хил.км
От началото на годината(2009) само един шофьор на пътна помощ, която обслужва част от магистралите около Брюксел има 5 или 6 случая на аварирали хибриди.Причината е тотално изтощен(и) акомулатор(и) в следствие на което няма как да стартираш дори и на бензин.
За сума от 300 до 800 евро в "гараж" http://www.panoramio.com/photo/17843283 можете да си закупите Приус.Естествено с повреда в акомулаторите.За подмяна и ремонт(губели всякакви настройки на борд компютъра) сумата е над 4000 евро.Миналата седмица имаше доста налични

Не съм запознат с техническите характеристики на тоя тип автомобили,но тези факти(познавам собственика на изгорелия автомобил/къща,както и шофьора пътната помощ) са ми достатъчни никога да не си купя хибрид или както там се казва.
Интересно ми е и колко живот имат тея коли.При положение,че на един нов автомобил от среден или нисък клас му дават(неофициално) около 100-120хил.км
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани