G-class
Модератор: Общи модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
G-class
Здравейте! Аз не съм BMW фен. Не съм и Mercedes фен, но се налага да ви пиша за тях. Защо? Ами защотото най-случайно от една търсачка попаднах тук, заради G-class. Забелязъх негативното ви отношение към така наречените от вас "тухли", "каси", "кубчета" та дори и "Уазки". Аз се интересувам от джипове и дойдох да ви разкажа една история. Имало едно време една фирма, годината била 1979, те създали автомобил, кръстили го Gelandwagen. Автомобилът бил направен за военните, не бил луксозен, не возел хебаво, но имал страшно надежден двигател и бил изключително здрав като конструкция... Те дори не осъзнавали че са направили автомобил, който ще бъде колата 4х4 която има най-много фен клубове по целият свят (от 4х4). Автомобил който е спечелил всичко от Париж-Дакар до Българския Off-Road Шампионат. Автомобил който 27 години няма да слезе от производствената линия, като с времето се е изменил съвсем малко. Автомобил който за 27 години 13 пъти ще бъде обявен за 4х4 на годината. Автомобил който вози Папата (абе тоя папа защо не си е купил BMW, ами взел тая "тухла"), автомобил който е основното превозно сродство на личната охрана на Владимир Путин и още много други... Автомобил който е на въоражение в десетки страни по света, вклячително и в БГ от скоро. Автомобил който беше обявен от Top Gear за "Най-готин автомобил за всички времена". Автомобил, носещ славата на най-здравия 4х4 в света. Автомобил справящ се с 80% наклон при спускане и изкачване и 54% наклон настрани! Автомобил избиран няколко пъти за най-надежден 4х4. Автомобилът известен като "Колата на мафията".
Знам че сега ме псувате и си мислите поредния Benz фен който идва тука да се зъби... Е, изненада аз не харесвам Mercedes. Както казах интересувам се само от 4х4 и ми направи лошо впечатление че говорите глупости за "Вълка" (така го наричат в Германия и Русия
). Това ако питате мен е може би най-добрия 4х4 в света и за мен този джип няма конкуренция от нито една друга марка. Няма 4х4 който да има повече награди, призове, отличия и признания от G-class. И сега за да ви засегна ще ви кажа, че вас ви е яд на "Вълка" защотото оная пластмасова количка X5 е като едно "Агне" пред него. Пишете глупости G-class, а вашата божествена BMW е със свалени гащи пред него. Сега аз ще ви напиша 5 точки, а вие за да ме оборите трябва да ми покажете BMW което до бие G-Class по 5-те точки.
Mercedes-Benz G55 Brabus GV12
1. 0-100 км/ч - 4 секунди. (GV12 тежи 2500 кг)
2. 610 конски сили.
3. 80% изкачване, спускане-54% наклон на страни. (повечето BMW-та дори на бурдюр немогат да се качат
)
4. 1006 Nm въртящ момент.
5. Сериино производство.
Това е. Чакам да ме нападнете, но колкото и да ви е яд...G-Class си е си е G-Class. В това отношение Mercedes са с едни гърди пред вас
. Надявам се глупостите за "Вълка" да спрът, това че BMW не може да направи нищо по-добро си е проблем за BMW...сега се вижда коя фирма колко може. Айде живи и здрави.
Знам че сега ме псувате и си мислите поредния Benz фен който идва тука да се зъби... Е, изненада аз не харесвам Mercedes. Както казах интересувам се само от 4х4 и ми направи лошо впечатление че говорите глупости за "Вълка" (така го наричат в Германия и Русия

Mercedes-Benz G55 Brabus GV12
1. 0-100 км/ч - 4 секунди. (GV12 тежи 2500 кг)
2. 610 конски сили.
3. 80% изкачване, спускане-54% наклон на страни. (повечето BMW-та дори на бурдюр немогат да се качат

4. 1006 Nm въртящ момент.
5. Сериино производство.
Това е. Чакам да ме нападнете, но колкото и да ви е яд...G-Class си е си е G-Class. В това отношение Mercedes са с едни гърди пред вас

- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
че то мерници и камиони има ма к'во и маршрутки.





"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
бе ако не се лажа в БГ офроуд състезанието беше спечелено от няква уазка-кат са толкова добри що братушките ги смачкаха
по първата вече си оборен маи беше БМВ Х5 на ЛЕМАНС

по първата вече си оборен маи беше БМВ Х5 на ЛЕМАНС
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

LAST RIDE написа:бе ако не се лажа в БГ офроуд състезанието беше спечелено от няква уазка-кат са толкова добри що братушките ги смачкаха
по първата вече си оборен маи беше БМВ Х5 на ЛЕМАНС
Ha-ha-ha...сине, УАЗ никога не е бил шампион в БГ. http://trophy-club.dir.bg/ това е официалния сайт на шампионата, влез и разгледай крайното класиране за всяка година.
Относно BMW-то ще помоля линкове на официални сайтове само да ми давате, не че не ви вярвам ами да бъда по сигурен.
не разбрах смисъла на поста ти- дойде да ни кажеш че г-класата е най-страшния джип във света? ми сигурно е.. ама ние сме фенове на колите които седят добре на пътя (асфалтовия, не калния) и ни карат да се чувстваме как мозъчните ни импулси са свързани със гумите.. от там и не недолюбваме мерцедеси не защото са бавни или грозни, а просто защото не са това което са бмв-тата... от тука и твоята тема си чиста провокация.. бмв правят коли, мерцедес са правили и продължават да правят камиони и коли със камионджийски характер... това твоето е все едно да отидеш на форума на ферари и да кажеш- гола вода сте защото нямате сериозен офроудер.. нали знаеш какъв ще е ефекта..
или все едно на това че бмв нямат джип да напиша- ми че те мерцедес нямат спортна кола? (щото наистина нямат..)
всъщност като се замисля- г-класата не е най-всъдеходния джип- съжалявам.. само наизуст- мог-а (юнимога) на мерцедес е доста по-проходим, да не говориме за хамърите.. (н1) гледай ъгъл на приближаване, на отдалечване, клирънс и ниските съотношения- основните характеристики на един офроудер- и ще видиш че г-класата не е дори във класа на хамъра.. да не говориме за юнимог-а.. единственото предимство на г-класата е че е тясна и на техничен терен можеш да я провираш докато със хамъра и юнимога ша си малко като слон в стъкларски магазин.. грубо и напред без много да се подбира..
говориш за коне и ускорение и.. даваш за пример тунер.. да ти обяснявам ли какво ще стане ако някои си навие на пръста и сложи във хамъра 1000 цилиндров двигател дето прави 50000 коня? не е кат да няма място.. не че г55 не е много по-бавен.. (по-бърз е дори от турбо кайена, но по-бавен от турбо кайен с.. които съще е много всъдеходен със подходящите гуми да ти подшушна... )
та.. тънката ми мисъл е че г-класата е сериозно и скъпо возило- но не във параметрите на които тука се кланяме... така че - добре си го написал, но аз лично не виждам какво те е подтикнало..

всъщност като се замисля- г-класата не е най-всъдеходния джип- съжалявам.. само наизуст- мог-а (юнимога) на мерцедес е доста по-проходим, да не говориме за хамърите.. (н1) гледай ъгъл на приближаване, на отдалечване, клирънс и ниските съотношения- основните характеристики на един офроудер- и ще видиш че г-класата не е дори във класа на хамъра.. да не говориме за юнимог-а.. единственото предимство на г-класата е че е тясна и на техничен терен можеш да я провираш докато със хамъра и юнимога ша си малко като слон в стъкларски магазин.. грубо и напред без много да се подбира..
говориш за коне и ускорение и.. даваш за пример тунер.. да ти обяснявам ли какво ще стане ако някои си навие на пръста и сложи във хамъра 1000 цилиндров двигател дето прави 50000 коня? не е кат да няма място.. не че г55 не е много по-бавен.. (по-бърз е дори от турбо кайена, но по-бавен от турбо кайен с.. които съще е много всъдеходен със подходящите гуми да ти подшушна... )
та.. тънката ми мисъл е че г-класата е сериозно и скъпо возило- но не във параметрите на които тука се кланяме... така че - добре си го написал, но аз лично не виждам какво те е подтикнало..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
дойде да ни кажеш че г-класата е най-страшния джип във света?
Защо не?

ми че те мерцедес нямат спортна кола? (щото наистина нямат..)
Така като му гледаш цифричките на GV12 нищо спортно ли не усещаш?

(юнимога) на мерцедес е доста по-проходим
Съжалявам, абсолютна глупост. Unimog e не само много тежък ами и основния му проблем е че е много висок...лесно става на калбета

на форума на ферари и да кажеш- гола вода сте защото нямате сериозен офроудер..
Да но аз не съм във форума на ферари, а на BMW...фирма която има претенции че прави супер 4x4 и фенове които боготворят X5 и наричат G-Class-Тухла

да не говориме за хамърите..
Аз пък искам да говорим за хамърите

г-класата не е дори във класа на хамъра..
G-Class-ата е в най-високия клас на 4x4. Така наречените G-Zilla ония с големите гуми

сложи във хамъра 1000 цилиндров двигател дето прави 50000 коня?
Ами нека направят! Когато направят ще коментираме какво е станало.
които съще е много всъдеходен със подходящите гуми да ти подшушна
Ha-ha-ha...искрено ме забавляваш. Аз може ли да ти подшушна че Кайен не участва във off-road състезания, Кайен дори не се възприема като джип от хората занимаващи се с 4x4...Кайен е просто малко по високо Порше...това не е джип, то просто не става за джип...
Сигурно от късния час си объркал форума г-н Никой. Наистина това което си написал тук няма никакъв смисъл
О, сигурен съм че за вас е неприемливо и безмислено Mercedes да имат по добър автомобил от BMW.
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
БРАВО
разбрахме вече че си голям фен на мерцидес .Аи сега ходи си лягаи
тъи като си голям фен на 4Х4 ето ти едно клипче с едно истинско возило за лека нощ
http://videos.streetfire.net/search/bmw ... 8808EB.htm




тъи като си голям фен на 4Х4 ето ти едно клипче с едно истинско возило за лека нощ
http://videos.streetfire.net/search/bmw ... 8808EB.htm
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

Nikoi написа:Защо не?![]()
ми не знам- големи хора сме тука все пак...

Така като му гледаш цифричките на GV12 нищо спортно ли не усещаш?. Или за теб спортна кола означава да е красива и да е 2 пръста от земята...защото аз като гледам май май Brabus ще се окаже по-спортен от много BMW-та.
ми.. наричай ме тесногръд, ама то и на волво влекачите пише v12 turbo intercooler ама... не бих навил геврека със 100 като съм във такова нещо

Съжалявам, абсолютна глупост. Unimog e не само много тежък ами и основния му проблем е че е много висок...лесно става на калбета. Плюс това незнам дали си виждал Unimog, но тук говорим за автомобили.
съжалявам. унимог-а е най-всъдеходното сток возило което знам. иди прочети малко за него.. ето ти малко линкове:
http://www.4x4mag.co.uk/marfeatures/magtestunimog.html
http://www.trucktrend.com/roadtests/ult ... og_u500is/
и тн... да, 4 тона е, но това е част от очарованието му нали? защо да си грозен, като може да си грозен и тежък?:)
Да но аз не съм във форума на ферари, а на BMW...фирма която има претенции че прави супер 4x4 и фенове които боготворят X5 и наричат G-Class-Тухла
въпрос на лично виждане. аз мисля че г-класата прилича на тухла (и има и съответния коефициент на въздушно съпротивление), докато 4.8ис х5 е доста по-красиво, утилитарно и агресивно. да не говориме че като интериор г-класата поне за мене е тясна, неудобна, дървена и като цяло- пародия за парите които струва.

Аз ще ти кажа.
въпроса е геополитически и няма никакви техически аспекти. американците карат хамъри а европейците г-класи по същата причина поради която американците летят със ф15 и ф16 (а напоследък и със ф22) а европейците- със панавия торнадо и еурофайтър...
Прав си за едно, хамъра е страхотен джип. Но никак не си прав че е високо проходим, страшно тежък е, много е широк, трудно се оправлява и е страшно труден за ремонт и подръжка... При G-Class-ата тези проблеми ги няма. Вярно е, хамъра е по-курав относно Бум-Бум и куршуми...но е много тромав. Няма компактноста и скороста на "Вълка".
приятел, така както юнимога е недостижим защото е голям и тежък със големи ъгли и растояния от земята, така и хамъра е по-добър от г-класата- по същите причини. ако по-малък беше по-добре, всичките свръх-проходими джипове щяха да са като сузуки самурай. аз казах че на много технично трасе по-малък е по-добре, но не злоупотребявай..

G-Class-ата е в най-високия клас на 4x4. Така наречените G-Zilla ония с големите гуми.
гледат се ъгли и клирънс. колко са големи гумите.. се определя само от това колко пари искаш да похарчиш след това

Ами нека направят! Когато направят ще коментираме какво е станало.
не си разбрал смисъла на това което ти написах- говориме за серийни возила а не за тунери.. иначе ако мислиш че брабуса е по-бърз от х5 льо ман-а... иди потърси..
Ha-ha-ha...искрено ме забавляваш. Аз може ли да ти подшушна че Кайен не участва във off-road състезания, Кайен дори не се възприема като джип от хората занимаващи се с 4x4...Кайен е просто малко по високо Порше...
едно по-високо порше със понижаващ диференцял и сериозни ъгли и клирънс.. дадох за пример като ускорение, можеш да бъдеш сигурен че твоя брабус подготвен за магистралата е точно толкова трагичен на офроуда колкото по-високото порше.. това ми беше мисълта..
О, сигурен съм че за вас е неприемливо и безмислено Mercedes да имат по добър автомобил от BMW.
чакай да ти го напиша пак.. сбитичко- нас не ни интересува че мерцедес имат по-сериозен камион от х5. никога не бмв не им е била това целта да доминарат във този сегмент. дори ако си внимавал ще знаеш че х5 се води sav (sports activity vehicle) а не suv (sports utiility vehicle)... демек- различни животни.
това твоето е като да отидеш на сборище на моторджии и да се провикнеш "ние имаме най-добрите моторни шейни!" .. близо като понятие и поза на каране, но съвсем не по темата...

Последна промяна alx на 20 Апр 2006, 2:04, променена общо 2 пъти
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- BMW-X5
- Е53 Фанатик
-
- Мнения: 1260
- Регистриран на: 18.04.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: xDrive
Nikoi написа:Да но аз не съм във форума на ферари, а на BMW...фирма която има претенции че прави супер 4x4 и фенове които боготворят X5 и наричат G-Class-Тухла![]()
Този спор е много смешен ,абсурден и безмислен ...
Не съм чул за всичките тези 4-5 години откакто харесвам Х5, БМВ да са се изтъкнали ,че Х5 е супер офроуд дори и да не е така Х5 е в пъти по красив от Г-класата ...
Нямам нищо против Г-класата , но не бих си я купил защото тя няма да ми даде това което ще ми даде БМВ!!!
Въпрос на вкус и предпочитания!
alx написа:...


- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Г класата - уникално недоразумение в съчетанието на псевдо лукс, странни И НАЙ-ВЕЧЕ МНОГО шумове в кола струваща 6 цифрени суми, дизайн от времето на Хитлер, аеродинамика на градинска лейка, мутренски култ и още куп глупости.
Това чудо на техниката, нито е достатъчно луксозно, нито пък най-добър джип! Моля те не ни занимавай с глупости и то толкова яростно защитавайки джипа кубче...

Това чудо на техниката, нито е достатъчно луксозно, нито пък най-добър джип! Моля те не ни занимавай с глупости и то толкова яростно защитавайки джипа кубче...



Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
Няма лошо в това, че човекът е дошъл да ни разкаже приказка. Аз ще му продължа разказа с един въпрос и един пример:
1. Въпросния джип на всички времена колко победи има в ралита от типа Париж-Дакар?
Питам, защото там май е малко по-различно от нашия офф-роуд шампионат, който е световно известен и тук присъстват светилата на кормуването извън асфалтовите пътища ...
2. Понеже обичам Енимълпланет и Дискавъри - гледам ги редовно. Та да те питам да ме светнеш, Що аджаба в Африка карат само Ровър, а в Австралия - Тойота? Ми никога не съм виждал МБ или Мистубиши ... Е, веднъж видях Митсу в Саудитска Арабия на едно надбягване с камили, ама то се движеше по асфалта .....
Относно папата - я се заинтересувай за папа-мобила и историята. Пък и коя година е създаден и имало ли е тогава Х5.
Относно Путин - ми той се движи в ЗИЛ основно.
Защо САЩ купи на всичките си посланници по цял свят БМВ?
Не се и надявам на поне един отговор, ама нейсе.
1. Въпросния джип на всички времена колко победи има в ралита от типа Париж-Дакар?
Питам, защото там май е малко по-различно от нашия офф-роуд шампионат, който е световно известен и тук присъстват светилата на кормуването извън асфалтовите пътища ...
2. Понеже обичам Енимълпланет и Дискавъри - гледам ги редовно. Та да те питам да ме светнеш, Що аджаба в Африка карат само Ровър, а в Австралия - Тойота? Ми никога не съм виждал МБ или Мистубиши ... Е, веднъж видях Митсу в Саудитска Арабия на едно надбягване с камили, ама то се движеше по асфалта .....
Относно папата - я се заинтересувай за папа-мобила и историята. Пък и коя година е създаден и имало ли е тогава Х5.
Относно Путин - ми той се движи в ЗИЛ основно.
Защо САЩ купи на всичките си посланници по цял свят БМВ?
Не се и надявам на поне един отговор, ама нейсе.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Относно тва колко е мощно и бързо кубчето ще ти кажа, че може да се срешне с некоя БМВ с полвината му коне че и по малко на път със завойчета и тогава тежко му и горко. Спортната кола е е само 1000 коня и тва е, нали и трябва баланс, стабилност в завоите и т.н. или може би за това не си чел. Иначе ако говорим сдамо за мощност кво мислиш за Х5 Льо Ман със 700 коня, дали ша е по бавна и като стигнат с кубчето завоя кое ли първо ша натисне спирачката
А колегата е много прав за Африка и аз не си спомням кубчета да се мотат там, все некви непроходими дефендери, а колкото до БГ шампоната, кво ша кажеш за Лада Нива а? ааааа?
alx шапка ти свалям, извади големия черпак
П.С. Показваш автомобилна неграмотност сравнявайки G-klas със Х5, БМВ не правят офроудери, истинския конкурент е МL, ако искаш може да срваним кой от двата джипа е по продаваем


А колегата е много прав за Африка и аз не си спомням кубчета да се мотат там, все некви непроходими дефендери, а колкото до БГ шампоната, кво ша кажеш за Лада Нива а? ааааа?



alx шапка ти свалям, извади големия черпак

П.С. Показваш автомобилна неграмотност сравнявайки G-klas със Х5, БМВ не правят офроудери, истинския конкурент е МL, ако искаш може да срваним кой от двата джипа е по продаваем



44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana