Къде умират милиони чисто нови коли
Модератор: Общи модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Къде умират милиони чисто нови коли
Здравейте, колеги!
Днес се натъкнах на следната статия:
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... nite-koli/
която ме потресе.
От една страна пазарната икономика нямала белезите на плановата, за която СТРАШНО НЕ МИ Е МЪЧНО, поради което именно съм потресен.
Второ дали всичко се рециклира или и тук лицемерието е на ниво, като само си говорим за отпадъците от индустрията и това как трябва да се минимизират, а насреща
И най/вече / дали на някой му идва идея как може да се възползва обикновения човечец от тази ситуация– :D :D :D
Днес се натъкнах на следната статия:
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... nite-koli/
която ме потресе.
От една страна пазарната икономика нямала белезите на плановата, за която СТРАШНО НЕ МИ Е МЪЧНО, поради което именно съм потресен.
Второ дали всичко се рециклира или и тук лицемерието е на ниво, като само си говорим за отпадъците от индустрията и това как трябва да се минимизират, а насреща
И най/вече / дали на някой му идва идея как може да се възползва обикновения човечец от тази ситуация– :D :D :D
88 E30 318i, 95 E36 318i, 97 E39 525tds, 02 E53 3.0d, 06 E83 3.0d, 08 W204; 12 W212
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
Тая статия хич не е вярна,автомобилите както и всяка друга стока се поддържа на склад за да я има в наличност и да не се чака,с години наред докато бъде предоставена на собственика и.Както е било преди със лади,жигули,москвичи ниско производство голямо търсене=голямо чакане.
ПП.Тая статия направо чупи тъпомера от всякаде

ПП.Тая статия направо чупи тъпомера от всякаде


- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
Ха ха ха ха! Тъпомер - звучи много добре!
Иначе, колега, в логиката ти има сериозен резон. :ok: :idea: :yes:
Иначе, колега, в логиката ти има сериозен резон. :ok: :idea: :yes:
88 E30 318i, 95 E36 318i, 97 E39 525tds, 02 E53 3.0d, 06 E83 3.0d, 08 W204; 12 W212
- red_bull92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Къде умират милиони чисто нови коли


Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
Умират скучните коли.
Пежа, нисани, некви семейни сувове.
Аз залежаващи ЕМки не видях
Не се продават на ниски цени, защото това доста е свързано с реномето на марката.
Никой не иска да си купи нова кола, която да е залежавала на някое пристанище, а примерно едни -50% в цената определено ще доведе потребителя до някакво съмнение.
Относно вложените средства в производството на залежаващите екземпляри и това че няма логика - не е баш така.
В големите индустрии има един финансов термин "Икономия от мащаба" - гугъл за повече инфо.
Това че една нова кола в базов вариант като шкода примерно струва 30к, съвсем не означава че производството и е коствало сума дори близко до 30к.
Всъщност сумата е неколкократно завишена и общо взето завишението се дължи на "емблемата"
Шкода сама по себе си не е някаква особена марка, но е част от VAG групата и ползва технологии от VAG групата.
Пежа, нисани, некви семейни сувове.
Аз залежаващи ЕМки не видях

Не се продават на ниски цени, защото това доста е свързано с реномето на марката.
Никой не иска да си купи нова кола, която да е залежавала на някое пристанище, а примерно едни -50% в цената определено ще доведе потребителя до някакво съмнение.
Относно вложените средства в производството на залежаващите екземпляри и това че няма логика - не е баш така.
В големите индустрии има един финансов термин "Икономия от мащаба" - гугъл за повече инфо.
Това че една нова кола в базов вариант като шкода примерно струва 30к, съвсем не означава че производството и е коствало сума дори близко до 30к.
Всъщност сумата е неколкократно завишена и общо взето завишението се дължи на "емблемата"

Шкода сама по себе си не е някаква особена марка, но е част от VAG групата и ползва технологии от VAG групата.
Последна промяна ogata на 19 Май 2014, 22:20, променена общо 1 път


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
GecataBMW-E46 написа:Тая статия хич не е вярна,автомобилите както и всяка друга стока се поддържа на склад за да я има в наличност и да не се чака,с години наред докато бъде предоставена на собственика и.Както е било преди със лади,жигули,москвичи ниско производство голямо търсене=голямо чакане.
ПП.Тая статия направо чупи тъпомера от всякаде![]()
ти от аутомедия , освен руски телефон, какво очакваш

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
И аз мисля, че са пълни глупости. Тази статия я видях в zerohedge.com преди няколко дни.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
red_bull92 написа::dummy: тези са за убиване, вместо да ги пуснат на ниска цена и да се изкупи всичко, а и най-малкото българина да си обнови гаража, че с тия стари коли с огромни нива на замърсяване на въздуха...
Да си дам Е38-цата, Е34-ката и 124-ката за ново пежо? Изчекай да се загащим само


ATR-42/72
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
Подобна статия с доста повече паркинги в доста повече страни. Явно си е истина.
Link
Въпросния сайт не е някой който ще пусне нещо ей така само за та*ака. А щом е икономия от мащаба да намалят цената бре. Още повече ще им се увеличат продажбите. Лакомията на някои хора е безгранична! Парите не можеш да ги отнесеш на онзи свят. Запомнете го. Гол се раждаш, гол умираш - това е!
Link
Въпросния сайт не е някой който ще пусне нещо ей така само за та*ака. А щом е икономия от мащаба да намалят цената бре. Още повече ще им се увеличат продажбите. Лакомията на някои хора е безгранична! Парите не можеш да ги отнесеш на онзи свят. Запомнете го. Гол се раждаш, гол умираш - това е!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
Силно се надявам да не учиш икономика, че си написал големи фантастикиogata написа:Това че една нова кола в базов вариант като шкода примерно струва 30к, съвсем не означава че производството и е коствало сума дори близко до 30к.
Всъщност сумата е неколкократно завишена и общо взето завишението се дължи на "емблемата"

Дилърствата правят макс 2-5% марж в добрия случай.
Въпросът е дали от този марж е приспадната cost of sales, демек лешпери, кафенца, facilities, сметки за ток, за тоалетна хартия и темподобни...
Най-вероятно е!
А производителите варират около 10% цена за производство (и както се вижда: складиране, логистика и т.н.)
http://www.motorauthority.com/news/1090 ... amborghini
Не подкрепям това складиране на ламарина, пълна простотия е, но се наблюдава понякога при производители с такъв размах. До колкото ми е известно, се пускат към края на живота на даден модел, на доста по-ниски цени.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
GecataBMW-E46 написа:ПП.Тая статия направо чупи тъпомера от всякаде![]()
Буквално.
По-малоумна статия не бях чел. Частта, където гаранцията изтичала докато седят на летището също е изключително вярна

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
liloff написа:Силно се надявам да не учиш икономика, че си написал големи фантастикиogata написа:Това че една нова кола в базов вариант като шкода примерно струва 30к, съвсем не означава че производството и е коствало сума дори близко до 30к.
Всъщност сумата е неколкократно завишена и общо взето завишението се дължи на "емблемата"
Дилърствата правят макс 2-5% марж в добрия случай.
Въпросът е дали от този марж е приспадната cost of sales, демек лешпери, кафенца, facilities, сметки за ток, за тоалетна хартия и темподобни...
Най-вероятно е!
А производителите варират около 10% цена за производство (и както се вижда: складиране, логистика и т.н.)
http://www.motorauthority.com/news/1090 ... amborghini
Не подкрепям това складиране на ламарина, пълна простотия е, но се наблюдава понякога при производители с такъв размах. До колкото ми е известно, се пускат към края на живота на даден модел, на доста по-ниски цени.
Имам статия с нормата на печалба - от както въведоха модулните конструкции и унифицираха двигателите , нормата на печалбата достигна рекордните 9-11% - и това за премиум коли , като АУДИ и БМВ , за които знаем че в половината си продадени модели използват технологиии дооста далече от премиума - примерно А3ки и А1 са си чисто Поло и Голф, а 70% от двигателите в Ауди , ги има във ФВ и Шкода . БМВ пък наложиха 3 цилиндрови мотори , и унифицирана на всички двигатели . А тва с няколко кратно завишение на цената ... БМВ,Ауди и Мерц миналата година са дали над 10 000 000 000 евро за разработки - това също влиза в цената . Самото разработване и настройване на конвейрните линии за нов модел е средно между 1 и 1,5 млрд евро . И като сложим че доста от колите на БМВ например , се правят в серия от 30ина хиляди годишно (6та серия,7ма серия,З4, 5ца ГТ) , излизат че нещата не са толкова розови.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
Аре, аре ся.
Още малко и ще ги оплачеме горките авто производители, че почти на загуба работат

Още малко и ще ги оплачеме горките авто производители, че почти на загуба работат






http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
само да добавя, дилърствата купуват колите от производителя. в брой, на цена определена от завода.
ако не се продадат си е проблем на дилърството, така че не ги мислете заводите, те си взимат тяхното.
ако не се продадат си е проблем на дилърството, така че не ги мислете заводите, те си взимат тяхното.
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
ogata написа:Аре, аре ся.
Още малко и ще ги оплачеме горките авто производители, че почти на загуба работат![]()
![]()
![]()
горките те..наистина



enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани