Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м

Мнение от Демирев » 02 Дек 2010, 17:30

Тъкмо чета репортаж за новият Джийп Гранд Чероки. Отново се ползват мотори от последното поколение Мерцедес МЛ при дизелите. Дотук всичко хубаво.
И идва ред на новото 8 цилиндрово Хеми - американският мотор в Гранд Чероки. 5.7 литра и 360 коня. Отново огромен литраж съчетан със сравнително малко коне за съвременните възможности. И отново голям разход от над 22 л. на 98 или 100 октана! И почти двойно повече изхвърлени отровни газове от 8 цилиндровите немски дизели!
Явно всички си приказват само празни приказки колко са загрижени за лакомите големи мотори и замърсяването.


А иначе е уникален красавец с много зъл вид на истински офроудър новото отроче на пионера Джийп. :)
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м

Мнение от Zagy » 02 Дек 2010, 17:33

Отпред ми мяза на Туарег.
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м

Мнение от Пилев » 02 Дек 2010, 17:34

Те нека си говорят, ама американците не ги интересува и си карат големите замърсяващи коли. И аз да бях там и аз щях да карам голям двигател :) .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м

Мнение от BMW_RIDER » 02 Дек 2010, 21:47

Демирев написа: Отново огромен литраж съчетан със сравнително малко коне за съвременните възможности. И отново голям разход от над 22 л. на 98 или 100 октана! И почти двойно повече изхвърлени отровни газове от 8 цилиндровите немски дизели!
Явно всички си приказват само празни приказки колко са загрижени за лакомите големи мотори и замърсяването.


А иначе е уникален красавец с много зъл вид на истински офроудър новото отроче на пионера Джийп. :)


И отнова се обяснява без много да се разбира. Първо разхода му по каталог е 13 мили на галон което е 18-19 на сто, което е наравно и по добре от Европейските джипове с бензинови мотори със същите коне и размери. Второ незнам откаде измисли ,че искат 98 или 100 октана. Този мотор върви спокойно на 95. А да свавняваме дизел и бензин, няма смисъл.

А и престанета с тая маркетингова глупост "от колко литра колко коне изкарвал" и как голямата кубатура е съчетана с "малко" коне. Това няма ама никакво значение освен в състезанията където има ограничение на кубиците. По хубаво от голям здрав и прост двигател особено пък в такъв джип няма.

Относно замърсяването - за производството и подръжката на един такъв мотор, отиват много по малко вредни емисии в истинския замърсител - завода, отколкото за производството на някоя хибридна битурбо простотия.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 3.05.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м

Мнение от exotique » 02 Дек 2010, 23:57

BMW_RIDER написа:
Демирев написа: Отново огромен литраж съчетан със сравнително малко коне за съвременните възможности. И отново голям разход от над 22 л. на 98 или 100 октана! И почти двойно повече изхвърлени отровни газове от 8 цилиндровите немски дизели!
Явно всички си приказват само празни приказки колко са загрижени за лакомите големи мотори и замърсяването.


А иначе е уникален красавец с много зъл вид на истински офроудър новото отроче на пионера Джийп. :)


И отнова се обяснява без много да се разбира. Първо разхода му по каталог е 13 мили на галон което е 18-19 на сто, което е наравно и по добре от Европейските джипове с бензинови мотори със същите коне и размери. Второ незнам откаде измисли ,че искат 98 или 100 октана. Този мотор върви спокойно на 95. А да свавняваме дизел и бензин, няма смисъл.

А и престанета с тая маркетингова глупост "от колко литра колко коне изкарвал" и как голямата кубатура е съчетана с "малко" коне. Това няма ама никакво значение освен в състезанията където има ограничение на кубиците. По хубаво от голям здрав и прост двигател особено пък в такъв джип няма.

Относно замърсяването - за производството и подръжката на един такъв мотор, отиват много по малко вредни емисии в истинския замърсител - завода, отколкото за производството на някоя хибридна битурбо простотия.

:yes: взе ми думите от устата 8)


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м

Мнение от kemakozeE36 » 03 Дек 2010, 0:04

По принцип до колкото знам от мой познат, който живее в САЩ голямата кубатура се прави с цел да може да извърви и същевременно да издържи на много големи разстояния.Например ако трябва с една 316/318/320(примерно) да пропътувам от единия до другия край на щатите и обратно трябва поне 2 пъти да сменям масло, ремъци и т.н., даже навръщане един основен ремонт няма да се отрази зле :mhihi: .Та целта на големите мотори с немногото коне е издържливост, макар че германеца е в състояние да създаде и малолитражка, която би издържала, но това, че американците не са особено умни е друга тема ;)
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3 CSL

Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м

Мнение от Красимир! » 03 Дек 2010, 0:07

Сефте да ми 'ареса нещо на Джииииийп.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 803
Регистриран на: 16.07.2009
Пол: Мъж

Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м

Мнение от driver69 » 03 Дек 2010, 0:08

kemakozeE36 написа:По принцип до колкото знам от мой познат, който живее в САЩ голямата кубатура се прави с цел да може да извърви и същевременно да издържи на много големи разстояния.Например ако трябва с една 316/318/320(примерно) да пропътувам от единия до другия край на щатите и обратно трябва поне 2 пъти да сменям масло, ремъци и т.н., даже навръщане един основен ремонт няма да се отрази зле :mhihi: .Та целта на големите мотори с немногото коне е издържливост, макар че германеца е в състояние да създаде и малолитражка, която би издържала, но това, че американците не са особено умни е друга тема ;)

Колега, току-що обиди много от притежателите на Е36 и цялата американска нация :mhihi: . Абе то вярно, че като народ са тъпи(така разправят, аз не съм бил), обаче да кажеш, че нямат инжинери... интересно. Политика е, според мен е успешна, щом се харчат с такива двигатели...


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м

Мнение от kemakozeE36 » 03 Дек 2010, 0:17

Ryapoff написа:
kemakozeE36 написа:По принцип до колкото знам от мой познат, който живее в САЩ голямата кубатура се прави с цел да може да извърви и същевременно да издържи на много големи разстояния.Например ако трябва с една 316/318/320(примерно) да пропътувам от единия до другия край на щатите и обратно трябва поне 2 пъти да сменям масло, ремъци и т.н., даже навръщане един основен ремонт няма да се отрази зле :mhihi: .Та целта на големите мотори с немногото коне е издържливост, макар че германеца е в състояние да създаде и малолитражка, която би издържала, но това, че американците не са особено умни е друга тема ;)

Колега, току-що обиди много от притежателите на Е36 и цялата американска нация :mhihi: . Абе то вярно, че като народ са тъпи(така разправят, аз не съм бил), обаче да кажеш, че нямат инжинери... интересно. Политика е, според мен е успешна, щом се харчат с такива двигатели...

Нямах намерение да обидя никой(и аз не карам коли над 2000 кубика), просто дадох пример.Хайде тогава с Опел-от единия до другия край и обратно ще трябва да се кърпи и боядисва поне 2 пъти :mhihi:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м

Мнение от BMW_RIDER » 03 Дек 2010, 0:20

kemakozeE36 написа:Та целта на големите мотори с немногото коне е издържливост, макар че германеца е в състояние да създаде и малолитражка, която би издържала, но това, че американците не са особено умни е друга тема ;)


Айде говори от опит колега. Мойте впечатления от по новите германски мотори са точно обратните! Американците може и да са ограничени, но инжинерите им си се придържат към проста но добра технология. А за мен умните и направо гениалните неща са простите. А говорейки за "малолитражка" какъв е смисъла от нея(освен емисий), като един малолитражен немски/япосни мотор заема място и тежи колкото двойно по голям американски.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м

Мнение от павката » 03 Дек 2010, 0:31

kemakozeE36 написа:По принцип до колкото знам от мой познат, който живее в САЩ голямата кубатура се прави с цел да може да извърви и същевременно да издържи на много големи разстояния.Например ако трябва с една 316/318/320(примерно) да пропътувам от единия до другия край на щатите и обратно трябва поне 2 пъти да сменям масло, ремъци и т.н., даже навръщане един основен ремонт няма да се отрази зле :mhihi: .Та целта на големите мотори с немногото коне е издържливост, макар че германеца е в състояние да създаде и малолитражка, която би издържала, но това, че американците не са особено умни е друга тема ;)

:mhihi: ,е колко големи разстояния,като ония си хвъркат със самолетчетата.то тука е практика софия-варна,пък там....
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м

Мнение от kemakozeE36 » 03 Дек 2010, 0:34

павката написа:
kemakozeE36 написа:По принцип до колкото знам от мой познат, който живее в САЩ голямата кубатура се прави с цел да може да извърви и същевременно да издържи на много големи разстояния.Например ако трябва с една 316/318/320(примерно) да пропътувам от единия до другия край на щатите и обратно трябва поне 2 пъти да сменям масло, ремъци и т.н., даже навръщане един основен ремонт няма да се отрази зле :mhihi: .Та целта на големите мотори с немногото коне е издържливост, макар че германеца е в състояние да създаде и малолитражка, която би издържала, но това, че американците не са особено умни е друга тема ;)

:mhihi: ,е колко големи разстояния,като ония си хвъркат със самолетчетата.то тука е практика софия-варна,пък там....

Абе и доста от тях си пътуват с колите
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м

Мнение от Пилев » 03 Дек 2010, 0:46

Не са им малки разстоянията. Не е като работата да не ти е на 100 160км и на ден да навърташ по200 300:) .

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м

Мнение от Zagy » 03 Дек 2010, 0:47

Американеца всичко прави с умисъл - ако искат 300 коня от 6.0л В8 мотор - има защо... такъв В8 би бил адски евтин, а модерните материали и материалознание ще го правят конкурентноспособен на супер сложните европейски двигатели. Сигурен съм, че в класа си в директно сравнение с европейските джипки ще им вейне плявата.

Като маса и тълпа са тъпи, но имат индивиди, които ги дърпат напред. А ако нямат си наемат :smoke:
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м

Мнение от ukelichko » 03 Дек 2010, 0:48

Мен лично Джипката много ме кефи. Ако живеех в Щатите точно такава щях да си купя. И само за протокола да спомена, че на комшията Сеата замърсява природата колкото поне 10 такива Джипа работещи заедно :mhihi:

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook