Първи полет на новия А350

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

///Мтусиаст
Аватар
Мнения: 1092
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3 и още нещо

Първи полет на новия А350

Мнение от rve » 16 Юни 2013, 12:24

http://www.youtube.com/watch?v=eWtPA8v-xeQ

110 години след братята Райт, 52 години след Гагарин - тръпката от полета на нещо ново и непознато остава същата, въпреки компютрите.

А350 се явява директен конкурент на 787. Създаването му се забави по подобие на задокеанския му конкурент, да видим дали ще е "имунизиран" от детските болести, които сполетяха 787. Аз лично смятам, че Еърбъс ще надцака Боинг в тази най-доходоносна ниша - широкофюзелажните дву-двигателни самолети.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 18.08.2007
Пол: Мъж

Re: Първи полет на новия А350

Мнение от Sea Eagle » 16 Юни 2013, 21:11

Видеото е мн. добро.

Да надцакат Boeing едва ли... но определено целта е да се приближи плътно до ефективността с която разполагат операторите на широкофюзелажните дву-двигателни самолети B 777-200LR, B 777-300/300ER. (777-200LR лети Лондон - Хонг Конг за 22 часа и 40тина минути мисля беше... и си е в рекорда на Гинес. :yes: А и по горивна ефективност са много успешни машини. ) И да се преборят за нови клиенти..
Дано новия А350 няма проблемите и забавянията които съпътстваха гиганта A380, че инъче.. те си знаят.

787 Drealiner-а ще пребъде си мисля аз. Ако при А350, Airbus успеят да заобиколят всичко което спъваше развитието на 787, определено ще имат по-силни резулати от прогнозите им в момента.. :)

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Първи полет на новия А350

Мнение от Zagy » 16 Юни 2013, 21:34

Интересно решение за реверс на тягата при кацане...
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Първи полет на новия А350

Мнение от cod-cdbp » 16 Юни 2013, 22:14

Zagy написа:Интересно решение за реверс на тягата при кацане...


Това не е ново, даже бих казал че си е класика отдавна.
Само дето съм го виждал на Боинг 747 :mhihi:
http://www.youtube.com/watch?v=VrETuZeahbg
Изображение


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: Първи полет на новия А350

Мнение от F3P » 16 Юни 2013, 22:33

rve написа:110 години след братята Райт, 52 години след Гагарин - тръпката от полета на нещо ново и непознато остава същата, въпреки компютрите...


Нещо не схващам с какво някакъв нов модел самолет е заслужил такова внимание :?: В смисъл кое му е толкова уникалното и невиждано- самолети с 2 реактивни двигателя колкото щеш... Да не би да прави Лондон-Ню Йорк за 3 часа, или пък да вози 3 пъти повече пътници от Боинг, или пък вместо с керосин да се движи с въглища :?: Едва ли ;)

Не го бройте за заяждане, ама това си е един самолет- да беше заместник на Конкорд си заслужава да го обсъждаме, ама е просто поредният модел...
Изображение

///Мтусиаст
Аватар
Мнения: 1092
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3 и още нещо

Re: Първи полет на новия А350

Мнение от rve » 16 Юни 2013, 23:38

F3P написа: В смисъл кое му е толкова уникалното и невиждано- самолети с 2 реактивни двигателя колкото щеш...


Само, че в този (както и в отвъд-океанския му конкурент 787) въпросните два двигателя и колесника са единствените силови компоненти от метал. Всичко друго е композитни материали. За пилота и пътника това не променя кой знае колко нещата, но за авиационните инженери (какъвто съм и аз) това си е направо ново начало. Именно за това аз имам известни резерви по отношение експлоатацията на тези два самолета. Не че композитните материали са нещо ново, но досега не им беше поверявана основната силова структура на планера. Предимствата се знаят - по-леки са при същата, че и по-голяма здравина, но проблемът е в ремонто-пригодността. Ремонтите по композитни структури (карбон, стъклопласт) изискват специални условия - температурни цикли, вакуми, стерилна среда и т.н. Как примерно ще се ремонтира удар от мълния или птица например в оперативни условия на перона?

Иначе може да ти изглежда същия като сегашното поколение дву-двигателни самолети, но повярвай ми няма почти нищо общо, особено отвътре. Вложено е колосално количество труд и средства за да може този да е с едва няколко процента по тих и по-икономичен от сегашните самолети. Авиацията е достигнала вече нивото, където трябват години работа за всеки процент подобрение на основните икономически характеристики на техниката.

Заги, този тип реверс е най-масовият реализиран на всички двигатели монтирани на пилон под крилото без един (CFM56-5). Нарича се translating sleeve with blocker doors - външният кошух се плъзга назад хидравлично и чрез тяги се отварят въпросните блокиращи вратички, които затварят въшния контур на двигателя. При CFM56-5 (има го на А318/319/320/321) има 4 големи пивот врати, всяка от които си има хидроцилиндър, като се отворят и двигателят все едно "цъфва" отзад :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Първи полет на новия А350

Мнение от majstorapetkov » 17 Юни 2013, 8:19

Според мен "бързият" ремонт ще се извършава по стандартния начин за алуминиевите конструкции. Не случайно прехода към композитни материали се извърши плавно и в много ЛА има използването и на двете. Там те работят заедно, съответно и конструктивно се свързват помежду си.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 18.08.2007
Пол: Мъж

Re: Първи полет на новия А350

Мнение от Sea Eagle » 21 Юни 2013, 21:29

F3P написа: В смисъл кое му е толкова уникалното и невиждано- самолети с 2 реактивни двигателя колкото щеш...,



Е, той всъщност е с турбо вентилаторни двигатели, и повярвай ми колега както и да ти изглеждат отстрани, и там има новости и подобрения, целящи да оптимизират експлоатацията на самолета в много отношения.

Не знаех че основните силови възли в конструкцията на планера при този и при по-западният 787 вече са поверени изцяло на композитните материали.. Интересно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 17.10.2004
Пол: Мъж

Re: Първи полет на новия А350

Мнение от Фидел Кастро » 25 Юни 2013, 20:54

Не дотам известен факт на огромното мнозинство е, че програмата "Еърбъс" се субсидира по всякакви позволени и непозволени начини.
Няма да се учудя и ако отиват вече там и наши парички за членство в ЕС. :twisted:
Това е в разрез с всички права за честна конкуренция и затова успяха доста бързичко да догонят Боинг, които не са субсидирани освен с военни поръчки от Пентагона и продажба на военна техника, но това не е субсидиране в прекия смисъл на думата. :nono:
И другото по-важно е, че повечето детайли съвсем не са произведени в ЕС. Това е отразено многократно в много обикновени и специализирани форуми. :dunno:
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.

///Мтусиаст
Аватар
Мнения: 1092
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3 и още нещо

Re: Първи полет на новия А350

Мнение от rve » 25 Юни 2013, 22:31

Някъде ми попадна преди години, че 60% от алуминия и 80% от титана използван от Ербъс идва от ... Русия.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 17.10.2004
Пол: Мъж

Re: Първи полет на новия А350

Мнение от Фидел Кастро » 26 Юни 2013, 0:10

rve написа:Някъде ми попадна преди години, че 60% от алуминия и 80% от титана използван от Ербъс идва от ... Русия.

Не само това, но вече говорим за готови изделия от Русия, Китай, Казахстан, Узбекистан, САЩ и пр.
И следва въпрос защо БМВ в САЩ е по-евтино от Европа?? :dunno:
Отговорът е: "Защото там има истинска конкуренция и свободен пазар!" :clap: :bowdown:
И за да не ме заподозрете в нещо: Ужасно мразя янките, но уважавам свободните пазарни принципи!
Нека се изкажат колегите живеещи в САЩ.
Приятна вечер!! :bchug:
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Първи полет на новия А350

Мнение от cod-cdbp » 26 Юни 2013, 2:05

rve написа:Някъде ми попадна преди години, че 60% от алуминия и 80% от титана използван от Ербъс идва от ... Русия.


Не само това, наскоро гледах репортаж, за завод в Русия, който директно си произвежда титанови части, за еърбъс, бойнг и тн ;)
Ако не знаете, Русия е най-богатата държава на титан, дори сапьорите им имат титанови лопатки :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: BMW factory in Dingolfing
Пол: Мъж
Кара: рожден ден
Мечтае да кара: Apassionata
Детайли за колата: ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿

Re: Първи полет на новия А350

Мнение от EBEEMVACIA » 26 Юни 2013, 5:14

F3P написа:
rve написа:110 години след братята Райт, 52 години след Гагарин - тръпката от полета на нещо ново и непознато остава същата, въпреки компютрите...


Нещо не схващам с какво някакъв нов модел самолет е заслужил такова внимание :?: В смисъл кое му е толкова уникалното и невиждано- самолети с 2 реактивни двигателя колкото щеш... Да не би да прави Лондон-Ню Йорк за 3 часа, или пък да вози 3 пъти повече пътници от Боинг, или пък вместо с керосин да се движи с въглища :?: Едва ли ;)

Не го бройте за заяждане, ама това си е един самолет- да беше заместник на Конкорд си заслужава да го обсъждаме, ама е просто поредният модел...

+ :!: :idea: :arrow:
̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿BMW Flugelrad II V-2

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook