Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно....
Модератор: Общи модератори
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно....
Колеги за последна година имаме атмосферки с 18 000 оборота, убийствена (скучна) аеродинамика и уж можещи, безстрашни пилоти
От догодина ще имаме малолитражки турбо, което много ме радва, понеже се надявам пак да върне двигателя в състезанията, маповете за квалификациите с по 1000+ коне и безумният въртящ момент, който най-накрая ще накара пилотите да започнат да уважават малко повече колите и да имат респект към тези машини. Какви са вашите очаквания и виждания за сезон 2013
П.С. По коя телевизия ще я дават формулата тая година

От догодина ще имаме малолитражки турбо, което много ме радва, понеже се надявам пак да върне двигателя в състезанията, маповете за квалификациите с по 1000+ коне и безумният въртящ момент, който най-накрая ще накара пилотите да започнат да уважават малко повече колите и да имат респект към тези машини. Какви са вашите очаквания и виждания за сезон 2013

П.С. По коя телевизия ще я дават формулата тая година




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Филм плюс HD и БНТ 2 (на запис) иначе аз ги гледам по СкайСпорт,по РТЛ също ги дават



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Така като гледам, пак ще си останат чуждите канали за гледане, поне коментарите са ББС и Скай са много готини. Миналият сезон сядах да гледам по ББС и Скай 1-2 часа преди да почне състезанието и ми беше безкрайно интересно предаването им.



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Аз от над 10г, ги гледам по чужди канали,нямаме коментатори в БГ (за всеки един спорт).Иван Тенчев преди коментираше,беше ми интересно да го слушам ,винаги можеше да научиш нещо интересно от него но става да го поканиш преди старта да говори 30мин. но за коментар...



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Да наречеш последния сезон скучен.. Фетел, Райконен, Алонсо, Шумахер пък ако щеш и Перес и Грожан уж можещи.. ти да не си гледал някакво друго състезание? 

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
оставете формулата, утре почва алмс с 12ч на себринг 

- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Boyadjiev написа:...
Колега, от ентусиазъм си пропуснал някои "дребни" промени в правилника за 2014-а.
1000+ конски сили мисля, че няма да достигнат дори в комбинация с KERS (+161к.с. за 33 секунди за обиколка). Оборотите ще бъдат ограничени до 15000, количеството гориво до 100кг (-30% спрямо сезон 2013), двигателите ще трябва да издържат 4000км (2000 сега). Отделно от 2011 е забранено да се използва различен "мап" за квалификация и състезание, а от миналата година има ограничение дори на диапазона, в който пилотът може да променя избрания "мап".
The gauntlet the FIA has thrown down to F1′s engine makers for 2014 is to reduce the quantity of fuel needed for a Grand Prix by almost 40 percent, yet still maintain the same level of performance and power outputs (i.e. around 750 horsepower) as today.
The key features of the new power unit include the new downsized internal combustion engine , which switches from a V8 to a turbocharged (single-stage compressor) V6 architecture. The capacity is reduced by one-third from a maximum of 2400cc to 1600cc. The maximum engine speed is capped at 15,000rpm for a power output of approximately 550 horsepower
Цялата статия.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Очаквам един не по-малко интересен от предишния сезон. Не знам защо не толкова много хора последните години им доскуча да гледат тоя спорт. След всички промени, които се направиха на мен ми става все по-интересно. За сравнение 2006-та (или 2005-та беше, забравих), когато започнах да гледам Ф1, да - беше ми страшен кеф и екшън, но и тогава не бях толкова навътре в материята и главно в шофирането. Тогава ползваха тракшън контрол и т.н. Сега ми се струва далеч по-вълнуващо да се наблюдава управлението на машините. Та те на почти всеки завой мръдват, при някакви нечовешки скорости...Изумявал съм се на Алонсо и Райконен, как ги хващат тия болиди с по 250км/ч. Естествено не мисля, че е уместно да се прави паралел с Ф1 от 80-те. Просто в друга ера живеем сега. Ние точно това си говорехме и с един приятел наскоро - как Сена е карал болида си на ръба на възможностите му, без никакви системи и с механична скоростна кутия
Тъй че за тия 7-8 години, откакто следя спорта, не виждам причина интереса да спадне рязко, а напротив.
Дай боже тоя сезон на Алонсо да му предоставят достатъчно конкурентен болид, за да покаже реално какво умее. Не че нещо, но за мен втората и третата титли на Фетел са повече дело на техниката.

Дай боже тоя сезон на Алонсо да му предоставят достатъчно конкурентен болид, за да покаже реално какво умее. Не че нещо, но за мен втората и третата титли на Фетел са повече дело на техниката.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Техниката си е техника ама гледай и тоя сезон как ще ги плющи 
Изключително тъп старт на сезона.
Само дето не се наспах.

Изключително тъп старт на сезона.

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
AGD написа:Boyadjiev написа:...
Колега, от ентусиазъм си пропуснал някои "дребни" промени в правилника за 2014-а.
1000+ конски сили мисля, че няма да достигнат дори в комбинация с KERS (+161к.с. за 33 секунди за обиколка). Оборотите ще бъдат ограничени до 15000, количеството гориво до 100кг (-30% спрямо сезон 2013), двигателите ще трябва да издържат 4000км (2000 сега). Отделно от 2011 е забранено да се използва различен "мап" за квалификация и състезание, а от миналата година има ограничение дори на диапазона, в който пилотът може да променя избрания "мап".The gauntlet the FIA has thrown down to F1′s engine makers for 2014 is to reduce the quantity of fuel needed for a Grand Prix by almost 40 percent, yet still maintain the same level of performance and power outputs (i.e. around 750 horsepower) as today.
The key features of the new power unit include the new downsized internal combustion engine , which switches from a V8 to a turbocharged (single-stage compressor) V6 architecture. The capacity is reduced by one-third from a maximum of 2400cc to 1600cc. The maximum engine speed is capped at 15,000rpm for a power output of approximately 550 horsepower
Цялата статия.



Наистина съм пропуснал някои от промените които спомена колега



Интересно - новият КЕРС ше има да му цъкат копчето до откат

Силно се надявам през 2014 с идването на новите двигатели да се раздвижат нещата, аеродинамиката да бъде ограничена малко и да има повече борба, да може да се взима много повече само от пилота. Сега при сухо време не мисля че пилота може много повече да вземе от колата. По-скоро ми се иска нещата малко да отидат в посока V8 Supercars примерно и да има повече чисто каране...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Нито конете ще бъдат повече , въртящия момент също се съмнявам , нито ще има 1000 коня на състезание ... сегашните болиди са екстремно трудни за управление , не знам дали някои рали маниак ти мъти главата. Най-малкото започваме от това че спирачното усилие ти е над 75кг , а претоварването ти е от 4 в завои до 6Г при спиране . Единствено съм съгласен, че аеродинамиката загрозява адски , но не се надявай на промени заради турбото 

- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
bum_bum написа:Техниката си е техника ама гледай и тоя сезон как ще ги плющи
Изключително тъп старт на сезона.Само дето не се наспах.
Така е много тъпо начало на сезона, и аз не се наспах.


- ///Maximalniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: poor man's M3 (E30 318iS)
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Пичове, състезанието не е почнало още, за да говорите...
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Е хубаво ама си беше много тъпо че спряха квалификацията, ставаш рано за да си направиш кефа и ти показват един среден се едно. 


- ///Maximalniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: poor man's M3 (E30 318iS)
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Ем дъжда наистина си беше доста... Утре ще е интересно, ако завали, да видим как ще се справят новите гуми, дали наистина ще са толкова добри или всичко е реклама.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани