Кога разхода е по-голям..
Модератор: Общи модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- jdmw0rks
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 3.01.2014
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: m10 e30
Кога разхода е по-голям..
Ако карам на 5-та със 120 нанадолнище без да подавам газ или ако съм на неутрална спускайки се.. Ако може аргументирани отговори 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Кога разхода е по-голям..
На 5-та без газ. Доводи можеш да намериш в двайсетината други подобни теми в техническите форуми. Освен ако не караш някоя антика от преди 30 години или някоя конкретна марка автомат.
- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Re: Кога разхода е по-голям..
Колегата май пита кога разхода е по- голям.... т.е. на неутрална по надолнище и запален двигател естествено разхода трябва да е по - голям.. 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Кога разхода е по-голям..
Да, аз по инериця отговарям с презумцията че човек винаги се интересува кога е по-далавера 

- jdmw0rks
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 3.01.2014
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: m10 e30
Re: Кога разхода е по-голям..
30-ка 86 набор 1.8 и не, не е автомат : ) и защо на неутрална е по-висок разхода 

Re: Кога разхода е по-голям..
Когато си на скорост не се подава никакво гориво към цилиндрите (принудителен празен ход) 
ПП: http://caralyze.bg/articles/ikonomichno ... eto-na-pph

ПП: http://caralyze.bg/articles/ikonomichno ... eto-na-pph
..Bayerische Motoren Werke..


Re: Кога разхода е по-голям..
Дали си със 120 или 290km/h на свободна или на място..е едно и също
Колегата отгоре отговори защо

Колегата отгоре отговори защо

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- jdmw0rks
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 3.01.2014
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: m10 e30
Re: Кога разхода е по-голям..
Благодаря за отговорите 

- Flash
- Автоморгаджията
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 16.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
- Мечтае да кара: E60 ///M5
Re: Кога разхода е по-голям..
M-coupe написа:Когато си на скорост не се подава никакво гориво към цилиндрите (принудителен празен ход)
Точка.
http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Кога разхода е по-голям..
M-coupe написа:Когато си на скорост не се подава никакво гориво към цилиндрите (принудителен празен ход)
ПП: http://caralyze.bg/articles/ikonomichno ... eto-na-pph
Според тоя линк е по-икономично да се спускаш дълго време на свободна...
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Кога разхода е по-голям..
Flash написа:M-coupe написа:Когато си на скорост не се подава никакво гориво към цилиндрите (принудителен празен ход)
Точка.
Точно така, когато се спускаш по надолнище на скорост разходът ти е 0 ако си с електронна инжекция разбира се


- ylaine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: дизели
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: прави фокуси
Re: Кога разхода е по-голям..
Прочети пак. Единственият случай, където е по-икономично е - "Ако шофирате, например по магистрала или извънградски път с около 130 км./ч. и в следващите 5-6 км. предстои наклон който е достатъчно голям, че да изключите от скорост". И пак много зависи. Но ако говорим за планински път, работата е ясна. Аз лично съм много против карането на свободна, а при спускане е направо глупост. Но всеки има глава на раменете и да си решава за него си.
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: Кога разхода е по-голям..
Кара се винаги с включена предавка, особено при спускане - щадиш спирачките и имаш по-голям контрол върху автомобила като цяло.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Кога разхода е по-голям..
На скорост разхода е 0 , моята изключена от скорост с около 100км/ч дава разход около 1/100 , разбира се при по-голяма скорост е по-малко , при по-ниска е по-висок .На скорост колата забавя ход и при по-голямо спускане е по-ефективно да се изключи . Само, че - ако спускането е голямо и колата се засили с над 140км/ч става малко опасно . Отделно ако контролираш десния си крак , на леко спускане спокойно докарваш 4/100 при 140 км/ч на 5та (с мотор М52/М54) , което обезсмисля спускането по инерция . Просто не си струва да се влачиш опасно за 50 стотинки икономия
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Кога разхода е по-голям..
acho.rs написа:На скорост разхода е 0 , моята изключена от скорост с около 100км/ч дава разход около 1/100 , разбира се при по-голяма скорост е по-малко , при по-ниска е по-висок .На скорост колата забавя ход и при по-голямо спускане е по-ефективно да се изключи . Само, че - ако спускането е голямо и колата се засили с над 140км/ч става малко опасно . Отделно ако контролираш десния си крак , на леко спускане спокойно докарваш 4/100 при 140 км/ч на 5та (с мотор М52/М54) , което обезсмисля спускането по инерция . Просто не си струва да се влачиш опасно за 50 стотинки икономия
Аз имам няколко въпроса:
1. Как като не си на скорост определяш разхода на км? Разхода на запален и недвижещ автомобил е на час. То дори разходомера ти отива в безкрайност, щото само ти си знаеш кога ще изминеш 100 км, след като не се движиш.... Чак си успял да го засечеш - Как успя?!
2. Как на празен ход разхода е по-голям или по-малък в зависимост от скоростта с която се движиш?!
3. Как ги докарваш тия 4/100 - как ги мериш?! 100 километра се спускаш и после дозареждаш ли - как?! САМО за М52/М54 ли важи?
4. Да не изключваме от скорост като караме над 140, защото опасно ли става?! Как става? Какво мога да очаквам?
5. Какво да контролирам с десния крак?! Ако съм с ляв волан няма да мога да достигам до пътното платно и евентуално да забавям движението. Какво да правя?>
Сериозен съм и живо ме интересува, защото планирам спускане, на места леко, на места голямо - за да знам колко бензин да сипя, но все пак искам да стигна на време и то сигурно!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани