Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ
Здравейте. Публикувам настоящата тема тук, във форума на БМВ, за да получа обективно и безпристрастно мнение относно упоменатия мотор - 2.7 битурбо, 230 коня, автомат, куатро. Въпросите, които искам да поставя са какъв е градският и извънградски разход при нормално каране на мотора, каква е цената на първоначалното /цялостно/ и последващото обслужване, има ли скъпи и проблемни консумативи /освен двете турбини/ и най-важното - как е като мощност, динамика, еластичност, пъргавина, предвид тежкото купе на А6, в което е монтиран?
Понеже имам пряко и непосредствено впечатление от динамичните характеристики на Е46 330и 231 коня, ръчни скорости, искам да попитам 2.7 битурбо повече ли върви от него? Според мен трябва да върви по-малко, защото разликата в теглото е осезаема, а 330и е с ръчни скорости и с един задвижващ мост, което му дава още по-уверено предимство.
Но идва друг тънък момент - както повечето от вас знаят, чисто субективно, винаги тягата в кола с турбина /пък какво остава с две/, се чувства по-осезаемо, отколкото в атмосферка със сходна мощност. Бих искал да споделите, ако имате впечатления, и за усещането при ускорение в двете коли?
При 330-ката имам чувство че не се усеща толкова тяга в купето, поради липса на турбина - сякаш всичко е много плавно и равномерно и развива голяма скорост, но вътре не се усеща нещо кой знае какво.
В тази връзка, по обективни и субективни съображения, кой е по-вървящият и приятен за каране мотор - 2.7Т в купето на А6 или е46 330и?
Според мен 330и е по-икономичен, по-здрав и надежден, липсват турбини и други проблемни компоненти, които да усложняват цялостната поддръжка, но за вървежа и самото чувство при шофиране не съм сигурен дали превъзхожда 2.7Т. Въртящият момент на 2.7Т идва още на 1700 оборота, има 2 турбини, които осигуряват тяга още от празни обороти и почти мигновена реакция на педала.
Вие лично кой мотор бихте избрали?
Понеже имам пряко и непосредствено впечатление от динамичните характеристики на Е46 330и 231 коня, ръчни скорости, искам да попитам 2.7 битурбо повече ли върви от него? Според мен трябва да върви по-малко, защото разликата в теглото е осезаема, а 330и е с ръчни скорости и с един задвижващ мост, което му дава още по-уверено предимство.
Но идва друг тънък момент - както повечето от вас знаят, чисто субективно, винаги тягата в кола с турбина /пък какво остава с две/, се чувства по-осезаемо, отколкото в атмосферка със сходна мощност. Бих искал да споделите, ако имате впечатления, и за усещането при ускорение в двете коли?
При 330-ката имам чувство че не се усеща толкова тяга в купето, поради липса на турбина - сякаш всичко е много плавно и равномерно и развива голяма скорост, но вътре не се усеща нещо кой знае какво.
В тази връзка, по обективни и субективни съображения, кой е по-вървящият и приятен за каране мотор - 2.7Т в купето на А6 или е46 330и?
Според мен 330и е по-икономичен, по-здрав и надежден, липсват турбини и други проблемни компоненти, които да усложняват цялостната поддръжка, но за вървежа и самото чувство при шофиране не съм сигурен дали превъзхожда 2.7Т. Въртящият момент на 2.7Т идва още на 1700 оборота, има 2 турбини, които осигуряват тяга още от празни обороти и почти мигновена реакция на педала.
Вие лично кой мотор бихте избрали?
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ
Колега, 2.7 битурбо (бензин) не беше ли мотора на S4? Защо само 230 коня? Мисля, че са няколко разновидности и са по-мощни.
Както и да е, от две места - фенове на Ауди, не съм чувал добри неща за него.. Скъп за поддръжка, чуплив, харчи повечко и така.
Отделно е с ремък и за обслужването му е един малък филм, да не кажа голяяям...
Точно пред 2,7Т винаги бих взел 3.0 на БМВ, макар и да върви по-малко!

Както и да е, от две места - фенове на Ауди, не съм чувал добри неща за него.. Скъп за поддръжка, чуплив, харчи повечко и така.
Отделно е с ремък и за обслужването му е един малък филм, да не кажа голяяям...
Точно пред 2,7Т винаги бих взел 3.0 на БМВ, макар и да върви по-малко!

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ
И аз засега клоня към БМВ-то. 2.7Т е 230 коня и 250 коня, в купето на А6. Вече за S4 нямам представа, а в S6 мисля, че не се вгражда.
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ
Bexim написа:Защо само 230 коня?
A6(C5) 2.7T 1997-2001
surfboard написа:Вече за S4, а в S6 мисля, че не се вгражда.
S4 - 2.7T - 265
S6 (C5) - 4.2 - 340
По темата! 330 върви по-добре. Защо?
231 (5900) - 230 (5800)
300 (3500) - 310 (1700)
1405 - 1610
6.8 kg/ch - 7.8 kg/ch
Последна промяна Батман на 17 Окт 2013, 19:12, променена общо 2 пъти
Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ
surfboard написа:... 330и е с ръчни скорости .... което му дава още по-уверено предимство...?
Горното как го реши- тоест що си мислиш, че ръчката е по-бърза от автоматика

Съвсем отделно- ти какво очакваш да ти отговорят в БМВ форум


- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ
тука не е бг мама 


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ
F3P написа:surfboard написа:... 330и е с ръчни скорости .... което му дава още по-уверено предимство...?
Горното как го реши- тоест що си мислиш, че ръчката е по-бърза от автоматика![]()
Съвсем отделно- ти какво очакваш да ти отговорят в БМВ форумИ що си мислиш, че масово тук знаем колко гори и върви някаква олимпиада
Сигурно си мисли така защото автоматиците от тия години по принцип са си куци коне колега.

330-ката и даваш газ и заминава веднага.
Иначе Ауди фена, ако иска кик и вървеж, вземи си Е46 330д с 204 коня мотора от това време, сложи му чип до към 250 коня максимум и хем ще биеш бензинката по вървеж, хем ще има бая по-голям кик.

Ей ти ги иначе твоите коли на сравнение:
http://www.zeperfs.com/en/duel93-408.htm
Та Аудито има 50 нютона отгоре, които с това тегло няма да се усетят повече от тези на БМВ-то.
Плюс това за този двигател и другия от тези години 2.5 тди съм чувал доста лоши работи откъм издръжливост и обслужване.
330-ката бензин практически е нечуплив мотор, освен ако не попаднеш на някой занемарен кошник, каквито все пак си има.
Не се хвърляй на най-евтиния на пазара само да ти кажа и ще останеш доволен от модела. Разходът на 100 е ОСЕЗАЕМО по-добър с тази атмосферна ръчка, пред този тежък кораб със морално остарял автомат.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ
Ами градско в Сф със спокойно каране лятото 40лв/100км зимата малко повечко
Настъпваш ли вече нещата стават други
За ремъци и ролки + труд отиваш на около 1500-2000лв зависи кой го прави и как го прави. Защото някой майстори свалят цялата предница, други пък вадят мотора( второто е по удачният вариант) Влез ауди форума и виж ценита на частите 2-ра ръка, доста по скъпо е от е46.
Но за малко пари може да се засили доста сериозно от към вървеж и зимата е кеф голям


Но за малко пари може да се засили доста сериозно от към вървеж и зимата е кеф голям
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ
F3P написа:surfboard написа:... 330и е с ръчни скорости .... което му дава още по-уверено предимство...?
Горното как го реши- тоест що си мислиш, че ръчката е по-бърза от автоматика![]()
Съвсем отделно- ти какво очакваш да ти отговорят в БМВ форумИ що си мислиш, че масово тук знаем колко гори и върви някаква олимпиада
Ми щото ако се изказваше по-подготвен, без да си джафкаш на общо основание, щеше да знаеш, че автоматът на 2.7Т е муден и тромав и има забележим лаг между подаването на газ и случващото се след подаването на газ. По същия начин е и на 4.2 куатро, 300 коня.
Ако беше прочел първите изречения на поста ми, щеше да разбереш какво очаквам да ми отговорят в БМВ форума. Очаквам да получа БЕЗПРИСТРАСТНО мнение. Ако пусна същата тема в Ауди форума, мнението ще бъде ПРИСТРАСТНО. Освен това не е изключен фактът някой от пишещите във форума да е имал пряк досег с този мотор, да има познат с такъв, да е притежавал такъв или просто да има някакви наблюдения.
А относно автомата и ръчката - покажи ми няколко коли, при които автоматът прави по-добро ускорение до 100, отколкото ръчката?
Всеизвестен, но неизвестен за теб факт е че всеки автомат реже от динамиката, сравнено с ръчната скоростна кутия.
По последния ти въпрос - като не знаеш колко гори и върви, защо пишеш в темата и с какво си полезен в нея? Не взимай отношение, щом нямаш представа от поставения въпрос и това е.
Последна промяна surfboard на 17 Окт 2013, 20:04, променена общо 1 път
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ
Convertible написа:тука не е бг мама
За сметка на това е раздел "Извън темата".
- bmw_alpina71
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 14.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: само дизел!
- Мечтае да кара: bmw e31
Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ
Колега, този двигател има сила, за издръжливостта му не мога да ти дам компетентно мнение, но понеже съм имал допир с поддръжката на ауди частите са неприемливо скъпи, и мисля, че особенно този ще е кофти за обслужване. Може би по-разумният вариянт е 330ката, тъй като е много по-надежден. 2.7 сигурно върви повечко, но и рискът е повече. Лично мое мнение... 

Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ
surfboard написа:.... Очаквам да получа БЕЗПРИСТРАСТНО мнение...
Спокойно можеш да се класираш за смешник в цирка- БМВ форум и БЕЗПРИСТРАСТНО МНЕНИЕ са неща които никога не са съществували и никога няма да съществуват в едно изречение


За автомата и ръчката- гарантирам, че с мудният автомат ще ошамаря 75% от шофьорите дето се мислят за нещо

- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ
Според мен си вземи 330и много по-здрав и надежден е от това ауди 

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ
F3P написа:surfboard написа:.... Очаквам да получа БЕЗПРИСТРАСТНО мнение...
Спокойно можеш да се класираш за смешник в цирка- БМВ форум и БЕЗПРИСТРАСТНО МНЕНИЕ са неща които никога не са съществували и никога няма да съществуват в едно изречение![]()
![]()
За автомата и ръчката- гарантирам, че с мудният автомат ще ошамаря 75% от шофьорите дето се мислят за нещоДА, техниката предоставя предимство, ама ЗКУ-то рядко знае да го използва...
А ти пробвай да се класираш за масивен и ненадминат дебил, поради невъзможността да интерпретираш правилно посланието на темата. Ако имаше по-големи умствени възможности, щеше да се усетиш, че освен сравнението 330и и 2.7Т, в темата се пита и за 2.7Т като цяло, като никъде не е поставено изискване споделените впечатления да са положителни. Изисква се просто да бъдат споделени някакви впечатления за мотора /който каквито има - положителни, отрицателни, бели, черни/.
Безпристрастно е всяко мнение, което не е пуснато във форума, принадлежащ на обсъждания двигател.
И защото си безмозъчен наивник, отвори каталозите и погледни ускоренията до 100 на ръчни и автоматични скорости, при еднакви автомобили и мотори. След това можеш да остроумничиш отново. Смешко.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ
Само да вметна, че тук от мудните автомати изключваме 8 степенния автомат при някои модели на БМВ. 

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани