Хибридите... и по конкретно BMW X6

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Хибридите... и по конкретно BMW X6

Мнение от vicho » 14 Сеп 2009, 11:18

Ей сегичка ми дойде на ум, дали бих карал хибрид. Поначало идеята за електрическите коли хич не ми допада, но все пак е алтернатива и много хора са я предпочели. БУМ-а на Приусите е невероятен и все пак в приус никога не бих се качил, защото най-малкото ще ми се качи ГЕЙ ЛЕВЕЛ-а +2 :mhihi: :mhihi: :mhihi: , обаче...

BMW X6 hybrid

ме кара дълбоко да се замисля за бъдещето на тези автомобили, особенно с намаляването на нефта ще навлизат все повече и повече. В крайна сметка под капака има V8 битурбо.

Та мисълта ми е, дали вие бихте карали Хибриди и ако да, защо? Заради по-ниския разход и по-малкото вредни емисии, понеже сте ЕКО настроени или заради нещо друго?
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.08.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от Doberman_vas » 14 Сеп 2009, 11:25

возил съм се доста пъти в лексус рх 400 и мога да ти кажа, че това е супер джип. Дърпа като м-ка, супер тих, яко комфорт, и като чуеш само как генераторите свистят като турбо напрао се насираш от кеф.
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Хибридите... и по конкретно BMW X6

Мнение от Е.Димитров » 14 Сеп 2009, 11:25

vicho написа:Ей сегичка ми дойде на ум, дали бих карал хибрид. Поначало идеята за електрическите коли хич не ми допада, но все пак е алтернатива и много хора са я предпочели. БУМ-а на Приусите е невероятен и все пак в приус никога не бих се качил, защото най-малкото ще ми се качи ГЕЙ ЛЕВЕЛ-а +2 :mhihi: :mhihi: :mhihi: , обаче...

BMW X6 hybrid

ме кара дълбоко да се замисля за бъдещето на тези автомобили, особенно с намаляването на нефта ще навлизат все повече и повече. В крайна сметка под капака има V8 битурбо.

Та мисълта ми е, дали вие бихте карали Хибриди и ако да, защо? Заради по-ниския разход и по-малкото вредни емисии, понеже сте ЕКО настроени или заради нещо друго?


Искам да ти отбележа че качването ти от БМВ Е36 в приус..бая ще ти се качи нивото...
Хубаво е когато казва някой "никога" да опита какво е положението в това "никога" а именно,карал съм приус и мога да кажа че бие бая Е36 като комфорт и качество на изпълнение

по темата-за съм всякакви иновации за намаляване на цената на придвижване от точка "А" до точка "Б"(без да ми се налага да въртя педали де)
Жалко че тук в България все още няма да дойдат иновациите,които в света вече излизат и като 2 ра употреба

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 14 Сеп 2009, 11:31

Не знам как може да ми качи нивото тоя Приус, но съм се возил и карал и далеч не съм впечатлен.
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 14 Сеп 2009, 12:03

Колега Димитров , с това "и мога да кажа че бие бая Е36 като комфорт и качество на изпълнение" не съм съгласен изобщо :nono: Не търся спор ,нито искам да си налагм мнението ,но да ти кажа съм се качвал в такава Тойота - вярно не съм карал ,но съм се возил и мисля ,че не е по-добра нито в едното ,нито в другото :)

С какво правя паралел ли :arrow: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8%E2%EA%E0

Да ти кажа честно ако не беше тази кола ,която не е вече измежду живите и кабриолета и моето мнение за Е36 като общо нямаше да ми е особенно добро , пълно е със занемарени автомобили ,но не те са виновните за това а мърлячите ;)
Нищо ама нищо не ми хареса в тая Тойота , това е моето лично мнение :confused:


По темата :arrow:
Аз най-много бих карал някакъв малък градски автомобил ,който бих спирал навсякъде много лесно и не би ми пукало ако ще и да го надраскат и толкова :idea: Просто една експлоатация на някакво смотано возило :mhihi:

Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Мнение от P1tbuL » 14 Сеп 2009, 12:07

много ше е хубаво ако тва хибридче излезне и с така поне малко по ниска ценичка :mhihi: :mhihi: сички да си го купиме и да пазиме природата ;) обаче цената ще му е бая на високо...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 26.11.2008
Местоположение: WWW
Пол: Мъж
Кара: E39... :D
Мечтае да кара: платноходка

Re: Хибридите... и по конкретно BMW X6

Мнение от eekset » 14 Сеп 2009, 12:27

vicho написа:дали вие бихте карали Хибриди и ако да, защо? Заради по-ниския разход и по-малкото вредни емисии, понеже сте ЕКО настроени или заради нещо друго?



да, бих карал хибрид, защото:
5.0л двигател с близо 400 коня дава среден разход 13/100км (нормално каране + cruise control извън града), при 15-16+ на обикновените лимузини(т.е. не-хибридни)
М6 му дърпа най-много 1.5 дължина до 170км/ч

няма да карам хибрид, защото:
близките 10 години технологията ще се вгражда, най-вероятно предимно във високия сегмент (100к+ лв). изключение е "гейския" prius, както и доста от американските модели на toyota, които не на всеки му се занимава да внася и да се разправя.

колкото до Х6 хибрид - евала, време е други освен тойота да се сетят, че технологиите се развиват. да бяха внедрили направо водородна разработка, щото май там е бъдещето(далечното)

и накрая, но не по важност
ако някой си купи, да ми даде едно кръгче
:mhihi:
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 14 Сеп 2009, 13:03

кое е гейско пък на това???

Изображение

Изображение

за сравнение разбира се с Е36

а иначе по темата
http://www.extremecentrepoint.com/?p=541

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 14 Сеп 2009, 13:14

Ми кво и е мъжкото?

Изображение

Още малко по темата:
http://www.gaywheels.com/2010_toyota_prius.htm

поощряват наемането на гейчета при направата и :gay:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 26.11.2008
Местоположение: WWW
Пол: Мъж
Кара: E39... :D
Мечтае да кара: платноходка

Мнение от eekset » 14 Сеп 2009, 13:30

айде сега гейска била... не че бих се метнал на нея, но е по-скоро е семейна
петиците на отбраната, много актуални напоследък,в цвят "пепел от роззззи" са доста по-по-по- от някаква кола, която си е мама да кара децата на градина и да се радва, че не замърсява. тази кола пести в града, не е за сравнения извънградско каране 2.0d >< 1.5i :roll:
Изображение Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 14 Сеп 2009, 13:57

За мен Тойота не заслужава уважението ,което се мъчат да печелят в последните 10 години благодарение най-вече на пресата.Аз лично съм останал неприятно изненадан и от Немската преса ,която изписа през това време доста хвалебствия по техен адрес а на практика нещата никога не са се случвали точно така. За този Приус се знае що за стока е след някои относително реални тестове (казвам относително ,защото на журналист вяра не можеш да имаш на 100%).
Човека който ме повози не ми каза конкретни стойности за разход на гориво а само ,че била икономична ;) Сериозен мъж е и няма как мен конкретно да седне да лъже.
Онзи големия шлеп - LS600h и той е същата ливада ,като гейската кола :mhihi: Големи приказки по рекламите за първия пълен хибрид и един фантастично нисък разход на гориво ,който след това не бе постигнат от журналистите при тествое на Auto Motor und Sport и Auto Bild.Тогава те написаха ,че не са честни изобщи нищо от това което пишат не се покрива с реалноста.
Аз лично имам чувството ,че тази компания цялата се ръководи от дръпнати в очите гейове.Точно в годините когато ТЕ бяха по върховете на рипортите по надеждност при 9 ,11 и 13 годишните автомобили (визирам средата на 90-те) Тойота не се хвалеше с такива гръмки лозунги и реклами.Просто правеха автомобили ,които от най-малкия до най-големия в гамата си бяха с почти идентични арматурни табла , седалки (като за джуджета) и още и още идентични решения ,но общото бе ,че бяха наистина качествени.В момента щом като в сервиза на моя комшийка гледахме Авенсис 2-ро поколение фейслифт с пробег 18 000 км на година и половина внимателно шофиране с тропащи спирачни апарати ,които между впрочем "великите" Японски ;) технолози вместо да са изхвърлили още във фейслифта на първия Авенсис са продължили да използват чак до края на 2-рата генерация а нямам все още инфо за третата :mhihi: Луфтове господа ,който нямат оправия и когато автомобила се движи по нашите пътища звуците идващи т ходовата част са просто изнервящи :evil: Аз мисля ,че подобни хлабини в спирачната система на автомобил от която и да е марка са абсолютно недопустими и ,че трябва онзи Жълтур ,който е проектирал и после изработил това изделие да си огледа крайния продукт ,който се продава заради това ,че бил "най-здравия" на пазара и да види как при всеки работен ход на спирачния педал апарата се опитва да се завърта в посоката на въртене на спирачния диск а да не говорим за корозията по носачите отзад и корозия по ауспухната система ,чести сривове в акумулаторната й батерия ,която е сменяна точно ... 3 пъти и всеки път с все по-големи разправии в сервиза.Повече не искам да говоря ,защото не е и това темата в крайна сметка ,както и не са това Тойотите и техните производни за което ги продават :evil:

Тази хибридна технология според мен няма да живее дълго и вероятно ще се получи нещо като челният опит на останалата в миналото и спомените на хората Немска компания NSU с първия Ванкелов автомобил модефикация RO80 ,чиято технология на Доктор Феликс Ванкел е била много обещаваща ,но в крайна сметка единствено Мазда с единствено една модефикация до ден днешен се борят с тази конструкция


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 14 Сеп 2009, 14:16

Penchev написа:...

Тази хибридна технология според мен няма да живее дълго и вероятно ще се получи нещо като челният опит на останалата в миналото и спомените на хората Немска компания NSU с първия Ванкелов автомобил модефикация RO80 ,чиято технология на Доктор Феликс Ванкел е била много обещаваща ,но в крайна сметка единствено Мазда с единствено една модефикация до ден днешен се борят с тази конструкция


Георги Пенчев


С всичко по-горе написано съм съгласен, освен този абзац. Хибридните модели все повече и повече навлизат в реалния свят. еС клас 400 хибрид вече е на пазара и се продава прилично добре. Въпрос на време е да се внедри технологията и в по-евтини автомобили.

В сферата на предположенията...
Какво ще кажеш за 330i с един или два допълнителни агрегата по 50-60к.с. и разход под 10? :roll:

И моля ви, нека не превръщаме темата в спор, колко ГЕЙ е Приуса, защото отговора го даде Бум-Бум 8)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 14 Сеп 2009, 14:40

Penchev написа: Тази хибридна технология според мен няма да живее дълго и вероятно ще се получи нещо като челният опит на останалата в миналото и спомените на хората Немска компания NSU с първия Ванкелов автомобил модефикация RO80 ,чиято технология на Доктор Феликс Ванкел е била много обещаваща ,но в крайна сметка единствено Мазда с единствено една модефикация до ден днешен се борят с тази конструкция


Георги Пенчев


Приятелю Пенчев,
мой приятел има енесю RO80 ,естествено не можем да я накараме да се движи поради смърт на мотора...едно време тези автомобили са се продавали с 2 ри двигател в багажника,поради малкият живот на основният двигател...по късно Ванкел е починал и то в бедност,мазда взимат тази технология и на лице е усъваршенстван прекрасен двигател....

Имал съм доста японски автомобили,както и имам тойота ,искам да споделя че по-надежден автомобил аз не знам,излишно е да казвам че не се чупи,да,сериозно,навъртял съм на предишната ми тойота над 100к километра,е как пък един тампон не се прецака,шарнир или амортесьор,на двигателя съм сменял само гумички на клапаните,останалото само масло и бензин,имал съм и мицубиши галант,отново железен автомобил,а за дизайна-напоследък започнаха да се уакват от към дизайн,но винаги са били водещи в тая посока,както и иновации и нови технологии .
В която и арабска пустиня да отидеш ще видиш основно тойоти по пясъка....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 14 Сеп 2009, 14:45

Така, по въпроса за приуса - самите журналисти и експерти твърдят, че първото поколение е имало доста проблеми с ел,системата и батериите. Сега е подобрено, но не крият недостатъците. Просто американския и японския пазар можеха да си позволят да тестват новата технология в реалния живот с реални клиенти. Всяко следващо поколение ще е по-добро, а като въведат литиево-йонни или полимерни батерии, нещата ще придобият смисъл и по нашите земи.

За Х6 хибрид - там е повече показност и демонстрация на технологичен напредък. А и отново - богатите могат да си позволят да плащат за развиващи се технологии, къде от показност, къде от гузна съвест за изгорелите газове.

113д или 316 д хибрид - това вече е нещо реално, с което скоро ще се сблъскаме в магазините (който пазарува от там) или на втора ръка 3-4 г. по-късно. БМВ ясно заявиха, че подобни модели ще станат масови и са основна част от Efficient Dynamics философията. 316д вече се продава в евопейските дилъри не само защото е икономичен... И аз не възприемам идеята за дизел + тролей, но всичко е въпрос на време, а БМВ със сигурност ще направят ази комбинация приятна за каране. А и в екологичен смисъл, това ще е забележителен напредък с емисии около 50гр., което е почти 1/3 от най-екологичните в момента.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 19.01.2006
Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
Пол: Мъж

Мнение от Gottlos » 14 Сеп 2009, 15:05

Собственик на Приус в момента води дело,защото къщата му изгоря.Пожара започва от ел.инсталацията на въпросния автомобил,който си седял в гаража.
От началото на годината(2009) само един шофьор на пътна помощ, която обслужва част от магистралите около Брюксел има 5 или 6 случая на аварирали хибриди.Причината е тотално изтощен(и) акомулатор(и) в следствие на което няма как да стартираш дори и на бензин.
За сума от 300 до 800 евро в "гараж" http://www.panoramio.com/photo/17843283 можете да си закупите Приус.Естествено с повреда в акомулаторите.За подмяна и ремонт(губели всякакви настройки на борд компютъра) сумата е над 4000 евро.Миналата седмица имаше доста налични :)

Не съм запознат с техническите характеристики на тоя тип автомобили,но тези факти(познавам собственика на изгорелия автомобил/къща,както и шофьора пътната помощ) са ми достатъчни никога да не си купя хибрид или както там се казва.
Интересно ми е и колко живот имат тея коли.При положение,че на един нов автомобил от среден или нисък клас му дават(неофициално) около 100-120хил.км

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook