Застрахователите и кризата
Модератор: Общи модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Застрахователите и кризата
Преди около година и половина с Е39 дърт tds, си ползвах валутно каско и си карах колата в дарукар като имаше тук там одрано. Това работеше до миналата година към армеец и 11 годишна кола към датата на правене на каското. Обаче tds-a стана на много годинки (13) и реших да го сменя с нещо по-ново за да мога да се глезотя пак по дару и камор като строша нещо. Да ама не. За новата 8 годишна Е39-ка се оказа, че вече няма застраховател който да предлага ремонт в официален сервиз. Булинс до 4.5 години, Армеец до 3. Другите ги гледах отгоре отгоре, ама и там така вървяха офертите.
На всичкото отгоре се оказа, че и за по-нови коли става проблемно вкарването в официален сервиз: първо си плащаш ремонта, а после ще имаш да вземаш пари от застрахователя.
Та си седя и мисля, седя и мисля, по едно време само седя и се чудя. Абе кризата ли подхвана и застрахователи, или и те като лукойл, нои, правителство и т.н. решиха да се гаврят с народа дето се чуди как да свърже двата края? И как да си поддържаме колите както трябва срещу застраховката която плащаме.
На всичкото отгоре се оказа, че и за по-нови коли става проблемно вкарването в официален сервиз: първо си плащаш ремонта, а после ще имаш да вземаш пари от застрахователя.
Та си седя и мисля, седя и мисля, по едно време само седя и се чудя. Абе кризата ли подхвана и застрахователи, или и те като лукойл, нои, правителство и т.н. решиха да се гаврят с народа дето се чуди как да свърже двата края? И как да си поддържаме колите както трябва срещу застраховката която плащаме.

Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Застрахователите и кризата
усетиха се че има бая такива тарикато като нас дето за драскотинка или насрано от врабче отиват в официалния сервиз 

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Застрахователите и кризата
Че валутно няма ли вече?
- Projektzwo
-
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 18.02.2008
- Местоположение: Broken Balkanz
- Пол: Мъж
- Кара: 200CE
Re: Застрахователите и кризата
Ама как ги заклеймихте всичките под общ знаменател. В ДЗИ имаш право на доверен сервиз до 13-тата година. В Алианц имаш право до 8 година (вкл.) да си посещаваш не само доверен, ами и оторизиран сервиз, след 8-та година пак можеш да си ползваш сервиз, но само доверен. Нали не мислиш, че при премия от 500лв. (примерно), някой ще ти плаща ремонта в сервиз като Дару и т.н., след като часовата им ставка е 40-50лв. без ДДС.
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Re: Застрахователите и кризата
Доверените сервизи ги остави. За оторизираните ми е темата. До преди година и половина като не се беше развихрила кризата (ако има връзка изобщо) нямаше проблем за 8-10 годишни коли да се ремонтират така.
А за коментара за 500-те лева: Според булинс, че техните условия ги гледах подробно, за 5-10 годишни коли и доверен сервиз минимума им е точно 500лв. За официалния е +25% или 625лв. За Армеец и 3-8 годишни е с 30% надценка над стандартната сума, за официален.
Значи не са им толкова големи условията. Въпроса е защо така изведнъж се смениха всичките. Уж конкуренция, уж няма монопол и разбирателство
А за коментара за 500-те лева: Според булинс, че техните условия ги гледах подробно, за 5-10 годишни коли и доверен сервиз минимума им е точно 500лв. За официалния е +25% или 625лв. За Армеец и 3-8 годишни е с 30% надценка над стандартната сума, за официален.
Значи не са им толкова големи условията. Въпроса е защо така изведнъж се смениха всичките. Уж конкуренция, уж няма монопол и разбирателство

Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата
- Projektzwo
-
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 18.02.2008
- Местоположение: Broken Balkanz
- Пол: Мъж
- Кара: 200CE
Re: Застрахователите и кризата
XaMaB написа:Доверените сервизи ги остави. За оторизираните ми е темата. До преди година и половина като не се беше развихрила кризата (ако има връзка изобщо) нямаше проблем за 8-10 годишни коли да се ремонтират така.
А за коментара за 500-те лева: Според булинс, че техните условия ги гледах подробно, за 5-10 годишни коли и доверен сервиз минимума им е точно 500лв. За официалния е +25% или 625лв. За Армеец и 3-8 годишни е с 30% надценка над стандартната сума, за официален.
Значи не са им толкова големи условията. Въпроса е защо така изведнъж се смениха всичките. Уж конкуренция, уж няма монопол и разбирателство
Винаги е било такова положението, просто повечето хора не правят разлика м/у доверен и оторизиран сервиз. Но честно казано, ако държиш ремонтите да се извършват в оторизирани сервизи Алианц е единствения ти вариант, всички останали предлагат услугата само до 3-тата и 5-тата година.
- jordanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Застрахователите и кризата
А при Булстрад как е ?
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: mirko0