Ф30 320и срещу Ф30 320д
Модератор: Общи модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Ф30 320и срещу Ф30 320д
Здравейте колеги.
От доста време се чудя от чисто любопитство коя от тези коли ще е по-бърза. Тук за първи път имаме дизел и бензин във еднакво купе 2000 кубика, с турбини и двата двигателя, и по 184к.с... което ще рече, че са абсолютно еднакви (разликата е само в горивото)
Според мен с тези двигатели ще си проличи дали дизеловия двигател с доста по-големия си въртящ момент ще е по-бърз от бензина
Ще се радвам да споделите мнение по въпроса кой двигател ще е по-бързия на 1/4 и 1 миля
От доста време се чудя от чисто любопитство коя от тези коли ще е по-бърза. Тук за първи път имаме дизел и бензин във еднакво купе 2000 кубика, с турбини и двата двигателя, и по 184к.с... което ще рече, че са абсолютно еднакви (разликата е само в горивото)


Ще се радвам да споделите мнение по въпроса кой двигател ще е по-бързия на 1/4 и 1 миля

..Bayerische Motoren Werke..


Re: Ф30 320и срещу Ф30 320д
Бензина е с 0.2 сек по бърз по спецификация от 0-100, предполагам дизела е малко по тежък, та затова се получава разликата. Тоя въртящ момент, освен да орете нивата с него, за друго не виждам какво толкова може да се ползва 

Не Мы такие, Жизнь такая
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Ф30 320и срещу Ф30 320д
Това май не е тема за този форум, а за основния.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- toncho83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Ф30 320и срещу Ф30 320д
Сигурно ще вървят еднакво,но в дизела ще се усеща повече...
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Ф30 320и срещу Ф30 320д
Ето тук 320д срещу 328и....
В интерес на истината 320д се държи много мъжки.. и даже не изпуши..
(бялото)
В интерес на истината 320д се държи много мъжки.. и даже не изпуши..


- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: Ф30 320и срещу Ф30 320д
А при автоматични трансмисии разликата е само 0.1 секунди, демек в рамките на уменията на шофьора, гуми и т.н.. Но колко често ще се изстрелваш от нула до 100. По скоро доускоренията при изпреварвания са по-интересни.
Карал съм 328i и се усещат повечето коне спрямо 320d, но разликата в разхода е много голяма, особено при агресивно каране.
Карал съм 328i и се усещат повечето коне спрямо 320d, но разликата в разхода е много голяма, особено при агресивно каране.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Ф30 320и срещу Ф30 320д
Имаше едно клипче, на което се виждаше че бензина дърпа с може би половин кола на 400м.
Чисто теоретично резултатът е очакван при еднакви начални условия, ако вземем в предвид разпределението на въртящия момент по работния диапазон:
320i 2012- N20B20 184 PS (135 kW; 181 hp)@5000 270 N·m (199 lb·ft)@1250-4500 -> 3250об/мин
320d 2011- N47D20 184 PS (135 kW; 181 hp)@4000 380 N·m (280 lb·ft)@1750-2750 -> 1000об/мин
Съвсем грубо казано имаме 3 пъти по-широка зона, в която въртящия момент е максимален при бензина. От друга страна стойността му при дизела е с около 40% повече. Тук обаче пропускаме предавките, които също имат огромно значение.
Доста по-точно може да определи развръзката, ако се наложат двете дино графики една върху друга, вземат се в предвид предавателните числа до колелата, вземат се масите на двата автомобила и се направят малко сметки
Загубите ги пренебрегваме 
ЕДИТ: Ето го и умрелия клип, на който нищо не се вижда
Чисто теоретично резултатът е очакван при еднакви начални условия, ако вземем в предвид разпределението на въртящия момент по работния диапазон:
320i 2012- N20B20 184 PS (135 kW; 181 hp)@5000 270 N·m (199 lb·ft)@1250-4500 -> 3250об/мин
320d 2011- N47D20 184 PS (135 kW; 181 hp)@4000 380 N·m (280 lb·ft)@1750-2750 -> 1000об/мин
Съвсем грубо казано имаме 3 пъти по-широка зона, в която въртящия момент е максимален при бензина. От друга страна стойността му при дизела е с около 40% повече. Тук обаче пропускаме предавките, които също имат огромно значение.
Доста по-точно може да определи развръзката, ако се наложат двете дино графики една върху друга, вземат се в предвид предавателните числа до колелата, вземат се масите на двата автомобила и се направят малко сметки


ЕДИТ: Ето го и умрелия клип, на който нищо не се вижда

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Ф30 320и срещу Ф30 320д
Като се замисля преди 20 години дизела нямаше никакъв шанс. Сега долу горе вървят на едно, след 20 години (ако ДВГ не изчезне напълно до тогава) най-вероятно дизела ще е по-бърз
И все пак аз ще си остана фен на бензина 


..Bayerische Motoren Werke..


Re: Ф30 320и срещу Ф30 320д
M-coupe написа:Като се замисля преди 20 години дизела нямаше никакъв шанс. Сега долу горе вървят на едно, след 20 години (ако ДВГ не изчезне напълно до тогава) най-вероятно дизела ще е по-бързИ все пак аз ще си остана фен на бензина
Е те тези нови турбинирани бензинови двигатели, виж че имат същите характеристики като на дизела, даже макс въртящия момент се достига при по-ниски обороти от на дизела , на къде е тръгнал тоя свят не знам

Не Мы такие, Жизнь такая
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Ф30 320и срещу Ф30 320д
Над 160 мисля, че бензинът ще разтегли дизела.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани