Малко помощ за един Кенеф

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Малко помощ за един Кенеф

Мнение от N.Mihaylovski » 26 Апр 2005, 18:56

болката ми е следната мойта кола OLTCIT CLUB 11R има следния проблем
карам си аз неска (преди малко) и на кошарите на светофара чака си аз да ми светне зелено първа кола светва зелено колата ми гасне аз си викам а кво сатна сигорно нещо не съм подал газ и съм пуснал повечко съединителя нема проблеми Върта аз ключа да ма не върти стартера ма нема
1) първата ми работа аварийките отварям си капака първо поглеждам
разпределителната капачка кабелите да не ми е избегал некой кабел сички са си там след малко
2)15 опит К*Р
3)деиствието следва бутане (поне съм як )бутам я преминаван крастовището то големо че онези ме псуват избутах я след 5 минути
запали тва ми се случва за трети път като че ли загрява ама за 5 минути да истинебе незнам вече кво става дайте идей :?:
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 25.04.2005
Местоположение: Pleven

Мнение от karamfilov » 26 Апр 2005, 19:02

смени колата колега :)
BMW

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 26 Апр 2005, 19:32

колвга колега тва ми е ПЪРВИЯ И НАЙ-ВАЖЕН ПРИОРИТЕТ ма са нема пари
дайте идеи да закрепим положението че поне да мога да я продам ве аре де моял ви се
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Мнение от BadAngel » 26 Апр 2005, 19:41

тва да не ти е интел процесор - като загрее да забива..

нещо друго е..
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 26 Апр 2005, 19:58

Разискванията по темата са особенно смислени - най-вече за основния форум на BMWPower-bg.net.

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 26 Апр 2005, 20:48

ми аз мога смо толкова да направа АЙДЕ ДЕ ХОРА ако нямате кво да пишете от рода колата е кенеф ,продай я иТ.Н
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 27 Апр 2005, 14:37

Най-лесния отговор "смени колата" - и кво, като изгасне баварката, пак няма да знаеш защо не иска да пали. На ДВГ са му нужни 3 неща - гориво, въздух и ток. Една гадна възможност - запушен отдушник на резервоара. Колата тръгва, и след н-километра забива нос и спира. Като отвиеш капачката на резервоара, се чува съскане. Друга гадна възможност - скъсан кабел на авансовата плочка. Колата на място работи супер, а на пътя прекъсва, няма мощност и т.н. За проба блокираш плочката в някакво работещо положение. Пиши какви проби направи, и как запали - чак като изстина мотора, на бутане, с въртене на делкото, или ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 27 Апр 2005, 15:46

бензинов филтър?
алекс
трабант 601с
разни други возила

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 27 Апр 2005, 20:44

бензиновия филтър е сменен преди 100 километра
а тази ПЛОчКА може ли са ми подскажеш каде се намира горе доло че да я погледна
мерси предварително ;) :P
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 27 Апр 2005, 20:48

имам телефоните на НААДИН :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 27 Апр 2005, 21:03

Явор написа:имам телефоните на НААДИН :mhihi:
а кво се занимава този човек с МАчКАНЕ НА КОЛИ ЗА СКРАБ ЛИ :mhihi: :mhihi:
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.10.2004
Местоположение: Varna

Мнение от Bavarcheto » 27 Апр 2005, 21:37

виж и капачката на делкото да не е за смяна или някой кабел от/към нея да не е сдал багажа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 29 Апр 2005, 19:15

Scott написа:...а тази ПЛОчКА може ли са ми подскажеш каде се намира горе доло че да я погледна...
Детайла, на който е закрепено чукчето (предполагам, че делкото ти е с механично чукче и вакуумен регулатор :uups: ) ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1262
Регистриран на: 14.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Eva* » 29 Апр 2005, 19:43

Нещо я дави, по-добре, закарай я в сервиз, с диагностика на двигател. Определено ще научиш много бърза, в какво точно е проблема. За да ти гасне така, може да има проблем не толкова по запалването. Може да е от доста места.

Дори не каза, като завърташ, ако си заминава стартера вие по един начин, ако е акумулатор вие (върти) по друг, ако е нещо по електрониката е трето. Може да се окаже, че са ти за смяна четки на стартер, но все пак провери. Кенеф..., ама и то си има четки за стартер, делко, стартер, акумулатор, бобина, свещи и прочие. Не знам друго, какво да те посъветвам, освен да извадиш 15 лева за диагностика и да откриеш. Може да е дори и нищо и никакъв датчик. На моя колега, такова гаснене се оказа, че е от някакъв датчик, който контролира въздушната смес, става дума за Форд.

А ако ще идваш на Събора, след празниците иди някъде непременно, за да имаш време да сменяш въпросната част.
Да караш Peugeot е страст!

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Jordana

Последни теми
Facebook