Lexus LF-A Японския супер автомобил
Модератор: Общи модератори
61 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Lexus LF-A Японския супер автомобил
Какво мислите за този супер автомобил? Дали ще е конкурентен на Ламбо,Ферари,Порш и т.н. ? Като цена вече е..

Lexus LFA разполага с 4.8-литров V10 двигател, чиято мощност е 560к.с. при 8 700об/мин., а максималният му въртящ момент достига 480Нм. при 6 800об/мин. Задвижването се предава към задните колела, посредством шестстепенна роботизирана трансмисия.
Водачът ще има възможност да избира между четири режима на шофиране, в зависимост от своите предпочитания, като при най-екстремния автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 3.7сек. Максималната скорост на спортното возило е с ограничение на 325км/ч., но според някои издания, ако то се премахне, достигането на 350км/ч. е гарантирано.
Габаритите на Lexus LFA са 4 505мм. дължина, 1 895мм. широчина и 1 220мм. височина, а разстоянието между двете оси е 2 605мм. Теглото на автомобила е едва 1 480кг., като то е постигнато благодарение на множеството олекотени компоненти, като например каросерията, която е изработена 65% от карбон.
Разбира се всеки суперавтомобил трябва да предлага отлична сигурност за водача и пътниците. Поради това, от Lexus са оборудвали LFA с последно поколение високотехнологично окачване и множество системи за активна безопасност. За спирането се грижат карбоно-керамични механизми Brembo, които са с шестбутални дебеломери отпред и с четирибутални отзад, а джантите са 20-инчови BBS.
От Lexus вече са започнали да приемат заявки за LFA, но само 500 щастливци ще могат да се сдобият с уникалното возило. През пролетта на 2010-та от компанията ще съобщят имената на бъдещите собственици на суперавтомобила, като първите от тях ще получат екземплярите си през декември, същата година. Цената на Lexus LFA е 375 000 щатски долара.
Също така стана ясно, че през 2012 година Lexus ще пусне и две специални версии на LFA, които ще се отличават с уникални цветове и екстри, но за тях не се споменават никакви подробности.
2 ра статия!
Обиколките на пистата Нюрбургринг дотолкова се превърнаха в мерило за модерните спортни автомобили, че дори и някои хечбеци се хвалят с това, че са тествани на митичната немска писта. На пистата обаче този път се е появил не кой да е, а Lexus LF-A – един толкова очакван спортист, който точно дебютира по време на автомобилното изложение в Токио.
Изминаха близо пет години, откакто Lexus разкриха за пръв път концептуалния LF-A и макар и пропорциите като цяло да не са особено променени, то детайлите все пак са модифицирани. Така например преди прототипът имаше доста по-плавен дизайн, докато сега японците са предпочели по-остри и драматични линии. Когато е спрял, автомобилът е нисък и широк – точно какъвто трябва да бъде един суперавтомобил. Агресията му обаче се показва заедно с появата на задния спойлер. Профилът също е много приятен и определено е интересен. Като цяло няма как да не се забележателементи като триъгълникът от ауспуси, елегантните странични огледала, както и агресивната форма на предната престилка.
Изненадващ е интериорът, тъй като той по почти никакъв начин не прилича на другите Lexus-и. Можете да забележите например сателитната навигационна система, която се контролира, подобно на мишка. Всъщност тази система е ползвана и в новия RX 450h. Като изключим това обаче, всичко останало е ново – всички детайли, педалчетата за трансмисията, чистачките и т.н.
Двете кожени седалки са електронно регулируеми и особено комфортни, но не трябва да бъдете заблуждавани: това не е луксозен автомобил. Сядате ниско и воланът с плоско дъно застава пред вас. Той е изработен от въглеродни влакна и е частично облицован с кожа. Толкова е удобен за хващане, колкото е добър и дизайнът му. Зад него обаче има доста новаторски комплект инструменти, които нямат аналог. От Lexus са решили да поставят дигитален оборотомер, считайки, че само той би паснал на новия двигател. Като цяло всичко е много оригинално, а дизайнът и подредбата на уредите може да бъде променяна.
Ако се замислим логично, малко е трудно човек да разбере как така Lexus очакват да продадат 500 бройки от един спортист, който е почти двойно по-скъп от Ferrari 458 Italia и McLaren MP4-12C, докато динамиката им изглежда да е сходна. И все пак да допуснем, че се намерят, тъй като колата не е за подценяване . . . Всеки собственик на LF-A ще има възможността да индивидуализира своя автомобил. Това ще включва, разбира се, различни цветове за екстериора и материали за интериора. Освен това има обаче и „аеро пакет”, който включва малки крилца и допълнителни дефлектори.
И тъй като IS F вече демонстрира, че Lexus действително знаят как да направят кола за ентусиастите, то не би трябвало да е изненада, ако и LF-A се държи прекрасно. Това, което е интересното е колко – особено имайки предвид, че Lexus подчертават, че LF-A е луксозен автомобил по сърце – пистово насочен е той. Представете си 430 Scuderia по отношение на представяне, практичност, динамика и т.н. Разбира се, остава моментът, че цената е по-висока.
Отпред (макар и доста назад в шасито) е поставен атмосферният 4.8-литров V10 двигател. Той може да набира до 9 000 об/мин и произвежда мощност от 552 к.с. и въртящ момент от 480 Нм. Следователно бихте очаквали, че автомобилът ще се представя най-добре близо до червената линия на оборотомера, но всъщност благодарение на системата за променлива фаза на газоразпределението и независимото управление на цилиндрите има висок въртящ момент при всякакви обороти. Това е един изключително гласовит двигател и определено знае различни ноти. До известна степен заслуга за това има и системата за отработени газове. Иначе ускорението е страхотно и същевременно някак достъпно.
[img]http://files.conceptcarz.com/img/Lexus/2010-Lexus-LF-A_Supercar-Image-i09-800.jpg/[img]



Lexus LFA разполага с 4.8-литров V10 двигател, чиято мощност е 560к.с. при 8 700об/мин., а максималният му въртящ момент достига 480Нм. при 6 800об/мин. Задвижването се предава към задните колела, посредством шестстепенна роботизирана трансмисия.
Водачът ще има възможност да избира между четири режима на шофиране, в зависимост от своите предпочитания, като при най-екстремния автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 3.7сек. Максималната скорост на спортното возило е с ограничение на 325км/ч., но според някои издания, ако то се премахне, достигането на 350км/ч. е гарантирано.
Габаритите на Lexus LFA са 4 505мм. дължина, 1 895мм. широчина и 1 220мм. височина, а разстоянието между двете оси е 2 605мм. Теглото на автомобила е едва 1 480кг., като то е постигнато благодарение на множеството олекотени компоненти, като например каросерията, която е изработена 65% от карбон.
Разбира се всеки суперавтомобил трябва да предлага отлична сигурност за водача и пътниците. Поради това, от Lexus са оборудвали LFA с последно поколение високотехнологично окачване и множество системи за активна безопасност. За спирането се грижат карбоно-керамични механизми Brembo, които са с шестбутални дебеломери отпред и с четирибутални отзад, а джантите са 20-инчови BBS.
От Lexus вече са започнали да приемат заявки за LFA, но само 500 щастливци ще могат да се сдобият с уникалното возило. През пролетта на 2010-та от компанията ще съобщят имената на бъдещите собственици на суперавтомобила, като първите от тях ще получат екземплярите си през декември, същата година. Цената на Lexus LFA е 375 000 щатски долара.
Също така стана ясно, че през 2012 година Lexus ще пусне и две специални версии на LFA, които ще се отличават с уникални цветове и екстри, но за тях не се споменават никакви подробности.
2 ра статия!
Обиколките на пистата Нюрбургринг дотолкова се превърнаха в мерило за модерните спортни автомобили, че дори и някои хечбеци се хвалят с това, че са тествани на митичната немска писта. На пистата обаче този път се е появил не кой да е, а Lexus LF-A – един толкова очакван спортист, който точно дебютира по време на автомобилното изложение в Токио.
Изминаха близо пет години, откакто Lexus разкриха за пръв път концептуалния LF-A и макар и пропорциите като цяло да не са особено променени, то детайлите все пак са модифицирани. Така например преди прототипът имаше доста по-плавен дизайн, докато сега японците са предпочели по-остри и драматични линии. Когато е спрял, автомобилът е нисък и широк – точно какъвто трябва да бъде един суперавтомобил. Агресията му обаче се показва заедно с появата на задния спойлер. Профилът също е много приятен и определено е интересен. Като цяло няма как да не се забележателементи като триъгълникът от ауспуси, елегантните странични огледала, както и агресивната форма на предната престилка.
Изненадващ е интериорът, тъй като той по почти никакъв начин не прилича на другите Lexus-и. Можете да забележите например сателитната навигационна система, която се контролира, подобно на мишка. Всъщност тази система е ползвана и в новия RX 450h. Като изключим това обаче, всичко останало е ново – всички детайли, педалчетата за трансмисията, чистачките и т.н.
Двете кожени седалки са електронно регулируеми и особено комфортни, но не трябва да бъдете заблуждавани: това не е луксозен автомобил. Сядате ниско и воланът с плоско дъно застава пред вас. Той е изработен от въглеродни влакна и е частично облицован с кожа. Толкова е удобен за хващане, колкото е добър и дизайнът му. Зад него обаче има доста новаторски комплект инструменти, които нямат аналог. От Lexus са решили да поставят дигитален оборотомер, считайки, че само той би паснал на новия двигател. Като цяло всичко е много оригинално, а дизайнът и подредбата на уредите може да бъде променяна.
Ако се замислим логично, малко е трудно човек да разбере как така Lexus очакват да продадат 500 бройки от един спортист, който е почти двойно по-скъп от Ferrari 458 Italia и McLaren MP4-12C, докато динамиката им изглежда да е сходна. И все пак да допуснем, че се намерят, тъй като колата не е за подценяване . . . Всеки собственик на LF-A ще има възможността да индивидуализира своя автомобил. Това ще включва, разбира се, различни цветове за екстериора и материали за интериора. Освен това има обаче и „аеро пакет”, който включва малки крилца и допълнителни дефлектори.
И тъй като IS F вече демонстрира, че Lexus действително знаят как да направят кола за ентусиастите, то не би трябвало да е изненада, ако и LF-A се държи прекрасно. Това, което е интересното е колко – особено имайки предвид, че Lexus подчертават, че LF-A е луксозен автомобил по сърце – пистово насочен е той. Представете си 430 Scuderia по отношение на представяне, практичност, динамика и т.н. Разбира се, остава моментът, че цената е по-висока.
Отпред (макар и доста назад в шасито) е поставен атмосферният 4.8-литров V10 двигател. Той може да набира до 9 000 об/мин и произвежда мощност от 552 к.с. и въртящ момент от 480 Нм. Следователно бихте очаквали, че автомобилът ще се представя най-добре близо до червената линия на оборотомера, но всъщност благодарение на системата за променлива фаза на газоразпределението и независимото управление на цилиндрите има висок въртящ момент при всякакви обороти. Това е един изключително гласовит двигател и определено знае различни ноти. До известна степен заслуга за това има и системата за отработени газове. Иначе ускорението е страхотно и същевременно някак достъпно.
[img]http://files.conceptcarz.com/img/Lexus/2010-Lexus-LF-A_Supercar-Image-i09-800.jpg/[img]








Последна промяна EcLipSeR на 22 Дек 2009, 18:39, променена общо 1 път

a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...
- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Lexus LF-A Японския супер автомобил
със сигурност е конкуренция въпроса е до колко дали ще има клиенти
а за автомобила да кажа че на външен вид не ми допада мн
тепърва се надявам да гледаме и четем за тестове на него и конкурентите му
а за автомобила да кажа че на външен вид не ми допада мн
тепърва се надявам да гледаме и четем за тестове на него и конкурентите му

- chenchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 25.01.2009
- Местоположение: Варна/Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е53
- Мечтае да кара: E39 M5...
Re: Lexus LF-A Японския супер автомобил
Отзад много ми прилича на хАлуди еР8





- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Lexus LF-A Японския супер автомобил
малко е трудно човек да разбере как така Lexus очакват да продадат 500 бройки от един спортист, който е почти двойно по-скъп от Ferrari 458 Italia и McLaren MP4-12C, докато динамиката им изглежда да е сходна.
Основния момент - защо , по-дяволите , това струва толкова пари ? За външен вид е субективно , но за мен не може да се бори с красотата на Ламбо,458 и Р8 . Като динамика,като визия,като престиж е точно при ГТ-Р , ГТ-Р е 8 пъти по-евтин в Япония и 4 пъти по-евтин в Америка и Европа



- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- Alex_GT3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 31.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: `04 M3 CSL, Audi TT 1.8T
Re: Lexus LF-A Японския супер автомобил
Като дизайн колата ми прилича нещо средно между ГТ-Р и Р8, което не е добре разбира се, поне на мен не ми допада ... Динамични характеристики - много добре! В10 при 9000 оборота са си едно изживяване. Но всичко това при такава огромна цена?! Откъде на къде тая кола трябва да струва точно толкова пари? Винаги съм смятал, че Лексус е надхвърлена марка. Нищо лично към марката, но неможе да направиш една супер кола и да и плеснеш такава цена



- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Lexus LF-A Японския супер автомобил
На същото мнение съм като колегата по-горе,с изключение на изказването му за дизайна.
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: Lexus LF-A Японския супер автомобил
Този Лексус(скъпата Тойота)прилича на "ентерпрайс" отвътре и сигурно ще развива 2и3-та космическа скорост.
Добър е дизайна и е идеалната играчка с която да се изфука някой от ларж-а.
По стара Българска традиция 1 екземпляр ще се движи по родните пътища.
Добър е дизайна и е идеалната играчка с която да се изфука някой от ларж-а.
По стара Българска традиция 1 екземпляр ще се движи по родните пътища.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Lexus LF-A Японския супер автомобил
Alex_GT3 написа:Като дизайн колата ми прилича нещо средно между ГТ-Р и Р8, което не е добре разбира се, поне на мен не ми допада ... Динамични характеристики - много добре! В10 при 9000 оборота са си едно изживяване. Но всичко това при такава огромна цена?! Откъде на къде тая кола трябва да струва точно толкова пари? Винаги съм смятал, че Лексус е надхвърлена марка. Нищо лично към марката, но неможе да направиш една супер кола и да и плеснеш такава цена![]()
Точно така а и Немската преса хубаво посочи ,че не предлага почти нищо отгоре на Нисана а цената е катастрофално висока за тази Тойота


Георги Пенчев
Re: Lexus LF-A Японския супер автомобил
некое тарикатче ше го земе и ше мисли,че кара летяща чиния а то просто няква грозна скица на некой японски манга художник :Д
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Lexus LF-A Японския супер автомобил
На мен лично ми харесва доста с леко изключение на задницата,но пък интериора ме грабва най-много.Ето,а и йа звук не е лош
http://www.youtube.com/watch?v=DKaZBiNq8PQ

- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Re: Lexus LF-A Японския супер автомобил
fen_na_bmw написа:На мен лично ми харесва доста с леко изключение на задницата,но пък интериора ме грабва най-много.Ето,а и йа звук не е лошhttp://www.youtube.com/watch?v=DKaZBiNq8PQ
Този голям шпионин баси да не е работил за ЦРУ. Шовера на лексуас май забрави че кара кола за половин милион,че така смело скочи от бордюра


a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...
61 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани