Малко помощ за един Кенеф
Модератор: Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Малко помощ за един Кенеф
болката ми е следната мойта кола OLTCIT CLUB 11R има следния проблем
карам си аз неска (преди малко) и на кошарите на светофара чака си аз да ми светне зелено първа кола светва зелено колата ми гасне аз си викам а кво сатна сигорно нещо не съм подал газ и съм пуснал повечко съединителя нема проблеми Върта аз ключа да ма не върти стартера ма нема
1) първата ми работа аварийките отварям си капака първо поглеждам
разпределителната капачка кабелите да не ми е избегал некой кабел сички са си там след малко
2)15 опит К*Р
3)деиствието следва бутане (поне съм як )бутам я преминаван крастовището то големо че онези ме псуват избутах я след 5 минути
запали тва ми се случва за трети път като че ли загрява ама за 5 минути да истинебе незнам вече кво става дайте идей
карам си аз неска (преди малко) и на кошарите на светофара чака си аз да ми светне зелено първа кола светва зелено колата ми гасне аз си викам а кво сатна сигорно нещо не съм подал газ и съм пуснал повечко съединителя нема проблеми Върта аз ключа да ма не върти стартера ма нема
1) първата ми работа аварийките отварям си капака първо поглеждам
разпределителната капачка кабелите да не ми е избегал некой кабел сички са си там след малко
2)15 опит К*Р
3)деиствието следва бутане (поне съм як )бутам я преминаван крастовището то големо че онези ме псуват избутах я след 5 минути
запали тва ми се случва за трети път като че ли загрява ама за 5 минути да истинебе незнам вече кво става дайте идей

Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
колвга колега тва ми е ПЪРВИЯ И НАЙ-ВАЖЕН ПРИОРИТЕТ ма са нема пари
дайте идеи да закрепим положението че поне да мога да я продам ве аре де моял ви се
дайте идеи да закрепим положението че поне да мога да я продам ве аре де моял ви се
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
ми аз мога смо толкова да направа АЙДЕ ДЕ ХОРА ако нямате кво да пишете от рода колата е кенеф ,продай я иТ.Н
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Най-лесния отговор "смени колата" - и кво, като изгасне баварката, пак няма да знаеш защо не иска да пали. На ДВГ са му нужни 3 неща - гориво, въздух и ток. Една гадна възможност - запушен отдушник на резервоара. Колата тръгва, и след н-километра забива нос и спира. Като отвиеш капачката на резервоара, се чува съскане. Друга гадна възможност - скъсан кабел на авансовата плочка. Колата на място работи супер, а на пътя прекъсва, няма мощност и т.н. За проба блокираш плочката в някакво работещо положение. Пиши какви проби направи, и как запали - чак като изстина мотора, на бутане, с въртене на делкото, или ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
бензиновия филтър е сменен преди 100 километра
а тази ПЛОчКА може ли са ми подскажеш каде се намира горе доло че да я погледна
мерси предварително

а тази ПЛОчКА може ли са ми подскажеш каде се намира горе доло че да я погледна
мерси предварително


Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
а кво се занимава този човек с МАчКАНЕ НА КОЛИ ЗА СКРАБ ЛИЯвор написа:имам телефоните на НААДИН


Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Детайла, на който е закрепено чукчето (предполагам, че делкото ти е с механично чукче и вакуумен регулаторScott написа:...а тази ПЛОчКА може ли са ми подскажеш каде се намира горе доло че да я погледна...

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

Нещо я дави, по-добре, закарай я в сервиз, с диагностика на двигател. Определено ще научиш много бърза, в какво точно е проблема. За да ти гасне така, може да има проблем не толкова по запалването. Може да е от доста места.
Дори не каза, като завърташ, ако си заминава стартера вие по един начин, ако е акумулатор вие (върти) по друг, ако е нещо по електрониката е трето. Може да се окаже, че са ти за смяна четки на стартер, но все пак провери. Кенеф..., ама и то си има четки за стартер, делко, стартер, акумулатор, бобина, свещи и прочие. Не знам друго, какво да те посъветвам, освен да извадиш 15 лева за диагностика и да откриеш. Може да е дори и нищо и никакъв датчик. На моя колега, такова гаснене се оказа, че е от някакъв датчик, който контролира въздушната смес, става дума за Форд.
А ако ще идваш на Събора, след празниците иди някъде непременно, за да имаш време да сменяш въпросната част.
Дори не каза, като завърташ, ако си заминава стартера вие по един начин, ако е акумулатор вие (върти) по друг, ако е нещо по електрониката е трето. Може да се окаже, че са ти за смяна четки на стартер, но все пак провери. Кенеф..., ама и то си има четки за стартер, делко, стартер, акумулатор, бобина, свещи и прочие. Не знам друго, какво да те посъветвам, освен да извадиш 15 лева за диагностика и да откриеш. Може да е дори и нищо и никакъв датчик. На моя колега, такова гаснене се оказа, че е от някакъв датчик, който контролира въздушната смес, става дума за Форд.
А ако ще идваш на Събора, след празниците иди някъде непременно, за да имаш време да сменяш въпросната част.
Да караш Peugeot е страст!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana