Първи полет на новия А350
Модератор: Общи модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- rve
- ///Мтусиаст
-
- Мнения: 1092
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Първи полет на новия А350
http://www.youtube.com/watch?v=eWtPA8v-xeQ
110 години след братята Райт, 52 години след Гагарин - тръпката от полета на нещо ново и непознато остава същата, въпреки компютрите.
А350 се явява директен конкурент на 787. Създаването му се забави по подобие на задокеанския му конкурент, да видим дали ще е "имунизиран" от детските болести, които сполетяха 787. Аз лично смятам, че Еърбъс ще надцака Боинг в тази най-доходоносна ниша - широкофюзелажните дву-двигателни самолети.
110 години след братята Райт, 52 години след Гагарин - тръпката от полета на нещо ново и непознато остава същата, въпреки компютрите.
А350 се явява директен конкурент на 787. Създаването му се забави по подобие на задокеанския му конкурент, да видим дали ще е "имунизиран" от детските болести, които сполетяха 787. Аз лично смятам, че Еърбъс ще надцака Боинг в тази най-доходоносна ниша - широкофюзелажните дву-двигателни самолети.
Re: Първи полет на новия А350
Видеото е мн. добро.
Да надцакат Boeing едва ли... но определено целта е да се приближи плътно до ефективността с която разполагат операторите на широкофюзелажните дву-двигателни самолети B 777-200LR, B 777-300/300ER. (777-200LR лети Лондон - Хонг Конг за 22 часа и 40тина минути мисля беше... и си е в рекорда на Гинес.
А и по горивна ефективност са много успешни машини. ) И да се преборят за нови клиенти..
Дано новия А350 няма проблемите и забавянията които съпътстваха гиганта A380, че инъче.. те си знаят.
787 Drealiner-а ще пребъде си мисля аз. Ако при А350, Airbus успеят да заобиколят всичко което спъваше развитието на 787, определено ще имат по-силни резулати от прогнозите им в момента..
Да надцакат Boeing едва ли... но определено целта е да се приближи плътно до ефективността с която разполагат операторите на широкофюзелажните дву-двигателни самолети B 777-200LR, B 777-300/300ER. (777-200LR лети Лондон - Хонг Конг за 22 часа и 40тина минути мисля беше... и си е в рекорда на Гинес.

Дано новия А350 няма проблемите и забавянията които съпътстваха гиганта A380, че инъче.. те си знаят.
787 Drealiner-а ще пребъде си мисля аз. Ако при А350, Airbus успеят да заобиколят всичко което спъваше развитието на 787, определено ще имат по-силни резулати от прогнозите им в момента..

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Първи полет на новия А350
Интересно решение за реверс на тягата при кацане...
Si non confectus, non reficiat.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Първи полет на новия А350
Zagy написа:Интересно решение за реверс на тягата при кацане...
Това не е ново, даже бих казал че си е класика отдавна.
Само дето съм го виждал на Боинг 747

http://www.youtube.com/watch?v=VrETuZeahbg

Re: Първи полет на новия А350
rve написа:110 години след братята Райт, 52 години след Гагарин - тръпката от полета на нещо ново и непознато остава същата, въпреки компютрите...
Нещо не схващам с какво някакъв нов модел самолет е заслужил такова внимание



Не го бройте за заяждане, ама това си е един самолет- да беше заместник на Конкорд си заслужава да го обсъждаме, ама е просто поредният модел...
- rve
- ///Мтусиаст
-
- Мнения: 1092
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Първи полет на новия А350
F3P написа: В смисъл кое му е толкова уникалното и невиждано- самолети с 2 реактивни двигателя колкото щеш...
Само, че в този (както и в отвъд-океанския му конкурент 787) въпросните два двигателя и колесника са единствените силови компоненти от метал. Всичко друго е композитни материали. За пилота и пътника това не променя кой знае колко нещата, но за авиационните инженери (какъвто съм и аз) това си е направо ново начало. Именно за това аз имам известни резерви по отношение експлоатацията на тези два самолета. Не че композитните материали са нещо ново, но досега не им беше поверявана основната силова структура на планера. Предимствата се знаят - по-леки са при същата, че и по-голяма здравина, но проблемът е в ремонто-пригодността. Ремонтите по композитни структури (карбон, стъклопласт) изискват специални условия - температурни цикли, вакуми, стерилна среда и т.н. Как примерно ще се ремонтира удар от мълния или птица например в оперативни условия на перона?
Иначе може да ти изглежда същия като сегашното поколение дву-двигателни самолети, но повярвай ми няма почти нищо общо, особено отвътре. Вложено е колосално количество труд и средства за да може този да е с едва няколко процента по тих и по-икономичен от сегашните самолети. Авиацията е достигнала вече нивото, където трябват години работа за всеки процент подобрение на основните икономически характеристики на техниката.
Заги, този тип реверс е най-масовият реализиран на всички двигатели монтирани на пилон под крилото без един (CFM56-5). Нарича се translating sleeve with blocker doors - външният кошух се плъзга назад хидравлично и чрез тяги се отварят въпросните блокиращи вратички, които затварят въшния контур на двигателя. При CFM56-5 (има го на А318/319/320/321) има 4 големи пивот врати, всяка от които си има хидроцилиндър, като се отворят и двигателят все едно "цъфва" отзад

- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Първи полет на новия А350
Според мен "бързият" ремонт ще се извършава по стандартния начин за алуминиевите конструкции. Не случайно прехода към композитни материали се извърши плавно и в много ЛА има използването и на двете. Там те работят заедно, съответно и конструктивно се свързват помежду си.
Re: Първи полет на новия А350
F3P написа: В смисъл кое му е толкова уникалното и невиждано- самолети с 2 реактивни двигателя колкото щеш...,
Е, той всъщност е с турбо вентилаторни двигатели, и повярвай ми колега както и да ти изглеждат отстрани, и там има новости и подобрения, целящи да оптимизират експлоатацията на самолета в много отношения.
Не знаех че основните силови възли в конструкцията на планера при този и при по-западният 787 вече са поверени изцяло на композитните материали.. Интересно.
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Re: Първи полет на новия А350
Не дотам известен факт на огромното мнозинство е, че програмата "Еърбъс" се субсидира по всякакви позволени и непозволени начини.
Няма да се учудя и ако отиват вече там и наши парички за членство в ЕС.
Това е в разрез с всички права за честна конкуренция и затова успяха доста бързичко да догонят Боинг, които не са субсидирани освен с военни поръчки от Пентагона и продажба на военна техника, но това не е субсидиране в прекия смисъл на думата.
И другото по-важно е, че повечето детайли съвсем не са произведени в ЕС. Това е отразено многократно в много обикновени и специализирани форуми.
Няма да се учудя и ако отиват вече там и наши парички за членство в ЕС.

Това е в разрез с всички права за честна конкуренция и затова успяха доста бързичко да догонят Боинг, които не са субсидирани освен с военни поръчки от Пентагона и продажба на военна техника, но това не е субсидиране в прекия смисъл на думата.

И другото по-важно е, че повечето детайли съвсем не са произведени в ЕС. Това е отразено многократно в много обикновени и специализирани форуми.

За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
- rve
- ///Мтусиаст
-
- Мнения: 1092
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Първи полет на новия А350
Някъде ми попадна преди години, че 60% от алуминия и 80% от титана използван от Ербъс идва от ... Русия.
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Re: Първи полет на новия А350
rve написа:Някъде ми попадна преди години, че 60% от алуминия и 80% от титана използван от Ербъс идва от ... Русия.
Не само това, но вече говорим за готови изделия от Русия, Китай, Казахстан, Узбекистан, САЩ и пр.
И следва въпрос защо БМВ в САЩ е по-евтино от Европа??

Отговорът е: "Защото там има истинска конкуренция и свободен пазар!"


И за да не ме заподозрете в нещо: Ужасно мразя янките, но уважавам свободните пазарни принципи!
Нека се изкажат колегите живеещи в САЩ.
Приятна вечер!!

За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Първи полет на новия А350
rve написа:Някъде ми попадна преди години, че 60% от алуминия и 80% от титана използван от Ербъс идва от ... Русия.
Не само това, наскоро гледах репортаж, за завод в Русия, който директно си произвежда титанови части, за еърбъс, бойнг и тн

Ако не знаете, Русия е най-богатата държава на титан, дори сапьорите им имат титанови лопатки




- EBEEMVACIA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: BMW factory in Dingolfing
- Пол: Мъж
- Кара: рожден ден
- Мечтае да кара: Apassionata
- Детайли за колата: ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿
Re: Първи полет на новия А350
F3P написа:rve написа:110 години след братята Райт, 52 години след Гагарин - тръпката от полета на нещо ново и непознато остава същата, въпреки компютрите...
Нещо не схващам с какво някакъв нов модел самолет е заслужил такова вниманиеВ смисъл кое му е толкова уникалното и невиждано- самолети с 2 реактивни двигателя колкото щеш... Да не би да прави Лондон-Ню Йорк за 3 часа, или пък да вози 3 пъти повече пътници от Боинг, или пък вместо с керосин да се движи с въглища
Едва ли
![]()
Не го бройте за заяждане, ама това си е един самолет- да беше заместник на Конкорд си заслужава да го обсъждаме, ама е просто поредният модел...
+



̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿BMW Flugelrad II V-2
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани