на кой му е по-голям
Модератор: Общи модератори
60 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
на кой му е по-голям
продължете с меренето
Последна промяна Демирев на 30 Яну 2012, 16:35, променена общо 2 пъти
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Re: Стартиране на стар дизел на минус 18 - минус 20...
Демирев написа:Колегите със стари дизели на 300 к. км., как се оправяте със старта сутрин на минус 18 - 20?
Зависи от Дизела ако мотора е поддържан добре няма проблеми. С къв мотор си
King Regards, 0888 750 222
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Стартиране на стар дизел на минус 18 - минус 20...
Мойта миналата година палеше без проблем. Сега имам проблемна една дюза и утре ще видя как ще запали. До сега на -12 -13 палеше не баш как си трябва.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Стартиране на стар дизел на минус 18 - минус 20...
аз дизел на по-малко от 200 000км не съм имал и до сега не съм имал проблеми
предишната техника я сдадох на 350 000км и никога не съм имал проблеми
сегашната е на 264 000 и до сега не ме предала

предишната техника я сдадох на 350 000км и никога не съм имал проблеми
сегашната е на 264 000 и до сега не ме предала
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Стартиране на стар дизел на минус 18 - минус 20...
plboy написа:Демирев написа:Колегите със стари дизели на 300 к. км., как се оправяте със старта сутрин на минус 18 - 20?
Зависи от Дизела ако мотора е поддържан добре няма проблеми. С къв мотор си
Аз съм много спокоен шофьор и никога не настъпвам педала на газта до долу. От 9 години съм на турбо-дизел интерколери. Първото Мондео с пустия Лукас беше трагедия още на втората година и никъде нямаше по моргите читава помпа. Ама и от сегашния ми турбо-дизел, дето го взех скоро не съм нещо доволен - 2002г. на 183 000 км.


Като си купил нови подгревни свещи и акумулатор за дизел с голям стартов ток и се мъчи се чудиш какво още иска драгнята?

Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Стартиране на стар дизел на минус 18 - минус 20...
моя е на 310 000 нямам дертове с паленето
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Стартиране на стар дизел на минус 18 - минус 20...
Стар дизел
, стар, колко да е стар. Газ за горене или бензин в нафтата, хубав акумулатор, да не е с някакво летно масло и работещи подгревни свещи. Около 5% бензин в нафтата и няма проблемация. Като имах Е46, в упътването пишеше, че двигателя може да стартира и при 5 градуса под температурата на замръзване на нафтата. Явно имаше някакъв подгрев на горивния филтър, не съм го заглеждал, но си палеше без добавки на -19. Далаверата при по грубите машини за палене е да глътне топъл въздух, но при автомобилите няма техническа възможност да стане. Иначе един мотокар в службата шофьорите го палеха преди години, като му заврат една горяща факла в отвора на въздушния филтър. Има и някакви спрейове за стартиране на дизели, дето се пръскат във въздушния филтър, но нямам впечатления от тях. Някой ако е ползвал да сподели. Все си мисля, че комънрейлите ако всичко им е читаво и нафтата е ОК не би трябвало да имат никакъв проблем и на 500 хиляди. Добавки не съм сипвал никога, само бензин и газ за горене и то на много издъхнали дизели. Просто зимата им сипвам Алпин дизел или нещо там подобно и нямам проблеми. А и -20 е само в определени часове на денонощието, между 5 и 7 часа. После температурите се покачват.

- Мордехай
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Re: Стартиране на стар дизел на минус 18 - минус 20...
Тия спрейове тип "старт пилот" са много непрепоръчителни, защото ако впръскате много от този газ (етер) може да счупите бутало. Ако подгревните свещи и горивната система е наред може да запалите и при много износен двигател над 300-400 000км. Разбира се трябва и да има някаква плътност на двигателя.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Стартиране на стар дизел на минус 18 - минус 20...
На малкия панзер за сега нямам проблеми. Малко повечко тресе в началото, но за около 5 секунди се оправя, чист дизел е това.
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Re: Стартиране на стар дизел на минус 18 - минус 20...
Преди години имах един стар Мерцедес и сутрин като е много студено си пълня една кофа вряла вода, отивам и с кофичка от кисело мляко почвам да поливам по нафтовата помпа, по колектора, по тръбичките и където ми падне. Имаше голям ефект.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!
Re: Стартиране на стар дизел на минус 18 - минус 20...
миналата или преди две години имаше спрели коли в движение
сега ще ги тестваме отново, около четвъртък

сега ще ги тестваме отново, около четвъртък
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Стартиране на стар дизел на минус 18 - минус 20...
Сега като стане -25 (в Кнежа към -30) ще видим , щото двигателя може да си е наред ама хубавата ни нафта става на боза при такива температури .
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4213
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Стартиране на стар дизел на минус 18 - минус 20...
Един приятел си палеше трактора като подгряваше с горящи парчета плат нафтовите тръбички 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Стартиране на стар дизел на минус 18 - минус 20...
По-миналата година на братовчеда му замръзна нафтата в движение , но все пак Форда си е Форд 

- Мордехай
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Re: Стартиране на стар дизел на минус 18 - минус 20...
Сипваш течна газ за горене и няма ядове. Само не слагайте спирачна течност - няма да има никакъв ефект и се отлага на дъното на резервоара. Спирачната течност е един лесно разбит мит. Сипваш малко от нея и останалото нафта, разбиваш и чакаш две минути. Не се съединяват двете течности. А иначе в Русия сме палили огньове под резервоарите на камионите. Даже зимно време не съм гасил камиона. Една седмица си работи на място, салярката (нафта) беше много ефтина. Като тръгна после нанякъде и с десетки километри пуши яко черно, докато се изчисти, като локомотив на въглища ставаше.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!
60 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana