Тромпети или CAI ??
Модератор: Общи модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Тромпети или CAI ??
От кое има повече смисъл.
И някой да обясни каква по-точно е ползата от тромпети, освен изродския звук

И някой да обясни каква по-точно е ползата от тромпети, освен изродския звук




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Тромпети или CAI ??
Аз ти предлагам да пробваш с фамфари
Звукът ще е невероятен.

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Тромпети или CAI ??
Налягане 

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Тромпети или CAI ??
И повече дросели. Обаче ми е чудно тея тромпети без филтри ли се карат 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Тромпети или CAI ??
тромпети или там квито и да са къси всмукателни колектори - високи обороти за сметка на ниските
CAI - пълна загуба на време за сток кола за мен, БМВ са го сметнали да е CAI от завода.
CAI - пълна загуба на време за сток кола за мен, БМВ са го сметнали да е CAI от завода.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Тромпети или CAI ??
steeN написа:тромпети или там квито и да са къси всмукателни колектори - високи обороти за сметка на ниските
CAI - пълна загуба на време за сток кола за мен, БМВ са го сметнали да е CAI от завода.
Е, такъв отговор, чаках.

Тва с налягането беше добро



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Тромпети или CAI ??
Това с дроселите според мен има смисъл да се направи на цялостно тунингована атмосферка - с увеличен обем, олекотени карантии, валове, портната глава и тн. И е цяла наука да се сметне, не просто слагаш некви тромпети там, ако направиш последното вероятността да стане по-зле от сток е около 99%
Набиването на въздух на стоков двигател според мои опити влияе зле, предполагам ако се ремапне след това ще има полза. Най-смислено ми се струва панелен спортен филтър и маркуча който вкарва въздух в кутията ако е гофриран и стеснен с цел обезшумяване да се смени с прав маркуч, може и с по-голям диаметър

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Тромпети или CAI ??
ogata написа:От кое има повече смисъл.
И някой да обясни каква по-точно е ползата от тромпети, освен изродския звук![]()
Въпроса, ти е малко тип - от кое има повече смисъл да си сложа ароматизираща елхичка или да претапицирам салона с кожа.
Колд еъра е малко маркетинг мод - някой виждат разлика някой не - идеята е да въздуха който постъпва да е по малко рестриктиран и уж по студен. Individual runner induction или тромпети са съвсем друга работа - това си е изцяло променен всмукателен тракт - доста скъпо съоръжение и доста трудно за настройка и изчисление.
Така - идеята освен по големия обем въздух е и по правия поток с по малко завихряния и смяна на посоки. Всеки цилиндър е по независим от другия и като цяло скоростта на пълнене е по голяма и вакуума който създават цилиндрите дърпайки въздух е по равномерен. Затова тези системи се характеризират със светкавичен респонс на подаване на гас. Затова хай-енд атмосферните мотори както и тези в спортните мотоциклети идват с такива фабрично. По принцип тези системи са предвидени за работа във високи, но не е задължително - на теория при правилния диаметър и дължина на "тромпетите" може да се гони пърформанс в различен диапазон. Например двигателя на Ямаха Р1 има система която променя дължината на тръбите в зависимост от оборотите.
Не трябва да се бърка с Tunnel RAM intake като на някой мъсъл драгстери въпреки ,че си приличат.
Като мод си заслужава ако искаш и имаш парите да извадиш 800 атмосферни коня от някой американски кютук и като пипнеш газта милиметър да ти чупи врата.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тромпети или CAI ??
Да то така се слагат "тромпети"

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Тромпети или CAI ??
Интересна тема
Наистина при най-яките атмосферни мотори равномерното пълнене явно има огромна роля при определянето на перформънса. Дори и най-малката турболенция от ръбовете и дори вътрешната повърхност на рънъра ще доведе до сериозно понижение на мощността. Цели се максимално ламинарен поток и затова е такава формата на тръбите. Затова се полират портове на глави и т.н. Преди се чудех как Корсата на UPG с C20XE вади 300++ атмосферни коня, ама явно има как
И тя е с тромпети+странен филтър върху тях и обороти в небесата
За CAI - има смисъл, ако си го купиш/направиш както трябва и е монтиран на правилното място, но чудеса да не се очакват



За CAI - има смисъл, ако си го купиш/направиш както трябва и е монтиран на правилното място, но чудеса да не се очакват

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Тромпети или CAI ??
BMW_RIDER написа:Като мод си заслужава ако искаш и имаш парите да извадиш 800 атмосферни коня от някой американски кютук и като пипнеш газта милиметър да ти чупи врата.
Според мен си заслужава и на съветски 1600

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Тромпети или CAI ??
Така и не ми стана ясно обаче как ги карат без въздушни филтри тези тромпети.
Също и при американските мъсъли с чарджари горе дето се вижда как отваря дросела.

Re: Тромпети или CAI ??
Vanqu1sh написа:Така и не ми стана ясно обаче как ги карат без въздушни филтри тези тромпети.Също и при американските мъсъли с чарджари горе дето се вижда как отваря дросела.
Нямат нужда от филтри, те се хранят с врабчета за повече повер.
Re: Тромпети или CAI ??
Vanqu1sh написа:Така и не ми стана ясно обаче как ги карат без въздушни филтри тези тромпети.Също и при американските мъсъли с чарджари горе дето се вижда как отваря дросела.
върху тях се слага филтър
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Тромпети или CAI ??
Пилев написа:Vanqu1sh написа:Така и не ми стана ясно обаче как ги карат без въздушни филтри тези тромпети.Също и при американските мъсъли с чарджари горе дето се вижда как отваря дросела.
върху тях се слага филтър
Да виждал съм с филтри, но съм виждал и доста без. Както е на снимката която е постнал колегата, най-често на болиди съм го забелязал. Без филтър няма ли да стане мармалад вътре ? Или тези всички снимки и клипове са направени само за позата така.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани