"Мерцедес" бие БМВ при тест с купувачи
Модератор: Общи модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
"Мерцедес" бие БМВ при тест с купувачи
Само 57% от потенциалните купувачи на БМВ, които вземат от дилърите на компанията автомобил за тест-драйв, в крайна сметка се решават да си я купят. Около 16% от тези, които се отказват, се ориентират към "Мерцедес". Статистиката е на агенция "Маркетинг партнър", която проведе специални изследвания по поръчка на автопроизводителите, предаде DPA. Cред купувачите най-висока лоялност към дадена марка имат феновете на "Мерцедес". Решение да си купят автомобил с трилъчна звезда взимат 80% от клиентите, правещи пробен тест. И само 8% от тях зарязват марката заради друга. Почти равни с "Мерцедес" са и показателите на "Фолксваген". 79 на сто от потенциалните клиенти след пробния кръг вземат решение да си похарчат парите за кола, излязла от конвейерите на този концерн. При "Опел" този процент е 72%, а за "Aуди" - още по-нисък - 68 на сто. Целта на автопроизводителите е да установят как с помощта на тест-обиколката да повишат продажбите си. При това особен интерес за увеличаване на ефективността на пробното управление проявяват точно BMВ, "Ауди" и "Фолксваген", коментират сътрудниците на "Маркетинг партнър". Причината е, че пробните тестове често имат точно противоположен ефект.
ПС: А ние иначе си дерем гърлата, че по-убау от БМВ нема......

ПС: А ние иначе си дерем гърлата, че по-убау от БМВ нема......



ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Жекооов, ние кат ходихме да караме оня мерджан що не го купихме? помниш ли?
Че мен нещо ми е бледо. Само си спомням дийлърката, и 325цата дет карах по късно същия ден.



Че мен нещо ми е бледо. Само си спомням дийлърката, и 325цата дет карах по късно същия ден.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Re: "Мерцедес" бие БМВ при тест с купувачи
gazzzar написа:Само 57% от потенциалните купувачи на БМВ, които вземат от дилърите на компанията автомобил за тест-драйв, в крайна сметка се решават да си я купят. Около 16% от тези, които се отказват, се ориентират към "Мерцедес". Статистиката е на агенция "Маркетинг партнър", която проведе специални изследвания по поръчка на автопроизводителите, предаде DPA. Cред купувачите най-висока лоялност към дадена марка имат феновете на "Мерцедес". Решение да си купят автомобил с трилъчна звезда взимат 80% от клиентите, правещи пробен тест. И само 8% от тях зарязват марката заради друга. Почти равни с "Мерцедес" са и показателите на "Фолксваген". 79 на сто от потенциалните клиенти след пробния кръг вземат решение да си похарчат парите за кола, излязла от конвейерите на този концерн. При "Опел" този процент е 72%, а за "Aуди" - още по-нисък - 68 на сто. Целта на автопроизводителите е да установят как с помощта на тест-обиколката да повишат продажбите си. При това особен интерес за увеличаване на ефективността на пробното управление проявяват точно BMВ, "Ауди" и "Фолксваген", коментират сътрудниците на "Маркетинг партнър". Причината е, че пробните тестове често имат точно противоположен ефект.
ПС: А ние иначе си дерем гърлата, че по-убау от БМВ
нема......![]()
![]()
Абе тва трябваше да го пуснеш в темата с вицовете




- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
То това си има обяснение, всеки човек с живец в кръвта си иска да се качи поне веднъж в живота си и да покара БМВ и затова не всички си го купуват, защото не всички имат възможностите! То и аз без да имам пари с удоволствие бих направил един тест драйв на М6 да получа малко ударна доза адреналин!
А пък за Фолксваген имам обяснение, че като отидеш ентусиазиран на тест драйва и като видиш, че това е обикновена кола за средната класа като теб и се сдухваш и си казваш, ех аз никога няма да стана нещо повече от посредствен, защо и колата ми да не е такава!!!

А пък за Фолксваген имам обяснение, че като отидеш ентусиазиран на тест драйва и като видиш, че това е обикновена кола за средната класа като теб и се сдухваш и си казваш, ех аз никога няма да стана нещо повече от посредствен, защо и колата ми да не е такава!!!








От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!


4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana