И Lexus най-после с дизелов двигател!
Модератор: Общи модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- bimbolet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: 6.01.2005
- Местоположение: гр.София ж.к.Надежда-4
- Пол: Мъж
- Кара: Старо BMW
- Мечтае да кара: Ново BMW
И Lexus най-после с дизелов двигател!
Колкото и странно да изглежда, луксозното подразделение на Toyota-Lexus, ще предлага от тази година на европейския пазар дизелов автомобил. Това ще бъде обновеното поколение на най-малкия IS, чиято премиера се състоя в Женева. Основните конкуренти Препечатка от сп."ТЕМА"12/2005
надявам се да ви е интересно:
на Lexus IS в Европа
BMW трета серия и Audi A4, отдавна имат в гамата си дизелови версии, така че и японската компания бе принудена да пусне на пазара такава модификация.
Външния вид на новия IS е в същия хармоничен стил, в който е оформен и по-големия модел GS. Доста от елементите на колата са взети директно от последните концептуални модели на марката. Дизайнерите са успели да придадат на колата стремителен силует, контрастиращи са изчистените и прави линии, доближаващи оформлението на модела до най-добрите германски и италиански дизайнерски бюра.
Дължината на новия IS е пораснала със 17 см. и вече е 4.57 м., а широчината-с 8 до 1.80 м. Междуосието също е по-голямо-2.73 м.(+6 см.).
Двигателите на модела ще бъдат само два - бензиновият 2.5-литров двигател е V6 с мощност 204 к.с. С него ускорението до 100 км/ч. става за 8.4 сек.. а максималната скорост достига до 220 км/ч. Новият за гамата 2.2-литров турбодизел е със 177 к.с. и въртящ момент от 400 Nm/3600 об./мин. Авангардният агрегат е с директно впръскване на горивото Common Rail и разполага с най-новата технология на Toyota D-CAT за екологично-чисти двигатели.
И двете версии ще се предлагат с 6-степенна скоростна кутия, както и с 6-степенен автоматик като опция.
Ако по количеството предлагани двигатели малкият Lexus все още изостава от германските си конкуренти, то по нивото си на оборудване той изпреварва модели дори от по-горния клас. За доброто пътно поведение се грижи системата Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM), която управлява целия комплекс от електронни компоненти, включително ABS, тракшънконтрол TRC, системата за стабилизация и електроусилвателя на волана. За безопасността на пътуващите се грижи Pre Crash Safety, която предварително натяга предпазните колани и връща седалките в безопасно положение. Автомобилът разполага и с круиз-контрол, който автоматично намалява скоростта при намаляване на дистанцията до движещия се отпред автомобил, адаптивни фарове и до 10 въздушни възглавници. Естествено, у този модел има безконтактна система за стартиране на двигателя(електронната карта се носи в джоба), а комфортът се допълва от висококачествена аудуосистема със CD-чейнджър за 6 диска и прослушване на МР3-файлове.
Дано, да не съм бил досаден!
Препечатката е от сп."ТЕМА"12/2005

на Lexus IS в Европа

Външния вид на новия IS е в същия хармоничен стил, в който е оформен и по-големия модел GS. Доста от елементите на колата са взети директно от последните концептуални модели на марката. Дизайнерите са успели да придадат на колата стремителен силует, контрастиращи са изчистените и прави линии, доближаващи оформлението на модела до най-добрите германски и италиански дизайнерски бюра.
Дължината на новия IS е пораснала със 17 см. и вече е 4.57 м., а широчината-с 8 до 1.80 м. Междуосието също е по-голямо-2.73 м.(+6 см.).
Двигателите на модела ще бъдат само два - бензиновият 2.5-литров двигател е V6 с мощност 204 к.с. С него ускорението до 100 км/ч. става за 8.4 сек.. а максималната скорост достига до 220 км/ч. Новият за гамата 2.2-литров турбодизел е със 177 к.с. и въртящ момент от 400 Nm/3600 об./мин. Авангардният агрегат е с директно впръскване на горивото Common Rail и разполага с най-новата технология на Toyota D-CAT за екологично-чисти двигатели.
И двете версии ще се предлагат с 6-степенна скоростна кутия, както и с 6-степенен автоматик като опция.
Ако по количеството предлагани двигатели малкият Lexus все още изостава от германските си конкуренти, то по нивото си на оборудване той изпреварва модели дори от по-горния клас. За доброто пътно поведение се грижи системата Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM), която управлява целия комплекс от електронни компоненти, включително ABS, тракшънконтрол TRC, системата за стабилизация и електроусилвателя на волана. За безопасността на пътуващите се грижи Pre Crash Safety, която предварително натяга предпазните колани и връща седалките в безопасно положение. Автомобилът разполага и с круиз-контрол, който автоматично намалява скоростта при намаляване на дистанцията до движещия се отпред автомобил, адаптивни фарове и до 10 въздушни възглавници. Естествено, у този модел има безконтактна система за стартиране на двигателя(електронната карта се носи в джоба), а комфортът се допълва от висококачествена аудуосистема със CD-чейнджър за 6 диска и прослушване на МР3-файлове.
Дано, да не съм бил досаден!
Препечатката е от сп."ТЕМА"12/2005

Не си бил досаден
...Lexus са една много уважавана от мен марка...правят страшни коли...много ми допадат и не е чак толкова странно че и те прибегнаха към дизела...Особено на фона на марка като Ягуар която има и дизелово комби вече
...Иначе тоя двигател не е ли същият ,който го слагат в Авенсис...2,2 177к.с...
Параметрите са му впечатляващи...400Нм
...
*Сега остава да излезе и дизелово феррари...то май има неправено такова 456 специално за султана на Бруней...някъде прочетох нещо такова


Параметрите са му впечатляващи...400Нм

*Сега остава да излезе и дизелово феррари...то май има неправено такова 456 специално за султана на Бруней...някъде прочетох нещо такова

But does a human form display to those who dwell in realms of day
Мда...те хубаво изкарват дизел,ма що посегнаха на най-хубавото в ИС-а - редовия 6 цилиндров бензинов агрегат...
За дизайна няма да говоря,щото ако преди имаше полъх на спортен седан,то в момента върви към поредния четириврат ван с багажник.Липсва му само предното предаване.
Мои виждания...макар и малко излизащи отвъд границата на темата.
За дизайна няма да говоря,щото ако преди имаше полъх на спортен седан,то в момента върви към поредния четириврат ван с багажник.Липсва му само предното предаване.

Мои виждания...макар и малко излизащи отвъд границата на темата.

Driver's Racing Team
Ами на мен ми харева дизайна на Lexus...Особено онзи кабриолет...не им знам обозначенията ,но е страхотен...Ето и малко снимки от новия IS...
http://www.carspyshots.net/zerothread?id=14107&page=20
http://www.carspyshots.net/zerothread?id=14107&page=20
But does a human form display to those who dwell in realms of day
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани