Някой нещо за този Ситроен да каже:
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Някой нещо за този Ситроен да каже:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11393085759133663&f1=details&slink=5tcpfg
Ще се кара от жена, начинаещ шофьор!!!
Ще се кара от жена, начинаещ шофьор!!!
Re: Някой нещо за този Ситроен да каже:
ka4i написа:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11393085759133663&f1=details&slink=5tcpfg
Ще се кара от жена, начинаещ шофьор!!!
За този конкретно немога да кажа нищо но попринцип при тези модели:
-Окачването е консуматив (каквото и да сменяш се ще си тропа отнекаде)
-при газифициране почва да прави мизерии
-електрониката е боклук
абе целата кола е боклук

По добре се насочи към нещо от ВАГ групата , примерно поло ?
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Някой нещо за този Ситроен да каже:
v_p_m написа:ka4i написа:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11393085759133663&f1=details&slink=5tcpfg
Ще се кара от жена, начинаещ шофьор!!!
За този конкретно немога да кажа нищо но попринцип при тези модели:
-Окачването е консуматив (каквото и да сменяш се ще си тропа отнекаде)
-при газифициране почва да прави мизерии
-електрониката е боклук
абе целата кола е боклук![]()
По добре се насочи към нещо от ВАГ групата , примерно поло ?
Само да питам - от първа ръка ли го казваш това или си слушал, че сина на еди кой си бил чувал, че дядо му е карал някога такава.
Баща ми търкаля такъв и за над 80к км не е сменил амортисьори отпред. Има сменен за това време един шарнир, една биалетка и един външен кормилен накрайник.
Също от 80к е и газифициран с ГИ - пак няма проблеми - сменяш филтърчетата и караш.
За ел. инсталацията съм съгласен - проводниците са тънки и прегарят.
Като цяло не смятам че е лоша кола. Още повече, че ги има за около 2к лв.

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
Re: Някой нещо за този Ситроен да каже:
v_p_m написа:...
На 85% глупости си изръсил.
-Окачването НЕ Е консуматив. Веднъж оправено изкарва безгрижно 50+ хиляди км. в БГ. Но тук идва проблемът- ремонтът му с читави части (тоест оригинални) е грозна цифра.
-Понася газ без грижи, ама си иска приличен ГИ.
-Електрониката определено не им е силната страна. Добре, че е малко.
-Общо взето привеждането в състояние "Отлична, не се притеснявам за жената като я кара" ще доближи цената на колата.
В общи линии моделът не е толкова лош- това, че тук се продават масово кочини пред разпад е друга тема. Още повече, че ще се кара от жена без опит- каквато и да е кола трудно ще оживее повече от година. Купуваш каквото и да е- жената да хареса модел, ти избираш читав екземпляр.
- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: Някой нещо за този Ситроен да каже:
Със сигурност е по-надежден от следващия модел, от който имам преки впечатления. Онова е боклук на боклуците.
На тази проблемът според мен е, че наистина като дойде време за окачване и ремонт на електроника/елинсталация, цените са неадекватно високи за кола с такава цена.
П.П.: И наистина се замисли за нещо като Поло например. Аз лично не съм на мнение, че щом ще се кара от жена начинаеща, колата няма да изкара повече от година. Ако пък приемем това за сигурно, Полото е в пъти по-евтино за поддръжка откъм цени на авточасти.
Иначе за конкретния автомобил никаква представа.
На тази проблемът според мен е, че наистина като дойде време за окачване и ремонт на електроника/елинсталация, цените са неадекватно високи за кола с такава цена.
П.П.: И наистина се замисли за нещо като Поло например. Аз лично не съм на мнение, че щом ще се кара от жена начинаеща, колата няма да изкара повече от година. Ако пък приемем това за сигурно, Полото е в пъти по-евтино за поддръжка откъм цени на авточасти.
Иначе за конкретния автомобил никаква представа.
88 E30 318i, 95 E36 318i, 97 E39 525tds, 02 E53 3.0d, 06 E83 3.0d, 08 W204; 12 W212
Re: Някой нещо за този Ситроен да каже:
Също така обичат да погорват масълце
А конкретно тая салона е доста истрадъл , седалката е покъсана и волана захабен... общо взето идеята че за има нема 2к ще си вземеш кола 2000г и ще става за нещо е доста оптимистична

А конкретно тая салона е доста истрадъл , седалката е покъсана и волана захабен... общо взето идеята че за има нема 2к ще си вземеш кола 2000г и ще става за нещо е доста оптимистична

- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
- emil.ivanov.1968
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 1.03.2014
Re: Някой нещо за този Ситроен да каже:
И аз съм на мнение, че за тези пари е много добър автомобил. Брат ми има, и не съм го чувал да се оплаква. Сменяваш си на време консумативите, и си джиткаш.
- red_bull92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Някой нещо за този Ситроен да каже:
Колега, от CITROEN БЯГАЙ далече, в момента карам на баща ми Xantiata и е АД. Ситроените имат проблеми с парното трябва да им се сменява радиаторчето което значи вадене на цялото арматурно табло... иначе като мен караш на отворени странични стъкла с риск да те хване пневмония, за да не ти се поти предното стъкло особено когато вали задължително до теб трябва да има човек с парцал да бърше стъклото. Иначе 250 лв за радиаторчето и смяната. Друг проблем е хидравликата и за нея дадох за 4 сфери 310 лв добре, че Ексарата не е на сфери. Друг проблем е, че след определен период се късат тампоните на предните амортисьори и избиват през капака и го правят на палатка и после смяната е по 220 лв на тампон демек 2Х220 отиваме на 440 лв. Друго нещо на газ и в Ексара съм се качвал и в Ксантия различни кубатури и коне ... е просто на газ нема сила да върви... за електрониката въобще не коментирам абсолютен боклук. Ориентирай се към нещо немско. Вземи ѝ нещо от сорта на по-старите Астра А или Вектра А или Поло или Голф 3... просто Ситроена ще ѝ създаде много сериозни проблеми.
ПП: понеже видях, че е с абсолютно същите параметри като Ксантията на баща ми 1.6i 88 к.с. просто купето е много тежко и на бензин също няма сила да върви

ПП: понеже видях, че е с абсолютно същите параметри като Ксантията на баща ми 1.6i 88 к.с. просто купето е много тежко и на бензин също няма сила да върви




Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
Re: Някой нещо за този Ситроен да каже:
Ами... за тази цена, тези са перфектни.
Много близък приятел от над година кара такава, верно неговата е някаква специална серия, автомат и с много екстри, и на съвсем различна цена, но колата е чук.
Абстрахирайки се от относително малкият мотор и мудността на автомата, количката му е страхотна.
Никакви проблеми нито с електроника, нито с окачване, нито с каквото и да е. Чак се чудя като ги чета тези коментари
Това е прост автомобил!
Много близък приятел от над година кара такава, верно неговата е някаква специална серия, автомат и с много екстри, и на съвсем различна цена, но колата е чук.
Абстрахирайки се от относително малкият мотор и мудността на автомата, количката му е страхотна.
Никакви проблеми нито с електроника, нито с окачване, нито с каквото и да е. Чак се чудя като ги чета тези коментари

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Някой нещо за този Ситроен да каже:
Към автора пуснал темата-съвсем грубо и общо казано:
Грамотно написаните и особено тея на български език отговори са вярни
Грамотно написаните и особено тея на български език отговори са вярни

9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Пинтев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
Re: Някой нещо за този Ситроен да каже:
Миналата седмица мой приятел взе за сестра си Ауди 90 купе 2.0 мотор,перфектен салон и ГИ за 1500 лв.Да вярно колата е 93 година,но честно казано изглежда,а и съм сигурен че ще е по-надеждна от Ситроена.
- ивайло81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 8.02.2008
- Кара: 320 i
- Мечтае да кара: Е90 пак бензин
Re: Някой нещо за този Ситроен да каже:
ivoaudi написа:Към автора пуснал темата-съвсем грубо и общо казано:
Грамотно написаните и особено тея на български език отговори са вярни
Е то по твоето писане съдя, че коментара ти е грешен!
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Някой нещо за този Ситроен да каже:
red_bull92 написа:...
Само да отбележа, че всичко казано до тук се отнася до Xantia - за Xsara важат други неща, които описах горе. Единствените тампони, които правят проблем в тази кола са на стаб. щангата - те са по 8-10лв. и на комбитата - задните тампони - само два са и са по 40лв. От опит да кажа с другите цени - най-скъпият шарнир е 25лв., средно качество накладки - 45лв., воден радиатор - 110лв. Единственият по-скъп ремонт на тази Xsara e задният мост - там цената започва от 240лв. с части и труд и ако собственика е бил мърляч може да стигне до 1к. Съвет към бъдещ купувач е да гледа колко е разкрачен моста отзад - колкото повече - толкова по-скъп ремонт.

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Някой нещо за този Ситроен да каже:
speeder88 написа:red_bull92 написа:...
Само да отбележа, че всичко казано до тук се отнася до Xantia - за Xsara важат други неща, които описах горе. Единствените тампони, които правят проблем в тази кола са на стаб. щангата - те са по 8-10лв. и на комбитата - задните тампони - само два са и са по 40лв. От опит да кажа с другите цени - най-скъпият шарнир е 25лв., средно качество накладки - 45лв., воден радиатор - 110лв. Единственият по-скъп ремонт на тази Xsara e задният мост - там цената започва от 240лв. с части и труд и ако собственика е бил мърляч може да стигне до 1к. Съвет към бъдещ купувач е да гледа колко е разкрачен моста отзад - колкото повече - толкова по-скъп ремонт.
Точно това за моста е най-големите забалежки на този автомобил ( както и моят ) . Ако не се е стигнало до необходимостта от смяна на целия мост ремонта е цифра, но ако не е стигнало до там 300 лева и после изобщо не го мислиш. Предния път мислех, че са ми го направили некадърно и отидох в друг сервиз с идеята отново да ги ръся тея 300 кинта - оказа се, че една пластмаса се е разскърцала и за тея пари смених какво ли не дето се беше износило барабар и със смяна на масло. Не са най-здравите коли на планетата, но в общия случай може да им се развалят 5 неща и то всичките са сравнително евтини. Е, електрониката ако се скапе лошо, наистина - всичко останало е ташак. Мотора се разбира с ГИ перфектно, изобщо като непретенциозна кола - особено за жена я бива. Особено пък за 1500 кинта...
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани