Регистрация на кола със сменен мотор и ползването и извън БГ
Модератор: Общи модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- mastik
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 9.08.2011
- Местоположение: при Гюнтер и чат пат у Софето
- Кара: е30 с 286 коня
- Мечтае да кара: е30 с 1000 коня
- Детайли за колата: '88 Diamantschwarz 320i coupе
Регистрация на кола със сменен мотор и ползването и извън БГ
..
Последна промяна mastik на 24 Ное 2022, 17:39, променена общо 1 път
E30 4 life
Re: Регистрация на кола със сменен мотор и ползването и извън БГ
за смяна на двигател тука трябва ти документ, с който легално си купил новия мотор..
с него отиваш на технотест чичките да го видят и снимат
дават ти изпитателен протокол (уж)
с протокола отиваш в кат да ти сменят номера на двигателя по талона
процедурата е убиец на любов направо
всъщност сега като се замисля, в немския талон не пише номера на двигателя, така че
ако направиш интервенцията по смяната на самия мотор, в нашия кат вероятно ще ти впишат в българския талон новия мотор и без горната галимация, защото ще го сметнат за фабричен..
с него отиваш на технотест чичките да го видят и снимат
дават ти изпитателен протокол (уж)
с протокола отиваш в кат да ти сменят номера на двигателя по талона
процедурата е убиец на любов направо
всъщност сега като се замисля, в немския талон не пише номера на двигателя, така че
ако направиш интервенцията по смяната на самия мотор, в нашия кат вероятно ще ти впишат в българския талон новия мотор и без горната галимация, защото ще го сметнат за фабричен..
No bling at the Ring
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Регистрация на кола със сменен мотор и ползването и извън БГ
Къде в талона пише кода на мотора на колата? В моя няма нищо такова.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Регистрация на кола със сменен мотор и ползването и извън БГ
С насаден нередовен мотор пътуване в чужбина Че някои останаха без коли
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Регистрация на кола със сменен мотор и ползването и извън БГ
Принципно за Германия съм сигурен на 70% (за Италия знам на 100%) че номер на двигателя не фигурира никаде, водят го резервна част
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Регистрация на кола със сменен мотор и ползването и извън БГ
Сугурен съм че във вин номера фигурира ,след справка,с какъв мотор е "родена" колата
Re: Регистрация на кола със сменен мотор и ползването и извън БГ
От сега ти казвам забрави за технотест-а. Ще ти поискат документ официален от БМВ АГ в който да пише,че въпросният мотор м50/м52 е подходящ за купето на е30. Тоест Е30 318и окачване/спирачки и всичко останало е предвидено за тези мотори. Разбира се такъв документ няма начин откъде да намериш. И единственият варянт е да цакаш пари на тия от Технотест. В германия ще ти е по-лесно да я легализираш отколкото в БГ.
- san4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '92 Е36
Re: Регистрация на кола със сменен мотор и ползването и извън БГ
LeX написа:Дядото в Технотест на мен ми каза като ходих че кубатурата на новия мотор не може да надвишава с повече от 15% кубатурата на стария, или конските сили пак бяха нещо подобно като проценти. Като му казах че искам да регистрирам 2.8 а колата преди е била 1.8 и оня щеше да си удари гъза в тавана. Ама върви му обясни примерно че 320ис и 318ис или 320и са с еднакви спирачки...а той като ме пита как мисля да го спирам тоя 2.8 мотор и му казах че съм преправил спирачките щеше да получи удар и каза че спирачките дори господ не можело да ги пипа. Не мисля че е проблем да сложиш м40 в м20 купе. И Явор затова каза за купе от 325 320ис или м3 и си правиш каквото искаш. Е не точно ама имаш поне повече възможности
- mastik
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 9.08.2011
- Местоположение: при Гюнтер и чат пат у Софето
- Кара: е30 с 286 коня
- Мечтае да кара: е30 с 1000 коня
- Детайли за колата: '88 Diamantschwarz 320i coupе
Re: Регистрация на кола със сменен мотор и ползването и извъ
..
Последна промяна mastik на 24 Ное 2022, 17:39, променена общо 1 път
E30 4 life
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Регистрация на кола със сменен мотор и ползването и извън БГ
а защо не инвестираш парите, които ще дадеш за трансплантация на М50 в Е30ката от начзало още и не си вземеш направо Е30 325и. Не мисля че ще върви по-малко от някой присаден не знайно от къде смъкнат М50/52. И проблема ти е решен още в зародиш Тва с трансплантирането аз го одобрявам по принцип само ако е някой уикенд и фън кар, тоест изкарваш я, скъсваш едни гуми и я прибираш.
Като знам кви са законите в Германия съм почти 99% убеден, че ако те хванат ще ти спрат колата от движение. Имайки предвид, че там ако сложиш дори джанти, които не отговарят на предписания размер за колата, трябва да имаш удостоверение от ТЮВ и да ти е вписано в талона на колата, смятай какво ще е за смене двигател и особено такъв, който изобщо не се монтира в това купе
Като знам кви са законите в Германия съм почти 99% убеден, че ако те хванат ще ти спрат колата от движение. Имайки предвид, че там ако сложиш дори джанти, които не отговарят на предписания размер за колата, трябва да имаш удостоверение от ТЮВ и да ти е вписано в талона на колата, смятай какво ще е за смене двигател и особено такъв, който изобщо не се монтира в това купе
- Nasti
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Re: Регистрация на кола със сменен мотор и ползването и извън БГ
Не е толкова страшно!
Щом имаш желание и пари да играеш в тази игра направи следното:
Докарай си колата, направи си интервенциите, събери си документи за всичко извършено по колата - покупка на мотор, части по окачване, спирачки и т.н. После ми се обади и след 1-2 дни колата ще ти бъде регистрирана напълно редовно с номера, като преди това ще е минала технотест. Най-прекрасното, е че за всичко това ще си получиш документи от технотест и от КАТ. Ако по-късно решиш да продаваш колата, с въпросните документи може да докажеш редовното и регистриране не в България, не в Германия, а където си поискаш.
Ако решиш да го правиш сам без технотест да знаеш, че няма да стане. В талона на колата пише 318, тип мотор еди какъв си 4 цилиндъра и т.н. и т.н. Те ще видят мотора и ще проверят и самите те ще те върнат към технотест. Ако пък кажеш, че колата така е влязла от Германия, ще ти напишат, че има несъответствие в номера на шасито и на мотора и ще ти заключат колата до изясняване на случая. Вярвай ми, не искаш да го играеш този филм, сигурен съм, че тук има колеги участвали в този сериал и могат да ти говорят много!
Опит да караш с български номера и сменен мотор към Германия ти гарантира, че първата проверка по границите на евро табела и шаси, ще ти приберат колата на гардероб. Не, че не са тъпаци, тия по границите, но знаят какво е 4 и какво 6 цилиндров мотор и малко от малко го различават как изглежда.
Щом имаш желание и пари да играеш в тази игра направи следното:
Докарай си колата, направи си интервенциите, събери си документи за всичко извършено по колата - покупка на мотор, части по окачване, спирачки и т.н. После ми се обади и след 1-2 дни колата ще ти бъде регистрирана напълно редовно с номера, като преди това ще е минала технотест. Най-прекрасното, е че за всичко това ще си получиш документи от технотест и от КАТ. Ако по-късно решиш да продаваш колата, с въпросните документи може да докажеш редовното и регистриране не в България, не в Германия, а където си поискаш.
Ако решиш да го правиш сам без технотест да знаеш, че няма да стане. В талона на колата пише 318, тип мотор еди какъв си 4 цилиндъра и т.н. и т.н. Те ще видят мотора и ще проверят и самите те ще те върнат към технотест. Ако пък кажеш, че колата така е влязла от Германия, ще ти напишат, че има несъответствие в номера на шасито и на мотора и ще ти заключат колата до изясняване на случая. Вярвай ми, не искаш да го играеш този филм, сигурен съм, че тук има колеги участвали в този сериал и могат да ти говорят много!
Опит да караш с български номера и сменен мотор към Германия ти гарантира, че първата проверка по границите на евро табела и шаси, ще ти приберат колата на гардероб. Не, че не са тъпаци, тия по границите, но знаят какво е 4 и какво 6 цилиндров мотор и малко от малко го различават как изглежда.
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- _galio_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 15.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ///M43
- Мечтае да кара: в изтребителната авиация
- Детайли за колата: компот в сливов цвят
Re: Регистрация на кола със сменен мотор и ползването и извън БГ
Nasti написа:Опит да караш с български номера и сменен мотор към Германия ти гарантира, че първата проверка по границите на евро табела и шаси, ще ти приберат колата на гардероб. Не, че не са тъпаци, тия по границите, но знаят какво е 4 и какво 6 цилиндров мотор и малко от малко го различават как изглежда.
а същият ли е случаят ако моторът е сменен с по-голям, но същият бр.цилиндри, същата фамилия двигатели, но с по-голяма кубатура - примерно m42/3/4 или m52b20/25/28 ?
лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Re: Регистрация на кола със сменен мотор и ползването и извън БГ
Извинявам се на колегата, че му ползвам темата!
В България могат ли да ти направят проблем за смяната на мотора с друг? Разбира се след като е регистрирана вече с малкия мотор и си траеш за големия!
В България могат ли да ти направят проблем за смяната на мотора с друг? Разбира се след като е регистрирана вече с малкия мотор и си траеш за големия!
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- ms
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Регистрация на кола със сменен мотор и ползването и извън БГ
Веселин|Василев написа:Извинявам се на колегата, че му ползвам темата!
В България могат ли да ти направят проблем за смяната на мотора с друг? Разбира се след като е регистрирана вече с малкия мотор и си траеш за големия!
могат разбира се, друг въпрос е, че тук всичко се решава с някоя банкнота и "случайно" няма да видят разликата... по-забавното идва със застрахователя- там установят ли, че мотора е друг ГО и каско директно стават невалидни и го ядеш отвсякъде...
- mastik
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 9.08.2011
- Местоположение: при Гюнтер и чат пат у Софето
- Кара: е30 с 286 коня
- Мечтае да кара: е30 с 1000 коня
- Детайли за колата: '88 Diamantschwarz 320i coupе
Re: Регистрация на кола със сменен мотор и ползването и извъ
..
Последна промяна mastik на 24 Ное 2022, 17:39, променена общо 1 път
E30 4 life
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани