Ключ за регулиране на окачване KW

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 22.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330 CI
Мечтае да кара: BMW X6 MPower
Детайли за колата: 13" джанти, газ, ремус !

Ключ за регулиране на окачване KW

Мнение от ShaShi » 13 Яну 2014, 23:21

Здравейте колеги дали на някой му се намира ключ за регулиране на окачване KW, като този по долу. И също така дали знаете как по точно се регулира на сантиметри ли или ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Баварец вадя от гараж, после на масаж !

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 22.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330 CI
Мечтае да кара: BMW X6 MPower
Детайли за колата: 13" джанти, газ, ремус !

Re: Ключ за регулиране на окачване KW

Мнение от ShaShi » 23 Яну 2014, 21:50

Някой ако знае, от къде мога да си купя :(
Баварец вадя от гараж, после на масаж !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Ключ за регулиране на окачване KW

Мнение от Nickelback » 23 Яну 2014, 22:43

Специално само ключ да купиш отнякъде ми се струва трудно... Но все си мисля, че някой колега с регулируемо окачване може да ти услужи :roll: Или ако имаш някой приятел моторджия, те също ползват подобни ключове. Дъгата на ключа трябва да ти отговаря горе-долу на диаметъра на шайбите, както сигурно се сещаш...
А как се регулира... Обикновено трябват два ключа за контра, ама както и да е... Регулирането и да искаш да стане прецизно, накрая просто не става така прецизно :ok: Поради "несъвършена" геометрия на съответната кола :) Така че - брой си навивки или си мери с рулетка от някаква отправна точка и ще се получи общо взето сносно на принципа "проба-грешка". Играчка си е, но малко внимание и усет и стават нещата :yes:

KW-то кой вариант е, дай снимка ако имаш?
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Ключ за регулиране на окачване KW

Мнение от dan-dam » 23 Яну 2014, 22:52

Преди 7-8 години имах ETZ. В комплекта има такъв ключ. Използва се за сваляне на кривката на ауспуха от двигателя.


ПП я, на какво попаднах :)
http://prodavalnik.com/instrumenti-za-m ... -i35250341
ПП2 Нямам нищо общо с обявата.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 18.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е61 535d
Мечтае да кара: F10 m550d

Re: Ключ за регулиране на окачване KW

Мнение от epleired » 23 Яну 2014, 23:24

Колега напиши в гугъл секторен ключ и просто си избери от къде да си купиш. :bchug:

Старши скрапер
Online
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Ключ за регулиране на окачване KW

Мнение от Lenco » 24 Яну 2014, 0:40

Виж си диаметъра на гайките, ключовете са в някакъв толеранс, този който ползвам е от 60-70мм ако се не лъжа и си поръчай, както писа колегата, като намериш от гугъл "секторен ключ"
Далеч по-здрави са от китайските в комплектите, пробвано.
Изображение

///Мтусиаст
Аватар
Мнения: 1092
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3 и още нещо

Re: Ключ за регулиране на окачване KW

Мнение от rve » 24 Яну 2014, 22:44

Колега, късно виждам темата. Имам го ключа, върви комплект към кита, аз съм с KW v3. С него регулираш височината като реперът ти е оста на колелото до апекса на калника. За предните амортисьори може да ги регулираш и един по един на крик със сваляне на колелото, но за задните трябва да откачиш амортисьора за достъп. За 330-ката не знам, за М3 диапазонът за регулиране е от 330 до 350мм разстояние от оста на колелото до апекса на калника за задната ос и 335 до 355 за предната ос.

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook