Искам малко съвет от колегите !
Модератор: Общи модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Искам малко съвет от колегите !
Да уточня БМВ нямам ! Такава тема сигурно има но не я намирам ! И моля не ме хранете допитвам се към вас защото сте знаещи и можещи и няма кой да ми даде по точен отговор от вас.
Да не почна с въпроса да кажа първо нещо за мен и ще стигнем и до него. На 20 години съм фен съм на марката от малък нали бръм бръм но по сериозо от 2 години покрай брат ми който има е46 330D ...еее няма такъв кеф от както взех книжка не може да си я види само му я разхождам и малко дрифчета от тук става интересно Вървят ми тия работи за (аз тъка ги наричам) mini-Дрифчета но сам не съм доволен от себе си, а с неговата кола и ме е жал и имам 1 на ум винаги че не е моя кола. Също тъка се разправям и се уча с мерак и удоволствие сам да си правя колата (завещан пасат б3 комби
)
Идеята ми е имаме празна къща на село с голям гараж пусто без жив човек и старо летище за селскостопански самолети липсва само БМВ-то
Е въпроса ми е какво да е то е30 или е36 и с кои мотор като едно от най-важните неща е и подръжката и частите бях решил е30 но почетох из форума и има много постове че е30 се подържа по скъпо от е36.
А като изисквания за двигател ще ви кажа за бъдещи инвестиции по него и като цяло
Махам всичко от вътре салон тапицерия тонколони всичко. Изчиства се всичко до блясък и се боядисва бяло 2 седалки Спарко или ОМП спортен волан, 5 точкови колани и след събрани парички Турбо кит и от там филмите хидравлична ръчна, боост метер, боост контролер елекронен, боост тимер, спирачки по якички и т.н. важно беше турбото
За е36-тиците знам че 318ис е с ковани бутала но за е30 ми е мъгла всичко двигатели м40 м незнам си какво нищо не разбирам а чета и за е30 320ис ама там нещата били скапи и по скоро за маняци а не за това което на мен ми трябва. Е това е от мен давайте предложения за най-добрия ми вариант, конкретен модел и двигател ще съм много благодарен на всеки писал когато и да е зор нямам.ИСкам да се уча.
п.с: Темата я пускам тук за да не пречи в по важни раздели на форума ако не и е тук мястото моля да бъде преместена.
Да не почна с въпроса да кажа първо нещо за мен и ще стигнем и до него. На 20 години съм фен съм на марката от малък нали бръм бръм но по сериозо от 2 години покрай брат ми който има е46 330D ...еее няма такъв кеф от както взех книжка не може да си я види само му я разхождам и малко дрифчета от тук става интересно Вървят ми тия работи за (аз тъка ги наричам) mini-Дрифчета но сам не съм доволен от себе си, а с неговата кола и ме е жал и имам 1 на ум винаги че не е моя кола. Също тъка се разправям и се уча с мерак и удоволствие сам да си правя колата (завещан пасат б3 комби

Идеята ми е имаме празна къща на село с голям гараж пусто без жив човек и старо летище за селскостопански самолети липсва само БМВ-то
Е въпроса ми е какво да е то е30 или е36 и с кои мотор като едно от най-важните неща е и подръжката и частите бях решил е30 но почетох из форума и има много постове че е30 се подържа по скъпо от е36.
А като изисквания за двигател ще ви кажа за бъдещи инвестиции по него и като цяло
Махам всичко от вътре салон тапицерия тонколони всичко. Изчиства се всичко до блясък и се боядисва бяло 2 седалки Спарко или ОМП спортен волан, 5 точкови колани и след събрани парички Турбо кит и от там филмите хидравлична ръчна, боост метер, боост контролер елекронен, боост тимер, спирачки по якички и т.н. важно беше турбото

п.с: Темата я пускам тук за да не пречи в по важни раздели на форума ако не и е тук мястото моля да бъде преместена.
Re: Искам малко съвет от колегите !
Спомени и с какъв бюджет ще/разполагаш 

Real.Eyes.Realize.Real.Lies
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Искам малко съвет от колегите !
купуваш едно е36, за предпочитане 25-ца, щото така или иначе ще стигнеш до там и нагоре, щом ти се кара! което за някоя с лош външен вид и без м пакет са 2-3к.
малко ревизиика на мотора, щото все пак ще я караш, което и там ще отидат 1-2к.
едни койли или спортни други окачвания .. 0.5-0.7к .. евтинджос ся, няма от началото да се хвърляш в цифроманията ..
спирачките е хубаво да си смениш дискове, накладки отпред и отзад, ако не са сменяни скоро .. и там едни 0.5к
два комплекта джантоци да не търчиш по гумаджии нон-стоп още 0.2к (тука за задни говорим)
и това което си споменал корито, волан, колан и тн. .. още 1к
шпер 0.3-4к
та така за около 7к си в играта ..
със сигурност ще има непредвидени неща, които ще излязат в процеса на подготовка, виж ако набараш някоя с кожи, климатици, а-у да ги шитнеш, че да покрият поне маслата и другите течности и така.
за да се научиш не виждам смисъл да я пръскаш бяла и тн. излишни разходи, които може да дадеш за бензинче и фън
аа.. разпънчици забравих .. стабилизиращи щанги също може да измислиш някакви, но всичко си зависи от сетъпа ..
при е30-ката .. нещата са същите, но шпера е по-скъп, окачването също малко (дори евтините) ..
успех, не е лесно!
малко ревизиика на мотора, щото все пак ще я караш, което и там ще отидат 1-2к.
едни койли или спортни други окачвания .. 0.5-0.7к .. евтинджос ся, няма от началото да се хвърляш в цифроманията ..
спирачките е хубаво да си смениш дискове, накладки отпред и отзад, ако не са сменяни скоро .. и там едни 0.5к
два комплекта джантоци да не търчиш по гумаджии нон-стоп още 0.2к (тука за задни говорим)
и това което си споменал корито, волан, колан и тн. .. още 1к
шпер 0.3-4к
та така за около 7к си в играта ..
със сигурност ще има непредвидени неща, които ще излязат в процеса на подготовка, виж ако набараш някоя с кожи, климатици, а-у да ги шитнеш, че да покрият поне маслата и другите течности и така.
за да се научиш не виждам смисъл да я пръскаш бяла и тн. излишни разходи, които може да дадеш за бензинче и фън

аа.. разпънчици забравих .. стабилизиращи щанги също може да измислиш някакви, но всичко си зависи от сетъпа ..
при е30-ката .. нещата са същите, но шпера е по-скъп, окачването също малко (дори евтините) ..
успех, не е лесно!


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
- Is.
- ентусиаст
-
- Мнения: 969
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Клуб '' 400+ ''
- Пол: Мъж
- Кара: Едно М60 и някви М-ки
- Детайли за колата: ...плаши ме ....винаги ....
Re: Искам малко съвет от колегите !
bigmurzi написа:нещо пропуснах ли
ник - а

Is написа:. . . чукайте си яйцата, точете си рендетата, викайте си "БРАВООО", но като видите 4-те фара зад вас, учтиво отбийте в дясно, щото иначе за всички става по трудно, а резултата ще е все същия

- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Искам малко съвет от колегите !
винаги има пръв път, първо бмв, първо птп( да не дава господ, добре си се сетил за летището) и т.н
м 40 не ти трябва, всичко останало от е30 е ковано.
ама айде да не се обаждам, че тая страст за оборотомера в червеното не я разбирам
м 40 не ти трябва, всичко останало от е30 е ковано.
ама айде да не се обаждам, че тая страст за оборотомера в червеното не я разбирам

-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Искам малко съвет от колегите !
давай ги тея големи шперове за по 0.3-0.4 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Искам малко съвет от колегите !
Is написа:bigmurzi написа:нещо пропуснах ли
ник - а
Кирчо


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
Re: Искам малко съвет от колегите !
Как седят нещата с 328 по добре или по зле oт 325 ? Каква ти е мисълта по добре 325 без турбо да карам или и тои става за турбиниране? Ако да кой двигател да търся. И ако е за турбиниране на 318ис с турбо малко са му конете или просто 325 е по удачния вариант уточни ми малко инак благодаря за отговорите



- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Искам малко съвет от колегите !
брато купи си едно субару и се вживявай на летището като кен блок.. 

Re: Искам малко съвет от колегите !
Ето прочети тая тема,няма нужда старата песен на нов глас да се дъвче
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=11&t=102311
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=11&t=102311
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Искам малко съвет от колегите !
купи си старо е36 '92-'94 с присадка М52Б28 и забрави за турбо
Те хората дето разбират от коли - "уж" , не могат да си изчислят колко трябва да си разредят мотора и хвърлят един след друг, та си те представям тебе, дето си още доста бос. Ако пък ти е толку мерак за турбо - вземи си кола с турбо и я доправи - успех с 1-во намирането на читава турбо кола за 3-4к и 2-ро с оцеляването - доста хора си накупиха Пунтовци и взеха да ги правят - дори имаше едно момче, което смени мотора с такъв от Fiat Coupe Turbo и имаше турбо пунто с 220+ коня [това е темата във Fiat Forum]. Беше му правил още подобрения и колата беше към 250 коня може би... ... няколко месеца по-късно не просто катастрофира с още 3ма човека в колата, а беше прелетял и се ударил в покрива на къща. Колата наистина е била бърза, но не и достатъчно добре управляема за конете си. Лека му пръст на момчето. Имай впредвид все пак всички тези катастрофи, когато се захванеш с някакъв проект. Безопасността на първо място - ако ще се правиш на състезател, задължително подсили купето с рама. Ето какво е останало от колата:









- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Искам малко съвет от колегите !
Ама и вие сте ,типично за повера,момчето писало че иска да се учи да дрифти,а вие го насрахте.Все едно - Не колега няма да стане!!!
Та до колегата курчо или кирчо,както там се казва. Къде си тръгнал да влизаш в тези филми бе готин? Какво турбо, какви седалки, каква бяла боя те гони?
1. Идва зима, и със 316ка ще имаш едни 250 коня на сняг!
2. Първо се научи да дрифтиш ,после си прави кола!
3. 330ката не я лъзгай много, че брат ти ще ти счупи главицата ,ако му изместиш задния мост в некой бордюр!
4. Има много неща които трябва да научиш докато разбереш за какво иде реч при дрифта. За да не се изцепи некой капацитет,Ти пък като че ли много го разбираш куршуме,ще кажа да и аз не го разбирам ,ама чета гледам и се уча и това е начина да се научиш,най-малкото което дрифта изисква време за да ти влезе найстина в кръвта,ама веднъж влезе ли няма отърване.
Моя съвет е: Намери една е30ка 320 м20б20 с газ обзаведи се с 4 читави зимни гуми и всяка вечер ,като падне снега с нас на витоша. Дори и да фанеш дерето,дори и да я потрошиш,няма да ти дреме но за 2 или 3 месеца дрифтене в снега ще си много напред със знанията ,за да ти се промени виждането ,и за дрифта ,и за бмв и за всичко свързано с колите.
Дай време на всичко пич,усети нещата пък тогава се фърляй да правиш YES-ки турбо.
п.п. Яворе има и големи шперове за по 260 лв
Та до колегата курчо или кирчо,както там се казва. Къде си тръгнал да влизаш в тези филми бе готин? Какво турбо, какви седалки, каква бяла боя те гони?
1. Идва зима, и със 316ка ще имаш едни 250 коня на сняг!

2. Първо се научи да дрифтиш ,после си прави кола!
3. 330ката не я лъзгай много, че брат ти ще ти счупи главицата ,ако му изместиш задния мост в некой бордюр!
4. Има много неща които трябва да научиш докато разбереш за какво иде реч при дрифта. За да не се изцепи некой капацитет,Ти пък като че ли много го разбираш куршуме,ще кажа да и аз не го разбирам ,ама чета гледам и се уча и това е начина да се научиш,най-малкото което дрифта изисква време за да ти влезе найстина в кръвта,ама веднъж влезе ли няма отърване.
Моя съвет е: Намери една е30ка 320 м20б20 с газ обзаведи се с 4 читави зимни гуми и всяка вечер ,като падне снега с нас на витоша. Дори и да фанеш дерето,дори и да я потрошиш,няма да ти дреме но за 2 или 3 месеца дрифтене в снега ще си много напред със знанията ,за да ти се промени виждането ,и за дрифта ,и за бмв и за всичко свързано с колите.
Дай време на всичко пич,усети нещата пък тогава се фърляй да правиш YES-ки турбо.

п.п. Яворе има и големи шперове за по 260 лв


"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани