Mладите шофьори да нe управляват мощни автомобили
Модератор: Общи модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Wolf4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
Mладите шофьори да нe управляват мощни автомобили
Предложение: Да забранят на младите шофьори да управляват мощни коли
http://www.vesti.bg/bulgaria/da-se-zabr ... li-5996626
Обществена дискусия за промени в Закона за движение по пътищата, която се проведе в Народното събрание, предизвика разгорещен скандал.
Срещата, организирана от депутати от Коалиция за България, в която взеха участие народни представители, служители на КАТ, и редица браншови организации, имаше за цел да се обсъди необходимостта от създаването на нов закон. Вместо това обаче участниците в дискусията влязоха в остри спорове, но не постигнаха какъвто и да е консенсус по отношение на предложенията си, предаде "Дарикнюз".
Според едно от тях в новия закон трябва да има текст, който да забранява на младите шофьори да карат мощни автомобили.
Още в първите минути на дискусията депутати и представители на неправителствения сектор започнаха с критики по отношение на дължината на изказванията.
Мария Димитрова от "Безопасни улици" влезе в спор с Татяна Буруджиева от БСП. Бившият транспортен министър Ивайло Московски пък нарече "пълни глупости" обсъжданите предложения на левицата за промени в закона и разкритикува лошата организация на срещата, а Алекси Кесяков от Държавно обществената комисия по безопасност на движението заяви, че докато тече спорът, някой вероятно умира на пътя.
В крайна сметка сред предложенията от дискусията могат да се откроят няколко.
Мария Димитрова, чиято дъщеря умира след инцидент на пешеходна пътека, предложи по-тежки глоби за нарушителите на пътя:
"За системните нарушите не да бъде само глоба, нека да бъде обществено полезен труд. Нека той да разбере, че няма как в населено място да си позволява да кара със 100 или със 120 км в час".
Димитрова предложи още в изпитните тестове след шофьорските курсове да бъдат включени и въпроси по текстове от НК.
От своя страна, червената депутатката Татяна Буруджиева лансира предложението - на младия шофьор да не е разрешено да кара мощни автомобили:
"Защото тогава, при коли, които не са толкова мощни, при недостатъчно добре обработените му реакции или опит, който той има, няма да са толкова фатални".
В крайна сметка участниците в дискусията се обединиха около мнението, че е по-разумно вместо да се правят редица промени в сега действащия Закон за движение по пътищата, да се изготви напълно нов.
Целта на мерките, които се обсъждат, е да се намали броят на инцидентите на пътя, както и жертвите при катастрофи.
Въпреки че през последната година техният брой е намалял значително – за пръв път от 50 години насам, управляващите смятат, че има нужда от изцяло нов Закон за движение по пътищата, който да регламентира драконовски мерки и по-солени санкции.
Изключително строг ще е законът към употребата на алкохол и високите скорости. Идеята е младите шофьори, които се качват почерпени зад волана, да бъдат санкционирани при по-ниска граница на алкохол в кръвта.
http://www.vesti.bg/bulgaria/da-se-zabr ... li-5996626
Обществена дискусия за промени в Закона за движение по пътищата, която се проведе в Народното събрание, предизвика разгорещен скандал.
Срещата, организирана от депутати от Коалиция за България, в която взеха участие народни представители, служители на КАТ, и редица браншови организации, имаше за цел да се обсъди необходимостта от създаването на нов закон. Вместо това обаче участниците в дискусията влязоха в остри спорове, но не постигнаха какъвто и да е консенсус по отношение на предложенията си, предаде "Дарикнюз".
Според едно от тях в новия закон трябва да има текст, който да забранява на младите шофьори да карат мощни автомобили.
Още в първите минути на дискусията депутати и представители на неправителствения сектор започнаха с критики по отношение на дължината на изказванията.
Мария Димитрова от "Безопасни улици" влезе в спор с Татяна Буруджиева от БСП. Бившият транспортен министър Ивайло Московски пък нарече "пълни глупости" обсъжданите предложения на левицата за промени в закона и разкритикува лошата организация на срещата, а Алекси Кесяков от Държавно обществената комисия по безопасност на движението заяви, че докато тече спорът, някой вероятно умира на пътя.
В крайна сметка сред предложенията от дискусията могат да се откроят няколко.
Мария Димитрова, чиято дъщеря умира след инцидент на пешеходна пътека, предложи по-тежки глоби за нарушителите на пътя:
"За системните нарушите не да бъде само глоба, нека да бъде обществено полезен труд. Нека той да разбере, че няма как в населено място да си позволява да кара със 100 или със 120 км в час".
Димитрова предложи още в изпитните тестове след шофьорските курсове да бъдат включени и въпроси по текстове от НК.
От своя страна, червената депутатката Татяна Буруджиева лансира предложението - на младия шофьор да не е разрешено да кара мощни автомобили:
"Защото тогава, при коли, които не са толкова мощни, при недостатъчно добре обработените му реакции или опит, който той има, няма да са толкова фатални".
В крайна сметка участниците в дискусията се обединиха около мнението, че е по-разумно вместо да се правят редица промени в сега действащия Закон за движение по пътищата, да се изготви напълно нов.
Целта на мерките, които се обсъждат, е да се намали броят на инцидентите на пътя, както и жертвите при катастрофи.
Въпреки че през последната година техният брой е намалял значително – за пръв път от 50 години насам, управляващите смятат, че има нужда от изцяло нов Закон за движение по пътищата, който да регламентира драконовски мерки и по-солени санкции.
Изключително строг ще е законът към употребата на алкохол и високите скорости. Идеята е младите шофьори, които се качват почерпени зад волана, да бъдат санкционирани при по-ниска граница на алкохол в кръвта.
Are you M enough...?!
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Mладите шофьори да нe управляват мощни автомобили
Каква мизерия правят, че тези дни само бълват глупости ?!?!?

- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Mладите шофьори да нe управляват мощни автомобили
Ем по тая тема мога само да кажа ,че и с колело да си ,ако си простак , пак ще се пречукаш ,че даже и някой друг ше намериш начин как да завлечеш .... Проблема е във възпитанието ,кой каквото иска да си говори ,като са те отгледали като глупак ,такъв си оставаш доживот.Истина е, че риска е по-голям с мощна кола , ама то пък айде сега сички да вадиме 1.2 и 1.4 монотата щото па техните спирачки и 13-ки гуми са много добри нали? Без образование и възпитание ,толкова ...
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Mладите шофьори да нe управляват мощни автомобили
За всяка глупост нова тема ли
Аз гласувах за първото и второто 


- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Mладите шофьори да нe управляват мощни автомобили
Много си прав колега, все пак мощните коли имат силни спирачки. Както и да е, само не мога да разбера, какво ти пречи и със Голф 1 да вдигнеш 100 км в час във населено място.
Друг е въпроса, колко от нас биха се сдържали да не натиснат някоя кола 400+ HP.
Друг е въпроса, колко от нас биха се сдържали да не натиснат някоя кола 400+ HP.
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Mладите шофьори да нe управляват мощни автомобили
Само простотии мислят колкото да отчитат дейност
Какво ще рече понятието "мощен автомобил"? По-мощен от ВАЗ 2107 може би? Защото за хора от старото поколение като баща ми и мислене разбира се, мощност от 72 коня е цялата мощност на вселената която би ти била нужна в кола и повече няма грам нужда. Всичко над 72 коня за баща ми е много мощно, та така и тия малоумници които ги пишат и мислят тия простотии.
Като си нямаш обзавеждане на втория етаж можеш да се убиеш и с Балканче 2 к.с. както много хора навремето са се размазвали с мощния мотор Балкан.
И като вземат да пишат някакви статии тез журналисти малоумни от типа "Мощен автомобил се размаза еди къде си" олеле майко
Днес четох, че един водещ от сутрешния блок на бтв мисля си бил купил МОЩЕН ДЖИП
Аз като чуя мощна кола или мощен джип и си представям 4.4 би турбо на БМВ, 6.3 АМГ, 8.4 на Вайпър, Кайен Техарт Магнум 600 коня или там Ес Ар Ти хамериканския 
П.С. Аз пък предлагам ЕСТЕСТВЕН ПОДБОР - Махане на всякакви ограничения по магистрали, първокласни, второкласни, третокласни пътища и населени места. Само светофари и пешеходни пътеки да трябва да се спазват. Ефекта ще е мигновен - всички безсмъртни ще се изтрепят за 168 часа и после нормалните шофьори ще могат спокойно да си изкарат каляските


Какво ще рече понятието "мощен автомобил"? По-мощен от ВАЗ 2107 може би? Защото за хора от старото поколение като баща ми и мислене разбира се, мощност от 72 коня е цялата мощност на вселената която би ти била нужна в кола и повече няма грам нужда. Всичко над 72 коня за баща ми е много мощно, та така и тия малоумници които ги пишат и мислят тия простотии.
Като си нямаш обзавеждане на втория етаж можеш да се убиеш и с Балканче 2 к.с. както много хора навремето са се размазвали с мощния мотор Балкан.
И като вземат да пишат някакви статии тез журналисти малоумни от типа "Мощен автомобил се размаза еди къде си" олеле майко

Днес четох, че един водещ от сутрешния блок на бтв мисля си бил купил МОЩЕН ДЖИП


П.С. Аз пък предлагам ЕСТЕСТВЕН ПОДБОР - Махане на всякакви ограничения по магистрали, първокласни, второкласни, третокласни пътища и населени места. Само светофари и пешеходни пътеки да трябва да се спазват. Ефекта ще е мигновен - всички безсмъртни ще се изтрепят за 168 часа и после нормалните шофьори ще могат спокойно да си изкарат каляските









- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Mладите шофьори да нe управляват мощни автомобили
Абе какво да ви кажа. Всичко си е до възпитанието. Малкия ми брат сега е абитурент и като гледам повечето от съучениците му дето взеха коли и се изпоудариха. Бая глупости им хрумват като да дигнат скорост и да видат какво става като се дръпне ръчната (в центъра на жълтите павета
) . Никак не е възпитатнелно от родителска гледна точка да дадеш на 18 годишен кола 200-300-400 коня, ако не го знаем сами а да тряя да ни се налага от закона 


- Beamerdriver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 20.06.2012
- Местоположение: Germany München/Bulgaria/Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: E30
Re: Mладите шофьори да нe управляват мощни автомобили
18годишните пишлегари c E46 , AMG са ми любими, не се вижда вътре в колата кинта и 20 ,засича,влиза без мигач, държи се нагло на пътя... ще попаднат нa някои c E30 (
If you know who i mean ) на когото не му пука кой е татко им и ще им срита задника.
PS:пожелавам им го.

PS:пожелавам им го.

- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Mладите шофьори да нe управляват мощни автомобили
M10 написа:За всяка глупост нова тема ли![]()
И аз това се чудя


I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana