Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен км.
Модератор: Общи модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен км.
Да пусна една тема,
която аз често съм спорил лично с доста хора,за мита коли от Германия, коли от Италия и пр.
И че в крайна сметка, не е важно от къде толкова купуваш, а от кой го правиш.
Тези статии ги имаше в deutsche welle и няколко големи новинарски сайта преди няколко месеца в Германия.
Ето линк към наша такава статия
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... ilometraj/
която аз често съм спорил лично с доста хора,за мита коли от Германия, коли от Италия и пр.
И че в крайна сметка, не е важно от къде толкова купуваш, а от кой го правиш.
Тези статии ги имаше в deutsche welle и няколко големи новинарски сайта преди няколко месеца в Германия.
Ето линк към наша такава статия
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... ilometraj/
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен км.
Добро утро мили деца
Мен ако ме питаш повече зависи за колко я купуваш ...
Просто хубаво и евтино няма ...
пп. Някой казват, че имало в Кауфланд, други, че само банчка с боза било останало
ама е тва вече са митове

Мен ако ме питаш повече зависи за колко я купуваш ...
Просто хубаво и евтино няма ...
пп. Някой казват, че имало в Кауфланд, други, че само банчка с боза било останало
ама е тва вече са митове


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен км.
Е й? Това го знае всеки нормален купувач много ясно че не всяка трета кола а почти всяка кола купена от махмуд и али от Мюнхен е с превъртени километри
!

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен км.
Това може да се отнася само за колите които са за износ,в Германия е подсъдимо манипулирането на километража !
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен км.
Всъщност от много години вече се практикува трика с коли от Германия изнесени в близкогранични райони с Белгия,Холандия,Франция и Австрия и се продават с табели на които е подчертано ''Дойче бриф'' като един добър маркетингов трик.Всички тези коли са манипулирани.Често се вкарват коли от Италия,регистрират се и се продават като немски.
Тези които така гръмко твърдите че било подсъдно нерегламентирано вмешателство по автомобила-елате да видите Юргенчо какво прави в гаража
.
Кризата в Европа си дойде осезаемо преди 5 години и хората се поспряха малко с покупките на коли на лизинг и карат каквото си имат.За сравнение преди се намираше по цял бус гуми с едногодишен дот,сега последния път едва 7 гуми читави намерих в район където обикновено не ги смятаха за нищо.
А за цените на коли в Горубляне и Дупница дори тук достигна един виц ,че вече даже италианците може да внасят коли от България,а не обратното.
Тези които така гръмко твърдите че било подсъдно нерегламентирано вмешателство по автомобила-елате да видите Юргенчо какво прави в гаража

Кризата в Европа си дойде осезаемо преди 5 години и хората се поспряха малко с покупките на коли на лизинг и карат каквото си имат.За сравнение преди се намираше по цял бус гуми с едногодишен дот,сега последния път едва 7 гуми читави намерих в район където обикновено не ги смятаха за нищо.
А за цените на коли в Горубляне и Дупница дори тук достигна един виц ,че вече даже италианците може да внасят коли от България,а не обратното.
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 977
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен км.
То имаше някакви разкрития, че доста немци практикуват намаляне на километрите с по няколко хиляди с цел да отложат гаранционното обслужване на новите си коли....
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен км.
Това че германеца даже като обикновен сервитьор взима поне 1400 евро не означава че е балама и не търси също евтиното.
Да не говорим че за да се отърват от скрапта никой не ти гледа колите по автокъщите които идват да ги взимат от източна Европа с автовозите в какво състояние са.Останаха частните лица като надеждни продавачи.Но и те са хора,нали така.
Да не говорим че за да се отърват от скрапта никой не ти гледа колите по автокъщите които идват да ги взимат от източна Европа с автовозите в какво състояние са.Останаха частните лица като надеждни продавачи.Но и те са хора,нали така.
- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен км.
Абе това за въртенето на километражите се е факт от доста време, независимо от къде е колата, НО тука искам да споделя от близък опит
точно пък за Германия- пълно е с автотъргаши от съседна Турция и май май цялата мизерия идва от тях, я не от самите немци. Тия съседи са се наместили там и правят какви ли не магарии,като една от тях е и описаната по-горе- внос на коли от Италия и после аиде за немска кола
Последната простотия, на която станах свидетел
закупуване на камион ман уж от Германия /естествено/ от немски турчин
Цената беше уау, взехме камиона уж с всички документи, ама като дойде в кат се оказа, че баш тална му го няма,а е даден някакъв друг документ
При повторна свръзка с "немеца" продаващ камиона се появи някакъв италиански талон и т.н............ 












ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен км.
русиабн написа: Цената беше уау,
>
K_Ilkov написа:Добро утро мили деца![]()
Мен ако ме питаш повече зависи за колко я купуваш ...
Просто хубаво и евтино няма ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен км.
Аз досега кола по километраж не съм си купил ... Имам двама колеги, дето първо тФа гледат ! И е толкова меродавно за тях, че направооооо
Понякога ви се чудя - правят сервизни книжки за нам си колко евра - печати, всичко си има !
Толкова е лесно да върнеш брояч, че здраве му кажи !
Моята М20-ка е на 151 хиляди по табло (сменено разбира се - иначе гони 400К
) ... Трябва ли да и искам 4500+ лева, или и така ще я купите !?
Това там ми е само за ориентир колко км съм минал, и кога трябва да сменя маслото ...
Кфо пише като я купя ми дреме на лявата обувка !

Понякога ви се чудя - правят сервизни книжки за нам си колко евра - печати, всичко си има !
Толкова е лесно да върнеш брояч, че здраве му кажи !
Моята М20-ка е на 151 хиляди по табло (сменено разбира се - иначе гони 400К


Това там ми е само за ориентир колко км съм минал, и кога трябва да сменя маслото ...
Кфо пише като я купя ми дреме на лявата обувка !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен км.
В крайна сметка колко от вас ще си купят кола в ненапудрено състояние и с реален километраж????
Все още ми е смешно на една случка в горубляне преди 5-6 години.Една позната си търсеше опел тигра.В едната автокъща тъкмо смъкваха една патладжаненосиня от автовоз.Немита нито вътре нито отвън,за двигателя да не говорим.Казваме на продавача ''Дай да я видим ,ето ти и парите да видиш да не си мислиш че сме дошли да чоплим семки само''.Пича директно заяви ''А не,ти ще искаш да ми я платиш на 3000 лева в това състояние /а вървяха нормално по около 4500-5000/.
Българина обича да бъде лъган като клиент и по заведения като му пробутват алкохол менте и като купува реплики дрехи,камо ли с километрите на колата му.Дежурен трик е и като дойде някой да купува нещо от друг в България да му чупи от цената-за мен това е самоунижение от страна на този с парите,щот хем си дошъл по дадена обява която значи те устройва,хем се молиш като да не казвам какво да ти счупят от цената още.Ама не съм видял досега някой гъзе да води преговори на касата на бензиностанция,в ресторант или дискотека за крайната цена.
И тъй като основния пазар на колите втора ръка от Западна Европа са бедните страни като нашата,просто джамбазите и там се напасват спрямо таргетната група на клиентите си.
Все още ми е смешно на една случка в горубляне преди 5-6 години.Една позната си търсеше опел тигра.В едната автокъща тъкмо смъкваха една патладжаненосиня от автовоз.Немита нито вътре нито отвън,за двигателя да не говорим.Казваме на продавача ''Дай да я видим ,ето ти и парите да видиш да не си мислиш че сме дошли да чоплим семки само''.Пича директно заяви ''А не,ти ще искаш да ми я платиш на 3000 лева в това състояние /а вървяха нормално по около 4500-5000/.
Българина обича да бъде лъган като клиент и по заведения като му пробутват алкохол менте и като купува реплики дрехи,камо ли с километрите на колата му.Дежурен трик е и като дойде някой да купува нещо от друг в България да му чупи от цената-за мен това е самоунижение от страна на този с парите,щот хем си дошъл по дадена обява която значи те устройва,хем се молиш като да не казвам какво да ти счупят от цената още.Ама не съм видял досега някой гъзе да води преговори на касата на бензиностанция,в ресторант или дискотека за крайната цена.
И тъй като основния пазар на колите втора ръка от Западна Европа са бедните страни като нашата,просто джамбазите и там се напасват спрямо таргетната група на клиентите си.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен км.
ми да, добър вечер зрители - спите ли?
Вие какво си помислихте, че великия български джамбаз е измислил коригирането на изминатия пробег (ех колко чисто прозвуча
)
Километражи връщат ("сверяват часовника"
) още като са нови и гаранцианни колите.. не си мислите че стриктните шваби не си позволяват да правят такива неща.
Какво да говорим за всеизвестните автокъщи със собственици от друг произход.. и практиката с колите от Италия.
Дали ще си купиш кола от Махмуд или Гюнтер дето пет поколения назад е със немска кръв все тая.
Аз имам един трик които означава до някъде че колата е читава. Казваш на продавача че ще купуваш колата за износ и искаш да се отпише и той като каже "ОК супер" след малко казвам "размислих искам да я регистрирам в Германия", ако каже "е не се продава, има проблем, почне да овърта и да се дърпа..." значи колата има нещо съмнително.
Само по повод колите от еди къде си... днес ми се случи една ситуация, преди малко си говорех с един приятел за това..
Един познат си купи Мини Купър преди месец някъде, внос от Италия като го взе в "натурално състояние" смисъл джамбазина не е пипал по това за което ще стане дума..
От както я е взел му свети лампата за накладки, през джантите обаче се вижда че накладки има доста добри отпред и отзад. Днеска реши че има време да докара колата да видим да не са сменили накладки без датчик..
Дигам колата, свалям гумата (това отзад) и виждам че десетина сантиметра от края на датчика е увит с изолирбанд (хм.. минаха ми някакви идея из главата..)
Изваждам датчика и виждам че е нов не се е изтъркал
Пак ми се връща идеята която ми мина през главата виждайки изолир банда и реших да го сваля. Тт края до увитото с изолир банда датчика чере, лъщящ, натам стар матов.. мда вероятно е това което си мисля колкото и налудничево да звучи
Свалям изолирбанда и ревързали леко жичките.. Мързеливия италианец явно го е мързяло да се завира под колата и да търси буксата на датчика (всеки свалял го знае че се намира под корите напред под купето) и е решил че ще отреже новия и стария датчик и ще ги превърже
Е аз подобно нещо само на кола от Италия съм виждал, не че казвам лошо за италианските коли, сами си правете изводите. (от забавната история в която не бива да се влага снисъл..)
Хвана ме яд че не го снимах..
Вие какво си помислихте, че великия български джамбаз е измислил коригирането на изминатия пробег (ех колко чисто прозвуча

Километражи връщат ("сверяват часовника"

Какво да говорим за всеизвестните автокъщи със собственици от друг произход.. и практиката с колите от Италия.
Дали ще си купиш кола от Махмуд или Гюнтер дето пет поколения назад е със немска кръв все тая.
Аз имам един трик които означава до някъде че колата е читава. Казваш на продавача че ще купуваш колата за износ и искаш да се отпише и той като каже "ОК супер" след малко казвам "размислих искам да я регистрирам в Германия", ако каже "е не се продава, има проблем, почне да овърта и да се дърпа..." значи колата има нещо съмнително.
Само по повод колите от еди къде си... днес ми се случи една ситуация, преди малко си говорех с един приятел за това..
Един познат си купи Мини Купър преди месец някъде, внос от Италия като го взе в "натурално състояние" смисъл джамбазина не е пипал по това за което ще стане дума..
От както я е взел му свети лампата за накладки, през джантите обаче се вижда че накладки има доста добри отпред и отзад. Днеска реши че има време да докара колата да видим да не са сменили накладки без датчик..
Дигам колата, свалям гумата (това отзад) и виждам че десетина сантиметра от края на датчика е увит с изолирбанд (хм.. минаха ми някакви идея из главата..)






Е аз подобно нещо само на кола от Италия съм виждал, не че казвам лошо за италианските коли, сами си правете изводите. (от забавната история в която не бива да се влага снисъл..)
Хвана ме яд че не го снимах..

- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен км.
Добър вечер бабо Пено и драги зрители, казвам и аз. Продава се това което се търси. Искате на малко километри, ами правим я на малко. Търсите баламурник, ами щом се налага го играем стриктен счетоводител, дето знае само да кара и само в сервиз си кара колата. Искате нещо много добро дето е ударено в едната врата и вие да смените само вратата и да карате безгрижно. Ами подпирам я смело с теглича на джипа и готово. Искате да си я видите на автовоза, нема проблеми, изкарва се в Сърбия и казвате кога сте готови да я чакате на границата и влиза в уречения час. Малко е събрана от три коли ама това няма значение. Истината е, че кола дето е в много добро състояние просто не се продава. Изпадат и добри коли, но много рядко. Понеже най-близките ми роднини са в този бранш и я се падне нещо два пъти в годината я не. И то кандидати много, рода, приятели.....Говоря за кола от Германия от първи собственик, на реални километри и с реална сервизна история, ТЮВ и всичко друго. И това чудо струва страшно много пари, защото и Ханс не пасе трева. От друга страна пък точно такива коли могат да се продадат единствено на приятели и роднини, защото иначе никой не вярва на историята за колата. За успокоение на всички ще кажа, че най-големите мошеници са тия дето продават новите коли. Пред тях и най-върлия горублянски търговец изглежда като ангелче с ореол и крилца. Вземете си нова кола и отидете да търсите гаранция или си мислете че ще сменявате само масло през следващите години и ще останете сериозно излъгани. Ще ви одерат от всякъде и дрехите от гърба ще ви свалят а и всички негативи много умело ще ви ги спестят при покупката.
Re: Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен км.
Не схващам за какво изобщо е темата- някой да ни информира, че е открил топлата вода ли
Има хубави коли, има евтини коли, има и коли на малко км. Шансът ви да съберете и трите неща в една кола клонят към нула. Само "клонят" щото все пак има някакъв мизерен шанс да се случи така, че роднина/приятел да го закъса яко за пари, вие да имате свободни в кеш и да закупите наистина читава кола за смешни пари. Шансът ви да уцелите такава кола при джамбазин е 0, никакъв, липсва, на 37-ми февруари...
Ако има балъци дето вярват, че онова Е39 530д, фейс, с 4 нови гуми за сезона и с 2 кофи екстри е на реални 120 000км. и цената му от 3000лв. (с включен транспорт, транзитни номера и печалба на търговеца) е реална си е тяхна грижа... Спрете да търсите евтини и перфектни коли- такива НЯМА...

Има хубави коли, има евтини коли, има и коли на малко км. Шансът ви да съберете и трите неща в една кола клонят към нула. Само "клонят" щото все пак има някакъв мизерен шанс да се случи така, че роднина/приятел да го закъса яко за пари, вие да имате свободни в кеш и да закупите наистина читава кола за смешни пари. Шансът ви да уцелите такава кола при джамбазин е 0, никакъв, липсва, на 37-ми февруари...
Ако има балъци дето вярват, че онова Е39 530д, фейс, с 4 нови гуми за сезона и с 2 кофи екстри е на реални 120 000км. и цената му от 3000лв. (с включен транспорт, транзитни номера и печалба на търговеца) е реална си е тяхна грижа... Спрете да търсите евтини и перфектни коли- такива НЯМА...
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен км.
F3P написа:Спрете да търсите евтини и перфектни коли- такива НЯМА...
Така е прав е колегата евтино и перфектно няма

Когато започнем реално да плащаме за това което получаваме ще се оправят нещатата ! Искаш евтина кола на доста километри толкоз пари искаш добра кола ще се бръкнеш повече! В момента да си честен "автотърговец" е доста трудно да не кажа нелогично един познат такъв които е честен ми каза "ако не превъртаме километрите никой няма да купи от нас" реално колите му са добри по на 200-300 000 км. но отсреща при конкуренцията са на 100 000

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани