Голям проблем с Волво
Модератор: Общи модератори
58 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Голям проблем с Волво
Реших да се допитам до вас колеги, понеже имам доста странен проблем и въпреки че не става дума за бмв знам че ще може да дадете компетентно мнение.
Става въпрос за колата на баща ми. На 26.12.2007 година си закупихме Волво В50 1.8 от Мото Пфое. Колата е чисто нова и винаги сме я поддържали там,
в началото заради гаранцията, а след това баща ми предпочете да продължи да я сервизира там с надеждата че ще получи качествено обслужване. До този
момент автомобила е на 132 000 километра, които са изминати горе долу половината в града, а другите извънградско. Наскоро при проверката на масло се
оказа, че маслото на пръчката е доста под минимума, но лампата на таблото не е светнала
. От тогава колата започна да си харчи масло и я закарахме
във Волво да я видят. След един ден звъннаха и изтърсиха че ремонта ще струва 9 000лв.
. Естествено доста ядосани веднага запалихме
и отидохме да разберем какво става. Пристигаме и гледаме мотора отворен и със стабилен луфт при буталата. Оказа се също че само една свещ е работела и
има и скъсан тампон на мотора. Аз естествено си мисля че е прегряла и е за сегменти и шлайф на блока. От волво твърдят че за този мотор нямало смяна на
сегменти и блока бил прекалено тънък за да се отнеме от него. Единствения вариант е да си закупим нов мотор
. "Майсторите" ме съветваха да продам
колата, ама не знам аз ли съм будала да ми е съвестно да натреса на нищо неподозиращ човек нещо подобно. Искам да попитам някой възможно ли е това да
е истина или нещо не са в час ? Моля ако има колега който да е запознат с новите мотори на волвата да си каже мнението.
Става въпрос за колата на баща ми. На 26.12.2007 година си закупихме Волво В50 1.8 от Мото Пфое. Колата е чисто нова и винаги сме я поддържали там,
в началото заради гаранцията, а след това баща ми предпочете да продължи да я сервизира там с надеждата че ще получи качествено обслужване. До този
момент автомобила е на 132 000 километра, които са изминати горе долу половината в града, а другите извънградско. Наскоро при проверката на масло се
оказа, че маслото на пръчката е доста под минимума, но лампата на таблото не е светнала

във Волво да я видят. След един ден звъннаха и изтърсиха че ремонта ще струва 9 000лв.



и отидохме да разберем какво става. Пристигаме и гледаме мотора отворен и със стабилен луфт при буталата. Оказа се също че само една свещ е работела и
има и скъсан тампон на мотора. Аз естествено си мисля че е прегряла и е за сегменти и шлайф на блока. От волво твърдят че за този мотор нямало смяна на
сегменти и блока бил прекалено тънък за да се отнеме от него. Единствения вариант е да си закупим нов мотор

колата, ама не знам аз ли съм будала да ми е съвестно да натреса на нищо неподозиращ човек нещо подобно. Искам да попитам някой възможно ли е това да
е истина или нещо не са в час ? Моля ако има колега който да е запознат с новите мотори на волвата да си каже мнението.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Голям проблем с Волво
M-у другото не само ти си така. Един колега си купи мазда 6 уж чисто нова, а оная е била тормозена до смърт преди това както се оказа впоследствие и той по абсолютно същия начин закъса и не пожела да я прави

ATR-42/72
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Голям проблем с Волво
То това е че тя даже не е тормозена. Баща ми е на 53 години и си кара нормално човека. Аз съм в шок така да сдуха мотор за 130 000км 

- ARR_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
Re: Голям проблем с Волво
Какъв е двигателя - дизел/бензин, обем, мощност ?
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Голям проблем с Волво
Мотора е 1.8 бензин 125 коня.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Голям проблем с Волво
Не съм автомонтьор, но за пръв път чувам за мотор, на който не могат да му се сменят сегментите на буталата?
Ако е прекалено износен блока, за да не може да се вземе от него и да стане отново цилиндър вместо елипса, това е друг въпрос. Имай предвид, че от Мото-Пфое поради ниските си продажби на нови автомобили имат политика, да свалят кожата на обслужваните коли - т.е. от клиенти като вас, за да се поддържа бизнеса докато мине така наречената "криза" .
Вземи мотора с друга кола и го закарай да му направят съответните измервания за износване на цилиндрите. Там ще си каже, колко са те от заводските и дали подлежат на смяна на сегменти с такива от ремонтен размер.
Вариант Б - отваряш ибей - намираш мотор, купуваш го и го пускаш в коша. Да, ще трябва да оправяш документи и гаранция нямаш, но според мен ще си много-много далеч от 9к пари.
Вариант В- пускаш я да се продава доста под пазарната й цена с "проблем в мотора". Открито казваш, че има проблем в мотора и са ти казали нещо, но не си сигурен, че е това.
Защо се е счупил - вече е късно да мислиш. Трябва да разбереш дали се е счупил или е дребна повреда и се опитват да те пързалят.
Успех!
Поздрави,
Николай

Ако е прекалено износен блока, за да не може да се вземе от него и да стане отново цилиндър вместо елипса, това е друг въпрос. Имай предвид, че от Мото-Пфое поради ниските си продажби на нови автомобили имат политика, да свалят кожата на обслужваните коли - т.е. от клиенти като вас, за да се поддържа бизнеса докато мине така наречената "криза" .
Вземи мотора с друга кола и го закарай да му направят съответните измервания за износване на цилиндрите. Там ще си каже, колко са те от заводските и дали подлежат на смяна на сегменти с такива от ремонтен размер.
Вариант Б - отваряш ибей - намираш мотор, купуваш го и го пускаш в коша. Да, ще трябва да оправяш документи и гаранция нямаш, но според мен ще си много-много далеч от 9к пари.
Вариант В- пускаш я да се продава доста под пазарната й цена с "проблем в мотора". Открито казваш, че има проблем в мотора и са ти казали нещо, но не си сигурен, че е това.
Защо се е счупил - вече е късно да мислиш. Трябва да разбереш дали се е счупил или е дребна повреда и се опитват да те пързалят.
Успех!
Поздрави,
Николай
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Голям проблем с Волво
Междо другото ако под лампа за маслото имаш предвид лампата за налягане на маслото (лейката), ролята и е не е да показва нивото за маслото. Така, че ако няма специфично лампа за нивото на маслото (не ги знам волва-та) грешката определено не е в колата.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- BMW_M42
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 14.06.2012
- Местоположение: ///БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: Е 36
- Мечтае да кара: заварениа диф на заварена гас
Re: Голям проблем с Волво
колега на тия работата им е да те лъжат до като не им дадеш 9 хилки
забатачили са те добре подобре защита на потребителя или неква жалба срещу тях
или да закараш доверен човек там да види за кво става въпрос и да не я правиш там
и аз ти пожелавам успех с тези мошеници
забатачили са те добре подобре защита на потребителя или неква жалба срещу тях
или да закараш доверен човек там да види за кво става въпрос и да не я правиш там
и аз ти пожелавам успех с тези мошеници
Кръвта е най-важното гориво! Инициатива на BMW Клуб България
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Голям проблем с Волво
Още по комичното е че преди да оставим колата там за ремонт искаха да я "купят" и да си вземем нов автомобил и я оцениха на 8к тая кола 

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Голям проблем с Волво
Изобщо не се занимавайте с мотопфое .По възможно ной бързия начин си приберете автомобила от тоя сервиз.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Голям проблем с Волво
Почти няма автомобил,на който да не може да се направи ремонт на двигателя,взимайте си я от там,но с протокол задължително след като е разглобена,както и становището на механиците надлежно подписано и подпечатано,както и проформа оферта за това което са казали че трябва да се направи по автомобила и цената,с така приготвените неща,изнасяте автомобила и го занасяте на други майстори,които ще се заемат с ремонта!
Освен това ,кола която само една свещ работи,не би могла да отиде където и да е!
След като отидеш до друг майстор и той поеме ремонта (препоръчително е да не се казва колко са поискали от мотопфое,аз до сега не съм виждал честен майстор,който да не се поблазни да ти вземе доволно пари след подобна оферта),пишеш писмо до немците дето отговарят за мотопфое и респективно за волво,обясняваш им как колата е сервизирана само с оторизиран сервиз и как е възможно само за 130000 километра да изпадне в такова положение,като разбира се снимаш отвореният мотор още в мото пфое ,как там майсторите ти обясняват че нищо не става от тази кола,даже това е първото което трябва да направиш и на немците им казваш че клипа ще бъде качен в youtube.com като свидетелство за качеството на автомобилите....
Та това са стъпките (проверени,пробвани и работят)
Освен това ,кола която само една свещ работи,не би могла да отиде където и да е!
След като отидеш до друг майстор и той поеме ремонта (препоръчително е да не се казва колко са поискали от мотопфое,аз до сега не съм виждал честен майстор,който да не се поблазни да ти вземе доволно пари след подобна оферта),пишеш писмо до немците дето отговарят за мотопфое и респективно за волво,обясняваш им как колата е сервизирана само с оторизиран сервиз и как е възможно само за 130000 километра да изпадне в такова положение,като разбира се снимаш отвореният мотор още в мото пфое ,как там майсторите ти обясняват че нищо не става от тази кола,даже това е първото което трябва да направиш и на немците им казваш че клипа ще бъде качен в youtube.com като свидетелство за качеството на автомобилите....
Та това са стъпките (проверени,пробвани и работят)
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: Голям проблем с Волво
Това е нереално - на 130 000 км да се скапе мотор и то Волво, направо срам за марката
Че то си е все едно почти некарана кола. 9 хилядарки за мотор и то подобен на стария
, ми то по- добре едно Е46-за тия пари


Никой не мое ма връне на селу!
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Голям проблем с Волво
Не може ли да сложиш някакъв по стар двг на волво с същия работен обем ,мисля че и като коне ще е същия?
- sinster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 4.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 М52B20
- Детайли за колата: ...най-бавната в Пловдив :)
Re: Голям проблем с Волво
Е.Димитров написа:Почти няма автомобил,на който да не може да се направи ремонт на двигателя,взимайте си я от там,но с протокол задължително след като е разглобена,както и становището на механиците надлежно подписано и подпечатано,както и проформа оферта за това което са казали че трябва да се направи по автомобила и цената,с така приготвените неща,изнасяте автомобила и го занасяте на други майстори,които ще се заемат с ремонта!
Освен това ,кола която само една свещ работи,не би могла да отиде където и да е!
След като отидеш до друг майстор и той поеме ремонта (препоръчително е да не се казва колко са поискали от мотопфое,аз до сега не съм виждал честен майстор,който да не се поблазни да ти вземе доволно пари след подобна оферта),пишеш писмо до немците дето отговарят за мотопфое и респективно за волво,обясняваш им как колата е сервизирана само с оторизиран сервиз и как е възможно само за 130000 километра да изпадне в такова положение,като разбира се снимаш отвореният мотор още в мото пфое ,как там майсторите ти обясняват че нищо не става от тази кола,даже това е първото което трябва да направиш и на немците им казваш че клипа ще бъде качен в youtube.com като свидетелство за качеството на автомобилите....
Та това са стъпките (проверени,пробвани и работят)

...burn your tyres , not your soul.....


Re: Голям проблем с Волво
Е.Димитров написа:Почти няма автомобил,на който да не може да се направи ремонт на двигателя,взимайте си я от там,но с протокол задължително след като е разглобена,както и становището на механиците надлежно подписано и подпечатано,както и проформа оферта за това което са казали че трябва да се направи по автомобила и цената,с така приготвените неща,изнасяте автомобила и го занасяте на други майстори,които ще се заемат с ремонта!
Освен това ,кола която само една свещ работи,не би могла да отиде където и да е!
След като отидеш до друг майстор и той поеме ремонта (препоръчително е да не се казва колко са поискали от мотопфое,аз до сега не съм виждал честен майстор,който да не се поблазни да ти вземе доволно пари след подобна оферта),пишеш писмо до немците дето отговарят за мотопфое и респективно за волво,обясняваш им как колата е сервизирана само с оторизиран сервиз и как е възможно само за 130000 километра да изпадне в такова положение,като разбира се снимаш отвореният мотор още в мото пфое ,как там майсторите ти обясняват че нищо не става от тази кола,даже това е първото което трябва да направиш и на немците им казваш че клипа ще бъде качен в youtube.com като свидетелство за качеството на автомобилите....
Та това са стъпките (проверени,пробвани и работят)
Тая щуротия съм я правил в София Франс Ауто и работи безоткано! После ще се молиш пак да ти се развали


58 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4