Honda vs. BMW

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: poor man's M3 (E30 318iS)
Мечтае да кара: E30 M3

Honda vs. BMW

Мнение от ///Maximalniq » 28 Ное 2011, 23:19

Моля за малко помощ с намирането на една снимка, която бях видял във форума някъде... На нея имаше едно БМВ, което беше навъртяло 1 милион километра и хора около него се бяха събрали (инженери на БМВ) и празнуваха... ;)

Споря с едни хондаджи, започнахме спор относно избора между двигател 2 литра 200 коня или 3 литра пак 200 коня... Като аз се аргументирам с това, че по-големия обем има по дълъг живот.

П.С. Всички плюсове в полза на по-големите двигатели ще ми бъде от полза :mhihi:
Последна промяна ///Maximalniq на 03 Дек 2011, 16:47, променена общо 1 път

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4214
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Животът на двигателите на БМВ

Мнение от Kroki » 28 Ное 2011, 23:38

Да, колкото по-голяма е кубатурата, толкова двигателя по не се напряга. По-лесно му е и не се натоварва толкова. Примерно M30B35, 3.5 и около 200 коня. Харчи много, ама и държи доста. :yes:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Животът на двигателите на БМВ

Мнение от ms » 28 Ное 2011, 23:40

///Maximalniq написа:...
Споря с едни хондаджи, започнахме спор относно избора между двигател 2 литра 200 коня или 3 литра пак 200 коня... Като аз се аргументирам с това, че по-големия обем има по дълъг живот...

Загубена битка- то хонда с повече от 2.0 мотор има ли изобщо :mhihi:

иначе един по-голям мотор винаги има повече ресурс... Много кубици с малко коне означават по-малко натоварен двигател и при еднакви други условия ще издържи повече... като не обсъждаме разход :mhihi:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Животът на двигателите на БМВ

Мнение от BMW_RIDER » 28 Ное 2011, 23:46

///Maximalniq написа:
П.С. Всички плюсове в полза на по-големите двигатели ще ми бъде от полза :mhihi:


Еми те ти:

От 2 литра ще искараш 200кс , ама 300нм атмосферно..нъц, от 3 литра това не е проблем.
тия 200кс от 2 литра ще са на обороти в които рядко улична кола седи, а мощноста в ниските и средните ще е далеч зад тая на 3те литра.

От повечето обороти идва и повечето триене и повечето топлина откъдето и повечето износване.
Поради по слабите ниски обороти и по ниския въртящ момент, по малкия мотор трябва да се напряга повече, за да извърши същата работа , откъдето и разликата в разхода става в повечето случай пренебрежима.

Абе с няколко думи:
No replacement for displacement. :smoke:
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4214
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Животът на двигателите на БМВ

Мнение от Kroki » 29 Ное 2011, 0:28

BMW_RIDER написа:Абе с няколко думи:
No replacement for displacement. :smoke:

:bowdown:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Животът на двигателите на БМВ

Мнение от Владо » 29 Ное 2011, 1:49

:mhihi: => http://www.youtube.com/watch?v=gHmMlU8Q-V8

" it's the engine, not the mobile oil..." :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Животът на двигателите на БМВ

Мнение от cod-cdbp » 29 Ное 2011, 1:52

класика :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Последна промяна cod-cdbp на 29 Ное 2011, 7:28, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Животът на двигателите на БМВ

Мнение от Владо » 29 Ное 2011, 1:56

майтапа настрана, ама ако правят теста сега с някоя единичка ще трябва да сменят 4-5 пъти и предно окачване :mhihi: :mhihi: :mhihi: ... класиката си е яка :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 11.06.2010
Пол: Мъж

Re: Животът на двигателите на БМВ

Мнение от Витанов » 29 Ное 2011, 6:19

///Maximalniq написа:...


Разбира се, че мотор с по-голям обем е предразположен за сериозен пробег почти без ремонти, НО един два пъти по-малък по обем мотор с принудително пълнене със същата мощност може спокойно да надживее два пъти големия по обем "уж" разтоварен мотор, защото зависи най-вече кой ги прави тия двигатели.. моето мнение, е че моторите специално на хонда са много издръжливи, вървят прилично, а разхода е поносим.. та затова малко трудно се спори с хондаджий, защото общо взето само наливат и карат.. :roll:

п.п. не съм хондаджия да не си помислите нещо :mhihi:
I am beton!

Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине :mhihi: А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Животът на двигателите на БМВ

Мнение от павката » 29 Ное 2011, 7:56

Владо написа::mhihi: => http://www.youtube.com/watch?v=gHmMlU8Q-V8

" it's the engine, not the mobile oil..." :mhihi:

няма общо с реалността. :D
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Животът на двигателите на БМВ

Мнение от bum_bum » 29 Ное 2011, 8:17

Факт е, че по-добре се запазва по-големия мотор и Ондите искат обороти за да вървят, но не ги подценявайте и техните мотори като надежност. Карат не по-малко от едно БМВ.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Животът на двигателите на БМВ

Мнение от cod-cdbp » 29 Ное 2011, 10:35

Само ще ви кажа че някои мотори тука са сменили повече от 2 купета :winky:
Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Животът на двигателите на БМВ

Мнение от K_Ilkov » 29 Ное 2011, 10:37

_65536_kb_sec_ написа:Само ще ви кажа че някои мотори тука са сменили повече от 2 купета :winky:

тва не е критерий щото има и купета, които вече едва ли помнят колко мотора са сменили :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Животът на двигателите на БМВ

Мнение от cod-cdbp » 29 Ное 2011, 10:43

K_Ilkov написа:
_65536_kb_sec_ написа:Само ще ви кажа че някои мотори тука са сменили повече от 2 купета :winky:

тва не е критерий щото има и купета, които вече едва ли помнят колко мотора са сменили :mhihi:


Тихо са, не излагай малолитражките :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Животът на двигателите на БМВ

Мнение от Е.Димитров » 29 Ное 2011, 11:13

Ми ладичките дето бяха на над милион километра-тея такситата едно време,много е важно на един двигател да е винаги топъл,маслото да се сменява на време,тея тестове ги зарежете,една кола дето се гаси само за смяна на масло-ми и 5 милиона ще изкара,нека да я гасат на 20 минути,да я изстудяват до 1-2 градуса и пак да я палят да видим колко ще изкара,освен това,моторите на култовият автомобил "Тико" са 3 цилиндъра,под 1000 кубика но изкарват милион...

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook