луксозните коли - нова или на старо?
Модератор: Общи модератори
- ivan83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 28.01.2008
- Кара: на цигари
- Мечтае да кара: само на пури
- Детайли за колата: и тя пуши
луксозните коли - нова или на старо?
acho.rs написа:Modulo написа:Няма вече разлики в сигурността в тоя клас. И по "системи за сигурност" винаги Мерцедес са били преди всички. Първи ABS, Airbag, ESP, Brake assist...Pre-safe в актуалната S-class "подготвя" пътниците преди колизия като намества седалки, колани, вдига стъклата, след удара ги сваля малко (ако са останали) за да влиза кислород, даже има маркировка някъде на пантите на вратите къде да ги режат с хидравличните клещи....Та по темата сигурност.... S и CL.
А за интериора - ако не включва специално обработени финни кожи, красив шев, многослойно лакирани дървени апликации, таван от алкантара, магнезиеви елементи и т.н. не виждам много смисъла от 7/S-class/A8. Тва е все едно да си купиш самолет Gulfstream G550 и да го обзаведеш с обикновенни седалки от бизнес класа.
730d с Dakota кожа (и съответните еквиваленти на MB и Ауди) не е представата ми за такава лимузина, ама явно за някой хора е важно да се покажат в голямата кола...
Хубаво го каза , че някой ръсят страшни глупости ...
И аз съм от тези които неразбират Modulo

За 30+-бона взимаш перфектно 5-годишно 730д с всички екстри.Е кво повече искаш от една кола
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
ivan83 написа:acho.rs написа:Modulo написа:Няма вече разлики в сигурността в тоя клас. И по "системи за сигурност" винаги Мерцедес са били преди всички. Първи ABS, Airbag, ESP, Brake assist...Pre-safe в актуалната S-class "подготвя" пътниците преди колизия като намества седалки, колани, вдига стъклата, след удара ги сваля малко (ако са останали) за да влиза кислород, даже има маркировка някъде на пантите на вратите къде да ги режат с хидравличните клещи....Та по темата сигурност.... S и CL.
А за интериора - ако не включва специално обработени финни кожи, красив шев, многослойно лакирани дървени апликации, таван от алкантара, магнезиеви елементи и т.н. не виждам много смисъла от 7/S-class/A8. Тва е все едно да си купиш самолет Gulfstream G550 и да го обзаведеш с обикновенни седалки от бизнес класа.
730d с Dakota кожа (и съответните еквиваленти на MB и Ауди) не е представата ми за такава лимузина, ама явно за някой хора е важно да се покажат в голямата кола...
Хубаво го каза , че някой ръсят страшни глупости ...
И аз съм от тези които неразбират Modulo![]()
За 30+-бона взимаш перфектно 5-годишно 730д с всички екстри.Е кво повече искаш от една кола
Ако Модуло , разреши да говоря от негово име - първото ако наистина си за тази кола , ама в истинския смисъл , никога няма да вземеш 2ра употреба , ако ще и на 1 година да е . Тук се гони върха на технологията и стила -всичко под V8 и V12 в този клас , е компромис , а това не са коли на компромиса .
За интреиора - трябва да бъде точно , какъвто го описва - най-най-най , даже е по-важно и от двигателя - все пак в тази кола трябва да се почустваш специален,уникален и грубо казано да ти вдигне патката . Няма как това да се постигне , ако вътре си като в 5та серия , както за съжаление е в новата 7ца (от друга страна в 5та серия ще се чувстваш като в 7ма , но това е друга тема) .
- ivan83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 28.01.2008
- Кара: на цигари
- Мечтае да кара: само на пури
- Детайли за колата: и тя пуши
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Като искаш да си най-най-най вадиш 200 хил евро и си взимаш поръчкова такава кола с каквото искаш вътре
.Ако излизат така серийно пак няма да се почувстваш уникален
И в крайна сметка ще караме еднакви коли, но едната ще е 10 пъти по скъпа
.Трябва направо да не си знаеш парите
И с това за втората употреба какво искаш да кажеш, че всички които вземат 7-ци,С-ки и А8-ци на старо всъщност не вземат това което търсят ли



И с това за втората употреба какво искаш да кажеш, че всички които вземат 7-ци,С-ки и А8-ци на старо всъщност не вземат това което търсят ли

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
ivan83 написа:Като искаш да си най-най-най вадиш 200 хил евро и си взимаш поръчкова такава кола с каквото искаш вътре.Ако излизат така серийно пак няма да се почувстваш уникален
И в крайна сметка ще караме еднакви коли, но едната ще е 10 пъти по скъпа
.Трябва направо да не си знаеш парите
И с това за втората употреба какво искаш да кажеш, че всички които вземат 7-ци,С-ки и А8-ци на старо всъщност не вземат това което търсят ли
Не , няма да караме еднакви коли - ти ще караш кола , която някой ВЕЧЕ Е КАРАЛ а аз ще сваля найлона от седалките - разбираш ли ? Няма много логика , но е като това да си първия на някоя - няма кой знае какво обяснение , но всеки му се ще да е първи на жена си

Аз нямам възможността да си взема такава кола , нито някаква свестна нова кола , но ако бях потенциален клиент , никога не бих се задоволил някой да я е карал преди мен .
В покрепа на думите ми , виж как се движат цените на тези коли

- цитат на "КАР" за 760и и 650и - дъ бигър дей ар , дъ хардър дей фол
- АМС , относно 760и , А8 W12,S600 и загубата на 70% от стойността им за 4 години - няма друг клас в който загубата на стойност да е толкова фрапираща и ... на собствениците толкова малко да им пука" - демек - парите не са от особено значение - важното е да е върха на технолгоията и да те грабне , като седнеш в нея .
Ако искаш , да спрем да дискутираме "втора ръка" в тази тема .
- ivan83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 28.01.2008
- Кара: на цигари
- Мечтае да кара: само на пури
- Детайли за колата: и тя пуши
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Ок, аз спирам с дискусията,която обаче изобщо не беше за "втора ръка"
И само да кажа че с нищо от това което написа ачо.рс не съм съгласен, освен с това че ако съм милярдер няма да си взема кола на старо
И само да кажа че с нищо от това което написа ачо.рс не съм съгласен, освен с това че ако съм милярдер няма да си взема кола на старо

- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
И аз съм на мнението на Modulo и Ачо - втора ръка за такава кола е компромис, а пък малък двигател - още повече.Да, всекиму според потребностите и възможностите, но есенцията на такъв тип автомобили е именно невероятен комфорт, доста над достатъчна мощ и глезене.За това са и винаги едни от най-скъпите и ексклузивни автомобили - защото са правени за хора с повече възможности и по-придирчив вкус към екстри, комфорт и тн.
- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
ххахахах има има ......даже по на 10000-20000км
.Сигурно вече има и употребявани F10-ки

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Защо да не се вкарат и автомобили втора ръка ? Има хора ,които си купуват даден автомобил ,карат го малко и с всяка сутрин осъзнават ,че са сгрешили при избора си ... И "хоп' на пазара чисто нови автомобили на по 1000 - 3000 км без никаква следа от експлоатация при това на цена осезателно по-ниска
Аз си мисля ,че ако човек като Модуло ,който толкова много си цени парите и премисля внимателно такива крупни покупки би се замислил над това
Георги Пенчев

Георги Пенчев
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Не знам колко от вас са имали честта да имат автомобил създаден за тях(пожелавам го на всички, а и на себе си, че с тая криза...)
Според мен лично няма по-яко чувство да знаеш, че една кола е създадена за теб и има точно каквото ти е по-вкуса. Иначе безспорно втора ръка могат да се намерят много по-добри оферти, но нито знаеш дали преди това е разработена като хората, дали е пазена и т.н.... абе друго си е да знаеш, че някой друг е пръднал преди теб...
А лично според мен такива коли дето са с пробег 1000-2000 км... голяма част от тях са тест драйв автомобили, дето им е скъсан гъзеца буквално.
Според мен лично няма по-яко чувство да знаеш, че една кола е създадена за теб и има точно каквото ти е по-вкуса. Иначе безспорно втора ръка могат да се намерят много по-добри оферти, но нито знаеш дали преди това е разработена като хората, дали е пазена и т.н.... абе друго си е да знаеш, че някой друг е пръднал преди теб...
А лично според мен такива коли дето са с пробег 1000-2000 км... голяма част от тях са тест драйв автомобили, дето им е скъсан гъзеца буквално.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
MaXimal написа:Не знам колко от вас са имали честта да имат автомобил създаден за тях(пожелавам го на всички, а и на себе си, че с тая криза...)
Според мен лично няма по-яко чувство да знаеш, че една кола е създадена за теб и има точно каквото ти е по-вкуса. Иначе безспорно втора ръка могат да се намерят много по-добри оферти, но нито знаеш дали преди това е разработена като хората, дали е пазена и т.н.... абе друго си е да знаеш, че някой друг е пръднал преди теб...
А лично според мен такива коли дето са с пробег 1000-2000 км... голяма част от тях са тест драйв автомобили, дето им е скъсан гъзеца буквално.
Предлагам с това да спрем дискусията за втора ръка автомобили или поне да я преместим в друга тема

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Всичко зависи от това какво точно иска от автомобила човек
Има такива дето искат да са специални,колата да е направена за тех,но има и такива дето само се возат в тея коли и си имат шофиори.
За тех е всеедно каква е,важното е да го вози добре и да е масивна и да вдахва респект за хората,които я гледат отван.
Важно е и кои с кави пари разполага за попкупка на автомобил,ясно е че да копуваш такав автомобил требва да си богат.
Но има и богати и богати,едните от тях биха предпочели по ефтиния вариант,хем да не се набутван много,хем да даржат ниво.
Пак и ако е на 1000-2000км ще спестят още малко пари,които ще вложи в бизнеса си и пак ще си кара яката кола.
П.с.Имам близак приател,които си купи С-класа на около 5000 от централата на мерцедес в Германия и така спести около 20-30 хиляди еврака.
Човека има много пари,ама в момента строи хотел и секи лев си му е важен.
Има такива дето искат да са специални,колата да е направена за тех,но има и такива дето само се возат в тея коли и си имат шофиори.
За тех е всеедно каква е,важното е да го вози добре и да е масивна и да вдахва респект за хората,които я гледат отван.
Важно е и кои с кави пари разполага за попкупка на автомобил,ясно е че да копуваш такав автомобил требва да си богат.
Но има и богати и богати,едните от тях биха предпочели по ефтиния вариант,хем да не се набутван много,хем да даржат ниво.
Пак и ако е на 1000-2000км ще спестят още малко пари,които ще вложи в бизнеса си и пак ще си кара яката кола.
П.с.Имам близак приател,които си купи С-класа на около 5000 от централата на мерцедес в Германия и така спести около 20-30 хиляди еврака.
Човека има много пари,ама в момента строи хотел и секи лев си му е важен.
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
.. повечето не сте разбрали, че това колко пари имаш и каква луксозна (не спортна) кола караш нямат често нищо общо. тези с колите не са тези с парите.
само в българия и другите такива държави това в какво те видят е "важно". въпрос на манталитет и ценностна система. друга тема.
това да си купуваш кола "по поръчка"... това са пълни глупости. заявявам го съвсем отговорно. по-скъпите луксозни коли идват със "всичко" вътре така или иначе... а ако искаш нещо особено- затова си има тунери. в 99% от случаите - каквато комбинация искаш - я има на старо.
има две изключения - ако искаш например някаква рядка комбинация на цвят/интериор/седалки и ако искаш да си винаги първия видян с кола ххх. но виж горе за "другата тема".
една лъскава кола на 10к км "на старо" е 1/3 по-малко от колкото тази от магазина.. и често да се убиеш не можеш да намериш нещо "износено". след 2 години тази кола е на 50% от стойноста си. обезценяването на една кола е най-стръмно първите 2-3 години... а хората с много пари са... практични. те не са стигнали до това положение с пръскане на пари. не им е такъв манталитета. затова повечето хора с истински пари карат 2-3 годишни коли и ги държат докато станат на 5 години и/или излязат от гаранция.
това "да си първия дето е седнал в колата"... ще го оставя без коментар. интересно е първите няколко пъти. след това е... оувърейтед (вижте го какво означава)
само в българия и другите такива държави това в какво те видят е "важно". въпрос на манталитет и ценностна система. друга тема.
това да си купуваш кола "по поръчка"... това са пълни глупости. заявявам го съвсем отговорно. по-скъпите луксозни коли идват със "всичко" вътре така или иначе... а ако искаш нещо особено- затова си има тунери. в 99% от случаите - каквато комбинация искаш - я има на старо.
има две изключения - ако искаш например някаква рядка комбинация на цвят/интериор/седалки и ако искаш да си винаги първия видян с кола ххх. но виж горе за "другата тема".
една лъскава кола на 10к км "на старо" е 1/3 по-малко от колкото тази от магазина.. и често да се убиеш не можеш да намериш нещо "износено". след 2 години тази кола е на 50% от стойноста си. обезценяването на една кола е най-стръмно първите 2-3 години... а хората с много пари са... практични. те не са стигнали до това положение с пръскане на пари. не им е такъв манталитета. затова повечето хора с истински пари карат 2-3 годишни коли и ги държат докато станат на 5 години и/или излязат от гаранция.
това "да си първия дето е седнал в колата"... ще го оставя без коментар. интересно е първите няколко пъти. след това е... оувърейтед (вижте го какво означава)
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Re: луксозните коли - нова или на старо?
Понеже тука всеки кара чистак бърсак нова кола.....големи приказки!
алх каза нещо много вярно за България и като цяло по Балканите, високият клас автомобил се възприема не с цел представителност, ами......(сещайте се).
Какво против колите втора ръка?!
Независимо кой клас е автомобила? Ще ви дам за пример.....едно проучване на един автомобил, който направих...колко ще ми излезе като нов + всички екстри тука в Англия и колко 2-ра ръка на около 10к мили......ми разликата беше 10 000 паунда.....и? С тия екстра 10к паунда ще си покрия застраховки, данъци и т.н.... (нарочно не споменавам марка, модел и т.н)
Individual автомобил? Да не си шейха на Емирствата, че да искаш такъв?!
Всяка жаба да си знае гьола!!!

алх каза нещо много вярно за България и като цяло по Балканите, високият клас автомобил се възприема не с цел представителност, ами......(сещайте се).
Какво против колите втора ръка?!

Individual автомобил? Да не си шейха на Емирствата, че да искаш такъв?!
Всяка жаба да си знае гьола!!!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: луксозните коли - нова или на старо?
((:BuKcu:)) написа:Понеже тука всеки кара чистак бърсак нова кола.....големи приказки!![]()
алх каза нещо много вярно за България и като цяло по Балканите, високият клас автомобил се възприема не с цел представителност, ами......(сещайте се).
Какво против колите втора ръка?!Независимо кой клас е автомобила? Ще ви дам за пример.....едно проучване на един автомобил, който направих...колко ще ми излезе като нов + всички екстри тука в Англия и колко 2-ра ръка на около 10к мили......ми разликата беше 10 000 паунда.....и? С тия екстра 10к паунда ще си покрия застраховки, данъци и т.н.... (нарочно не споменавам марка, модел и т.н)
Individual автомобил? Да не си шейха на Емирствата, че да искаш такъв?!
Всяка жаба да си знае гьола!!!
Я тва последноито го обясни пак , че нещо не ти се връзва с темата, особено с тия 3 удивтелни накрая . Много точно си го казахме , че говорим за ЛУКСОЗНИ коли и ПОТЕНЦИАЛНИТЕ им клиенти ! Ти като си супер , мега навътре с нещата - индивидуал автомобилите , само шейховете ли ги карат . С АЛХ както говорите , ще излезе че еС класите и 7ците се търсят на само на 2ра ръка пазарите . Че е по-изгодно да изчакаш или 2-3000 км или 3 години да паднае половината цена е така , но е факт , че всеки иска НОВО и често не се съобразява с цената , когато е обезпечен.Тва с балканския манталитет - ами не е само на балканите ! Когато излезе нов модел , почти винаги (без Ф01) излиза с големите бензинови мотори и чак година,две след това идват и по-нормалните модели .
Конкретно за масъл карите - до колкото знам Челинджър и Камаро , първите 1-2 години идваха само със V8 + фулл екстри , макар официално да се предлага и 6цил за Камарото .
Новото А8 - защо ще се предлага само с V8 в началото ? Защото всеки иска да е пръв и хората са преценили , че ще бъде готов да даде много пари за да е пръв ... нищо че не е Българин

Както в БГ така и извън БГ има хора които си смятат парите повече и такива които ги хвърлят с лека ръка , точно като наще "бизнесмени" . Ако не беше така нямаше да има лимитираните сери на адски скъпи коли (които често се различават само по боята от оригинала , но струват х3) , нямаше да се разпродават , още преди да са излезли от завода !
Да го кажа пак - аз съм ЗА автомобилите втора ръка , защото просто това мога да си позволя , но е очевидно че в най-високия клас почти всички искат НОВО . Просто не мога да проумея да бъдеш толкова преуспял , че да можеш да си позволиш 760ли или Фантом и да ходиш да търсиш в автокъщите и да тъсиш "забележки" - ето това вече е балкански манталитет (щом толкова обичате тази дума) - да искаш да се правиш на гъзар (защото тези коли са за това) и да търсиш 2ра ръка - ами не става ... Може другите да не забележат , че колата е на 2 години , но ти ще си знаеш ... Ако тъсиш дизелово голфче , е нормално да си правиш тънки сметки , ма при тези коли

ПС: когато бях дете и нямах 5 стотинки в джоба си мислех , че и дрехите втора употреба са далавера и си купувах ... после си мислех че и "черна" техниката 2ра ръка е страшна оферта и си купувах ... за сега мога да си позволя нови дрехи и нов телевизор , дано скоро мога и да си позволя и нова кола ...
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: луксозните коли - нова или на старо?
Винаги съм се чудел , защо някой би дал още толкова за екстри колкото струва цялата кола
.... ако някой тръси индивидуланост , има толкова много марки които могат да го предложат ..... една нафукана с екстри седмица не се различава радикално от нормална такава 


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани