Къде умират милиони чисто нови коли

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 29.11.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
Детайли за колата: Track Package

Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от Valve-tronic » 19 Май 2014, 21:48

Здравейте, колеги!

Днес се натъкнах на следната статия:

http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... nite-koli/

която ме потресе.

От една страна пазарната икономика нямала белезите на плановата, за която СТРАШНО НЕ МИ Е МЪЧНО, поради което именно съм потресен.

Второ дали всичко се рециклира или и тук лицемерието е на ниво, като само си говорим за отпадъците от индустрията и това как трябва да се минимизират, а насреща

И най/вече / дали на някой му идва идея как може да се възползва обикновения човечец от тази ситуация– :D :D :D
88 E30 318i, 95 E36 318i, 97 E39 525tds, 02 E53 3.0d, 06 E83 3.0d, 08 W204; 12 W212

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от GecataBMW-E46 » 19 Май 2014, 21:56

Тая статия хич не е вярна,автомобилите както и всяка друга стока се поддържа на склад за да я има в наличност и да не се чака,с години наред докато бъде предоставена на собственика и.Както е било преди със лади,жигули,москвичи ниско производство голямо търсене=голямо чакане.


ПП.Тая статия направо чупи тъпомера от всякаде :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 29.11.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
Детайли за колата: Track Package

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от Valve-tronic » 19 Май 2014, 22:04

Ха ха ха ха! Тъпомер - звучи много добре!

Иначе, колега, в логиката ти има сериозен резон. :ok: :idea: :yes:
88 E30 318i, 95 E36 318i, 97 E39 525tds, 02 E53 3.0d, 06 E83 3.0d, 08 W204; 12 W212

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 20.12.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от red_bull92 » 19 Май 2014, 22:08

:dummy: тези са за убиване, вместо да ги пуснат на ниска цена и да се изкупи всичко, а и най-малкото българина да си обнови гаража, че с тия стари коли с огромни нива на замърсяване на въздуха... :banghead:
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от ogata » 19 Май 2014, 22:12

Умират скучните коли.
Пежа, нисани, некви семейни сувове.
Аз залежаващи ЕМки не видях :smoke:

Не се продават на ниски цени, защото това доста е свързано с реномето на марката.
Никой не иска да си купи нова кола, която да е залежавала на някое пристанище, а примерно едни -50% в цената определено ще доведе потребителя до някакво съмнение.

Относно вложените средства в производството на залежаващите екземпляри и това че няма логика - не е баш така.
В големите индустрии има един финансов термин "Икономия от мащаба" - гугъл за повече инфо.

Това че една нова кола в базов вариант като шкода примерно струва 30к, съвсем не означава че производството и е коствало сума дори близко до 30к.
Всъщност сумата е неколкократно завишена и общо взето завишението се дължи на "емблемата" ;)
Шкода сама по себе си не е някаква особена марка, но е част от VAG групата и ползва технологии от VAG групата.
Последна промяна ogata на 19 Май 2014, 22:20, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от acho.rs » 19 Май 2014, 22:19

GecataBMW-E46 написа:Тая статия хич не е вярна,автомобилите както и всяка друга стока се поддържа на склад за да я има в наличност и да не се чака,с години наред докато бъде предоставена на собственика и.Както е било преди със лади,жигули,москвичи ниско производство голямо търсене=голямо чакане.


ПП.Тая статия направо чупи тъпомера от всякаде :mhihi: :mhihi:

ти от аутомедия , освен руски телефон, какво очакваш :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от steeN » 20 Май 2014, 0:28

И аз мисля, че са пълни глупости. Тази статия я видях в zerohedge.com преди няколко дни.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от DLVasilev » 20 Май 2014, 6:35

red_bull92 написа::dummy: тези са за убиване, вместо да ги пуснат на ниска цена и да се изкупи всичко, а и най-малкото българина да си обнови гаража, че с тия стари коли с огромни нива на замърсяване на въздуха... :banghead:

Да си дам Е38-цата, Е34-ката и 124-ката за ново пежо? Изчекай да се загащим само :mhihi:
Изображение
ATR-42/72

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от Zubcho » 20 Май 2014, 14:28

Подобна статия с доста повече паркинги в доста повече страни. Явно си е истина.

Link

Въпросния сайт не е някой който ще пусне нещо ей така само за та*ака. А щом е икономия от мащаба да намалят цената бре. Още повече ще им се увеличат продажбите. Лакомията на някои хора е безгранична! Парите не можеш да ги отнесеш на онзи свят. Запомнете го. Гол се раждаш, гол умираш - това е!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от kdl » 20 Май 2014, 14:46

ogata написа:Това че една нова кола в базов вариант като шкода примерно струва 30к, съвсем не означава че производството и е коствало сума дори близко до 30к.
Всъщност сумата е неколкократно завишена и общо взето завишението се дължи на "емблемата" ;)
Силно се надявам да не учиш икономика, че си написал големи фантастики ;)
Дилърствата правят макс 2-5% марж в добрия случай.
Въпросът е дали от този марж е приспадната cost of sales, демек лешпери, кафенца, facilities, сметки за ток, за тоалетна хартия и темподобни...
Най-вероятно е!
А производителите варират около 10% цена за производство (и както се вижда: складиране, логистика и т.н.)
http://www.motorauthority.com/news/1090 ... amborghini

Не подкрепям това складиране на ламарина, пълна простотия е, но се наблюдава понякога при производители с такъв размах. До колкото ми е известно, се пускат към края на живота на даден модел, на доста по-ниски цени.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от b00st » 20 Май 2014, 15:51

GecataBMW-E46 написа:ПП.Тая статия направо чупи тъпомера от всякаде :mhihi: :mhihi:

Буквално.
По-малоумна статия не бях чел. Частта, където гаранцията изтичала докато седят на летището също е изключително вярна :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от acho.rs » 20 Май 2014, 18:56

liloff написа:
ogata написа:Това че една нова кола в базов вариант като шкода примерно струва 30к, съвсем не означава че производството и е коствало сума дори близко до 30к.
Всъщност сумата е неколкократно завишена и общо взето завишението се дължи на "емблемата" ;)
Силно се надявам да не учиш икономика, че си написал големи фантастики ;)
Дилърствата правят макс 2-5% марж в добрия случай.
Въпросът е дали от този марж е приспадната cost of sales, демек лешпери, кафенца, facilities, сметки за ток, за тоалетна хартия и темподобни...
Най-вероятно е!
А производителите варират около 10% цена за производство (и както се вижда: складиране, логистика и т.н.)
http://www.motorauthority.com/news/1090 ... amborghini

Не подкрепям това складиране на ламарина, пълна простотия е, но се наблюдава понякога при производители с такъв размах. До колкото ми е известно, се пускат към края на живота на даден модел, на доста по-ниски цени.

Имам статия с нормата на печалба - от както въведоха модулните конструкции и унифицираха двигателите , нормата на печалбата достигна рекордните 9-11% - и това за премиум коли , като АУДИ и БМВ , за които знаем че в половината си продадени модели използват технологиии дооста далече от премиума - примерно А3ки и А1 са си чисто Поло и Голф, а 70% от двигателите в Ауди , ги има във ФВ и Шкода . БМВ пък наложиха 3 цилиндрови мотори , и унифицирана на всички двигатели . А тва с няколко кратно завишение на цената ... БМВ,Ауди и Мерц миналата година са дали над 10 000 000 000 евро за разработки - това също влиза в цената . Самото разработване и настройване на конвейрните линии за нов модел е средно между 1 и 1,5 млрд евро . И като сложим че доста от колите на БМВ например , се правят в серия от 30ина хиляди годишно (6та серия,7ма серия,З4, 5ца ГТ) , излизат че нещата не са толкова розови.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от ogata » 20 Май 2014, 19:17

Аре, аре ся.
Още малко и ще ги оплачеме горките авто производители, че почти на загуба работат :mhihi: :mhihi: :mhihi: :ok:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 2.11.2009

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от Petrolhead » 20 Май 2014, 19:55

само да добавя, дилърствата купуват колите от производителя. в брой, на цена определена от завода.
ако не се продадат си е проблем на дилърството, така че не ги мислете заводите, те си взимат тяхното.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от doomy525 » 20 Май 2014, 20:23

ogata написа:Аре, аре ся.
Още малко и ще ги оплачеме горките авто производители, че почти на загуба работат :mhihi: :mhihi: :mhihi: :ok:


горките те..наистина :mhihi: :mhihi: :mrgreen:
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook