Honda vs. BMW
Модератор: Общи модератори
57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ///Maximalniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: poor man's M3 (E30 318iS)
- Мечтае да кара: E30 M3
Honda vs. BMW
Моля за малко помощ с намирането на една снимка, която бях видял във форума някъде... На нея имаше едно БМВ, което беше навъртяло 1 милион километра и хора около него се бяха събрали (инженери на БМВ) и празнуваха...
Споря с едни хондаджи, започнахме спор относно избора между двигател 2 литра 200 коня или 3 литра пак 200 коня... Като аз се аргументирам с това, че по-големия обем има по дълъг живот.
П.С. Всички плюсове в полза на по-големите двигатели ще ми бъде от полза

Споря с едни хондаджи, започнахме спор относно избора между двигател 2 литра 200 коня или 3 литра пак 200 коня... Като аз се аргументирам с това, че по-големия обем има по дълъг живот.
П.С. Всички плюсове в полза на по-големите двигатели ще ми бъде от полза

Последна промяна ///Maximalniq на 03 Дек 2011, 16:47, променена общо 1 път
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4214
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Животът на двигателите на БМВ
Да, колкото по-голяма е кубатурата, толкова двигателя по не се напряга. По-лесно му е и не се натоварва толкова. Примерно M30B35, 3.5 и около 200 коня. Харчи много, ама и държи доста. 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Животът на двигателите на БМВ
///Maximalniq написа:...
Споря с едни хондаджи, започнахме спор относно избора между двигател 2 литра 200 коня или 3 литра пак 200 коня... Като аз се аргументирам с това, че по-големия обем има по дълъг живот...
Загубена битка- то хонда с повече от 2.0 мотор има ли изобщо

иначе един по-голям мотор винаги има повече ресурс... Много кубици с малко коне означават по-малко натоварен двигател и при еднакви други условия ще издържи повече... като не обсъждаме разход

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Животът на двигателите на БМВ
///Maximalniq написа:
П.С. Всички плюсове в полза на по-големите двигатели ще ми бъде от полза
Еми те ти:
От 2 литра ще искараш 200кс , ама 300нм атмосферно..нъц, от 3 литра това не е проблем.
тия 200кс от 2 литра ще са на обороти в които рядко улична кола седи, а мощноста в ниските и средните ще е далеч зад тая на 3те литра.
От повечето обороти идва и повечето триене и повечето топлина откъдето и повечето износване.
Поради по слабите ниски обороти и по ниския въртящ момент, по малкия мотор трябва да се напряга повече, за да извърши същата работа , откъдето и разликата в разхода става в повечето случай пренебрежима.
Абе с няколко думи:
No replacement for displacement.

When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4214
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Животът на двигателите на БМВ
BMW_RIDER написа:Абе с няколко думи:
No replacement for displacement.

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Животът на двигателите на БМВ
класика




Последна промяна cod-cdbp на 29 Ное 2011, 7:28, променена общо 1 път

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Животът на двигателите на БМВ
майтапа настрана, ама ако правят теста сега с някоя единичка ще трябва да сменят 4-5 пъти и предно окачване
... класиката си е яка 




Re: Животът на двигателите на БМВ
///Maximalniq написа:...
Разбира се, че мотор с по-голям обем е предразположен за сериозен пробег почти без ремонти, НО един два пъти по-малък по обем мотор с принудително пълнене със същата мощност може спокойно да надживее два пъти големия по обем "уж" разтоварен мотор, защото зависи най-вече кой ги прави тия двигатели.. моето мнение, е че моторите специално на хонда са много издръжливи, вървят прилично, а разхода е поносим.. та затова малко трудно се спори с хондаджий, защото общо взето само наливат и карат..

п.п. не съм хондаджия да не си помислите нещо

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Животът на двигателите на БМВ
Владо написа::mhihi: => http://www.youtube.com/watch?v=gHmMlU8Q-V8
" it's the engine, not the mobile oil..."
няма общо с реалността.

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Животът на двигателите на БМВ
Факт е, че по-добре се запазва по-големия мотор и Ондите искат обороти за да вървят, но не ги подценявайте и техните мотори като надежност. Карат не по-малко от едно БМВ.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Животът на двигателите на БМВ
Само ще ви кажа че някои мотори тука са сменили повече от 2 купета 


- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Животът на двигателите на БМВ
_65536_kb_sec_ написа:Само ще ви кажа че някои мотори тука са сменили повече от 2 купета
тва не е критерий щото има и купета, които вече едва ли помнят колко мотора са сменили


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Животът на двигателите на БМВ
K_Ilkov написа:_65536_kb_sec_ написа:Само ще ви кажа че някои мотори тука са сменили повече от 2 купета
тва не е критерий щото има и купета, които вече едва ли помнят колко мотора са сменили
Тихо са, не излагай малолитражките





- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Животът на двигателите на БМВ
Ми ладичките дето бяха на над милион километра-тея такситата едно време,много е важно на един двигател да е винаги топъл,маслото да се сменява на време,тея тестове ги зарежете,една кола дето се гаси само за смяна на масло-ми и 5 милиона ще изкара,нека да я гасат на 20 минути,да я изстудяват до 1-2 градуса и пак да я палят да видим колко ще изкара,освен това,моторите на култовият автомобил "Тико" са 3 цилиндъра,под 1000 кубика но изкарват милион...
57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани