Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
Модератор: Общи модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
Тъкмо чета репортаж за новият Джийп Гранд Чероки. Отново се ползват мотори от последното поколение Мерцедес МЛ при дизелите. Дотук всичко хубаво.
И идва ред на новото 8 цилиндрово Хеми - американският мотор в Гранд Чероки. 5.7 литра и 360 коня. Отново огромен литраж съчетан със сравнително малко коне за съвременните възможности. И отново голям разход от над 22 л. на 98 или 100 октана! И почти двойно повече изхвърлени отровни газове от 8 цилиндровите немски дизели!
Явно всички си приказват само празни приказки колко са загрижени за лакомите големи мотори и замърсяването.
А иначе е уникален красавец с много зъл вид на истински офроудър новото отроче на пионера Джийп.
И идва ред на новото 8 цилиндрово Хеми - американският мотор в Гранд Чероки. 5.7 литра и 360 коня. Отново огромен литраж съчетан със сравнително малко коне за съвременните възможности. И отново голям разход от над 22 л. на 98 или 100 октана! И почти двойно повече изхвърлени отровни газове от 8 цилиндровите немски дизели!
Явно всички си приказват само празни приказки колко са загрижени за лакомите големи мотори и замърсяването.
А иначе е уникален красавец с много зъл вид на истински офроудър новото отроче на пионера Джийп.

Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
Отпред ми мяза на Туарег.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
Те нека си говорят, ама американците не ги интересува и си карат големите замърсяващи коли. И аз да бях там и аз щях да карам голям двигател
.

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
Демирев написа: Отново огромен литраж съчетан със сравнително малко коне за съвременните възможности. И отново голям разход от над 22 л. на 98 или 100 октана! И почти двойно повече изхвърлени отровни газове от 8 цилиндровите немски дизели!
Явно всички си приказват само празни приказки колко са загрижени за лакомите големи мотори и замърсяването.
А иначе е уникален красавец с много зъл вид на истински офроудър новото отроче на пионера Джийп.
И отнова се обяснява без много да се разбира. Първо разхода му по каталог е 13 мили на галон което е 18-19 на сто, което е наравно и по добре от Европейските джипове с бензинови мотори със същите коне и размери. Второ незнам откаде измисли ,че искат 98 или 100 октана. Този мотор върви спокойно на 95. А да свавняваме дизел и бензин, няма смисъл.
А и престанета с тая маркетингова глупост "от колко литра колко коне изкарвал" и как голямата кубатура е съчетана с "малко" коне. Това няма ама никакво значение освен в състезанията където има ограничение на кубиците. По хубаво от голям здрав и прост двигател особено пък в такъв джип няма.
Относно замърсяването - за производството и подръжката на един такъв мотор, отиват много по малко вредни емисии в истинския замърсител - завода, отколкото за производството на някоя хибридна битурбо простотия.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
BMW_RIDER написа:Демирев написа: Отново огромен литраж съчетан със сравнително малко коне за съвременните възможности. И отново голям разход от над 22 л. на 98 или 100 октана! И почти двойно повече изхвърлени отровни газове от 8 цилиндровите немски дизели!
Явно всички си приказват само празни приказки колко са загрижени за лакомите големи мотори и замърсяването.
А иначе е уникален красавец с много зъл вид на истински офроудър новото отроче на пионера Джийп.
И отнова се обяснява без много да се разбира. Първо разхода му по каталог е 13 мили на галон което е 18-19 на сто, което е наравно и по добре от Европейските джипове с бензинови мотори със същите коне и размери. Второ незнам откаде измисли ,че искат 98 или 100 октана. Този мотор върви спокойно на 95. А да свавняваме дизел и бензин, няма смисъл.
А и престанета с тая маркетингова глупост "от колко литра колко коне изкарвал" и как голямата кубатура е съчетана с "малко" коне. Това няма ама никакво значение освен в състезанията където има ограничение на кубиците. По хубаво от голям здрав и прост двигател особено пък в такъв джип няма.
Относно замърсяването - за производството и подръжката на един такъв мотор, отиват много по малко вредни емисии в истинския замърсител - завода, отколкото за производството на някоя хибридна битурбо простотия.


- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
По принцип до колкото знам от мой познат, който живее в САЩ голямата кубатура се прави с цел да може да извърви и същевременно да издържи на много големи разстояния.Например ако трябва с една 316/318/320(примерно) да пропътувам от единия до другия край на щатите и обратно трябва поне 2 пъти да сменям масло, ремъци и т.н., даже навръщане един основен ремонт няма да се отрази зле
.Та целта на големите мотори с немногото коне е издържливост, макар че германеца е в състояние да създаде и малолитражка, която би издържала, но това, че американците не са особено умни е друга тема 



- Красимир!
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3 CSL
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
Сефте да ми 'ареса нещо на Джииииийп.
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
kemakozeE36 написа:По принцип до колкото знам от мой познат, който живее в САЩ голямата кубатура се прави с цел да може да извърви и същевременно да издържи на много големи разстояния.Например ако трябва с една 316/318/320(примерно) да пропътувам от единия до другия край на щатите и обратно трябва поне 2 пъти да сменям масло, ремъци и т.н., даже навръщане един основен ремонт няма да се отрази зле.Та целта на големите мотори с немногото коне е издържливост, макар че германеца е в състояние да създаде и малолитражка, която би издържала, но това, че американците не са особено умни е друга тема
Колега, току-що обиди много от притежателите на Е36 и цялата американска нация

- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
Ryapoff написа:kemakozeE36 написа:По принцип до колкото знам от мой познат, който живее в САЩ голямата кубатура се прави с цел да може да извърви и същевременно да издържи на много големи разстояния.Например ако трябва с една 316/318/320(примерно) да пропътувам от единия до другия край на щатите и обратно трябва поне 2 пъти да сменям масло, ремъци и т.н., даже навръщане един основен ремонт няма да се отрази зле.Та целта на големите мотори с немногото коне е издържливост, макар че германеца е в състояние да създаде и малолитражка, която би издържала, но това, че американците не са особено умни е друга тема
Колега, току-що обиди много от притежателите на Е36 и цялата американска нация. Абе то вярно, че като народ са тъпи(така разправят, аз не съм бил), обаче да кажеш, че нямат инжинери... интересно. Политика е, според мен е успешна, щом се харчат с такива двигатели...
Нямах намерение да обидя никой(и аз не карам коли над 2000 кубика), просто дадох пример.Хайде тогава с Опел-от единия до другия край и обратно ще трябва да се кърпи и боядисва поне 2 пъти


- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
kemakozeE36 написа:Та целта на големите мотори с немногото коне е издържливост, макар че германеца е в състояние да създаде и малолитражка, която би издържала, но това, че американците не са особено умни е друга тема
Айде говори от опит колега. Мойте впечатления от по новите германски мотори са точно обратните! Американците може и да са ограничени, но инжинерите им си се придържат към проста но добра технология. А за мен умните и направо гениалните неща са простите. А говорейки за "малолитражка" какъв е смисъла от нея(освен емисий), като един малолитражен немски/япосни мотор заема място и тежи колкото двойно по голям американски.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
kemakozeE36 написа:По принцип до колкото знам от мой познат, който живее в САЩ голямата кубатура се прави с цел да може да извърви и същевременно да издържи на много големи разстояния.Например ако трябва с една 316/318/320(примерно) да пропътувам от единия до другия край на щатите и обратно трябва поне 2 пъти да сменям масло, ремъци и т.н., даже навръщане един основен ремонт няма да се отрази зле.Та целта на големите мотори с немногото коне е издържливост, макар че германеца е в състояние да създаде и малолитражка, която би издържала, но това, че американците не са особено умни е друга тема

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
павката написа:kemakozeE36 написа:По принцип до колкото знам от мой познат, който живее в САЩ голямата кубатура се прави с цел да може да извърви и същевременно да издържи на много големи разстояния.Например ако трябва с една 316/318/320(примерно) да пропътувам от единия до другия край на щатите и обратно трябва поне 2 пъти да сменям масло, ремъци и т.н., даже навръщане един основен ремонт няма да се отрази зле.Та целта на големите мотори с немногото коне е издържливост, макар че германеца е в състояние да създаде и малолитражка, която би издържала, но това, че американците не са особено умни е друга тема
,е колко големи разстояния,като ония си хвъркат със самолетчетата.то тука е практика софия-варна,пък там....
Абе и доста от тях си пътуват с колите

Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
Не са им малки разстоянията. Не е като работата да не ти е на 100 160км и на ден да навърташ по200 300:) .
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
Американеца всичко прави с умисъл - ако искат 300 коня от 6.0л В8 мотор - има защо... такъв В8 би бил адски евтин, а модерните материали и материалознание ще го правят конкурентноспособен на супер сложните европейски двигатели. Сигурен съм, че в класа си в директно сравнение с европейските джипки ще им вейне плявата.
Като маса и тълпа са тъпи, но имат индивиди, които ги дърпат напред. А ако нямат си наемат
Като маса и тълпа са тъпи, но имат индивиди, които ги дърпат напред. А ако нямат си наемат

Si non confectus, non reficiat.
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
Мен лично Джипката много ме кефи. Ако живеех в Щатите точно такава щях да си купя. И само за протокола да спомена, че на комшията Сеата замърсява природата колкото поне 10 такива Джипа работещи заедно 

28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани