Технически въпрос за Opel Signum
Модератор: Общи модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Технически въпрос за Opel Signum
Колеги не съм предал марката, по стечение на обстоятелствата сега карам и един Опел Сигнум, дизел 2,2 литра.
Има леко дразнещ проблем, за който във форума на Опел големите специалисти нищо не казват, а аз опелите даже и моделите много не им познавам. За това реших да попитам и тук.
От известно време имам следния проблем: на 4-та и по-често на 5-та предавка при изкачване (при спускане няма проблем) и над 2000об/мин, колата влиза в авариен режим. Лошото е, че при тези обороти се движа с около 100км/h и при опит за изпреварване на байр колата влиза в авариен режим. След това ми се налага да изгася двигателя за 10-15 сек и всичко е ОК. След диагностика излизаше грешка p0620 - алтернатор. Преди два дни смених пистовия ремък и обтяжната ролка, но отново влиза в авариен режим при същите обстоятелства. Сега грешката, която се записва е по-лоша p0606 (37) - проблем в ECU.
По мои разсъждения може да бъде MAP сензор или турбото да пренадува вследствие на по-голямо натоварване, което да предизвиква влизане в авариен режим.
П.С.: Ходих в оторизиран сервиз, където ми казаха, че не откриват проблем в колата!?!
Има леко дразнещ проблем, за който във форума на Опел големите специалисти нищо не казват, а аз опелите даже и моделите много не им познавам. За това реших да попитам и тук.
От известно време имам следния проблем: на 4-та и по-често на 5-та предавка при изкачване (при спускане няма проблем) и над 2000об/мин, колата влиза в авариен режим. Лошото е, че при тези обороти се движа с около 100км/h и при опит за изпреварване на байр колата влиза в авариен режим. След това ми се налага да изгася двигателя за 10-15 сек и всичко е ОК. След диагностика излизаше грешка p0620 - алтернатор. Преди два дни смених пистовия ремък и обтяжната ролка, но отново влиза в авариен режим при същите обстоятелства. Сега грешката, която се записва е по-лоша p0606 (37) - проблем в ECU.
По мои разсъждения може да бъде MAP сензор или турбото да пренадува вследствие на по-голямо натоварване, което да предизвиква влизане в авариен режим.
П.С.: Ходих в оторизиран сервиз, където ми казаха, че не откриват проблем в колата!?!
- Българският Орел
-
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 1.03.2014
- Кара: BMW ♥
- Мечтае да кара: Harley Davidson V-Rod
- Детайли за колата: E34 , Е30 скоро.
Re: Технически въпрос за Opel Signum
Да беше БМВ карало не би чудо видяло
( по темата ти какво е това авариен режим, аварийките ли ти се пускат?)

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Технически въпрос за Opel Signum
gromovich написа:Колеги не съм предал марката, по стечение на обстоятелствата сега карам и един Опел Сигнум, дизел 2,2 литра.
Има леко дразнещ проблем, за който във форума на Опел големите специалисти нищо не казват, а аз опелите даже и моделите много не им познавам. За това реших да попитам и тук.
От известно време имам следния проблем: на 4-та и по-често на 5-та предавка при изкачване (при спускане няма проблем) и над 2000об/мин, колата влиза в авариен режим. Лошото е, че при тези обороти се движа с около 100км/h и при опит за изпреварване на байр колата влиза в авариен режим. След това ми се налага да изгася двигателя за 10-15 сек и всичко е ОК. След диагностика излизаше грешка p0620 - алтернатор. Преди два дни смених пистовия ремък и обтяжната ролка, но отново влиза в авариен режим при същите обстоятелства. Сега грешката, която се записва е по-лоша p0606 (37) - проблем в ECU.
По мои разсъждения може да бъде MAP сензор или турбото да пренадува вследствие на по-голямо натоварване, което да предизвиква влизане в авариен режим.
П.С.: Ходих в оторизиран сервиз, където ми казаха, че не откриват проблем в колата!?!
Вижте какво се случва с EGR-а.
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Технически въпрос за Opel Signum
Българският Орел написа:Да беше БМВ карало не би чудо видяло( по темата ти какво е това авариен режим, аварийките ли ти се пускат?)
Аз си карам бмв и нямам проблеми, но сега трябва да се оправяи с опела. Иначе изключва турбото
- SpeeD_GT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.06.2007
- Местоположение: наше село София
- Кара: 318 CI
Re: Технически въпрос за Opel Signum
EGR-a или електроника на помпата, при така описана ситуация. Най-добре да я погледне доста разбиращ човек , ако имаш интерес пиши ми на лично ще ти дам телефона.
Нема пари нема гуми !
Има пари па нема гуми
Има пари па нема гуми

- theraven_nz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 25.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F15
Re: Технически въпрос за Opel Signum
Най-веротно турбината пренадува поради запекла геометрия или проблем с клапана, който я управлява. Пробвай да раздвижиш геометрията на ръка и виж дали се движи свободно. Ако е с вакумно управление, провери и да не смуче въздух от някой цепнат маркуч. Виж и да не съска от пътищата между турбината, кулера и колектора. Най-добре да се направят логове в движение, но това от някой, който разбира от хлопели.
---
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Технически въпрос за Opel Signum
theraven_nz написа:Най-веротно турбината пренадува поради запекла геометрия или проблем с клапана, който я управлява. Пробвай да раздвижиш геометрията на ръка и виж дали се движи свободно. Ако е с вакумно управление, провери и да не смуче въздух от някой цепнат маркуч. Виж и да не съска от пътищата между турбината, кулера и колектора. Най-добре да се направят логове в движение, но това от някой, който разбира от хлопели.
Не й трябват логове на колата, а и трябва диагностика.Ще се видят записаните грешки от какво са, и всичко ще е наред.Ако изпише обща грешка, се почва по живи данни да се гледат EGR-а, дебитомера, помпата, дюзите и чак накрая турбото.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Технически въпрос за Opel Signum
ОПЕЛ и дизел са две несъвместими неща! - народна мъдрост!
Успех с решаването на проблема...
Успех с решаването на проблема...

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Моджо