Маслото на автомати4на скоростна кутия
Модератор: Общи модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Маслото на автомати4на скоростна кутия
Как се мери
при загасен двигател или при запален
Нещо не съм сигурен
пък и не сум се занимавал с автоматици до сега




Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
При запален двигател изреждаш предавките на място и отвиваш пропката ако потече масло значи всичко е наред 

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
е да де, като ми е запалена е под минимума, а като е загасена е над максимума на пръ4ката

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
naskoksan написа:Всички течности се мерят при
студен автомобил
В случая мисля,че не си прав двигателя трябва да работи защото при загасен двигател торбината(ванглера) не е пален с масло съшото се отнася и за самите пакети на отделните предавки затова трябва да се изредят и те и затова на колегата при загасен двигател му е над максимума а при запален под минимума
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Аз знам че колата трябва да работи и да е на неутрал и тогава се развива пробката.Ако протече масло няма нужда от доливане ако не се долива пак докато протече.Отдолу на кутията пише че се долива при температура от 30-50 градуса само в тези граници може с точност да се долее масло 

като ти е студена трябва да излиза на или над минимума на клечката..
като е гореща трябва да е на или под максимума на клечката..
ако като ти е студена си под минимума а като е загряла е над максимума- маслото ти е грешно.. или имаш проблем и ти прегрява трансмисията
като е гореща трябва да е на или под максимума на клечката..
ако като ти е студена си под минимума а като е загряла е над максимума- маслото ти е грешно.. или имаш проблем и ти прегрява трансмисията

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Alx май нещо си се объркал, виж какжо си написал

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
alx извинявай
, разбрах сега, това го казваш при загасена кола да се гледа нали 



Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

не.. не.. винаги при запалена и трансмисията на "Р".
маслото във трансмисията като е студено(а) трябва да е на или малко над долната граница на клечката (тя обикновено има две отметки).
като е горещо маслото/трансмисията трябва да е под горната отметка.
ако маслото като ти е студено е под долната отметка, но като се загрее се качва над горната- или маслото ти е грешното или трансмисията ти е болна и прегрява маслото и затова като го мериш горещо идва повече..
маслото във трансмисията като е студено(а) трябва да е на или малко над долната граница на клечката (тя обикновено има две отметки).
като е горещо маслото/трансмисията трябва да е под горната отметка.
ако маслото като ти е студено е под долната отметка, но като се загрее се качва над горната- или маслото ти е грешното или трансмисията ти е болна и прегрява маслото и затова като го мериш горещо идва повече..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Не мисля,че имаш проблем с трансмисията и по точно с прегряването на маслото.Тъй като в самата кутия битрябвало да има температурен датчик за маслото и ако той измери повишена(различна)от работната температура стойност ще ти се включи аварийния режим.Просто провери маслото и ако е нужно(а то май излиза че е)долей
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Добре, благодаря много и пак се извинявам 4е не разбрах, сега ще видя то4но как е,защото го погледнаь само един път набъзо и не съм обърнал внимание студена топла

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани