Ключ за регулиране на окачване KW
Модератор: Общи модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ShaShi
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 22.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330 CI
- Мечтае да кара: BMW X6 MPower
- Детайли за колата: 13" джанти, газ, ремус !
Ключ за регулиране на окачване KW
Здравейте колеги дали на някой му се намира ключ за регулиране на окачване KW, като този по долу. И също така дали знаете как по точно се регулира на сантиметри ли или ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Баварец вадя от гараж, после на масаж !
- ShaShi
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 22.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330 CI
- Мечтае да кара: BMW X6 MPower
- Детайли за колата: 13" джанти, газ, ремус !
Re: Ключ за регулиране на окачване KW
Някой ако знае, от къде мога да си купя 

Баварец вадя от гараж, после на масаж !
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Ключ за регулиране на окачване KW
Специално само ключ да купиш отнякъде ми се струва трудно... Но все си мисля, че някой колега с регулируемо окачване може да ти услужи
Или ако имаш някой приятел моторджия, те също ползват подобни ключове. Дъгата на ключа трябва да ти отговаря горе-долу на диаметъра на шайбите, както сигурно се сещаш...
А как се регулира... Обикновено трябват два ключа за контра, ама както и да е... Регулирането и да искаш да стане прецизно, накрая просто не става така прецизно
Поради "несъвършена" геометрия на съответната кола
Така че - брой си навивки или си мери с рулетка от някаква отправна точка и ще се получи общо взето сносно на принципа "проба-грешка". Играчка си е, но малко внимание и усет и стават нещата
KW-то кой вариант е, дай снимка ако имаш?

А как се регулира... Обикновено трябват два ключа за контра, ама както и да е... Регулирането и да искаш да стане прецизно, накрая просто не става така прецизно



KW-то кой вариант е, дай снимка ако имаш?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Ключ за регулиране на окачване KW
Преди 7-8 години имах ETZ. В комплекта има такъв ключ. Използва се за сваляне на кривката на ауспуха от двигателя.
ПП я, на какво попаднах
http://prodavalnik.com/instrumenti-za-m ... -i35250341
ПП2 Нямам нищо общо с обявата.
ПП я, на какво попаднах

http://prodavalnik.com/instrumenti-za-m ... -i35250341
ПП2 Нямам нищо общо с обявата.
- epleired
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 535d
- Мечтае да кара: F10 m550d
Re: Ключ за регулиране на окачване KW
Колега напиши в гугъл секторен ключ и просто си избери от къде да си купиш. 

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Ключ за регулиране на окачване KW
Виж си диаметъра на гайките, ключовете са в някакъв толеранс, този който ползвам е от 60-70мм ако се не лъжа и си поръчай, както писа колегата, като намериш от гугъл "секторен ключ"
Далеч по-здрави са от китайските в комплектите, пробвано.
Далеч по-здрави са от китайските в комплектите, пробвано.
- rve
- ///Мтусиаст
-
- Мнения: 1092
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Ключ за регулиране на окачване KW
Колега, късно виждам темата. Имам го ключа, върви комплект към кита, аз съм с KW v3. С него регулираш височината като реперът ти е оста на колелото до апекса на калника. За предните амортисьори може да ги регулираш и един по един на крик със сваляне на колелото, но за задните трябва да откачиш амортисьора за достъп. За 330-ката не знам, за М3 диапазонът за регулиране е от 330 до 350мм разстояние от оста на колелото до апекса на калника за задната ос и 335 до 355 за предната ос.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани