Рекордът падна
Модератор: Общи модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Рекордът падна

Кoenigsegg счупи рекорда за максимална скорост за автомобили в серийно производство
Женева Motorshow Версия 2005-03-02
Koenigsegg CCR счупи рекорда за максимална скорост
На Февруари 28th 2005, 12.08 местно време, Koenigsegg CCR счупи рекорда за максимална скорост,
постигайки върхова скорост от 388 (387.87) km/h на опитното поле в Италия Nardo Prototipo.
Тим от петима инженери и механика от Koenigsegg заедно с основателя Cristian
von Koenigsegg "разходиха" технически стандартен Koenigsegg CCR за да вземат върха
за максимална скорост на серийно произвеждан автомобил. Прочутият тест драйвър, Loris Bicocchi
който е ветеран в трошенето на рекорди, кара CCR.
Koenigsegg CCR вдигна неофициалния рекорд на Mclaren от 372 km/h
поставен на Nardo/Prototipo през 1993 с повече от 15 km/h. Отгоре на това CCR счупи
официалния рекорд на Mclaren F1 от 386.7 km/h, които беше поставен на 9 километровия канал VW
Ehra във Wolfsburg Германия.
Тим техници на Nardo Prototipo самостоятелно провериха скоростта на CCR.
Колата беше използван точния Heuerґs Splitmaster 650 с фотоклетки поставен неподвижно
на пътя, записвайки средната скорост през 1 km.
Nardo Prototipo е кръгла писта с обиколка 12.5 km. Това значи, че тази
кола е карана в постоянен завой, които прави упражнението и
скоростта дори по-впечеатляващи. Кормилото в тази скорост е държано на около 30 градуса
постоянен ъгъл, което е равностойно на остър ъгъл за скоростта.
Постоянния завой по време на движениета на колата създава допълнително триене на гумите.
Това допълнително триене изискват допълнително коне, от които има нужда за
допълнително ускорение.
Максималната скорост беше достигната в около 6790 оборота, което не е еквивалентно
на максимума на конете, както е във високи обороти.
С това потвърждение на скоростта, Cristian von Koenigsegg е дори по-уверен в
това, че Koenigsegg CCR е способен да достигне неговата проектирана върхова скорост от 395 km/h,
или повече, в права линия.
Шофьорът Loris Bicocchi беше твърде впечатлен от динамиката на колата.
Той беше щастлив че се е доказала динмиката на Koenigsegg. “Този тест
беше много важен
за клиентите и собственици на Koenigsegg. Това доказва тяхното
доверие, че малката компания Koenigsegg беше добре основана”.
Оператор документира рекордния опит. Операторът е шведския кинодеец, който засега прави
документален филм за Koenigsegg за шведска телевизия.
Официален доклад за теста е издаден от Prototipo, като трета страна
проверител и е изпратен на Guinness за обработване.
Други интересни данни от Nardo тест
Max температури (в Целзий) през 40 секунди на пълна газ:
Ambient temperature: 8, Tires: 64, Engine coolant: 91, Intake air after intercooler: 64, Gearbox oil 94 degrees, Engine oil 112.
68 литра гориво в старта на теста.
Car set-up:
Стандартно гориво, Стандартни CCR Michelin гуми, Стандартен
височина на колата, стандартна конфигурация на двигателя, стандартна геометрия на колелата,
стандартна скоростна кутия,
стандартен съединител, стандартни спирачки, стандартен over boost pressure from the superchargers.
Оборудване за сигурност:
Roll cage, 4 точкови колани, пожарогасителна система,
записване на данните от пътуването.
Сравненителна диаграма с резултати в Nardo/Prototipo за производствени коли:
1. Koenigsegg CCR 388 km/h
2. Mclaren F1 372 km/h
3. Ferrari Enzo 355 km/h
4. Porsche Carrera GT 334 km/h
4. Mclaren Mercedes SLR 334 km/h
5. Lamborghini Murcielago 330 km/h
Двигател на Koenigsegg CCR: V8 4.7l supercharged, 806 ps, 920 Hm
Данните бяха събрани от Auto Motor & Sport, официалния сайт на Mclaren
и от Prototipo за Koenigsegg данни.
Koenigsegg Automotive AB
Източник: http://www.koenigsegg.se/record_pressrelease.asp
what a helluva ride
- Hastalavista
- Е21 fanatic
-
- Мнения: 692
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: София, Младост1
стандартни спирачки
Т'ва дали ще мойе да спре бе???
До година като изкарат Бугати Вейрон пак ще си говорим.1001к.с. Great power.
Ma може и да не влезе в серийно производтсво, ако съдим от досегашната му история
Т'ва дали ще мойе да спре бе???
До година като изкарат Бугати Вейрон пак ще си говорим.1001к.с. Great power.
Ma може и да не влезе в серийно производтсво, ако съдим от досегашната му история

- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
А ти можеш ли да спреш да пишеш във всяка тема? Разбирам, че искаш да натрупаш мнения, но не е това начина!
А сега по темата да не кажеш, че само се заяждам: "стандартните спирачки" при тази машина нямат много общо с тези на колите които сме свикнали да виждаме.
А сега по темата да не кажеш, че само се заяждам: "стандартните спирачки" при тази машина нямат много общо с тези на колите които сме свикнали да виждаме.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
Ето в добавка малко снимки на въпросния автомобил!
http://perso.numericable.fr/~gabuzo38/c ... %20800.jpg
..side
http://www.theautochannel.com/F/news/20 ... 5.3-lg.jpg
..front
http://www.supercarsite.net/images/cars ... ccr_02.jpg
..rear
http://www.aon.at/jet2web/FE/PrimaryCom ... 907,00.gif
..inside
http://www.autodrome-cannes.com/koenigs ... neva04.JPG
..engine
http://perso.numericable.fr/~gabuzo38/c ... %20800.jpg
..side
http://www.theautochannel.com/F/news/20 ... 5.3-lg.jpg
..front
http://www.supercarsite.net/images/cars ... ccr_02.jpg
..rear
http://www.aon.at/jet2web/FE/PrimaryCom ... 907,00.gif
..inside
http://www.autodrome-cannes.com/koenigs ... neva04.JPG
..engine
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
- BigMUZZY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
Варно, време им беше да го подобрят.
Доколкото си спомням статията от `97-ма, там се казваше, че тези 386.7 km/h са средна скорост от 3 пробега, а в единия пробег колата бе достигнала 398. Думите на пилота тогава бяха:
- Ако предните гуми бяха напомпени с 0.5 атмосвери повече и страничните огледала бяха махнати, щеше да прескочи 400
Доколкото си спомням статията от `97-ма, там се казваше, че тези 386.7 km/h са средна скорост от 3 пробега, а в единия пробег колата бе достигнала 398. Думите на пилота тогава бяха:
- Ако предните гуми бяха напомпени с 0.5 атмосвери повече и страничните огледала бяха махнати, щеше да прескочи 400
...Тез` две бири `що ги каза ...?
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
... Далечната 1983 година ... Vector V8 Tween turbo - V8 цилиндъра/5737 см, 447KW/608 PS при 7500 min-1.
396 km/h , 0-100 - 3,5 sec
Георги Пенчев
396 km/h , 0-100 - 3,5 sec


Георги Пенчев
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Penchev написа:... Далечната 1983 година ... Vector V8 Tween turbo - V8 цилиндъра/5737 см, 447KW/608 PS при 7500 min-1.
396 km/h , 0-100 - 3,5 sec![]()
![]()
Георги Пенчев
Айде бе, аз четох някъде че е 0-100 за 2,9 някой знае ли наистина кое е вярно?

Търсих из нета за тоя Vector от `83-та, но нищо не намерих. Това, което открих беше за прототипи от 80-те и за 2 Вектора - и двата V8 twin turbo, ма единият W8 (1991) се доближава до 350 км/ч, а другият (1992 WX3 Concept) - преминал границата от 400 или поне е много близо. Само дето тоя втория е прототип, а ние си говорим за автомобили влезли в серийно производство!
Та дали тоя модел от 1983 е влязъл в серийно производство
Та дали тоя модел от 1983 е влязъл в серийно производство

what a helluva ride
МИсля си че може и повече да вдигне...ако е на идеална права и няма никакви завои 20км може да стигне и 400км/ч според мен...Скоро може би ще има нова поправка на рекорда ,става въпрос за предстоящата поява на Bugatti Veyron.Ако наистина е 1000кс и ако са му пооправили аеродинамиката може според мен да мине 400 

But does a human form display to those who dwell in realms of day
На изложението бяха изложили две от тях...на тази коята беше за "продаване" пишеше като максимална скорост 395км/ч.
На другата коята беше червена беше написан и световния рекорд на предния прозорец...
Ето ви снимка на тази коята е поставила световния рекорд..нещо ми се е бъгнал хоста, а на форума ми казва че няма повече място:-(
На другата коята беше червена беше написан и световния рекорд на предния прозорец...
Ето ви снимка на тази коята е поставила световния рекорд..нещо ми се е бъгнал хоста, а на форума ми казва че няма повече място:-(

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
HamannM3 написа:Търсих из нета за тоя Vector от `83-та, но нищо не намерих. Това, което открих беше за прототипи от 80-те и за 2 Вектора - и двата V8 twin turbo, ма единият W8 (1991) се доближава до 350 км/ч, а другият (1992 WX3 Concept) - преминал границата от 400 или поне е много близо. Само дето тоя втория е прототип, а ние си говорим за автомобили влезли в серийно производство!
Та дали тоя модел от 1983 е влязъл в серийно производство
Да,бил е в серийното производство.Аз също съм се убедил,че не всичко има в нета



Автомобила е уникален,ползвали са V8 блока от Шевролет.Ако не се лъжа главният конструктор е бил дълги години и инжинер и то на високо ниво в NASA ! Още онези години хората са използвали материяли като кевлар,карбон и прочие "извънземни материяли" ... Фирматаработеше по заявки на клиенти и произвеждаше средно по около 40-ина автомобила на година.
А на въпроса за 2,9-те секунди от 0-100 км/ч,мога да кажа че това бяха данните от прототипа на Daimler-Chrysler с кодово название 16/4.Двигателят,разработка на Mercedes,V16 цилиндров "QUAD" Turbo (4 турбокомпресора).Мощност от около 800 конски сили.Най-чудовищното в тоя концепткар бяха ускоренията,които бяха обявени - 0-160 км/ч - 3,2 сек





Друг "автомобил" прескочил границата от 400 км/ч беше и модела Aerotech на Oldsmobile.Отново 4 турбокомпресора и зашеметяващите 430,325 км/ч

Lotec C1000 през далечната 1991 год. продаде 10-на автомобила (а може би и повече)на много богати хора по целия свят за скромната сума от 1000000 долара "автомобил",който развива 400 км/ч благодарение на 1000-та си конски сили

Специялно този шведски рекорд,ако може така да се нарече ми се струва малко измислен,доста автомобили стигнаха тази граница още преди тях

Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
HamannM3 написа:Търсих из нета за тоя Vector от `83-та, но нищо не намерих. Това, което открих беше за прототипи от 80-те и за 2 Вектора - и двата V8 twin turbo, ма единият W8 (1991) се доближава до 350 км/ч, а другият (1992 WX3 Concept) - преминал границата от 400 или поне е много близо. Само дето тоя втория е прототип, а ние си говорим за автомобили влезли в серийно производство!
Та дали тоя модел от 1983 е влязъл в серийно производство
Да,бил е в серийното производство.Аз също съм се убедил,че не всичко има в нета



Автомобила е уникален,ползвали са V8 блока от Шевролет.Ако не се лъжа главният конструктор е бил дълги години и инжинер и то на високо ниво в NASA ! Още онези години хората са използвали материяли като кевлар,карбон и прочие "извънземни материяли" ... Фирматаработеше по заявки на клиенти и произвеждаше средно по около 40-ина автомобила на година.
А на въпроса за 2,9-те секунди от 0-100 км/ч,мога да кажа че това бяха данните от прототипа на Daimler-Chrysler с кодово название 16/4.Двигателят,разработка на Mercedes,V16 цилиндров "QUAD" Turbo (4 турбокомпресора).Мощност от около 800 конски сили.Най-чудовищното в тоя концепткар бяха ускоренията,които бяха обявени - 0-160 км/ч - 3,2 сек





Друг "автомобил" прескочил границата от 400 км/ч беше и модела Aerotech на Oldsmobile.Отново 4 турбокомпресора и зашеметяващите 430,325 км/ч

Lotec C1000 през далечната 1991 год. продаде 10-на автомобила (а може би и повече)на много богати хора по целия свят за скромната сума от 1000000 долара "автомобил",който развива 400 км/ч благодарение на 1000-та си конски сили

Специялно този шведски рекорд,ако може така да се нарече ми се струва малко измислен,доста автомобили стигнаха тази граница още преди тях

Георги Пенчев
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Винаги съм бил фен на тази Шведска количка (Дори и след Съботния резултат)
Много са готини, изглеждат яко, звучат като изтребител, вообще яки са.
Много са готини, изглеждат яко, звучат като изтребител, вообще яки са.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick