Рекордът падна

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 968
Регистриран на: 20.03.2004
Пол: Мъж
Кара: си

Рекордът падна

Мнение от txe » 26 Мар 2005, 16:16

Изображение

Кoenigsegg счупи рекорда за максимална скорост за автомобили в серийно производство

Женева Motorshow Версия 2005-03-02


Koenigsegg CCR счупи рекорда за максимална скорост

На Февруари 28th 2005, 12.08 местно време, Koenigsegg CCR счупи рекорда за максимална скорост,
постигайки върхова скорост от 388 (387.87) km/h на опитното поле в Италия Nardo Prototipo.

Тим от петима инженери и механика от Koenigsegg заедно с основателя Cristian
von Koenigsegg "разходиха" технически стандартен Koenigsegg CCR за да вземат върха
за максимална скорост на серийно произвеждан автомобил. Прочутият тест драйвър, Loris Bicocchi
който е ветеран в трошенето на рекорди, кара CCR.

Koenigsegg CCR вдигна неофициалния рекорд на Mclaren от 372 km/h
поставен на Nardo/Prototipo през 1993 с повече от 15 km/h. Отгоре на това CCR счупи
официалния рекорд на Mclaren F1 от 386.7 km/h, които беше поставен на 9 километровия канал VW
Ehra във Wolfsburg Германия.

Тим техници на Nardo Prototipo самостоятелно провериха скоростта на CCR.
Колата беше използван точния Heuerґs Splitmaster 650 с фотоклетки поставен неподвижно
на пътя, записвайки средната скорост през 1 km.

Nardo Prototipo е кръгла писта с обиколка 12.5 km. Това значи, че тази
кола е карана в постоянен завой, които прави упражнението и
скоростта дори по-впечеатляващи. Кормилото в тази скорост е държано на около 30 градуса
постоянен ъгъл, което е равностойно на остър ъгъл за скоростта.


Постоянния завой по време на движениета на колата създава допълнително триене на гумите.
Това допълнително триене изискват допълнително коне, от които има нужда за
допълнително ускорение.
Максималната скорост беше достигната в около 6790 оборота, което не е еквивалентно
на максимума на конете, както е във високи обороти.

С това потвърждение на скоростта, Cristian von Koenigsegg е дори по-уверен в
това, че Koenigsegg CCR е способен да достигне неговата проектирана върхова скорост от 395 km/h,
или повече, в права линия.

Шофьорът Loris Bicocchi беше твърде впечатлен от динамиката на колата.
Той беше щастлив че се е доказала динмиката на Koenigsegg. “Този тест
беше много важен
за клиентите и собственици на Koenigsegg. Това доказва тяхното
доверие, че малката компания Koenigsegg беше добре основана”.

Оператор документира рекордния опит. Операторът е шведския кинодеец, който засега прави
документален филм за Koenigsegg за шведска телевизия.


Официален доклад за теста е издаден от Prototipo, като трета страна
проверител и е изпратен на Guinness за обработване.



Други интересни данни от Nardo тест

Max температури (в Целзий) през 40 секунди на пълна газ:
Ambient temperature: 8, Tires: 64, Engine coolant: 91, Intake air after intercooler: 64, Gearbox oil 94 degrees, Engine oil 112.

68 литра гориво в старта на теста.

Car set-up:
Стандартно гориво, Стандартни CCR Michelin гуми, Стандартен
височина на колата, стандартна конфигурация на двигателя, стандартна геометрия на колелата,
стандартна скоростна кутия,
стандартен съединител, стандартни спирачки, стандартен over boost pressure from the superchargers.

Оборудване за сигурност:
Roll cage, 4 точкови колани, пожарогасителна система,
записване на данните от пътуването.

Сравненителна диаграма с резултати в Nardo/Prototipo за производствени коли:

1. Koenigsegg CCR 388 km/h
2. Mclaren F1 372 km/h
3. Ferrari Enzo 355 km/h
4. Porsche Carrera GT 334 km/h
4. Mclaren Mercedes SLR 334 km/h
5. Lamborghini Murcielago 330 km/h


Двигател на Koenigsegg CCR: V8 4.7l supercharged, 806 ps, 920 Hm

Данните бяха събрани от Auto Motor & Sport, официалния сайт на Mclaren
и от Prototipo за Koenigsegg данни.



Koenigsegg Automotive AB

Източник: http://www.koenigsegg.se/record_pressrelease.asp
what a helluva ride

Е21 fanatic
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 12.03.2005
Местоположение: София, Младост1

Мнение от Hastalavista » 26 Мар 2005, 17:15

стандартни спирачки

Т'ва дали ще мойе да спре бе???
До година като изкарат Бугати Вейрон пак ще си говорим.1001к.с. Great power.
Ma може и да не влезе в серийно производтсво, ако съдим от досегашната му история :roll:

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 26 Мар 2005, 17:27

А ти можеш ли да спреш да пишеш във всяка тема? Разбирам, че искаш да натрупаш мнения, но не е това начина!

А сега по темата да не кажеш, че само се заяждам: "стандартните спирачки" при тази машина нямат много общо с тези на колите които сме свикнали да виждаме.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Мнение от Slavi_m » 26 Мар 2005, 19:43


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 5.01.2005
Местоположение: ВАРНА

Мнение от GS_VARNA » 26 Мар 2005, 20:19

Все пак беше време някой да подобри и тоя рекорд... Не че ми харесва де :arrow: поне досегашния рекорд се държеше от двг на БМВ с доста под тея 800+ коня. А и за повече от 10 години технологиите се развиха доста, така че се учудвам как никой не е успял досега
BMW & RAMMSTEIN RULES
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 26 Мар 2005, 22:58

Аз пък имам едно филкмче в ковто Макларъна вдига 391км/ч.. :confused: :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Мнение от BigMUZZY » 26 Мар 2005, 23:09

Варно, време им беше да го подобрят.

Доколкото си спомням статията от `97-ма, там се казваше, че тези 386.7 km/h са средна скорост от 3 пробега, а в единия пробег колата бе достигнала 398. Думите на пилота тогава бяха:
- Ако предните гуми бяха напомпени с 0.5 атмосвери повече и страничните огледала бяха махнати, щеше да прескочи 400
...Тез` две бири `що ги каза ...?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 27 Мар 2005, 8:54

... Далечната 1983 година ... Vector V8 Tween turbo - V8 цилиндъра/5737 см, 447KW/608 PS при 7500 min-1.

396 km/h , 0-100 - 3,5 sec :!: :idea:

Георги Пенчев
Изображение

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 27 Мар 2005, 13:16

Penchev написа:... Далечната 1983 година ... Vector V8 Tween turbo - V8 цилиндъра/5737 см, 447KW/608 PS при 7500 min-1.

396 km/h , 0-100 - 3,5 sec :!: :idea:

Георги Пенчев


Айде бе, аз четох някъде че е 0-100 за 2,9 някой знае ли наистина кое е вярно?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 968
Регистриран на: 20.03.2004
Пол: Мъж
Кара: си

Мнение от txe » 27 Мар 2005, 14:21

Търсих из нета за тоя Vector от `83-та, но нищо не намерих. Това, което открих беше за прототипи от 80-те и за 2 Вектора - и двата V8 twin turbo, ма единият W8 (1991) се доближава до 350 км/ч, а другият (1992 WX3 Concept) - преминал границата от 400 или поне е много близо. Само дето тоя втория е прототип, а ние си говорим за автомобили влезли в серийно производство!
Та дали тоя модел от 1983 е влязъл в серийно производство :?:
what a helluva ride

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 27 Мар 2005, 17:31

МИсля си че може и повече да вдигне...ако е на идеална права и няма никакви завои 20км може да стигне и 400км/ч според мен...Скоро може би ще има нова поправка на рекорда ,става въпрос за предстоящата поява на Bugatti Veyron.Ако наистина е 1000кс и ако са му пооправили аеродинамиката може според мен да мине 400 :roll:
But does a human form display to those who dwell in realms of day

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 578
Регистриран на: 10.03.2003
Местоположение: София-"montreal"

Мнение от KGB » 27 Мар 2005, 20:14

На изложението бяха изложили две от тях...на тази коята беше за "продаване" пишеше като максимална скорост 395км/ч.

На другата коята беше червена беше написан и световния рекорд на предния прозорец...

Ето ви снимка на тази коята е поставила световния рекорд..нещо ми се е бъгнал хоста, а на форума ми казва че няма повече място:-(
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 27 Мар 2005, 22:23

HamannM3 написа:Търсих из нета за тоя Vector от `83-та, но нищо не намерих. Това, което открих беше за прототипи от 80-те и за 2 Вектора - и двата V8 twin turbo, ма единият W8 (1991) се доближава до 350 км/ч, а другият (1992 WX3 Concept) - преминал границата от 400 или поне е много близо. Само дето тоя втория е прототип, а ние си говорим за автомобили влезли в серийно производство!
Та дали тоя модел от 1983 е влязъл в серийно производство :?:


Да,бил е в серийното производство.Аз също съм се убедил,че не всичко има в нета :!: :idea: Скапан ми е скенера,но скоро ще го сканирам и пусна тук за да може всички да се полюбуват :twisted:
Автомобила е уникален,ползвали са V8 блока от Шевролет.Ако не се лъжа главният конструктор е бил дълги години и инжинер и то на високо ниво в NASA ! Още онези години хората са използвали материяли като кевлар,карбон и прочие "извънземни материяли" ... Фирматаработеше по заявки на клиенти и произвеждаше средно по около 40-ина автомобила на година.

А на въпроса за 2,9-те секунди от 0-100 км/ч,мога да кажа че това бяха данните от прототипа на Daimler-Chrysler с кодово название 16/4.Двигателят,разработка на Mercedes,V16 цилиндров "QUAD" Turbo (4 турбокомпресора).Мощност от около 800 конски сили.Най-чудовищното в тоя концепткар бяха ускоренията,които бяха обявени - 0-160 км/ч - 3,2 сек :shock: :shock: :shock: Представяте ли си само 3 десети от секундата са нужни за да се "катапултира" това изчадие от 100 до 160 км/ч :!: :twisted:

Друг "автомобил" прескочил границата от 400 км/ч беше и модела Aerotech на Oldsmobile.Отново 4 турбокомпресора и зашеметяващите 430,325 км/ч :!: Само,че това беше само 1 екземпляр произведен през 1988 година !!!

Lotec C1000 през далечната 1991 год. продаде 10-на автомобила (а може би и повече)на много богати хора по целия свят за скромната сума от 1000000 долара "автомобил",който развива 400 км/ч благодарение на 1000-та си конски сили :!:

Специялно този шведски рекорд,ако може така да се нарече ми се струва малко измислен,доста автомобили стигнаха тази граница още преди тях :!:

Георги Пенчев
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 27 Мар 2005, 22:24

HamannM3 написа:Търсих из нета за тоя Vector от `83-та, но нищо не намерих. Това, което открих беше за прототипи от 80-те и за 2 Вектора - и двата V8 twin turbo, ма единият W8 (1991) се доближава до 350 км/ч, а другият (1992 WX3 Concept) - преминал границата от 400 или поне е много близо. Само дето тоя втория е прототип, а ние си говорим за автомобили влезли в серийно производство!
Та дали тоя модел от 1983 е влязъл в серийно производство :?:


Да,бил е в серийното производство.Аз също съм се убедил,че не всичко има в нета :!: :idea: Скапан ми е скенера,но скоро ще го сканирам и пусна тук за да може всички да се полюбуват :twisted:
Автомобила е уникален,ползвали са V8 блока от Шевролет.Ако не се лъжа главният конструктор е бил дълги години и инжинер и то на високо ниво в NASA ! Още онези години хората са използвали материяли като кевлар,карбон и прочие "извънземни материяли" ... Фирматаработеше по заявки на клиенти и произвеждаше средно по около 40-ина автомобила на година.

А на въпроса за 2,9-те секунди от 0-100 км/ч,мога да кажа че това бяха данните от прототипа на Daimler-Chrysler с кодово название 16/4.Двигателят,разработка на Mercedes,V16 цилиндров "QUAD" Turbo (4 турбокомпресора).Мощност от около 800 конски сили.Най-чудовищното в тоя концепткар бяха ускоренията,които бяха обявени - 0-160 км/ч - 3,2 сек :shock: :shock: :shock: Представяте ли си само 3 десети от секундата са нужни за да се "катапултира" това изчадие от 100 до 160 км/ч :!: :twisted:

Друг "автомобил" прескочил границата от 400 км/ч беше и модела Aerotech на Oldsmobile.Отново 4 турбокомпресора и зашеметяващите 430,325 км/ч :!: Само,че това беше само 1 екземпляр произведен през 1988 година !!!

Lotec C1000 през далечната 1991 год. продаде 10-на автомобила (а може би и повече)на много богати хора по целия свят за скромната сума от 1000000 долара "автомобил",който развива 400 км/ч благодарение на 1000-та си конски сили :!:

Специялно този шведски рекорд,ако може така да се нарече ми се струва малко измислен,доста автомобили стигнаха тази граница още преди тях :!:

Георги Пенчев
Изображение

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 27 Мар 2005, 23:03

Винаги съм бил фен на тази Шведска количка (Дори и след Съботния резултат)

Много са готини, изглеждат яко, звучат като изтребител, вообще яки са.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick

Последни теми
Facebook