Help момчета...
Модератор: Общи модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Help момчета...
Трябва ми схемата на аларма SUN I , ако някой ползва такава и си я пази, нека помогне, става въпрос за връзване на централно към алармата
И един въпрос за пружини: Има ли различни видове защото навсякъде където питам ми казват доста различни цени?

И един въпрос за пружини: Има ли различни видове защото навсякъде където питам ми казват доста различни цени?

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- Новини
-
Такаааа.
Монтирана ли ти е алармата? Централното заводско ли е или е от онези, които алармаджийте слагат и са универсални?
Ето ти информацията, с която разполагам за SUN I - М100.
Предварително ти се извинявам, че е на руски.
SUN-I
модель M-100
Инструкции по установке и использованию М-100.
(Новая усовершенствованная и улучшенная система М-10).
Характеристики:
1. Компактный приемник.
2. Два четырехкнопочных самообучающихся передатчика (брелка) защиты системы зажигания.
3. Авто-включение (повторное).
4. Удаленное включение-выключение.
5. Два репе привода (устанавливаются на машине).
6. Закрытие дверей при включении зажигания.
7. Открытие дверей при выключении зажигания.
8. Мгновенная защелка двери.
9. Мигающие сигнальные огни (защищенные предохранителем) (можно подключить к поворотникам).
10. Отключение стартера
11. Поиск машины.
12. Звуковая идентификация характера тревоги ( нарушения).
13. Память при отключении питания.
14. Может быть подсоединена к любому пейджеру тревоги.
15. Отключение стартера и системы зажигания.
16. Электронный сенсорный датчик на удар.
17. Различный режим таймера закрытия дверей (0. 8 и 3. 5 секунды).
18. Мощная сирена.
19. После включения зажигания все функции кроме открытия/закрытия дверей не действуют.
20. Паника.
21. Тревога открытой двери после включения зажигания.
Программирование передатчика удаленного контроля (брелка) М-100
Дайте питание на приемник сигнализации, включив в цепь предохранитель либо подключив весь жгут проводов к приемнику. Сигнализация включит сирену. Поверните ключ в замке зажигания на позицию "АСС" и нажмите 1-ую кнопку на одном из брелков. Брелок установит связь с приемником. После этого сирена подаст 4 звуковых сигнала, подтверждая что кодировка связи успешно установлена. Если этого не произойдет, повторите вышеописанную процедуру. После завершения кодировки, для того чтобы начать пользоваться брелком, не забудьте повернуть ключ в замке зажигания.
Включение с последующим звуковым сигналом ( нажмите 1-ую кнопку):
После выхода из автомобиля, нажмите на 1-ую кнопку в течение 1/2 секунды. В подтверждение включения сигнализации вы услышите длинный звуковой сигнал.
Уникальная дополнительная особенность:
при включенном зажигании, вы можете использовать 1-ую и 2-ую кнопки, управляющие центральным замком, в то время как другие функции недоступны в целях безопасности.
Продолжительность работы сирены:
При срабатывания сенсорного датчика: 30 секунд с прерываниями. Насильственное открытие дверей или запуск зажигания: 30 секунд беспрерывно.
Автоматическое самовключение:
Если вы не сядете в автомобиль в течение 20 секунд после отключения сигнализации, сигнализация автоматически включится и перейдет на режим охраны.
Отключение:
Нажмите 2-ую кнопку. Вы услышите 2 звуковых сигнала. Три раза зажгутся сигнальные огни. Дверные замки откроются. Включится электричество.
Бесшумная работа сигнализация (3# кнопка).
Эта опция создана для стран, где запрещены громкие сирены, для того чтобы не беспокоить окружающих при включении. В бесшумном режиме любое нарушение, активизирующее сигнализацию, посылает сигнал на пейджер вместо включения сирены. Для использования данной функции мы рекомендуем подключить к сигнализации пейджер.
Звуковая идентификация нарушения.
В случае любого нарушения или его попытки, сирена подаст звуковой сигнал, который позволит узнать, что произошло.
А Сенсорные датчики 3 сигнала
В Двери 4 сигнала
С Замок зажигания 5 сигналов
Сигнал неисправности и её обход.
Если при включении сигнализации после 1-го сигнала, вы услышите еще 3 коротких сигнала - это означает, что дверь не захлопнулась или что есть другая неисправность. Сигнализация активизировав другие охраняемые зоны, не включит охрану дверей.
Поиск машины с помощью сигнала и огней. ( 1-я кнопка)
При включенной сигнализации нажмите 1-ую кнопку. Огни моргнут и сирена издаст один сигнал для того, чтобы вы увидели автомобиль. Эту функцию можно использовать и для отпугивания. Бесшумный поиск: при нажатии 3-ей кнопки, замигают только огни.
Паника.
Нажмите и отпустите 4-ую кнопку. Огни моргнут 9 раз. Если нажать кнопку в это время ещё раз, включится сирена. Через 20 секунд машина будет обесточена. Для остановки этой функции нажмите 2-ую кнопку.
Работа центрального замка при нахождении ключа в замке зажигания.
При включении зажигания, двери автоматически закрываются.
При выключении зажигания, двери автоматически выключаются.
Различный режим таймера центрального замка. (0. 8 или 3. 5 секунды).
Установленный таймер - 0. 8 секунды.
Для вакуумного центрального замка необходимо переключить таймер на 3. 5 секунды. Для этого отрежьте черный хомуток (петлю).
Нарушение системы электропитания.
Любая попытка отключить питание, а затем восстановить его, включит сирену и огни. Затем питание будет отключено сигнализацией до повторного программирования передатчика (брелка).
Тревога открытой двери при включенном зажигании.
Если какая-нибудь дверь останется открытой после включения зажигания, то лампа будет мигать до тех пор, пока не закроют дверь.
Ако имаш някакви проблеми или нещо не ти е ясно - пиши тука и ще помагам. Наскоро свързвах централно към аларма и ми се наложи да изкалва бая информация по случая. И друго - на едната ми кола алармата е точно тази и е свързана с централното. Ако ще имаш нужда от допълнителна помощ - напиши ми и за централното - оригинално ли е, каква е колата и всичко друго за което се сетиш.
Успех
П.С.
Предполагам до момента не си бил с централно, следователно буксата с шесте крачета на контролния блок на алармата ти е празен. Ето ти жокерче в случай че си сложил от универсалните централни заключвания:
Пина за оранжевия кабел - връзваш го на +12В като за целта го бодваш на червения кабел от другата букса на който някъде има и бушонче - вържи го преди бушона.
Пина за лилавия кабел - Връзваш го към централното за DOWN командата на централното.
Пина за белия кабел - връзваш на маса като за целта можеш да го прикачиш към черния кабел от другата букса.
Пина за розовия кабел - Също като оранжевия.
Пина за зеления кабел - Връзваш към централното за UP командата.
Пина за черния кабел - също като белия - масааа
Монтирана ли ти е алармата? Централното заводско ли е или е от онези, които алармаджийте слагат и са универсални?
Ето ти информацията, с която разполагам за SUN I - М100.
Предварително ти се извинявам, че е на руски.
SUN-I
модель M-100
Инструкции по установке и использованию М-100.
(Новая усовершенствованная и улучшенная система М-10).
Характеристики:
1. Компактный приемник.
2. Два четырехкнопочных самообучающихся передатчика (брелка) защиты системы зажигания.
3. Авто-включение (повторное).
4. Удаленное включение-выключение.
5. Два репе привода (устанавливаются на машине).
6. Закрытие дверей при включении зажигания.
7. Открытие дверей при выключении зажигания.
8. Мгновенная защелка двери.
9. Мигающие сигнальные огни (защищенные предохранителем) (можно подключить к поворотникам).
10. Отключение стартера
11. Поиск машины.
12. Звуковая идентификация характера тревоги ( нарушения).
13. Память при отключении питания.
14. Может быть подсоединена к любому пейджеру тревоги.
15. Отключение стартера и системы зажигания.
16. Электронный сенсорный датчик на удар.
17. Различный режим таймера закрытия дверей (0. 8 и 3. 5 секунды).
18. Мощная сирена.
19. После включения зажигания все функции кроме открытия/закрытия дверей не действуют.
20. Паника.
21. Тревога открытой двери после включения зажигания.
Программирование передатчика удаленного контроля (брелка) М-100
Дайте питание на приемник сигнализации, включив в цепь предохранитель либо подключив весь жгут проводов к приемнику. Сигнализация включит сирену. Поверните ключ в замке зажигания на позицию "АСС" и нажмите 1-ую кнопку на одном из брелков. Брелок установит связь с приемником. После этого сирена подаст 4 звуковых сигнала, подтверждая что кодировка связи успешно установлена. Если этого не произойдет, повторите вышеописанную процедуру. После завершения кодировки, для того чтобы начать пользоваться брелком, не забудьте повернуть ключ в замке зажигания.
Включение с последующим звуковым сигналом ( нажмите 1-ую кнопку):
После выхода из автомобиля, нажмите на 1-ую кнопку в течение 1/2 секунды. В подтверждение включения сигнализации вы услышите длинный звуковой сигнал.
Уникальная дополнительная особенность:
при включенном зажигании, вы можете использовать 1-ую и 2-ую кнопки, управляющие центральным замком, в то время как другие функции недоступны в целях безопасности.
Продолжительность работы сирены:
При срабатывания сенсорного датчика: 30 секунд с прерываниями. Насильственное открытие дверей или запуск зажигания: 30 секунд беспрерывно.
Автоматическое самовключение:
Если вы не сядете в автомобиль в течение 20 секунд после отключения сигнализации, сигнализация автоматически включится и перейдет на режим охраны.
Отключение:
Нажмите 2-ую кнопку. Вы услышите 2 звуковых сигнала. Три раза зажгутся сигнальные огни. Дверные замки откроются. Включится электричество.
Бесшумная работа сигнализация (3# кнопка).
Эта опция создана для стран, где запрещены громкие сирены, для того чтобы не беспокоить окружающих при включении. В бесшумном режиме любое нарушение, активизирующее сигнализацию, посылает сигнал на пейджер вместо включения сирены. Для использования данной функции мы рекомендуем подключить к сигнализации пейджер.
Звуковая идентификация нарушения.
В случае любого нарушения или его попытки, сирена подаст звуковой сигнал, который позволит узнать, что произошло.
А Сенсорные датчики 3 сигнала
В Двери 4 сигнала
С Замок зажигания 5 сигналов
Сигнал неисправности и её обход.
Если при включении сигнализации после 1-го сигнала, вы услышите еще 3 коротких сигнала - это означает, что дверь не захлопнулась или что есть другая неисправность. Сигнализация активизировав другие охраняемые зоны, не включит охрану дверей.
Поиск машины с помощью сигнала и огней. ( 1-я кнопка)
При включенной сигнализации нажмите 1-ую кнопку. Огни моргнут и сирена издаст один сигнал для того, чтобы вы увидели автомобиль. Эту функцию можно использовать и для отпугивания. Бесшумный поиск: при нажатии 3-ей кнопки, замигают только огни.
Паника.
Нажмите и отпустите 4-ую кнопку. Огни моргнут 9 раз. Если нажать кнопку в это время ещё раз, включится сирена. Через 20 секунд машина будет обесточена. Для остановки этой функции нажмите 2-ую кнопку.
Работа центрального замка при нахождении ключа в замке зажигания.
При включении зажигания, двери автоматически закрываются.
При выключении зажигания, двери автоматически выключаются.
Различный режим таймера центрального замка. (0. 8 или 3. 5 секунды).
Установленный таймер - 0. 8 секунды.
Для вакуумного центрального замка необходимо переключить таймер на 3. 5 секунды. Для этого отрежьте черный хомуток (петлю).
Нарушение системы электропитания.
Любая попытка отключить питание, а затем восстановить его, включит сирену и огни. Затем питание будет отключено сигнализацией до повторного программирования передатчика (брелка).
Тревога открытой двери при включенном зажигании.
Если какая-нибудь дверь останется открытой после включения зажигания, то лампа будет мигать до тех пор, пока не закроют дверь.
Ако имаш някакви проблеми или нещо не ти е ясно - пиши тука и ще помагам. Наскоро свързвах централно към аларма и ми се наложи да изкалва бая информация по случая. И друго - на едната ми кола алармата е точно тази и е свързана с централното. Ако ще имаш нужда от допълнителна помощ - напиши ми и за централното - оригинално ли е, каква е колата и всичко друго за което се сетиш.
Успех

П.С.
Предполагам до момента не си бил с централно, следователно буксата с шесте крачета на контролния блок на алармата ти е празен. Ето ти жокерче в случай че си сложил от универсалните централни заключвания:
Пина за оранжевия кабел - връзваш го на +12В като за целта го бодваш на червения кабел от другата букса на който някъде има и бушонче - вържи го преди бушона.
Пина за лилавия кабел - Връзваш го към централното за DOWN командата на централното.
Пина за белия кабел - връзваш на маса като за целта можеш да го прикачиш към черния кабел от другата букса.
Пина за розовия кабел - Също като оранжевия.
Пина за зеления кабел - Връзваш към централното за UP командата.
Пина за черния кабел - също като белия - масааа
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Цар си братче
Алармата е монтирана, а централното е некакво китайско с модул от автомания го взех, иначе само трябва да монтирам машинките и да свържа, ако възникне проблем ще пиша.
Мерси още веднъж



Алармата е монтирана, а централното е некакво китайско с модул от автомания го взех, иначе само трябва да монтирам машинките и да свържа, ако възникне проблем ще пиша.
Мерси още веднъж


- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
ми и аз не се сещам какво да ти обесня за пружините.Видове има много.Има и на стандартните много видове има и на спортните много видове.Ако не знаеш за каква цел точно ще ги слагаш тия пружини ще ми е трудно да ти кажа нещо повече 

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Ми клоата е клекнала отзад, смених амортисьорите ама тва не помогна и ми казаха, че пружините са "омекнали", ходих да питам за цени и ми казват некви съвем различни, не се сещам точно ама примерно 50лв за едната, отивам в друг магазин там ми викат 65 за двете в трети 100, кажи ми каква е разликата между всичките, навсякъде питам за пружини, не се конкретизирам и ми е чудно как ва е разликата, има ли различни видове и какви са те, защо цените са с такива разлики, просто немога да си го обясня, може и да ми препоръчате ако имате впечатления от някой или някъде




- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
значи има много видове пружини...стандартните ги предлагат няколко фирми.
Спортните...още повече фирми.
Сигурно са ти дали цени за стандартни,но имай в пред вид че никога не можеш да си сигурен на какъв боклук ще случиш.Вероятно има поне 10 вида ментета на пружини за БМВ,има и поне 2-3 може би повече фирми които предлагат качествена продукция.
Ако ще слагаш стандартни пружини,демек заводски,иди си ги купи от дилършипа на БМВ в твоя град,а ако не ти се дават пари върви в някоя морга.По принцип мразя пазаруването от морги но на нашия пазар често срещано явление е да си купиш оригинални пружини от морга с по-високо качество от чисто нови ментарлаци.
Ако ще слагаш пък спортни такива...тогава ще има да поприказваме повечко.
...а това за височината...никога е нямало нищо общо м/у височината на колата и остаряването на амортисьора.ВИнаги всичко си е било пружини.Ако искаш само да я вдигнеш има тампони за пружини,които се слагат м/у витките.Никак не са скъпи...
Спортните...още повече фирми.
Сигурно са ти дали цени за стандартни,но имай в пред вид че никога не можеш да си сигурен на какъв боклук ще случиш.Вероятно има поне 10 вида ментета на пружини за БМВ,има и поне 2-3 може би повече фирми които предлагат качествена продукция.
Ако ще слагаш стандартни пружини,демек заводски,иди си ги купи от дилършипа на БМВ в твоя град,а ако не ти се дават пари върви в някоя морга.По принцип мразя пазаруването от морги но на нашия пазар често срещано явление е да си купиш оригинални пружини от морга с по-високо качество от чисто нови ментарлаци.
Ако ще слагаш пък спортни такива...тогава ще има да поприказваме повечко.
...а това за височината...никога е нямало нищо общо м/у височината на колата и остаряването на амортисьора.ВИнаги всичко си е било пружини.Ако искаш само да я вдигнеш има тампони за пружини,които се слагат м/у витките.Никак не са скъпи...
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Значи, започвам с въпросите щото явно без да те изтормоза няма да стане
Става дума за hand control, switch, battery и GND как трябва да се свържат с алармата, защото не мога да схвана нещо, в смисъл, че на алармата има 6 свободни крачета за централно, а мойто централно има 4 кабела които не се свързват с машинките. Как точно трябва да свържа кабелите от централното към алармата за да може да се контролира централното от дистанционното?
Прилагам ти схема, малко е грозно направена ама мисля, че се разбира:


Става дума за hand control, switch, battery и GND как трябва да се свържат с алармата, защото не мога да схвана нещо, в смисъл, че на алармата има 6 свободни крачета за централно, а мойто централно има 4 кабела които не се свързват с машинките. Как точно трябва да свържа кабелите от централното към алармата за да може да се контролира централното от дистанционното?
Прилагам ти схема, малко е грозно направена ама мисля, че се разбира:


9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани